'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dus?
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam
Die klik ik echt niet aan, want anders heb ik ongetwijfeld weer de neiging de luidsprekers tegen de muur kapot te gooien.quote:
Het is hier net babbeloniëquote:
Ah, op die manierquote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'dikke twintiger' betekent iemand van ver in de twintig.Niet een twintiger met een dik lichaam
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze moet heel erg veranderd zijn na K-otic, maar die maanden dat we haar hebben kunnen volgen in het Starmaker huis had ze echt een leuke persoonlijkheid. En ik vind trouwens ook dat ze in X-factor heel aardig overkomt. We zien Rachel dus totaal verschillend.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.
Mwah, vind dat er toch zat verschillen zijn tussen die twee, vind ze allebei wel wat hebben. Stem van Nikki is wat meer 'rock' en af en toe wat schreeuweriger. En als er in de markt ruimte is voor een dozijn rappers die ik al hoor ik ze 10x niet uit elkaar kan houden dan is hier ook echt wel markt voor!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...
Jij ziet liever van die 'echte' jankerds als Anastacia en Melissa??quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik vind Rachel echt vreselijk overkomen, zo gemaakt, zo nep lief en geemotioneerd doen. Helaas moet ik toegeven dat ze wel redelijk kan zingen, maar haar persoonlijkheid doet dat direct teniet.
Zhenarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Rachel een schatje en ze kan erg mooi zingen, maar ik vind haar qua sound en uitstraling te veel op Nikki lijken. Dus ik denk niet dat ze het gaat redden...
Ze is wel een dikke twintiger....quote:Op maandag 16 maart 2009 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is echt nep!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Je bent echt niet de enige die dat vind.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Neuh Melissa en Anastacia hebben wel genoeg kansen gehad, maar bleven doorjanken. Kans verkeken zou ik zeggen. Rachel komt op mij gewoon gemaakt over, maar ja dat is mijn mening.
Nee, ze heeft een enorme drive om te zingen en wil graag haar geld verdienen met zingen. Bekend is ze al lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:02 schreef Starlie het volgende:
Ze komt inderdaad af en toe wat nep over... als ze zo nep doet krijg ik last van plaatsvervangend schaamte... Maar ik denk dat ze gewoon ECHT zo is... ze wil denk ik ontzettend graag aardig gevonden worden omdat ze ook ONTZETTEND graag wil doorbreken! Ze heeft gewoon een enorme drive om bekend te worden....
Jij kent K-otic niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....
Ik zou mezelf (25 jaar jong, samenwonend in een koopwoning, steady relatie) toch echt geen breezersletje willen noemen....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch alleen bij een paar breezersletjes die K-otic kennen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |