Zelfs een heel album, heb het hier wel ergens liggenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oh, Lieke was echt mijn favoriet! Die heeft ook ooit nog een single uitgebracht, "Get your shit together". Heb ik ook nog in mp3, is ook echt een leuk liedje.
Het levert je enorme bekendheid op en dat levert je weer meer optredens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:53 schreef JC1983 het volgende:
Rachel heeft het heel goed gedaan vanavond.Ik ben trots op haar!
Ze heeft een goeie stem, ik vind het alleen jammer dat mensen mee doen aan dit soort programma's.
Juist wanneer je het talent hebt. Maar wel dapper van haar dat ze het weer aan durft na K-otic/Starmaker.
Het zou alleen niet mijn keuze zijn als zangeres zijnde.
Krijgen we nu weer Raffaella taferelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef LeBeau het volgende:
Is Rachel zwanger? Ik kreeg bij die jurk, dat ietwat dikkige gezicht en die borsten een beetje een zwangerschapsgevoel.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:35 schreef LeBeau het volgende:
Is Rachel zwanger? Ik kreeg bij die jurk, dat ietwat dikkige gezicht en die borsten een beetje een zwangerschapsgevoel.
Ik emo.gifde ook even toen ik dat lasquote:
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken of ik moet huilen of lachen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik emo.gifde ook even toen ik dat las
Ik herkende haar in t begin helemaal niet, ze was beter geplamuurd deze keer.
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?). Ik ben het daar niet mee eens trouwens. Laat ze lekker blijven zoals ze zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wel gewoon zo is, is dat er wat kilootjes afmogen.
Ach ja, er blijven altijd mensen met een obsessie voor kilo'squote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?). Ik ben het daar niet mee eens trouwens. Laat ze lekker blijven zoals ze zijn.
Ze moet ook gewoon wat anders aantrekkenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wel gewoon zo is, is dat er wat kilootjes afmogen.
Heel zeker ja. Dat is net een sloopkogel met pootjes.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor Lisa (zo heet ze toch?).
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heel zeker ja. Dat is net een sloopkogel met pootjes.
Net zoals iedereen enorm lang lijkt naast onderdeurtje Martijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Regina7 het volgende:
Ik denk dat iedereen heel dik lijkt naast slanke den Wendy.
Ow lawdquote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Thomasquote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat gezeik over te dik of niet te dik word ik kotsmisselijk van trouwensEn later maar klagen dat vrouwen veel te snel ontevreden zijn over hun lichaam. Goh, hoe zou dat toch komen?
Laat iedereen toch lekker in zijn/haar waarde.
True. Dat is me een kabouter, hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 @ 08:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net zoals iedereen enorm lang lijkt naast onderdeurtje Martijn.
Juist. Zelfs vrouwen met maat 38 dienen tegenwoordig een lijn-obsessie te hebben omdat mannen te pas en te onpas roepen dat ze "wel van hele slanke meisjes houden".quote:Op maandag 23 maart 2009 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat gezeik over te dik of niet te dik word ik kotsmisselijk van trouwensEn later maar klagen dat vrouwen veel te snel ontevreden zijn over hun lichaam. Goh, hoe zou dat toch komen?
Laat iedereen toch lekker in zijn/haar waarde.
Ik geloof niet dat dat komt omdat mannen dat roepen hoor. Mannen geven meestal aan juist best van een beetje vlees op de botten te houden. Het komt eerder doordat vrouwen zich dit zelf aanpraten met lelijke, knokige skeletten als Victoria Beckham en Wendy van Dijk als voorbeeld.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Juist. Zelfs vrouwen met maat 38 dienen tegenwoordig een lijn-obsessie te hebben omdat mannen te pas en te onpas roepen dat ze "wel van hele slanke meisjes houden"..
Volgens mij is dat niet waar. In topics als deze (en véle anderen) worden er direct opmerkingen over gemaakt als een meisje/vrouw een keer iets dikker is als de norm. Je krijgt idd ook het verkeerde voorbeeld van types zoals Wendy enzo, maar het wordt nog eens benadrukt door de opmerkingen op een forum als deze als iemand een beetje voller is.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat komt omdat mannen dat roepen hoor. Mannen geven meestal aan juist best van een beetje vlees op de botten te houden. Het komt eerder doordat vrouwen zich dit zelf aanpraten met lelijke, knokige skeletten als Victoria Beckham en Wendy van Dijk als voorbeeld.
Het eerste voorbeeld dat ik tegen kom:quote:Op maandag 23 maart 2009 17:10 schreef bloodymary het volgende:
Maar zelfs op forums als deze zijn het volgens mij vooral vrouwen die het roepen en niet de mannen zoals hierboven wordt gesteld.
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:27 schreef tho_Omas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |