Je kunt weer trots zijn op zo'n walgelijke postquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef wannabeme het volgende:
Iedereen kan wel een beetje de moraalridder gaan lopen spelen over de dikke reet van Rachel,
Zoals ze er gisteren bijliep in die strakke rok...![]()
Ik kreeg er bijna braakneigingen van (iets wat bij haar overigens geen kwaad zou kunnen)
Als de camera haar van de zij- of achterkant filmde... bah!
Het is meer hoe de styling er mee omgaat.... want elke week valt het heel erg bij haar op dat ze niet maatje 36 heeft.quote:Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.
Maar omdat ze op TV komt is het ineens een probleem.
Sorry meneer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef therealdeal het volgende:
Mannen willen een kont geen bips een bips is voor pedofielen.
Er is al vaker gezegd dat ze er echt wel wat over te zeggen hebben. Maar goed, "moet ze maar nee tegen de styling zeggen"quote:Op zondag 5 april 2009 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze zelf de kleding niet uit?
Of ze heeft er lekker schijt aan en trekt gewoon aan wat ze zelf wilquote:Op zondag 5 april 2009 13:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is al vaker gezegd dat ze er echt wel wat over te zeggen hebben. Maar goed, "moet ze maar nee tegen de styling zeggen"
En dan kun je commentaar verwachtenquote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze heeft er lekker schijt aan en trekt gewoon aan wat ze zelf wil
Slecht liedje...quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Nog meer Rachel, die hier de soundtrack zingt:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Had Stacey toch gelijk met haar "herkenbare stem" en "dat is Rachel"quote:Op zondag 5 april 2009 21:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik wist het! Toen ik de eerste keer die Soundtrack hoorde dacht ik gelijk: dat lijkt Rachel wel! Kon het alleen nergens vinden of het echt zo was!
Oh dit wist ik helemaal niet! Wat leuk!quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
klopt.. ik hoor m nu ook voor het eerst, maar het is echt duidelijk te horenquote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had Stacey toch gelijk met haar "herkenbare stem" en "dat is Rachel"
Het is Rachel, zonder twijfelquote:Op maandag 6 april 2009 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Het lijkt wel op Rachel, maar sommige stukjes ook weer niet. Ik ben nog niet geheel overtuigd. Heeft iemand een bron dat dit inderdaad Rachel is?
Die beheert Rachel niet zelf, dus zegt nog niet zo heel veel, maar ik ben wel wat meer overtuigd ja.quote:Op maandag 6 april 2009 17:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is Rachel, zonder twijfel
Ik herken die stem uit 10.000'en...
edit: van haar eigen Hyves: http://zangeresrachel.hyves.nl
"Rachel zingt tevens de leader/titelsong van de Net5-serie Verborgen Gebreken."
Jezus, wat lijkt me dát een kutserie zegquote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef MaGNeT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |