quote:Je hebt gelijk. Ik ruik het zelfs vraag me niet hoe. Zelfs in de avond ruik ik het als ik buiten ben, ik zie het aan de hemel en zelfs aan het gedrag van de mensen. vorige week al eigenlijk.
Het zit gewoon in de lucht. XD
quote:Het is gewoon lekker weer, de zon is weer warm en de struiken lopen uit
Toevoeging: het ruikt naar lente. Je kunt bomen ruiken, struiken, weiland, stenen muren, houten bielzen, kinderen in de buurt die fikkie stoken, dat soort dingen
Eensquote:Op maandag 16 maart 2009 20:12 schreef duvelse het volgende:
Ik vind dat iedereen de lente zou moeten kunnen ruikenheerlijk!!
Lentegeilheidquote:Op maandag 16 maart 2009 20:18 schreef _Parallax het volgende:
En zin om te neuken.
Kan het mooier verpakken natuurlijk, maar dit scheelt me zo een toetsenbordpink.
uhuhquote:Op maandag 16 maart 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
EensHet is zo lekker om gewoon de lente te kunnen ruiken, maar het is niet alleen ruiken, het is ook voelen en horen en en en
Kwam net terug van de super en zag een meisje bij het station een kaartje kopen. Ze had een zwart rokje aan met hoge hoge laarsjes tot de knie, stilleto houten-hak en gestreepte z/w kousjes. D'r gezichtje was zo cute en ze had lange bonde haren in paardestaartjes!! Ik zwichtte..quote:Lentegeilheid
Jij hebt vandaag een jas aan gehad?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ja, ik rook het ook, toen ik naar huis fietste had ik de rits van m'n jas zelfs open gelaten![]()
En ik kreeg gelijk zin om te varen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |