Ja idd. Net als vorige week.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:14 schreef Starlie het volgende:
Ze was echt super gisteravond! Ze kan inderdaad alles wel zingen, al zie ik haar liever in wat simpelere kleding... het was echt over the top...
Goed verder zoeken dan, want dit was weer niksquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef Natalie het volgende:
Ja idd. Net als vorige week.
Ze zijn nog aan het zoeken wat ze 't beste kan dragen, denk ik.
Zag in een van die filmpjes op de site dat ze zei dat het rood was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ze bij de juryvisits niet gewoon bruinig haar? Want het was gisteren wel heel donker, en ook vies en vettig ofzo. Maar wel een prima optreden niks over the top Eric, ze staat een echte show weg te geven.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef ranja het volgende:
Wat heeft de X-factor site verschrikkelijke foto's van rachel geplaatst
Dit is nog één van de betere.
[ afbeelding ]
Ze is niet zozeer zoekende naar een stijl, maar naar iets wat haar staat. Ze had deze week en vorige week echt compleet verschillende outfits aan, maar het waren gewoon geen goede outfits, en dat terwijl er voor zo'n mooie vrouw als Rachel echt genoeg moois te vinden moet zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef itsme het volgende:
Wat me opviel in de live topic was het gezeur dat Rachel nog zoekende was.
Waarom moet je in Nederland toch altijd een bepaald type zijn.
Waarom kan je niet de ene keer een mantelpakje aan en de andere keer een zigeuner jurk en misschien volgende keer punk? Het moet maar in een hokje passen.
Ik vond haar heel goed iig.
Inderdaadquote:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:21 schreef sbientje het volgende:
heb het nog eens teruggekeken, echt wel heel goed! ik blijf haar niet zo leuk vinden, maar zingen kan ze zeker. Ze had wel een beetje 'overdrive'op haar microfoon volgens mij
Ja, die gaat helemaal richting Cher ofzo. Dankzij Gordon natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Rachel was wel goedquote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Treezz het volgende:
Ik heb terug gekeken, vrijdag niet gekeken
Ik ben voor Rachel!! echt wat stem
Ja echt he! Irma wordt een beetje overschat vindt ik, ze is ook goed maar het komt niet altijd helemaal lekker haar strot uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
Ja dat heb ik ook. Mijn favorieten waren sowieso Lisa, Irma en Rachel... Heb ook elke keer hoge verwachtingen van Irma, maar valt tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:01 schreef Woelli het volgende:
Ik begin Rachel steeds beter te vinden dan Irma
ja maar dit was geen galmquote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Lisa valt me nu al twee keer op dat ze waanzinnig veel galm op haar microfoon heeft.
Ja maar heb het gevoel dat Lisa er heel veel schijt aan heeft en Rachel niet. Rachel 'probeert' het dan te verbergen door enorme tenten te dragenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar optreden het beste van de avond, samen met dat van Rev & Ross... die kleding was misschien niet helemaal gunstig gekozen maar het was ook niet echt heel dramatisch... wel grappig dat Gordon er een opmerking over maakte terwijl Lisa volgens mij ook niet de magerste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |