Dan slaap je toch overdag, wou je zeggen? Laat maar komen die hoosbuien?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die week dat ik avondploeg heb bedoel je ?
Ik gun jullie ook het beste hoor, maar het zal mij aan mijn reet roesten, ik baal als ik met mooi weer werk !quote:Op zondag 29 maart 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Dan slaap je toch overdag, wou je zeggen? Laat maar komen die hoosbuien?
Denk aan je medemensch! Dan word ik bijvoorbeeld heel chagrijnig!
Ja! Ik heb tot laat m'n raam helemaal open gehad. Echt fijn!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:
het voelde gisterenavond gewoon als een zwoele zomeravond
Anders overdrijf je even ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef elcastel het volgende:
Het is echt zeikheet op het balkon !.
Eerst maar met 1 voetje de hangmat in,.
Maar het is wel opeens heel goed in vergelijking met afgelopen week.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Zo warm is het nou ook weer niet mensen.
Das waar. Hopelijk blijven die kutpollen nog ff weg.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:35 schreef Mela het volgende:
[..]
Maar het is wel opeens heel goed in vergelijking met afgelopen week.
Dat hoop ik dan mee voor jou.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das waar. Hopelijk blijven die kutpollen nog ff weg.
Jaa!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lief![]()
Dan hoop ik stiekem dat het heul warm weer gaat worden
Tuurlijk schat, ik zweet als een otter, wsl is de wind anders dan toen, want ook toen lag ik in mijn hangmat, echter met kleren aan .... (werk ze)quote:Op woensdag 1 april 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Anders overdrijf je even ofzo.
Vorige week, of twee weken geleden ofzo, scheen de zon veel feller en hoewel het in graden minder warm was, vond ik het toen warmer.
Er hangt altijd en overal een regenwolkje boven Scorpie, niemand weet waaromquote:Op woensdag 1 april 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet naar Scorpie luisteren mensen, het is snikheet!
Lente
Nou, zo ver gaat het bij mij gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een sfeer. Zelfs de Queen klinkt goed in de supermarkt.
"i want to break freee!"
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef Stali het volgende:
Iedereen inmiddels vet bruin zeker?
Ik heb met de paasdagen twee bear chairs in de saus gezet, niet waterbasis en ben dus nog rood in mijn gezicht!
Voor de avond natuurlijk altijd even een vestje mee nemen. Ik vind het juist lekker dat het 's avonds nog niet zo heet is, dan blijft mijn slaapkamer tenminste enigszins koel.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Ik heb dan weer geen snikkel, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hekel aan de lente, denk je smiddags de stad in te gaan met korte broek en t-shirt om even wat te shoppen en daarna wat te eten in een restaurantje, even terrasje te pakken en vriest je snikkel van je lichaam af.
bah!
Het is naar mijn idée juist andersom. Dikke mensen hebben het sneller warm omdat ze hetzelfde zijn als een dun mens die een half varken met zich mee torst.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Nee, dat is me altijd precies andersom opgevallen. Kutverhaal dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Dunne mensen hebben het altijd warm. Dikke mensen hebben het altijd koud. Is dat jullie nooit opgevallen?
Ik vraag me af hoe dat komt. Wellicht dat dikke mensen vet verbranden waardoor ze het koud krijgen. En dunne mensen zo dun zijn en vet verbranden dat ze het heet hebben ???? bet is koud.
Tip, niet al teveel schenkstroop eten cuz its melting your brain.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |