quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
Iedereen inmiddels vet bruin zeker?
Ik heb met de paasdagen twee bear chairs in de saus gezet, niet waterbasis en ben dus nog rood in mijn gezicht!
Voor de avond natuurlijk altijd even een vestje mee nemen. Ik vind het juist lekker dat het 's avonds nog niet zo heet is, dan blijft mijn slaapkamer tenminste enigszins koel.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Ik heb dan weer geen snikkel, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Het is naar mijn idée juist andersom. Dikke mensen hebben het sneller warm omdat ze hetzelfde zijn als een dun mens die een half varken met zich mee torst.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Nee, dat is me altijd precies andersom opgevallen. Kutverhaal dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Tip, niet al teveel schenkstroop eten cuz its melting your brain.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |