Ik ben de periode dat ik mensen op mijn rug liet zitten en deed alsof ik een paard was al voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan weet je het nu. Dus we kunnen ook nog een eindje rijden en dan rij ik vervolgens nog even op jou, iedereen blij.
Echt?quote:
Nee ik versier Bobby.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Is Bobby nu wolvendagen aan het versieren
Dus je wil niet Charlie the Unicorn met me spelen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de periode dat ik mensen op mijn rug liet zitten en deed alsof ik een paard was al voorbij.
Ja, dat is slechts voorspel.quote:
Je valt wel op indo's he?quote:
Huh sinds wanneer kan dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk stoere header BobbyB, thanks
Ben jij niet een beetje ehm.. oud ervoor?quote:
Zie je wel. Maar dan word er niks van gezegd hequote:
Als ik het plululululp-paard mag zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je wil niet Charlie the Unicorn met me spelen?![]()
[..]
Ja, dat is slechts voorspel.
You're welcome!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk stoere header BobbyB, thanks
Nou zeg, wat denk je wel niet. We gaan gewoon naar de film hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje ehm.. oud ervoor?![]()
Ik ben een meisje, dan mag het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel. Maar dan word er niks van gezegd he
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik het plululululp-paard mag zijn.
Zou ik ook zeggen.quote:
Dat is fucking heul niet grappig.quote:
Sorry collegaquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is fucking heul niet grappig.
Ik denk helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
Nou zeg, wat denk je wel niet. We gaan gewoon naar de film hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |