quote:Je hebt gelijk. Ik ruik het zelfs vraag me niet hoe. Zelfs in de avond ruik ik het als ik buiten ben, ik zie het aan de hemel en zelfs aan het gedrag van de mensen. vorige week al eigenlijk.
Het zit gewoon in de lucht. XD
quote:Het is gewoon lekker weer, de zon is weer warm en de struiken lopen uit
Toevoeging: het ruikt naar lente. Je kunt bomen ruiken, struiken, weiland, stenen muren, houten bielzen, kinderen in de buurt die fikkie stoken, dat soort dingen
Eensquote:Op maandag 16 maart 2009 20:12 schreef duvelse het volgende:
Ik vind dat iedereen de lente zou moeten kunnen ruikenheerlijk!!
Lentegeilheidquote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef _Parallax het volgende:
En zin om te neuken.
Kan het mooier verpakken natuurlijk, maar dit scheelt me zo een toetsenbordpink.
uhuhquote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EensHet is zo lekker om gewoon de lente te kunnen ruiken, maar het is niet alleen ruiken, het is ook voelen en horen en en en
Kwam net terug van de super en zag een meisje bij het station een kaartje kopen. Ze had een zwart rokje aan met hoge hoge laarsjes tot de knie, stilleto houten-hak en gestreepte z/w kousjes. D'r gezichtje was zo cute en ze had lange bonde haren in paardestaartjes!! Ik zwichtte..quote:Lentegeilheid
Jij hebt vandaag een jas aan gehad?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ja, ik rook het ook, toen ik naar huis fietste had ik de rits van m'n jas zelfs open gelaten![]()
En ik kreeg gelijk zin om te varen.
eentje die je niet in de prullenmand kán gooien!quote:
Ja maar reken er maar niet op. Maart roert zijn staart, enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:23 schreef ASroma het volgende:
tis wel lekker jah, alleen paar graadjes er bovenop nog![]()
Spijkerjasjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef Moja het volgende:
Lekker weer met een muziekje op in mn spijkerjas naar mn werk fietsen
Heerlijk en precies zoals jij aangeeft!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EensHet is zo lekker om gewoon de lente te kunnen ruiken, maar het is niet alleen ruiken, het is ook voelen en horen en en en
Ok ok frisse nachten maar tjek die zon kansenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar reken er maar niet op. Maart roert zijn staart, enzo.
[ afbeelding ]
Ja, om half 6 's ochtends op de fiets is het nog wat frisjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag een jas aan gehad?
Sta je alsnog in de mist. Druif.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Xennia het volgende:
Ik heb vandaag op het werk extra veel rookpauzes gehouden om buiten te kunnen zijn
Dit was alleen even om ons lekker te maken inderdaad, nu allemaal terug de catacomben in, over een maand begint het pas. Jantje Ongeduld !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:40 schreef Ernemmertje het volgende:
Eindelijk een beetje lentegevoel idd. Hopelijk wordt het snel nog wat warmer... Maarja hoorde Piet Paulusma praten over aankomende sneeuw?!?!?!?!
ssst, zeg dat soort enge dingen nietquote:Eindelijk een beetje lentegevoel idd. Hopelijk wordt het snel nog wat warmer... Maarja hoorde Piet Paulusma praten over aankomende sneeuw?!?!?!?!
mja, we kregen een voorproefje v/d week. het gaat weer mooi worden, keep the faith!quote:
De lente kan je ruiken. Als het warmer wordt komen geurstoffen meer vrij, denk ik. Ik kan ook ruiken als het koud is of als het regent, echt waar!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
open deur: r&p> ik ruik het < je bent gek!
Ja, dat kan iedereen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:03 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De lente kan je ruiken. Als het warmer wordt komen geurstoffen meer vrij, denk ik. Ik kan ook ruiken als het koud is of als het regent, echt waar!
Wat jij ruikt, ruikt toch ook iedereen ? Planten, struiken gaan in bloei ... vocht onttrekt zich aan dingen ...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, dat kan iedereen.
Zoals ik al eerder poste ruik je opeens de struiken, planten, houten schuttingen, stenen muurtjes etc gewoon een stuk meer. Dat soort dingen.
Ja en? Ik zeg toch niet dat allen IK dat ruik? Ik zeg dat je die dingen nu JUIST ruikt en in de winter niet. Dus je ruikt echt dat het weer lente wordt. Voor diegene die beweert dat je het niet kan ruiken dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat jij ruikt, ruikt toch ook iedereen ? Planten, struiken gaan in bloei ... vocht onttrekt zich aan dingen ...
Echt?!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef elcastel het volgende:
Ja hoor, ik heb zelfs de eerste LAMMETJES al in de weide gezien net.
Rustig maar blaaskaakje, jij reageert op de post van Rubber_Johnny dat iedereen kan ruiken dat het regent of geregend heeft, welnu ik zeg niks anders over jou post ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en? Ik zeg toch niet dat allen IK dat ruik? Ik zeg dat je die dingen nu JUIST ruikt en in de winter niet. Dus je ruikt echt dat het weer lente wordt. Voor diegene die beweert dat je het niet kan ruiken dus.
Ja bij boer Welborn onderweg ... ik zag het in een flits, goed dat je het aanhaalt, ik neem mijn camera mee morgen ! Piepklien zijn ze, ik denk de eerste dag buiten, ze zullen wel weer gespalkt zijn de droppies.quote:
Foto'squote:Op woensdag 18 maart 2009 21:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja bij boer Welborn onderweg ... ik zag het in een flits, goed dat je het aanhaalt, ik neem mijn camera mee morgen ! Piepklien zijn ze, ik denk de eerste dag buiten, ze zullen wel weer gespalkt zijn de droppies..
Flauwquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Alsjeblieft, deze is van net !
Morgen meer..
Beter?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef elcastel het volgende:
Pien pas je quote even aan, anders zien ze dat ik heb zitten editten ...
Sorry Pien ik ben naar bed gegaan na mijn post, ik maak het goed met fotootjes binnenkort oké ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef Pien85 het volgende:
Beter?schrijf jij mn naam dan even goed?
Is goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 06:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Sorry Pien ik ben naar bed gegaan na mijn post, ik maak het goed met fotootjes binnenkort oké ?
Speciaal voor jou, je goedmakertje :quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, je goedmakertje :
1.
[ afbeelding ]
Ik gooi er straks nog een paar tegenaan, even uitzoeken, ik had weer eens 180 foto's in 5 minuten .... Wat een beestjes en ze zijn brutaal deze lichting !
Ahhhh..geoormerkte lammetjes vind ik zielig uitzien!!quote:
Hee, beestjes hebben ook recht op hun DigID !quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ahhhh..geoormerkte lammetjes vind ik zielig uitzien!!
Jij loopt het hele jaar door te gieren viespeuk ! En je moet maar zo denken, je biefstuk, je shoarma rolt zich lekker door hun stront voor het in je pan belandt ... Kortom wees blij dat je wat ruikt, er lopen zat mensen rond waar de pollenpleuris alweer uitbreekt.quote:Een minpuntje van het begin van dit nieuwe seizoen is dat ze met mest beginnen te strooien niet te kort zeg. Gatver!
Ik houd van de lente en de belofte van een zomer. Ik houd ervan dat dat alles nog voor je ligt, de dagen langer worden, de eerste keer een terras, de eerste keer zwemmen en bovenal is het 's avonds nog koel genoeg om lekker te kunnen slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een rukhekel heb aan de lente. Het is vaak net niets en wordt er vaak verkouden. Dan is het mooi en wel 15 graden in de middag maar al snel weer 3 a 4 graden in de avond.
Geef mij maar pure zomer +25 graden en snachts ook gewoon met korte broek + t shirt en échte winter, tig lading sneeuw.
Herfst en lente
Godsamme jij hebt ook elke dag wel een lekker bericht voor het slapen gaan hč !quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Lente! Lente! Lente!
En niet dit weekend maar het weekend er op gaat de klok weer een uurtje vooruit en is het ook langer licht 's avonds. Kan je nog langer in je hangmat elcastel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |