Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Man man, ik leg nu voor de laatste maal uit dat tussen anorexia en overweight nog een hele ruime marge zit. Dat ik niet op size 44 val, en daar ook gelukkig niet op hoef te vallen, betekend niet dat ik anorexia aantrekkelijk vind. En aantrekkelijkheid is een belangrijk (commercieel) onderdeel van de x-factor. En volgens jouw opvatting van het maatschappelijk ideaalbeeld zal er wel iemand met anorexia moeten winnen.
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef kim_84 het volgende:
[..]
En iedere website die er is stamt uit de tijd van k-otic zo ongeveerEn ja we zijn inmiddels wat jaartjes verder. De bron: Ik ken haar persoonlijk. Dus een vriend heb ze wel!
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
Ik doelde overigens ook alleen maar op Lisa. Maar je idee om de discussie erover te stoppen lijkt me een goeie.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelf heb ik een behoorlijk grote marge wat ik nog 'leuk' kan vinden dus denk dat we daarover hetzelfde denken,
"dik" vind ik types als die meid die bij Popstars meedeed, Rachel vind ik een gewone standaardmaat, niet te dik, niet slank, en gelukkig zeker niet te mager, Lisa zit daar net iets boven maar is in mijn optiek ook nog niet irritant "dik". Rachel is gewoon een lekkere gezonde meid die zich nergens voor hoeft te schamen.
Maar, dat neemt niet weg, dat de styling haar geen kleding moet aanmeten die de nadruk legt op haar iets minder slankere onderdelen.......
Laten we inderdaad de discussie "Rachel is te dik" stoppen en ons concentreren op haar geweldige zangprestaties !![]()
Dat is alweer een aantal jaar een ex. Die had een kind ja dat klopt.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en die vriend had ook een kindje dacht ik...?
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens K-otic had ze toch ook een vriend? Dat kan ik me herinneren
dat kan ik me dan niet meer herinneren. Heeft hij die vriendin nog dan? Ga ik even googlenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet eens meer. Ik weet nog wel dat Stefan een vriendin had. Dat was echt een heel raar mens.
Ja, die reet...... Kijk goed rond en je ziet 1000-en vrouwen die dat hebben.quote:
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Gewéldig optreden. Heerlijk om te zien dat Rachel echt alle stijlen moeiteloos aan kan.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Eric zegt dat ze niet volgende week weer een rockbitch moet zijn. Die variatie is toch juist leukVerschillende stijlen.
Het probleem is dat ze het zelf mooi vindt. Ze is mans genoeg om er iets van te zeggen als ze iets aanmoet dat ze niet mooi vindt, maar ze vindt het zelf mooi. Jammer dat ze zo'n slechte kleding smaak heeft. Het haar staat haar wel weer goed!quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:57 schreef female81 het volgende:
Terug naar blond: veel beter zo. Maar toch: die kleding. Alweer. Zou Rachel's stylist stiekem een hekel aan haar hebben?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een wanstaltige styling. Haar kont zag eruit alsof je er een hele rijsttafel op kwijt kan.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een wanstaltige styling. Haar kont zag eruit alsof je er een hele rijsttafel op kwijt kan.
En jij hebt commentaar op het engels van Luigiano?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:02 schreef Rickster1981 het volgende:
the rachel sound is rulesvind t wel de meest kenmerkende stem als je haar hoort zingen
Precies en zie mijn vorige post, ik word er schijtziek van.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat ligt er in dit topic ook weer enorm de nadruk op haar kleding en haar gewicht zeg
De jury (en met name Gordon) heeft er waarschijnlijk klachten over gehad, aangezien ze met geen woord repten over haar kleding afgelopen vrijdag.
If you have it, flaunt itquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:09 schreef bloodymary het volgende:
Ongelooflijk, want denken ze. Laten we tieten en kont nog even accentueren..... Echt zonde want het leidt de hele aandacht af van haar goede zangkwaliteiten. Door deze rare vertoningen is ze straks niet de winnaar, dat kan ik nu al voorspellen.
Ja, grote tieten schijnt dan wel te kunnen... een grote kont weer niet. Snap jij het nog?quote:
Gek hè?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:34 schreef scanman01 het volgende:
Wat ligt er in dit topic ook weer enorm de nadruk op haar kleding en haar gewicht zeg
Bij K-otic stond ze wat tieten betreft nog in de schaduw van Anna Speller maar ze dacht natuurlijk "dit gebeurt me niet nog een keer, dan maar een paar pondjes erbij"quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, grote tieten schijnt dan wel te kunnen... een grote kont weer niet. Snap jij het nog?
Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:42 schreef wannabeme het volgende:
Iedereen kan wel een beetje de moraalridder gaan lopen spelen over de dikke reet van Rachel,
Zoals ze er gisteren bijliep in die strakke rok...![]()
Ik kreeg er bijna braakneigingen van (iets wat bij haar overigens geen kwaad zou kunnen)
Als de camera haar van de zij- of achterkant filmde... bah!
Gek genoeg heb ik daar bij Lisa nog geen last van gehad.
Die heeft niet van die bobbels vet overal, maar is gewoon compact.
Moet ze zich maar beter kleden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Rachel heeft gewoon het postuur dat 60% van alle vrouwen in Nederland heeft.
Maar omdat ze op TV komt is het ineens een probleem.
Rachel ziet er goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |