Dat dus!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Wat een performance. Ongelooflijk dat de jury niet laaiend enthousiast reageerde, zoals ze soms bij anderen wel doen. Rachel was verreweg de beste van de avond. Ook vele malen beter dan Lisa, want die kwam niet veel verder dan zingen alleen (waar ze wel erg goed in is, maar iedere keer wel met heel veel galm trouwens). Ik gun Rachel echt een goede solo carrière.
Inderdaad, die rokquote:Op vrijdag 27 maart 2009 @ 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Rachel zong echt weer geweldig vanavond, blijft mijn favoriet nr. 1![]()
Maar, kan ze nu echt niet anders gestyled worden? In de X-Campus zag ze er best een paar keer "lekkah" uit, maar sinds de jury-visit is het waardeloos. Tegelijk met het donkere haar is de stylist kennelijk ook in slaap gevallen! Rachel is niet de slankste, en echt, dat geeft niet, zie dit liever dan mager.
Maar met de kleding van de laatste weken leggen ze er ook nog eens de nadruk op!
Dus, maak Rachel aub. weer blond, dan wordt de styling misschien ook weer beter !
Klopt, maar (begin ik er weer over), vind dat die donkere haren haar een stuk ouder doen lijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:00 schreef Mysterion het volgende:
De styling is eigenlijk bij iedereen waardeloos, maar vandaag was het bij Rachel wel erg dramatisch. Met die zwarte, dikmakende kleren leek ze net Lisa, met alle respect. En haar gezicht ziet er zo 'oud' uit.
Idd ja. Ik ergerde me behoorlijk dat Gordon begon over haar 'te dik zijn'. Hij bracht het in een omweg, maar ik vond het behoorlijk storend. Rachel pikte het gelukkig goed op en trok zich er niets van aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:42 schreef eleusis het volgende:
Arcee moet trouwens een keer stats maken hoeveel posts gaan over muziek/performance en hoeveel over het uiterlijk van de kandidaten.
Zonder hquote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:44 schreef mooiiiiii het volgende:
K-othic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |