Even kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....
De genoemde variabelen bieden geen enkele garantie voor het ontbreken van een hoog breezer gehaltequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even kijkenIk 30 jaar, getrouwd, koopwoning, goede baan, nog geen kinderen… breezersletje
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even kijkenIk 30 jaar, getrouwd, koopwoning, goede baan, nog geen kinderen… breezersletje
![]()
![]()
![]()
Ow en daarbij komt ook nog dat ik Breezers niet zo lekker vind, geef mij maar een goede fles witte wijn![]()
Ja maar toch vind Echo99 dat het geen garantie is voor een hoog breezergehaltequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat is bijna dezelfde reactie die ik in het vorige topic gaf!!
Angela denkt juist tegenovergestelde als jij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb altijd de neiging dit op z'n engels uit te spreken
reesjel kreemer
Ach wij weten wel beter toch! En misschien vindt je man het wel leuk als je voor een avondje de rol van breezersletje vervuldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar toch vind Echo99 dat het geen garantie is voor een hoog breezergehalte![]()
Ik vind het zelfs beledigend dat ik wordt gezien als breezersletje. Zal mijn man leuk vinden
Reactie volgt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er stond toch: Openingspost volgt
Grapje toch maar?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar toch vind Echo99 dat het geen garantie is voor een hoog breezergehalte![]()
Ik vind het zelfs beledigend dat ik wordt gezien als breezersletje. Zal mijn man leuk vinden
Hoezo terecht dan? Zo slecht was het allemaal niet hoor. En ik zal dan ook wel een breeezersletje zijn, want ik vind K-otic ook best het aanhoren waard. Zou kunnen dat dat komt omdat ik Starmaker 24 uur per dag heb gevolgd via Mr.Zap destijds. Hoe dan ook, ik snap niet waarom het terecht zou moeten zijn dat het gros van de Nederlanders er nog nooit van heeft gehoord... ALS dat al zo is, wat ik betwijfel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik ken K-otic nog wel, omdat ik gewoon een goed geheugen heb voor onbelangrijke zaken, maar je zult toch toe moeten geven dat het gros van de Nederlanders hier nog nooit van heeft gehoord, en terecht.
Ik denk dat de echte jonge breezersletjes haar nog niet kennen aangezien ze te jong waren toen K-otic er was....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik ken K-otic nog wel, omdat ik gewoon een goed geheugen heb voor onbelangrijke zaken, maar je zult toch toe moeten geven dat het gros van de Nederlanders hier nog nooit van heeft gehoord, en terecht.
Juist. En daarnaast, in de K-otic-tijd was ik nog een ontzettende alto ik zat midden in mijn puberteit, hoewel ik de muziek van toen nog immer kan waarderen en ben nooit een breezersletje geweest. Maar mijn K-otic mp3'tjes heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:13 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik denk dat je echte jonge breezersletjes haar nog niet kennen aangezien ze te jong waren toen K-otic er was....
Om de groep die toendertijd Kotic leuk vond, breezersletjes te noemenDie groep is nu allemaal al boven de 18 jaar.
Misschien deel 2 in de OP?
Volgens mij waren er toen nog geen breezersletjes........een 15 jarige zag er toen nog uit als 15....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef Leonoor het volgende:
[..]
en ben nooit een breezersletje geweest.
Juist, dat gevoel heb ik tegenwoordig ook steeds (en dan voel ik me echt oud...). Maar ik had geen pushup bh's, diepe decollete's of minirokjes, laat staan dat ik dikke lagen make up op had of op naaldhakken liep. En in mijn herinnering deed echt niemand dat bij mij op school, maar dat kan aan mij liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:59 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toen nog geen breezersletjes........een 15 jarige zag er toen nog uit als 15....
Nee hoor, hier hetzelfde gevoel. Bij ons had je kakkers, altos, sportievelingen, nerds...maar geen breezers. Ik heb het gevoel dat de jeugd van tegenwoordig allemaal op elkaar lijken. Allemaal lang haar, makeup, dezelfde ordinaire kleding (je weet wel wat er kort, goedkoop en filterdun uitziet), skinny jeans, pumps. Meiden die met een tasje naar school gaan. Toen ik naar de middelbare school ging, had ik echt wel een TAS nodig voor al mijn boeken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist, dat gevoel heb ik tegenwoordig ook steeds (en dan voel ik me echt oud...). Maar ik had geen pushup bh's, diepe decollete's of minirokjes, laat staan dat ik dikke lagen make up op had of op naaldhakken liep. En in mijn herinnering deed echt niemand dat bij mij op school, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik had nog klasgenoten met zo'n leren tas. Dat waren wel nerds, je was hip als je zo'n rugzak had met 2 van die vakjes aan de voorkant, en later kwam de Eastpak, waar je dat Lastpak van moest makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nee hoor, hier hetzelfde gevoel. Bij ons had je kakkers, altos, sportievelingen, nerds...maar geen breezers. Ik heb het gevoel dat de jeugd van tegenwoordig allemaal op elkaar lijken. Allemaal lang haar, makeup, dezelfde ordinaire kleding (je weet wel wat er kort, goedkoop en filterdun uitziet), skinny jeans, pumps. Meiden die met een tasje naar school gaan. Toen ik naar de middelbare school ging, had ik echt wel een TAS nodig voor al mijn boeken...
Zucht, ik voel mij nu ook oud...
OH JA, Lastpak! Ik had kipling!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik had nog klasgenoten met zo'n leren tas. Dat waren wel nerds, je was hip als je zo'n rugzak had met 2 van die vakjes aan de voorkant, en later kwam de Eastpak, waar je dat Lastpak van moest maken
Oh, en OT: ik vond Rachel vroeger altijd een beetje ordi, maar nu is ze tof. En ze komt uit Rotterdam!
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef Michellee het volgende:
[..]
OH JA, Lastpak! Ik had kipling!
OT: Ik weet niet meer wie mijn favo Kotic was...ik weet wel dat ik niet wilde dat Lieke erin kwam!
Ik irriteerde mij mateloos aan Lieke met die rare mond en volgens mij was ze ook redelijk onzeker...maar dat weet ik niet meer zeker. Ik zal het eens op youtube opzoeken!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.
Het is niet youtube-baar heb ik al gespot. Het is zelfs niet te luisteren via lastFM! Nu heb ik hem op repeat en geef ik een geweldig meezingconcert voor de bovenburen. Ik hoop dat ze er niet zijn, en anders: Sorry Margot!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik irriteerde mij mateloos aan Lieke met die rare mond en volgens mij was ze ook redelijk onzeker...maar dat weet ik niet meer zeker. Ik zal het eens op youtube opzoeken!
Ze probeert niet hetzelfde. Destijds was ze een onderdeel van een band. Ze probeert nu een solocarrière op te bouwen, wat heel iets anders is vind ik. Het gebeurt wel vaker dat mensen met dit soort programma's meedoen die al een tijd lang in het land optreden en dus al een soort van carrière in de business hebben. Mogen die dan ook niet meer meedoen. En zo ja, waar leg je de grens dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze deze vrouw doorlaten. Los gezien van het feit dat ze goed kan zingen. Zij is al eens doorgebroken via Starmaker en heeft dus al een kans op een soortgelijk podium gehad. Dus wat is het nut om via XFactor hetzelfde nog eens te proberen?
Hier ook 1! Cd staat nu zelfs sinds kort op m'n Ipod en ik vind de liedjes nog steeds leuk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb ook de K-otic cd, staan best leuke liedjes op hoor. En Rachel was vanaf de eerste seconde Starmaker al de beste zangeres.
Meezingen met muziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:12 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het is niet youtube-baar heb ik al gespot. Het is zelfs niet te luisteren via lastFM! Nu heb ik hem op repeat en geef ik een geweldig meezingconcert voor de bovenburen. Ik hoop dat ze er niet zijn, en anders: Sorry Margot!![]()
Daarom rijd ik ook het liefst alleen in de auto, omdat ik dan altijd meezingconcerten geef. Altijd hilarisch in de file, voor de mensen die bij mij in de buurt staanquote:
Op de xfactor site staan van die filmpjes waar ze in de auto zingen.quote:
Klopt... ik kwam er ook toevallig op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt een drama die xfactor site. Kan nooi filmpjes vindenOk haar optreden van de jury visit kan ik nergens vinden.
Geen idee waar ik moet kijken
Thx! Helemaal vergeten!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt... ik kwam er ook toevallig op.
Kan hem nu ook niet weer vinden.![]()
Maar even iets anders, stem jij ook no X Factor Prono Liveshow 1!
Sta je naast iemand, kijk je de persoon zwoel aan en zing je door. En zo hoort het. De auto is een mooie meezingplek ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:23 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daarom rijd ik ook het liefst alleen in de auto, omdat ik dan altijd meezingconcerten geef. Altijd hilarisch in de file, voor de mensen die bij mij in de buurt staan
Zelfs een heel album, heb het hier wel ergens liggenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.
Het levert je enorme bekendheid op en dat levert je weer meer optredens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef JC1983 het volgende:
Rachel heeft het heel goed gedaan vanavond.Ik ben trots op haar!
Ze heeft een goeie stem, ik vind het alleen jammer dat mensen mee doen aan dit soort programma's.
Juist wanneer je het talent hebt. Maar wel dapper van haar dat ze het weer aan durft na K-otic/Starmaker.
Het zou alleen niet mijn keuze zijn als zangeres zijnde.
Krijgen we nu weer Raffaella taferelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef LeBeau het volgende:
Is Rachel zwanger? Ik kreeg bij die jurk, dat ietwat dikkige gezicht en die borsten een beetje een zwangerschapsgevoel.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef LeBeau het volgende:
Is Rachel zwanger? Ik kreeg bij die jurk, dat ietwat dikkige gezicht en die borsten een beetje een zwangerschapsgevoel.
Ik emo.gifde ook even toen ik dat lasquote:
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken of ik moet huilen of lachen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik emo.gifde ook even toen ik dat las
Ik herkende haar in t begin helemaal niet, ze was beter geplamuurd deze keer.
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?). Ik ben het daar niet mee eens trouwens. Laat ze lekker blijven zoals ze zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wel gewoon zo is, is dat er wat kilootjes afmogen.
Ach ja, er blijven altijd mensen met een obsessie voor kilo'squote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?). Ik ben het daar niet mee eens trouwens. Laat ze lekker blijven zoals ze zijn.
Ze moet ook gewoon wat anders aantrekkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wel gewoon zo is, is dat er wat kilootjes afmogen.
Heel zeker ja. Dat is net een sloopkogel met pootjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?).
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heel zeker ja. Dat is net een sloopkogel met pootjes.
Net zoals iedereen enorm lang lijkt naast onderdeurtje Martijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Regina7 het volgende:
Ik denk dat iedereen heel dik lijkt naast slanke den Wendy.
Ow lawdquote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Thomasquote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat gezeik over te dik of niet te dik word ik kotsmisselijk van trouwensEn later maar klagen dat vrouwen veel te snel ontevreden zijn over hun lichaam. Goh, hoe zou dat toch komen?
Laat iedereen toch lekker in zijn/haar waarde.
True. Dat is me een kabouter, hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 @ 08:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net zoals iedereen enorm lang lijkt naast onderdeurtje Martijn.
Juist. Zelfs vrouwen met maat 38 dienen tegenwoordig een lijn-obsessie te hebben omdat mannen te pas en te onpas roepen dat ze "wel van hele slanke meisjes houden".quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat gezeik over te dik of niet te dik word ik kotsmisselijk van trouwensEn later maar klagen dat vrouwen veel te snel ontevreden zijn over hun lichaam. Goh, hoe zou dat toch komen?
Ik geloof niet dat dat komt omdat mannen dat roepen hoor. Mannen geven meestal aan juist best van een beetje vlees op de botten te houden. Het komt eerder doordat vrouwen zich dit zelf aanpraten met lelijke, knokige skeletten als Victoria Beckham en Wendy van Dijk als voorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist. Zelfs vrouwen met maat 38 dienen tegenwoordig een lijn-obsessie te hebben omdat mannen te pas en te onpas roepen dat ze "wel van hele slanke meisjes houden"..
Volgens mij is dat niet waar. In topics als deze (en véle anderen) worden er direct opmerkingen over gemaakt als een meisje/vrouw een keer iets dikker is als de norm. Je krijgt idd ook het verkeerde voorbeeld van types zoals Wendy enzo, maar het wordt nog eens benadrukt door de opmerkingen op een forum als deze als iemand een beetje voller is.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat komt omdat mannen dat roepen hoor. Mannen geven meestal aan juist best van een beetje vlees op de botten te houden. Het komt eerder doordat vrouwen zich dit zelf aanpraten met lelijke, knokige skeletten als Victoria Beckham en Wendy van Dijk als voorbeeld.
Het eerste voorbeeld dat ik tegen kom:quote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef bloodymary het volgende:
Maar zelfs op forums als deze zijn het volgens mij vooral vrouwen die het roepen en niet de mannen zoals hierboven wordt gesteld.
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
Vind dat Rachel er prima uit zietquote:Op maandag 23 maart 2009 @ 16:28 schreef Starlie het volgende:
De mannen die ik ken zeggen wel van wat vollere vrouwen te houden... maar het kan ook zijn dat ze dat zeggen omdat ik wat voller ben![]()
Maar de media werkt ook niet echt mee... overal wordt reclame gemaakt voor afslankproducten, het merendeel van de actrices/presentatrices redden maatje 38 niet eens!! Gister zag ik Chantal Janzen op tv die er na haar bevalling wat voller uitziet, en gelijk wordt gezegd dat ze dik is... wat moeten mensen die nog "dikker" zijn en dan zitten te kijken wel niet denken. die worden gelijk depressief!
Maar om on-topic te blijven, ik vindt Rachel helemaal prima zo, hetzelfde geldt voor Lisa! Maatje 36 zou niet eens bij hun passen!! Rachel was in de tijd van Starmaker/K-otic ook al wat zwaarder (normaal dus), het past en hoort gewoon bij haar!
Aangezien ze m zelf zo mooi vond vrees ik t ergste.. Gelukkig is kledingsmaak makkelijker aan te passen als stemgeluid, en wat dat betreft zit ze helemaal goedquote:Op maandag 23 maart 2009 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r prachtig en ik vind 'r prachtig zingen. Zo. Op naar vrijdag waar ze vast weer gaat stralen (en hopelijk niet weer in een gordijn).
Jaja, een beetje voller. Overigens moet je niet denken dat er een normatieve maat bestaat, en ook niet dat jij tegen de stroom ingaat door daar niet aan mee te doen. Ik weet prima wat ik dik vind, en wat niet. Misschien ben ik wel wat minder snel tevreden.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar. In topics als deze (en véle anderen) worden er direct opmerkingen over gemaakt als een meisje/vrouw een keer iets dikker is als de norm. Je krijgt idd ook het verkeerde voorbeeld van types zoals Wendy enzo, maar het wordt nog eens benadrukt door de opmerkingen op een forum als deze als iemand een beetje voller is.
Ja vriendelijke manskerel, je kunt daar wel misselijk van worden. Maar het is natuurlijk allemaal de schuld van de media! Ontevreden zijn over je lichaam komt vanuit jezelf, en vooral het innerlijk schuldgevoel.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wendy is echt akelig dun, geloof het maar. Die traint zich helemaal wezenloos omdat TV ook nog 5 kilo zwaarder maakt. Presentatrices horen nou eenmaal dun te zijn, denken ze. Er zijn namelijk niet of nauwelijks stevige of dikke presentatrices te vinden. En onbewust is dat het bericht wat Wendy, Chantal, enz enz ook doorkrijgen. Dat kan iedereen wel ontkennen, maar zo lang er geen stevige presentatrices ook een jarenlange rol krijgen op TV blijft iedereen denken dat je echt dun moet zijn om je baan te kunnen houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:11 schreef Desmonkey het volgende:
Maar dat gezeik dat Wendy zo dun is, vind ik ook gewoon overdreven. Wendy is naar mijn mening namelijk ook normaal qua lichaamsbouw voor haar kleine frame.
Ik heb wel eens bij Wendy op de wc gestaan. (ok dit klinkt raar) Klein gesprekje gehad, maar zij is dus echt wel dun. Zo in het echie is het eigenlijk gewoon eng. Ze was overigens erg aardig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:11 schreef Desmonkey het volgende:
Maar dat gezeik dat Wendy zo dun is, vind ik ook gewoon overdreven. Wendy is naar mijn mening namelijk ook normaal qua lichaamsbouw voor haar kleine frame.
Ben je soms een psychoanalistquote:Op dinsdag 24 maart 2009 04:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wendy is echt akelig dun, geloof het maar. Die traint zich helemaal wezenloos omdat TV ook nog 5 kilo zwaarder maakt. Presentatrices horen nou eenmaal dun te zijn, denken ze. Er zijn namelijk niet of nauwelijks stevige of dikke presentatrices te vinden. En onbewust is dat het bericht wat Wendy, Chantal, enz enz ook doorkrijgen. Dat kan iedereen wel ontkennen, maar zo lang er geen stevige presentatrices ook een jarenlange rol krijgen op TV blijft iedereen denken dat je echt dun moet zijn om je baan te kunnen houden.
`quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:17 schreef MaGNeT het volgende:
Het gekke is dat Rachel best erg vaak een noot zo raakt dat hij net niet zuiver is (filmpje, rond 1:09m).
Dat had ze vroeger, dat heeft ze bij live-optredens en nu ook bij X-Factor.
Maar ze kan wel enorm veel met haar stem en heeft lef.
Ik hoor mensen wel eens zeggen dat ze "gemaakt" overkomt.
Maar ze is gewoon zo, beetje melig en een grappige expressie. Zo was ze ook in Starmaker (2001).
Ze is mijn favoriet! Maar ook Roan vind ik een fijne sound hebben.
Inderdaad, op save spelen doet ze niet. Ze haalt eruit wat er in zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef Redster het volgende:
[..]
`
Ik heb liever dat ze af en toe een noot niet helemaal perfect zingt dan dat ze alle nummers op save zingt.
Maar ik snap wat je bedoelt.
quote:Heeey lieve iedereen!!!
Vanavond vanaf half 9 is het weer zo ver: X Factor op RTL4!
Allereerst nog bedankt voor alle lieve reacties en stemmen natuurlijk van vorige week. Het heeft geholpen, hihi!
En ja die jurk he...?! Nou ja, ik vond 'm mooi in ieder geval!
Vanavond hoop ik dat jullie allemaal weer kijken en stemmen op mij. Ik ga alvast een geheimpje verklappen: Ik ben als allerlaatste! De 11e act dus van vanavond.
Ook niet eerlijk, want ten opzichten van de 1e act beginnen mensen dus al ruim een uur eerder met stemmen!![]()
Maar: Je kan vanaf half 9 wel alvast op me stemmen. SMS Rachel naar 3131. Want vanaf dan zijn de lijnen al geopend.
Hou, ik hoop dat ik weer op jullie stem kan rekenen.
Alvast onwijs bedankt!
Veel liefs,
Rachel
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
Aan de andere kant, heb momenteel geen vriendin... Dus dat kan een groter probleem worden...
Rachel is voor zover ik weet ook nog vrijgezel... dus misschien is het een idee dat je met haar gaat trouwen.. dan kan ze op jullie bruiloft een liedje voor je zingen, sla je gelijk 2 vliegen in 1 klap!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
Aan de andere kant, heb momenteel geen vriendin... Dus dat kan een groter probleem worden...
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
Eigenlijk best wel kut dat ze aan X-Factor meedoet.
Ik had haar graag gevraagd of ze bij m'n bruiloft wilde zingen.
Maar nu wordt ze natuurlijk weer veel te duur...
Dat dus!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Wat een performance. Ongelooflijk dat de jury niet laaiend enthousiast reageerde, zoals ze soms bij anderen wel doen. Rachel was verreweg de beste van de avond. Ook vele malen beter dan Lisa, want die kwam niet veel verder dan zingen alleen (waar ze wel erg goed in is, maar iedere keer wel met heel veel galm trouwens). Ik gun Rachel echt een goede solo carrière.
Inderdaad, die rokquote:Op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Rachel zong echt weer geweldig vanavond, blijft mijn favoriet nr. 1![]()
Maar, kan ze nu echt niet anders gestyled worden? In de X-Campus zag ze er best een paar keer "lekkah" uit, maar sinds de jury-visit is het waardeloos. Tegelijk met het donkere haar is de stylist kennelijk ook in slaap gevallen! Rachel is niet de slankste, en echt, dat geeft niet, zie dit liever dan mager.
Maar met de kleding van de laatste weken leggen ze er ook nog eens de nadruk op!
Dus, maak Rachel aub. weer blond, dan wordt de styling misschien ook weer beter !
Klopt, maar (begin ik er weer over), vind dat die donkere haren haar een stuk ouder doen lijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:00 schreef Mysterion het volgende:
De styling is eigenlijk bij iedereen waardeloos, maar vandaag was het bij Rachel wel erg dramatisch. Met die zwarte, dikmakende kleren leek ze net Lisa, met alle respect. En haar gezicht ziet er zo 'oud' uit.
Idd ja. Ik ergerde me behoorlijk dat Gordon begon over haar 'te dik zijn'. Hij bracht het in een omweg, maar ik vond het behoorlijk storend. Rachel pikte het gelukkig goed op en trok zich er niets van aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:42 schreef eleusis het volgende:
Arcee moet trouwens een keer stats maken hoeveel posts gaan over muziek/performance en hoeveel over het uiterlijk van de kandidaten.
Zonder hquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef mooiiiiii het volgende:
K-othic
Ja idd. Net als vorige week.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14 schreef Starlie het volgende:
Ze was echt super gisteravond! Ze kan inderdaad alles wel zingen, al zie ik haar liever in wat simpelere kleding... het was echt over the top...
Goed verder zoeken dan, want dit was weer niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef Natalie het volgende:
Ja idd. Net als vorige week.
Ze zijn nog aan het zoeken wat ze 't beste kan dragen, denk ik.
Zag in een van die filmpjes op de site dat ze zei dat het rood was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ze bij de juryvisits niet gewoon bruinig haar? Want het was gisteren wel heel donker, en ook vies en vettig ofzo. Maar wel een prima optreden niks over the top Eric, ze staat een echte show weg te geven.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef ranja het volgende:
Wat heeft de X-factor site verschrikkelijke foto's van rachel geplaatst
Dit is nog één van de betere.
[ afbeelding ]
Ze is niet zozeer zoekende naar een stijl, maar naar iets wat haar staat. Ze had deze week en vorige week echt compleet verschillende outfits aan, maar het waren gewoon geen goede outfits, en dat terwijl er voor zo'n mooie vrouw als Rachel echt genoeg moois te vinden moet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef itsme het volgende:
Wat me opviel in de live topic was het gezeur dat Rachel nog zoekende was.
Waarom moet je in Nederland toch altijd een bepaald type zijn.
Waarom kan je niet de ene keer een mantelpakje aan en de andere keer een zigeuner jurk en misschien volgende keer punk? Het moet maar in een hokje passen.
Ik vond haar heel goed iig.
Inderdaadquote:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef sbientje het volgende:
heb het nog eens teruggekeken, echt wel heel goed! ik blijf haar niet zo leuk vinden, maar zingen kan ze zeker. Ze had wel een beetje 'overdrive'op haar microfoon volgens mij
Ja, die gaat helemaal richting Cher ofzo. Dankzij Gordon natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Rachel was wel goedquote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Treezz het volgende:
Ik heb terug gekeken, vrijdag niet gekeken
Ik ben voor Rachel!! echt wat stem
Ja echt he! Irma wordt een beetje overschat vindt ik, ze is ook goed maar het komt niet altijd helemaal lekker haar strot uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
Ja dat heb ik ook. Mijn favorieten waren sowieso Lisa, Irma en Rachel... Heb ook elke keer hoge verwachtingen van Irma, maar valt tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
ja maar dit was geen galmquote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Ja maar heb het gevoel dat Lisa er heel veel schijt aan heeft en Rachel niet. Rachel 'probeert' het dan te verbergen door enorme tenten te dragenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar optreden het beste van de avond, samen met dat van Rev & Ross... die kleding was misschien niet helemaal gunstig gekozen maar het was ook niet echt heel dramatisch... wel grappig dat Gordon er een opmerking over maakte terwijl Lisa volgens mij ook niet de magerste is
Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, Lisa lijkt mij ook wel iemand die er schijt aan heeft, en Rachel is wat onzekerder denk ik! Maar ik vind haar prachtig, en ik ben blij dat er nu tenminste eens geen graten pakhuizen op het podium staan! Vondt het dan ook onzin dat Gorden in het begin zei tegen Lisa dat ze zou moeten afvallen, ze is zoals ze is! Kelly Clarkson en Adele (die "nieuwe") zijn ook niet 1 van de slankste die doen het ook prima dus het maakt geen klap uit of je "dik" of "dun" bent!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar heb het gevoel dat Lisa er heel veel schijt aan heeft en Rachel niet. Rachel 'probeert' het dan te verbergen door enorme tenten te dragen
Nee ik denk dat Rachel ook niet dik is, maar ze is wat kleiner waardoor ze wat voller oogt. Ze heeft wel een strakke buik enz. Haar kleding is zo over de top, zie haar liever in een simpel zwart pak ofzo, en dan onder het jasje een sexy topje met een mooie ketting. Maar ja iedereen ziet er een in 3 dubbele petticoat "mollig" uit!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef bloodymary het volgende:
Het maakt zeker geen klap uit! Een van mijn beste vriendinnen is heel dik, maar ziet er altijd prachig uit door de manier waarop ze zich kleedt. Dat is denk ik meer de kritiek die iedereen hier terecht heeft, Rachel is helemaal niet zo dik, maar de stylisten benadrukken haar molligheid wel door de enorme tenten die ze haar aantrekken. Echt belachelijk, lijkt wel of ze haar er uit willen hebben of zo.
Mevrouw had de avond voor de 2e liveshow der haar nog geverfd, waardoor het bovenop een stuk donkerder is geworden. Is er niet beter op geworden als je het mij vraagt, hoop dat ze snel terug gaat naar blond. Maar dat kan nog wel even duren voor dat weer kanquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ze bij de juryvisits niet gewoon bruinig haar? Want het was gisteren wel heel donker, en ook vies en vettig ofzo. Maar wel een prima optreden niks over the top Eric, ze staat een echte show weg te geven.
Bron?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Las hier ook nog dat ze geen vriend heeft, nou die heb ze wel degelijk!
Op haar hyves pagina staat dat ze een relatie heeft.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bron?Op iedere website over d'r staat 'single'...
Vaag... Overheen gelezen...quote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Op haar hyves pagina staat dat ze een relatie heeft.
Sita had totaal geen volume. Die kon echt alleen maar zacht zingen. Rachel was toen ook al 10x beter.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Rachel ten tijde van K-Otic al de beste zangeres van het stel... snapte toen al niet goed wat Sita beter maakte... hoewel die ook niet slecht zong natuurlijk, maar Rachel raakte me toen al meer
Ach, een mooie zijden voortent van Bever zwerfsport doet wonderen inderdaad.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef bloodymary het volgende:
Het maakt zeker geen klap uit! Een van mijn beste vriendinnen is heel dik, maar ziet er altijd prachig uit door de manier waarop ze zich kleed.
Heksenhoofd?? Het is geen wereldstuk maar om het nu als heks te betitelen?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:36 schreef Desmonkey het volgende:
D'r haar is idd te donker (gemaakt) voor haar huid complex. Ze heeft beetje (no offence) zo'n heksenhoofd a la Sarah Jessica Parker. Daar past blond en donkerblond tot licht brunette (bij Rachel haar eerste live optreden) het beste bij.
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ach, een mooie zijden voortent van Bever zwerfsport doet wonderen inderdaad.
Rachel is een stuk fijner gebouwd dan Lisa en loopt met flair.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, Lisa lijkt mij ook wel iemand die er schijt aan heeft, en Rachel is wat onzekerder denk ik! Maar ik vind haar prachtig, en ik ben blij dat er nu tenminste eens geen graten pakhuizen op het podium staan! Vondt het dan ook onzin dat Gorden in het begin zei tegen Lisa dat ze zou moeten afvallen, ze is zoals ze is! Kelly Clarkson en Adele (die "nieuwe") zijn ook niet 1 van de slankste die doen het ook prima dus het maakt geen klap uit of je "dik" of "dun" bent!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:42 schreef KbenHetZat het volgende:
[..]
Rachel is een stuk fijner gebouwd dan Lisa en loopt met flair.
Lisa daarentegen loopt als een olifant door het alom bekende porseleinen kastje![]()
.
Zelfs het achterwerk van Lisa lijkt op het achterwerk van een olifant.
Ze loopt zelfs als een olifant. (boom boom boom)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Neheee het volgende:
[..]
Stuur mij eens een foto van jou...jij hebt iedere keer zoveel commentaar op een ander dat ik nu wel eens benieuwd ben hoe jij er uit ziet.. zet ik m hier op het forum en kunnen mensen eens los gaan op jou...leuk joh!
Leuk voor je, maar dit gaat om de X-factor, niet de Cholesterol-factor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:01 schreef Neheee het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat gezeur over hoe dik of dun iemand is.. Lisa en Rachel zijn inderdaad niet de slankste van het stel..dus? Dat neemt niet weg dat ze allebei fantastisch kunnen zingen! Ik ben al lang blij dat er een keer mensen aan zo'n show mee doen die het "ideaal beeld" doorbreken. Als je op straat kijkt zie je dat meer dan de helft van de Nederlanders lijdt aan overgewicht. Dan ga je toch ook niet van alles roepen? Maar als er iemand op tv komt met een maatje meer is het het gesprek van de dag. En daarbij is het een zangwedstrijd en geen modellen wedstrijd anders hadden ze zich wel aangemeld voor Hollands Next Top Model toch?? Uiteraard wil het oog ook wat maar ik vind dat hun beide een geweldige uitstraling hebben. ZO!!!
Dus volgens jou kan iemand die niet aan het momenteel heersende ideaalbeeld van anorexia typetjes voldoet geen X-factor hebben??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar dit gaat om de X-factor, niet de Cholesterol-factor.
En iedere website die er is stamt uit de tijd van k-otic zo ongeveerquote:Op maandag 30 maart 2009 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bron?Op iedere website over d'r staat 'single'...
Man man, ik leg nu voor de laatste maal uit dat tussen anorexia en overweight nog een hele ruime marge zit. Dat ik niet op size 44 val, en daar ook gelukkig niet op hoef te vallen, betekend niet dat ik anorexia aantrekkelijk vind. En aantrekkelijkheid is een belangrijk (commercieel) onderdeel van de x-factor. En volgens jouw opvatting van het maatschappelijk ideaalbeeld zal er wel iemand met anorexia moeten winnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan iemand die niet aan het momenteel heersende ideaalbeeld van anorexia typetjes voldoet geen X-factor hebben??
Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Man man, ik leg nu voor de laatste maal uit dat tussen anorexia en overweight nog een hele ruime marge zit. Dat ik niet op size 44 val, en daar ook gelukkig niet op hoef te vallen, betekend niet dat ik anorexia aantrekkelijk vind. En aantrekkelijkheid is een belangrijk (commercieel) onderdeel van de x-factor. En volgens jouw opvatting van het maatschappelijk ideaalbeeld zal er wel iemand met anorexia moeten winnen.
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef kim_84 het volgende:
[..]
En iedere website die er is stamt uit de tijd van k-otic zo ongeveerEn ja we zijn inmiddels wat jaartjes verder. De bron: Ik ken haar persoonlijk. Dus een vriend heb ze wel!
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
Ik doelde overigens ook alleen maar op Lisa. Maar je idee om de discussie erover te stoppen lijkt me een goeie.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,
"dik" vind ik types als die meid die bij Popstars meedeed, Rachel vind ik een gewone standaardmaat, niet te dik, niet slank, en gelukkig zeker niet te mager, Lisa zit daar net iets boven maar is in mijn optiek ook nog niet irritant "dik". Rachel is gewoon een lekkere gezonde meid die zich nergens voor hoeft te schamen.
Maar, dat neemt niet weg, dat de styling haar geen kleding moet aanmeten die de nadruk legt op haar iets minder slankere onderdelen.......
Laten we inderdaad de discussie "Rachel is te dik" stoppen en ons concentreren op haar geweldige zangprestaties !![]()
Dat is alweer een aantal jaar een ex. Die had een kind ja dat klopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
dat kan ik me dan niet meer herinneren. Heeft hij die vriendin nog dan? Ga ik even googlenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.
Ja, die reet...... Kijk goed rond en je ziet 1000-en vrouwen die dat hebben.quote:
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Gewéldig optreden. Heerlijk om te zien dat Rachel echt alle stijlen moeiteloos aan kan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukVerschillende stijlen.
Het probleem is dat ze het zelf mooi vindt. Ze is mans genoeg om er iets van te zeggen als ze iets aanmoet dat ze niet mooi vindt, maar ze vindt het zelf mooi. Jammer dat ze zo'n slechte kleding smaak heeft. Het haar staat haar wel weer goed!quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:57 schreef female81 het volgende:
Terug naar blond: veel beter zo. Maar toch: die kleding. Alweer. Zou Rachel's stylist stiekem een hekel aan haar hebben?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een wanstaltige styling. Haar kont zag eruit alsof je er een hele rijsttafel op kwijt kan.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een wanstaltige styling. Haar kont zag eruit alsof je er een hele rijsttafel op kwijt kan.
En jij hebt commentaar op het engels van Luigiano?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:02 schreef Rickster1981 het volgende:
the rachel sound is rulesvind t wel de meest kenmerkende stem als je haar hoort zingen
Precies en zie mijn vorige post, ik word er schijtziek van.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat ligt er in dit topic ook weer enorm de nadruk op haar kleding en haar gewicht zeg
De jury (en met name Gordon) heeft er waarschijnlijk klachten over gehad, aangezien ze met geen woord repten over haar kleding afgelopen vrijdag.
If you have it, flaunt itquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:09 schreef bloodymary het volgende:
Ongelooflijk, want denken ze. Laten we tieten en kont nog even accentueren..... Echt zonde want het leidt de hele aandacht af van haar goede zangkwaliteiten. Door deze rare vertoningen is ze straks niet de winnaar, dat kan ik nu al voorspellen.
Ja, grote tieten schijnt dan wel te kunnen... een grote kont weer niet. Snap jij het nog?quote:
Gek hè?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat ligt er in dit topic ook weer enorm de nadruk op haar kleding en haar gewicht zeg
Bij K-otic stond ze wat tieten betreft nog in de schaduw van Anna Speller maar ze dacht natuurlijk "dit gebeurt me niet nog een keer, dan maar een paar pondjes erbij"quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, grote tieten schijnt dan wel te kunnen... een grote kont weer niet. Snap jij het nog?
Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef wannabeme het volgende:
Iedereen kan wel een beetje de moraalridder gaan lopen spelen over de dikke reet van Rachel,
Zoals ze er gisteren bijliep in die strakke rok...![]()
Ik kreeg er bijna braakneigingen van (iets wat bij haar overigens geen kwaad zou kunnen)
Als de camera haar van de zij- of achterkant filmde... bah!
Gek genoeg heb ik daar bij Lisa nog geen last van gehad.
Die heeft niet van die bobbels vet overal, maar is gewoon compact.
Moet ze zich maar beter kleden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.
Maar omdat ze op TV komt is het ineens een probleem.
Rachel ziet er goed uit
Je kunt weer trots zijn op zo'n walgelijke postquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef wannabeme het volgende:
Iedereen kan wel een beetje de moraalridder gaan lopen spelen over de dikke reet van Rachel,
Zoals ze er gisteren bijliep in die strakke rok...![]()
Ik kreeg er bijna braakneigingen van (iets wat bij haar overigens geen kwaad zou kunnen)
Als de camera haar van de zij- of achterkant filmde... bah!
Het is meer hoe de styling er mee omgaat.... want elke week valt het heel erg bij haar op dat ze niet maatje 36 heeft.quote:Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.
Maar omdat ze op TV komt is het ineens een probleem.
Sorry meneer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef therealdeal het volgende:
Mannen willen een kont geen bips een bips is voor pedofielen.
Er is al vaker gezegd dat ze er echt wel wat over te zeggen hebben. Maar goed, "moet ze maar nee tegen de styling zeggen"quote:Op zondag 5 april 2009 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze zelf de kleding niet uit?
Of ze heeft er lekker schijt aan en trekt gewoon aan wat ze zelf wilquote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is al vaker gezegd dat ze er echt wel wat over te zeggen hebben. Maar goed, "moet ze maar nee tegen de styling zeggen"
En dan kun je commentaar verwachtenquote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze heeft er lekker schijt aan en trekt gewoon aan wat ze zelf wil
Slecht liedje...quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Nog meer Rachel, die hier de soundtrack zingt:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Had Stacey toch gelijk met haar "herkenbare stem" en "dat is Rachel"quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik wist het! Toen ik de eerste keer die Soundtrack hoorde dacht ik gelijk: dat lijkt Rachel wel! Kon het alleen nergens vinden of het echt zo was!
Oh dit wist ik helemaal niet! Wat leuk!quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
klopt.. ik hoor m nu ook voor het eerst, maar het is echt duidelijk te horenquote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had Stacey toch gelijk met haar "herkenbare stem" en "dat is Rachel"
Het is Rachel, zonder twijfelquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt wel op Rachel, maar sommige stukjes ook weer niet. Ik ben nog niet geheel overtuigd. Heeft iemand een bron dat dit inderdaad Rachel is?
Die beheert Rachel niet zelf, dus zegt nog niet zo heel veel, maar ik ben wel wat meer overtuigd ja.quote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is Rachel, zonder twijfel
Ik herken die stem uit 10.000'en...
edit: van haar eigen Hyves: http://zangeresrachel.hyves.nl
"Rachel zingt tevens de leader/titelsong van de Net5-serie Verborgen Gebreken."
Jezus, wat lijkt me dát een kutserie zegquote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.quote:Op maandag 6 april 2009 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die beheert Rachel niet zelf, dus zegt nog niet zo heel veel, maar ik ben wel wat meer overtuigd ja.
als jij het zegt is het waarquote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.
Zo hij is 22! Staan wel 3 mooie foto's van Rachel op zijn hyves. In Zuid-Spanjequote:Op maandag 6 april 2009 19:08 schreef kim_84 het volgende:
[..]
Die wordt beheert door der vriend. En het is Rachel die het zingt.
Kleine borstjes?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat ze aan der kont heeft hangen heeft ze niet van boven. Het stukje dubbelzijdig tape die haar bustier op haar kleine borstjes moest houden kwam ff kiekeboe doen
Maar dit is het Rachel topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef MaGNeT het volgende:
Roan heeft trouwens prachtig revanche genomen
Vertel mij wat, ik ben vaste klant hierquote:
Oh sorry, ik bemoeide me weer eens met dingen waar ik me niet mee moet bemoeienquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben vaste klant hier
Maar omdat hij ook onder de hoede van Angela is, is het wel belangrijk.
Roan is een goede concurrent.
Ach ja, na enkele weken lang discussies over jurken, stalpoten en dikke konten leek me dit nog niet eens zo off-topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef UltraR het volgende:
Zit 'ie ook. Dit is het Rachel topic. Niet het Roan-, niet het Angela en niet het 26+ topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |