Wat wil je dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Dus het word gewoon een gezellig uitstapje met jou?
Ik lust geen bier.quote:
Whehe zit maar te pesten.quote:
Check je PMquote:
Breezertje dan maar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust geen bier.![]()
[..]
Whehe zit maar te pesten.
Ik lust sowieso geen alcohol daarbij zal ik ook thuis moeten komen en ik ga me niet verlagen tot het gebruik van het OV, dus alcohol gaat er toch niet in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breezertje dan maar?![]()
En pest me niet.
Zijn er bepaalde voorwaarden waar ie aan moet voldoen? Misschien dat ie te groot is of zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Hij doet het niet bobby. Heb hem wel ingevoerd. Even puzzelen
Het heeft een otooooooooquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen alcohol daarbij zal ik ook thuis moeten komen en ik ga me niet verlagen tot het gebruik van het OV, dus alcohol gaat er toch niet in.
Het?quote:
quote:
Dat wist je tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, in liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Maar ik schijn oraal ook prima te doen.En met mijn studie geneeskunde kan ik heel leuk doktertje spelen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
Ik speel gitaar en een beetje piano. Hoe romantisch is dat!
Nee, deze TT komt eens in de zoveel tijd voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm, ligt het aan mij of krijg ik een deja-vu bij het zien van de TT?
Ik denk dat ik niet interessant genoeg ben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijkt Lauriette wel. Gister precies hetzelfde
Ik wilde al zeggen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, deze TT komt eens in de zoveel tijd voorbij.
Nou dan weet je het nu. Dus we kunnen ook nog een eindje rijden en dan rij ik vervolgens nog even op jou, iedereen blij.quote:
Nee, dat komt morgen pas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Is Bobby nu wolvendagen aan het versieren
ik ben eerder verbaasd als hij dat niet doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Is Bobby nu wolvendagen aan het versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |