quote:Je hebt gelijk. Ik ruik het zelfs vraag me niet hoe. Zelfs in de avond ruik ik het als ik buiten ben, ik zie het aan de hemel en zelfs aan het gedrag van de mensen. vorige week al eigenlijk.
Het zit gewoon in de lucht. XD
quote:Het is gewoon lekker weer, de zon is weer warm en de struiken lopen uit
Toevoeging: het ruikt naar lente. Je kunt bomen ruiken, struiken, weiland, stenen muren, houten bielzen, kinderen in de buurt die fikkie stoken, dat soort dingen
Eensquote:Op maandag 16 maart 2009 20:12 schreef duvelse het volgende:
Ik vind dat iedereen de lente zou moeten kunnen ruikenheerlijk!!
Lentegeilheidquote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef _Parallax het volgende:
En zin om te neuken.
Kan het mooier verpakken natuurlijk, maar dit scheelt me zo een toetsenbordpink.
uhuhquote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EensHet is zo lekker om gewoon de lente te kunnen ruiken, maar het is niet alleen ruiken, het is ook voelen en horen en en en
Kwam net terug van de super en zag een meisje bij het station een kaartje kopen. Ze had een zwart rokje aan met hoge hoge laarsjes tot de knie, stilleto houten-hak en gestreepte z/w kousjes. D'r gezichtje was zo cute en ze had lange bonde haren in paardestaartjes!! Ik zwichtte..quote:Lentegeilheid
Jij hebt vandaag een jas aan gehad?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ja, ik rook het ook, toen ik naar huis fietste had ik de rits van m'n jas zelfs open gelaten![]()
En ik kreeg gelijk zin om te varen.
eentje die je niet in de prullenmand kán gooien!quote:
Ja maar reken er maar niet op. Maart roert zijn staart, enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef ASroma het volgende:
tis wel lekker jah, alleen paar graadjes er bovenop nog![]()
Spijkerjasjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef Moja het volgende:
Lekker weer met een muziekje op in mn spijkerjas naar mn werk fietsen
Heerlijk en precies zoals jij aangeeft!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EensHet is zo lekker om gewoon de lente te kunnen ruiken, maar het is niet alleen ruiken, het is ook voelen en horen en en en
Ok ok frisse nachten maar tjek die zon kansenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar reken er maar niet op. Maart roert zijn staart, enzo.
[ afbeelding ]
Ja, om half 6 's ochtends op de fiets is het nog wat frisjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag een jas aan gehad?
Sta je alsnog in de mist. Druif.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Xennia het volgende:
Ik heb vandaag op het werk extra veel rookpauzes gehouden om buiten te kunnen zijn
Dit was alleen even om ons lekker te maken inderdaad, nu allemaal terug de catacomben in, over een maand begint het pas. Jantje Ongeduld !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Eindelijk een beetje lentegevoel idd. Hopelijk wordt het snel nog wat warmer... Maarja hoorde Piet Paulusma praten over aankomende sneeuw?!?!?!?!
ssst, zeg dat soort enge dingen nietquote:Eindelijk een beetje lentegevoel idd. Hopelijk wordt het snel nog wat warmer... Maarja hoorde Piet Paulusma praten over aankomende sneeuw?!?!?!?!
mja, we kregen een voorproefje v/d week. het gaat weer mooi worden, keep the faith!quote:
De lente kan je ruiken. Als het warmer wordt komen geurstoffen meer vrij, denk ik. Ik kan ook ruiken als het koud is of als het regent, echt waar!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
open deur: r&p> ik ruik het < je bent gek!
Ja, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De lente kan je ruiken. Als het warmer wordt komen geurstoffen meer vrij, denk ik. Ik kan ook ruiken als het koud is of als het regent, echt waar!
Wat jij ruikt, ruikt toch ook iedereen ? Planten, struiken gaan in bloei ... vocht onttrekt zich aan dingen ...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat kan iedereen.
Zoals ik al eerder poste ruik je opeens de struiken, planten, houten schuttingen, stenen muurtjes etc gewoon een stuk meer. Dat soort dingen.
Ja en? Ik zeg toch niet dat allen IK dat ruik? Ik zeg dat je die dingen nu JUIST ruikt en in de winter niet. Dus je ruikt echt dat het weer lente wordt. Voor diegene die beweert dat je het niet kan ruiken dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat jij ruikt, ruikt toch ook iedereen ? Planten, struiken gaan in bloei ... vocht onttrekt zich aan dingen ...
Echt?!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef elcastel het volgende:
Ja hoor, ik heb zelfs de eerste LAMMETJES al in de weide gezien net.
Rustig maar blaaskaakje, jij reageert op de post van Rubber_Johnny dat iedereen kan ruiken dat het regent of geregend heeft, welnu ik zeg niks anders over jou post ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Ik zeg toch niet dat allen IK dat ruik? Ik zeg dat je die dingen nu JUIST ruikt en in de winter niet. Dus je ruikt echt dat het weer lente wordt. Voor diegene die beweert dat je het niet kan ruiken dus.
Ja bij boer Welborn onderweg ... ik zag het in een flits, goed dat je het aanhaalt, ik neem mijn camera mee morgen ! Piepklien zijn ze, ik denk de eerste dag buiten, ze zullen wel weer gespalkt zijn de droppies.quote:
Foto'squote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja bij boer Welborn onderweg ... ik zag het in een flits, goed dat je het aanhaalt, ik neem mijn camera mee morgen ! Piepklien zijn ze, ik denk de eerste dag buiten, ze zullen wel weer gespalkt zijn de droppies..
Flauwquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Alsjeblieft, deze is van net !
Morgen meer..
Beter?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef elcastel het volgende:
Pien pas je quote even aan, anders zien ze dat ik heb zitten editten ...
Sorry Pien ik ben naar bed gegaan na mijn post, ik maak het goed met fotootjes binnenkort oké ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
Beter?schrijf jij mn naam dan even goed?
Is goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 06:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Sorry Pien ik ben naar bed gegaan na mijn post, ik maak het goed met fotootjes binnenkort oké ?
Speciaal voor jou, je goedmakertje :quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, je goedmakertje :
1.
[ afbeelding ]
Ik gooi er straks nog een paar tegenaan, even uitzoeken, ik had weer eens 180 foto's in 5 minuten .... Wat een beestjes en ze zijn brutaal deze lichting !
Ahhhh..geoormerkte lammetjes vind ik zielig uitzien!!quote:
Hee, beestjes hebben ook recht op hun DigID !quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ahhhh..geoormerkte lammetjes vind ik zielig uitzien!!
Jij loopt het hele jaar door te gieren viespeuk ! En je moet maar zo denken, je biefstuk, je shoarma rolt zich lekker door hun stront voor het in je pan belandt ... Kortom wees blij dat je wat ruikt, er lopen zat mensen rond waar de pollenpleuris alweer uitbreekt.quote:Een minpuntje van het begin van dit nieuwe seizoen is dat ze met mest beginnen te strooien niet te kort zeg. Gatver!
Ik houd van de lente en de belofte van een zomer. Ik houd ervan dat dat alles nog voor je ligt, de dagen langer worden, de eerste keer een terras, de eerste keer zwemmen en bovenal is het 's avonds nog koel genoeg om lekker te kunnen slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een rukhekel heb aan de lente. Het is vaak net niets en wordt er vaak verkouden. Dan is het mooi en wel 15 graden in de middag maar al snel weer 3 a 4 graden in de avond.
Geef mij maar pure zomer +25 graden en snachts ook gewoon met korte broek + t shirt en échte winter, tig lading sneeuw.
Herfst en lente
Godsamme jij hebt ook elke dag wel een lekker bericht voor het slapen gaan hè !quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Lente! Lente! Lente!
En niet dit weekend maar het weekend er op gaat de klok weer een uurtje vooruit en is het ook langer licht 's avonds. Kan je nog langer in je hangmat elcastel!
^quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik houd van de lente en de belofte van een zomer. Ik houd ervan dat dat alles nog voor je ligt, de dagen langer worden, de eerste keer een terras, de eerste keer zwemmen en bovenal is het 's avonds nog koel genoeg om lekker te kunnen slapen.
Morgen 7:30...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Snuif nog maar even lekker...morgen is het over.
[ afbeelding ]
Mooi, want ik ga de avondploeg in en ik kan het niet hebben als ik mijn bed uitzweet.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
Snuif nog maar even lekker...morgen is het over.
[ afbeelding ]
Typte je dat echt terwijl de regen met bakken uit de lucht donderde, gevolgd door een hoosbui met hagel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Ik ruik de lente in mijn tuin!
Hyacinthen ruiken zo lekker!
En de narcisjes zien er zo gezellig uit!
*zucht*
denk dat de katten er mee aan de haal zijn gegaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef Maanvis het volgende:
Weet je nog waar je je neus voor het laatst had?
O gisteren 2 regenbogen gezien!!
Ja! In de regen ruiken ze extra lekker en zijn de kleuren extra mooi!quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Typte je dat echt terwijl de regen met bakken uit de lucht donderde, gevolgd door een hoosbui met hagel?
Ach scheisse dat was het nadeel van de ochtendploeg deze week ja ! Nou ja als dat alles is ...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Vannacht gaat de klok een uur vooruit (!!!!! letten we even op!!!!) dus morgen een uur langer licht![]()
Om 2.00 uur wordt het ineens 3.00 uur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me gewoon wéér af: hoe gaat het vannacht met de openingstijden van krijgen/clubs etc? Hoe gaat het met de Bob-bussen vannacht? Ik voorspel alweer dat ik het mis ga lopen.
Mooi, dan werk ik vannacht een uur korter en krijg het uur toch betaald.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
Vannacht gaat de klok een uur vooruit (!!!!! letten we even op!!!!) dus morgen een uur langer licht![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 2.00 uur wordt het ineens 3.00 uur.
Dus alles vóór 2.00 uur blijft hetzelfde en daarna... wordt het idd een puinhoop ben ik bang!
Bosui ja, lente-ui nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:13 schreef Xennia het volgende:
El kan me niet voorstellen dat ze geen lente- of bosui hebben?
Whehehe.quote:
Ah !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
Whehehe.
Als die sukkels er nou een bordje 'lente-ui' bij hadden gezet ipv bosui was nu dat hele schap uitverkocht.
BOSui, dat klinkt zo ongezellig. Lente-ui daarentegen...
Lente-ui en bosui zijn hetzelfde idd, vandaar mijn suggestie eens naar bosui te zoeken. Het kan ook zijn dat ze in een zakje zitten en ergens bij de verse kruiden in de koeling liggen. Kan me echt niet voorstellen dat een AH dit niet heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ah !
En nu wou ik dus zeggen : ik dacht dat het hetzelfde was. En nu google ik even (als culinaire leek) en zie dat dat dus klopte. Maar ! Ook de bosui (. ) heb ik niet zien liggen, wel een een of andere knol, dus ik dacht ... nou ja never mind.
Maar goed, geen bos- of lente-ui in velden of wegen te bekennen, knap klote, want nu heb ik alleen rode ui en ik was net zo lekker bezig om steeds meer rommel in mijn pasta te jeppen..
Kutkeuken. Het is ook niks voor de man.
Ik ook niet, maar ook dáár heb ik gekeken. Achteraf bedacht ik me dat de groenteboer tegenover de Appie zit hier, maar ja toen zat ik al met mijn gedachten bij de broodjes haring visjuf ...quote:Op zondag 29 maart 2009 01:49 schreef Xennia het volgende:
Lente-ui en bosui zijn hetzelfde idd, vandaar mijn suggestie eens naar bosui te zoeken. Het kan ook zijn dat ze in een zakje zitten en ergens bij de verse kruiden in de koeling liggen. Kan me echt niet voorstellen dat een AH dit niet heeft.
Fok-bovenkantjesquote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
We hebben zelfs lente-Fok!-bovenkantjes! (Hoe heten die dingen, die plaatjes hier bovenaan?)
Lammetjes!
Nou, ze rijden dus gewoon volgens het oude schema. Dus ze reden op de oude 4 uur(wat dan technisch 5 uur was). Prima dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Om 2.00 uur wordt het ineens 3.00 uur.
Dus alles vóór 2.00 uur blijft hetzelfde en daarna... wordt het idd een puinhoop ben ik bang!
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
VRIJDAG WORDT HET 18 GRADEN EN STRALENDE ZON!
*hyper* [ afbeelding ]
Kut, dan ben ik al om 12 uur klaar met werken !!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
VRIJDAG WORDT HET 18 GRADEN EN STRALENDE ZON!
*hyper* [ afbeelding ]
Je boft! Die hangmat gaat overuren draaien!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al om 12 uur klaar met werken !!.
Kut dan moet ik om 14 uur werken. Maar gelukkig is daar een zwembad in de tuin dus nog even wat meer van dit soort dagen en ik kan weer lekker zwemmen in de baas zijn tijdquote:Op zondag 29 maart 2009 14:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al om 12 uur klaar met werken !!.
Kijk, dat is pas lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je boft! Die hangmat gaat overuren draaien!
[ afbeelding ]
Ik woon aan de kust, ik heb altijd een paar graden minder en altijd ietsje meer wind ... Dat is geen klacht overigens.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik zag net in een ander grafiekje dat er zelfs 20 (!!!) graden voor de zaterdag staat, maar daar durf ik gewoon nog niet in te geloven!![]()
Zolang je niet uit je mat waait!quote:Op zondag 29 maart 2009 15:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust, ik heb altijd een paar graden minder en altijd ietsje meer wind ... Dat is geen klacht overigens.
Die week dat ik avondploeg heb bedoel je ?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Voor die week daarna zitten ze er gewoon volledig naast, dat snap je zeker wel
Dan slaap je toch overdag, wou je zeggen? Laat maar komen die hoosbuien?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die week dat ik avondploeg heb bedoel je ?
Ik gun jullie ook het beste hoor, maar het zal mij aan mijn reet roesten, ik baal als ik met mooi weer werk !quote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Dan slaap je toch overdag, wou je zeggen? Laat maar komen die hoosbuien?
Denk aan je medemensch! Dan word ik bijvoorbeeld heel chagrijnig!
Ja! Ik heb tot laat m'n raam helemaal open gehad. Echt fijn!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
het voelde gisterenavond gewoon als een zwoele zomeravond
Anders overdrijf je even ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef elcastel het volgende:
Het is echt zeikheet op het balkon !.
Eerst maar met 1 voetje de hangmat in,.
Maar het is wel opeens heel goed in vergelijking met afgelopen week.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo warm is het nou ook weer niet mensen.
Das waar. Hopelijk blijven die kutpollen nog ff weg.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef Mela het volgende:
[..]
Maar het is wel opeens heel goed in vergelijking met afgelopen week.
Dat hoop ik dan mee voor jou.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das waar. Hopelijk blijven die kutpollen nog ff weg.
Jaa!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lief![]()
Dan hoop ik stiekem dat het heul warm weer gaat worden
Tuurlijk schat, ik zweet als een otter, wsl is de wind anders dan toen, want ook toen lag ik in mijn hangmat, echter met kleren aan .... (werk ze)quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Anders overdrijf je even ofzo.
Vorige week, of twee weken geleden ofzo, scheen de zon veel feller en hoewel het in graden minder warm was, vond ik het toen warmer.
Er hangt altijd en overal een regenwolkje boven Scorpie, niemand weet waaromquote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet naar Scorpie luisteren mensen, het is snikheet!
Lente
Nou, zo ver gaat het bij mij gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sfeer. Zelfs de Queen klinkt goed in de supermarkt.
"i want to break freee!"
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
Iedereen inmiddels vet bruin zeker?
Ik heb met de paasdagen twee bear chairs in de saus gezet, niet waterbasis en ben dus nog rood in mijn gezicht!
Voor de avond natuurlijk altijd even een vestje mee nemen. Ik vind het juist lekker dat het 's avonds nog niet zo heet is, dan blijft mijn slaapkamer tenminste enigszins koel.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Ik heb dan weer geen snikkel, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Het is naar mijn idée juist andersom. Dikke mensen hebben het sneller warm omdat ze hetzelfde zijn als een dun mens die een half varken met zich mee torst.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Nee, dat is me altijd precies andersom opgevallen. Kutverhaal dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Tip, niet al teveel schenkstroop eten cuz its melting your brain.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |