ach zo dachten ze ook zeker dat Jim Idols 1 zou winnen, omdat al die pubermeisjes voor hem zouden smsenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Mooi dat ze door is
Nu maar zien of ze het als 26+ redt tegen de jonkies, altijd de vraag bij SMS shows.....

Het talent bij de jongens is dramatisch vind ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Mooi dat ze door is
Nu maar zien of ze het als 26+ redt tegen de jonkies, altijd de vraag bij SMS shows.....

En Hester!quote:Op maandag 16 maart 2009 02:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het talent bij de jongens is dramatisch vind ik.
Bij de meiden is Lisa
En verder kom je toch bij 26+ uit - vind ik.

In Laurens geloof ik niet zo..quote:Op maandag 16 maart 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Hester!
En Laurens gaat verrassen tijdens de live shows.

Nee klopt. Maar bij de auditiequote:Op maandag 16 maart 2009 02:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Laurens geloof ik niet zo..
En Hester... Zo geweldig vond ik haar niet bij Gordon thuis

Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo dachten ze ook zeker dat Jim Idols 1 zou winnen, omdat al die pubermeisjes voor hem zouden smsen

Allereerst is dit natuurlijk vreselijk off-topic, maar daarnaast is die 'saaie monotone stem' nu niet meer van toepassing. Laatst bij In de Hoofdrol zong hij het nummer 'Als' en ook zijn nieuwe single laat gewoon een goed ontwikkelde zangstem horen. Dat je het niet mooi vindt, kan natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.

Heb net even gekeken op youtube (de extended version). Kim Lian heeft in de clip blijkbaar een lesbische relatie met Anna, waardoor haar relatie met Fouradi op de klippen loopt. Leuke clip.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doet mee in de clif van Fouradi feat. Kim-Lian - Gemengde Gevoelens...

Hoezo amper talent?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef FP128 het volgende:
Ëx-kandidaten van andere programma's die nu nog meedoen met dit soort talentenshows hebben volgens mij het niet echt op een rijtje. Dan laat je volgens mij gewoon zien dat je dus echt amper talent hebt en alleen maar met tv optredens iets denkt te kunnen bereiken..Kort duur werk en die zijn we ook zo weer vergeten.

Eén blik op Rachel tijdens X-factor werpen en jouw hele stelling is onderuit gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef FP128 het volgende:
Ëx-kandidaten van andere programma's die nu nog meedoen met dit soort talentenshows hebben volgens mij het niet echt op een rijtje. Dan laat je volgens mij gewoon zien dat je dus echt amper talent hebt en alleen maar met tv optredens iets denkt te kunnen bereiken..Kort duur werk en die zijn we ook zo weer vergeten.

In het Glazen Huis was ze veel te zienquote:

ik verwonder me daar ook nog steeds overquote:Op maandag 16 maart 2009 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gedacht eigenlijk. Ook nooit verwacht dat iemand met zo'n saaie monotone stem tweede zou worden. Blijkbaar hoor ik het verkeerd (en iedereen in mijn omgeving) aangezien hij nu een behoorlijk goede carriere in het musical wereldtje is begonnen. IEDERE keer als ik hem hoor, begrijp ik er nog steeds helemaal niets van dat hij nog steeds met zingen zijn geld kan verdienen. Zodra hij zingt moet ik echt van ellende wegzappen. Zo verschrikkelijk vind ik zijn stem.

quote:Op maandag 16 maart 2009 09:08 schreef Riann het volgende:
pubermeisjes hebben vaak ook geen beltegoed

Het feit dat ze nu als dikke twintiger en vele pogingen nog steeds een tv programma nodig heeft zegt toch genoeg dacht ik zo.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eén blik op Rachel tijdens X-factor werpen en jouw hele stelling is onderuit gehaald.

quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik verwonder me daar ook nog steeds over
[..]

Dikquote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef marky het volgende:
[..]
Het feit dat ze nu als dikke twintiger en vele pogingen nog steeds een tv programma nodig heeft zegt toch genoeg dacht ik zo.
Dertien in een dozijn uiterlijk en Ilse was haar voor en is daarnaast leuker om te zien dus ergo.... Ze gaat er niet komen al wint ze de show.
 ? Ok, ze is geen skeletje, maar om dat nou dik te noemen, dan heb je echt een verwrongen beeld. En ik vind 'r ook niet 13 in een dozijn, verre van. Iemand als Melissa (die er gelukkig uit ligt) is 13 in een dozijn. Of zoiemand als
? Ok, ze is geen skeletje, maar om dat nou dik te noemen, dan heb je echt een verwrongen beeld. En ik vind 'r ook niet 13 in een dozijn, verre van. Iemand als Melissa (die er gelukkig uit ligt) is 13 in een dozijn. Of zoiemand als  Laurens
 Laurens  .
.

Ik bedoel ver in her twenties.....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dik? Ok, ze is geen skeletje, maar om dat nou dik te noemen, dan heb je echt een verwrongen beeld. En ik vind 'r ook niet 13 in een dozijn, verre van. Iemand als Melissa (die er gelukkig uit ligt) is 13 in een dozijn. Of zoiemand als
Laurens
.

'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dus?
 Niet een twintiger met een dik lichaam
 Niet een twintiger met een dik lichaam

quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam

Die klik ik echt niet aan, want anders heb ik ongetwijfeld weer de neiging de luidsprekers tegen de muur kapot te gooien.quote:

Het is hier net babbeloniëquote:

)
 )

Ah, op die manierquote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam
 .
.

quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Of ze moet heel erg veranderd zijn na K-otic, maar die maanden dat we haar hebben kunnen volgen in het Starmaker huis had ze echt een leuke persoonlijkheid. En ik vind trouwens ook dat ze in X-factor heel aardig overkomt. We zien Rachel dus totaal verschillend.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.

Mwah, vind dat er toch zat verschillen zijn tussen die twee, vind ze allebei wel wat hebben. Stem van Nikki is wat meer 'rock' en af en toe wat schreeuweriger. En als er in de markt ruimte is voor een dozijn rappers die ik al hoor ik ze 10x niet uit elkaar kan houden dan is hier ook echt wel markt voor!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...

Jij ziet liever van die 'echte' jankerds als Anastacia en Melissa??quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.

Zhenarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...

Ze is wel een dikke twintiger....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Ze is echt nep!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:

Je bent echt niet de enige die dat vind.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuh Melissa en Anastacia hebben wel genoeg kansen gehad, maar bleven doorjanken. Kans verkeken zou ik zeggen. Rachel komt op mij gewoon gemaakt over, maar ja dat is mijn mening.

Nee, ze heeft een enorme drive om te zingen en wil graag haar geld verdienen met zingen. Bekend is ze al lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef Starlie het volgende:
Ze komt inderdaad af en toe wat nep over... als ze zo nep doet krijg ik last van plaatsvervangend schaamte... Maar ik denk dat ze gewoon ECHT zo is... ze wil denk ik ontzettend graag aardig gevonden worden omdat ze ook ONTZETTEND graag wil doorbreken! Ze heeft gewoon een enorme drive om bekend te worden....

Jij kent K-otic niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....

Ik zou mezelf (25 jaar jong, samenwonend in een koopwoning, steady relatie) toch echt geen breezersletje willen noemen....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |