Die ontlading was mooi, hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Dat doet Vlemmings gewoon zelf.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Zou Don Leo Vlemmings geholpen hebben? De organisatie staat steeds beter, met name in verdedigend opzicht.
Onenigheid tussen Feyenoord-bestuur/spelers en investeerders.quote:
Valt wel mee volgens mij. Van Well zagt dat Perridon's plan contractueel niet mogelijk is en de rest onthoudt zich van commentaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Onenigheid tussen Feyenoord-bestuur/spelers en investeerders.
Inderdaad Perridon wil iets wat gewoon niet kan. Was gewoon een domme opmerking van hem.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Van Well zagt dat Perridon's plan contractueel niet mogelijk is en de rest onthoudt zich van commentaar.
Vlemmings weet zelf wel hoe hij dat soort dingen moet neerzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Zou Don Leo Vlemmings geholpen hebben? De organisatie staat steeds beter, met name in verdedigend opzicht.
quote:
Volgens mij zei Peridon ook iets van die strekking.....quote:Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
Dat krijg je als je Peridon binnen haalt. Daar waarschuwde ik al voor.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ik vind het ook een beetje onhandig van Perridon om zulk soort dingen zomaar de media in te slingeren.
Wat een weelde hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
Drie zeges in de laatste vier wedstrijden.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef Earthapple het volgende:
-
feijenoord![]()
net zo sneu als deze kerel. nee, toch niet
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef rubbereend het volgende:
Dat krijg je als je Peridon binnen haalt. Daar waarschuwde ik al voor.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.
ja behoorlijk ik had nog gebeldquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.
Maar verder is winnen van Feyenoord in Rotterdam altijd lastig voor PSV blijkt maar weer.
Jij heb het niet zo op Vlemmings hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Mwoah, ik vind hem een beetje als een mietje over komen eerlijk gezegd.quote:
Mag jij vinden, maar ik vind hem juist goed over komen, hij verwoord zich goed, en hij weet het toch vrij aardig neer te zetten, de laatste weken krijgen we weinig goals tegen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem een beetje als een mietje over komen eerlijk gezegd.
Klopt, hij zet nu een hele aardige reeks neer idd.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar ik vind hem juist goed over komen, hij verwoord zich goed, en hij weet het toch vrij aardig neer te zetten, de laatste weken krijgen we weinig goals tegen.
Dergelijke 'truukjes' mogen ze wel meer instuderen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Luni het volgende:
Die goal van vandaag was trouwens ingestudeerd, toch leuk als je zo scoort.
Ik zei vandaag nog dat Feyenoord toch nooit uit een corner scoort en de corners altijd waardeloos zijn (Bahia die 9 van de 10 keer een duwfout maakt, veel te laag, veel te hoog, you name it). En dan scoren ze er ineens uitquote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Crane het volgende:
[..]
Dergelijke 'truukjes' mogen ze wel meer instuderen.
Dan hebben jullie wat gemeen hèquote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem een beetje als een mietje over komen eerlijk gezegd.
Inderdaad, hij zet nu een aardige serie neer, had niet verwacht dat we tegen NAC en PSV punten zouden pakken, play offs zijn zeker niet onhaalbaar. Tis ook beter dat het nu vrij redelijk gaat, anders had je volgend jaar toch een kut situatie gehad als hij er geen pepernoot van gebakken had en dan nast Been plaats moet nemen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef TC03 het volgende:
Ik kan ook niet erg ontevreden zijn over Vlemmings. Vond het dan ook een beetje debiel hoe Studio Voetbal triomfantelijk liet zien dat Vlemmings het precies even slecht deed als Verbeek. Daar zaten dan wel wedstrijden tegen Ajax, Groningen en Heerenveen bij.
Netjes ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
Drie zeges in de laatste vier wedstrijden.
En Van Bronckhorst geschorstquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Merkie het volgende:
Wel balen dat Tomasson weer geblesseerd is trouwens, bij zo'n wedstrijd als tegen NAC is hij immens belangrijk.
Is het al vrijwel zeker dat hij daar ook volgend seizoen een functie gaat bekleden dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan hebben jullie wat gemeen hè![]()
Ik vind dat Vlemmings tot op heden perfect werk afleverd. Ben dan ook benieuwd hoe de samenwerking tussen hem en Been volgend seizoen gaat verlopen.
Volgens mij is het wel de bedoeling dat hij volgend jaar assistent van Been is ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het al vrijwel zeker dat hij daar ook volgend seizoen een functie gaat bekleden dan?
Ja, wordt sowieso assistent.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het al vrijwel zeker dat hij daar ook volgend seizoen een functie gaat bekleden dan?
Natuurlijk. Hij heeft gewoon een contract en Been heeft gezegd dat er geen reden is om niet met hem verder te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Denk het niet, zonder Gio en Tomasson. Maar wie weet.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week maar stunten tegen die klappers?
Vond ik ook nergens over gaan. En nu doet Vlemmings het gewoon goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef TC03 het volgende:
Ik kan ook niet erg ontevreden zijn over Vlemmings. Vond het dan ook een beetje debiel hoe Studio Voetbal triomfantelijk liet zien dat Vlemmings het precies even slecht deed als Verbeek. Daar zaten dan wel wedstrijden tegen Ajax, Groningen en Heerenveen bij.
1 2 3 4 5 6 7 | Zondag 05-04-2009 Volendam-Feyenoord Zondag 12-04-2009 Feyenoord-Heracles Almelo Zaterdag 18-04-2009 Feyenoord-FC Twente Zondag 26-04-2009 ADO de Haag -Feyenoord Zondag 03-05-2009 FC Utrecht-Feyenoord Zondag 10-05-2009 Feyenoord-Roda JC |
Is het zeker dat Tomasson niet mee doetquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Denk het niet, zonder Gio en Tomasson. Maar wie weet.
AZ zonder De Zeeuw en Schaars. Daar ligt toch juist hun kracht dit seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Denk het niet, zonder Gio en Tomasson. Maar wie weet.
quote:
A ha. Dat was me dan ontgaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij heeft gewoon een contract en Been heeft gezegd dat er geen reden is om niet met hem verder te gaan.
Als je van verlies bij AZ en Twente uit gaat. Zul je die andere wedstrijden moeten winnen om nog play-offs te halen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef TC03 het volgende:
Het programma is als volgt:
[ code verwijderd ]
Behalve AZ en Twente is winst in de overige wedstrijden eigenlijk goed mogelijk. Ben benieuwd.
NEC, Utrecht en NAC zullen ook niet alles winnen hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als je van verlies bij AZ en Twente uit gaat. Zul je die andere wedstrijden moeten winnen om nog play-offs te halen.
Als je Squirtle vergelijkt met deze picca is het hem toch preciesquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Is toch meer van toepassing op Skertel.
Psv, Heerenveen, Groningen, Feyenoord Als lastige wedstrijdenquote:8. Fc Utrecht (38 punten)
22-03-2009 Fc Volendam - Fc Utrecht
04-04-2009 Fc Utrecht - Fc Groningen
11-04-2009 Psv - Fc Utrecht
19-04-2009 Fc Utrecht - Sc Heerenveen
26-04-2009 Vitesse - Fc Utrecht
03-05-2009 Fc Utrecht - Feyenoord
10-05-2009 Heracles Almelo - Fc Utrecht
Twente, Psv Als lastige wedstrijdenquote:9. Nec (36 punten)
21-03-2009 Nec - Willem II
03-04-2009 Nec - Fc Twente
11-04-2009 De Graafschap - Nec
18-04-2009 Nec - Roda Jc
25-04-2009 Nec - Nac Breda
03-05-2009 Psv - Nec
10-05-2009 Nec - Sparta
AZ, Twente Als lastige wedstrijdenquote:10. Feyenoord (34 punten)
22-03-2009 Az - Feyenoord
05-04-2009 Fc Volendam - Feyenoord
12-04-2009 Feyenoord - Heracles Almelo
18-04-2009 Feyenoord - Fc Twente
26-04-2009 Ado Den Haag - Feyenoord
03-05-2009 Fc Utrecht - Feyenoord
10-05-2009 Feyenoord - Roda Jc
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je Squirtle vergelijkt met deze picca is het hem toch precies.
NEC en Utrecht zijn allebei nog te doen ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Psv, Heerenveen, Groningen, Feyenoord Als lastige wedstrijden
[..]
Twente, Psv Als lastige wedstrijden
[..]
AZ, Twente Als lastige wedstrijden
Dus Utrecht moet je nog voorbij kunnen gaan.
Rot gewoon op zeg, met je trieste kloons. Kinderachtig figuur.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Kraanvoogel het volgende:
eens kijken of die hier langer dan twee minuten blijft staan
NAC wordt ook een lastige tegenstander voor NEC, daar heb je ook niet bij voorbaat al van gewonnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Psv, Heerenveen, Groningen, Feyenoord Als lastige wedstrijden
[..]
Twente, Psv Als lastige wedstrijden
[..]
AZ, Twente Als lastige wedstrijden
Dus Utrecht moet je nog voorbij kunnen gaan.
We hadden ook nog 5 jaar met Charisteas, Huysegemens etc etc kunnen werken, maar of de supporters dan blij waren geweest? De schuld was dan in ieder geval wel afgenomen. Feyenoord nam gewoon een reële gok met alle oudjes. Helaas pakte het niet bepaald uit.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:15 schreef Crane het volgende:
Mulder heeft wel gelijk in SV nu, over het beleid. Idioot dat de supporters dit management nog steeds zomaar accepteren. Dat de 17 miljoen schuld nu 21 miljoen is, en niemand die Gudde etc. iets kwalijk neemt.
Dure oude spelers --> Sportief succes --> Financieel succes.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
We hadden ook nog 5 jaar met Charisteas, Huysegemens etc etc kunnen werken, maar of de supporters dan blij waren geweest? De schuld was dan in ieder geval wel afgenomen. Feyenoord nam gewoon een reële gok met alle oudjes. Helaas pakte het niet bepaald uit.
Volledig mee eens. Daarom baal ik ook weer dat ze een 35-jarige en een 27-jarige willen halen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Juk het volgende:
[..]
Dure oude spelers --> Sportief succes --> Financieel succes.
Dit is mislukt, dus nu moet je het omdraaien.
Goedkope jongere spelers --> Financieel succes --> Sportief succes.
Dan maar de komende jaren blij zijn met een 5de plek. Als je weer financieel gezond bent komt dat sportieve succes ook wel weer.
Als je nu weer een financiële gok neemt die weer verkeerd uitpakt dat zit je tegen een faillissement aan te kijken.
quote:Beenhakker tekent voor 2,5 jaar
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
[COLUMN] De oproep van potentieel investeerder Michel Perridon aan de selectie van Feyenoord om straks salaris in te leveren, is bij zijn medestanders slechter gevallen dan bij de voetballers in kwestie.
Leo Beenhakker. FOTO ANP
Het groepje vermogende supporters wil graag investeren, vindt dat er flink gesaneerd moet worden bij Feyenoord, maar heeft daarbij niet in de eerste plaats de spelersgroep in het vizier. De uithaal van Perridon in de Volkskrant wordt gevoed door frustratie bij de geldschieters over de financiële positie van de club. Die is véél slechter dan zij hadden gedacht. Er wordt gesproken van een schuld van tegen de 24 miljoen euro.
Inmiddels is de groep zakenmensen wél uitgedund, onder meer als gevolg van het economisch tij. Waar er aanvankelijk gemikt werd op een bedrag van 60 miljoen, zijn er tot op heden slechts harde toezeggingen voor een kleine 25 miljoen.
Volgens een zegsman is ook Leo Beenhakker geschrokken van de kasboeken in de Kuip. Hij kwam onlangs wél een contract met de club overeen dat hem vanaf juli voor 2,5 jaar aan Feyenoord bindt. Aanstaande vrijdag staat er in dat kader een gesprek op de rol met investeerder Rob Slotboom, de beoogd commissaris Technische Zaken als de groep de macht overneemt bij Feyenoord.
Het duidt er op dat de harde kern van de ondernemers écht zaken wil doen met Feyenoord. Ze willen op cruciale posities binnen de club andere mensen aan het roer en vergaande zeggenschap in het beleid. Naar verluidt is er in deze sprake van ‘een onomkeerbaar proces’. Op het eerste gezicht lijken de heren echter wat minder sterk te staan doordat het toegezegde bedrag niet gehaald wordt. Anderzijds is de financiële situatie bij Feyenoord zó penibel, dat de club ook voor 25 miljoen euro in handen komt van een aantal, overigens zéér met de club begane supporters.
Schuld al opgelopen naar 24 miljoenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Heeft die Chris wel even een mega-primeur als dit waar is.
Je kan niet je hele elftal volzetten met jonge spelers.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Daarom baal ik ook weer dat ze een 35-jarige en een 27-jarige willen halen.
jong talent is bijna onbetaalbaar. Als je iemand als Beerens wil halen betaal je enorme bedragenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Daarom baal ik ook weer dat ze een 35-jarige en een 27-jarige willen halen.
Een paar jaar geleden was dat de volledige begroting van AZ volgens mij, en toen draaiden ze ook al bovenin mee.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Schuld al opgelopen naar 24 miljoenMaar zoals Juk al zei moet gewoon het beleid veranderen dat moet met die 25 miljoen ook wel lukken.
Beerens is te duur. Ik doel meer op Velthuizen/Vorm en Fernandez.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jong talent is bijna onbetaalbaar. Als je iemand als Beerens wil halen betaal je enorme bedragen
eensquote:Op maandag 16 maart 2009 00:35 schreef Merkie het volgende:!
Overigens vind ik het niet zo boeiend dat dat het "maar" ¤25 miljoen is ipv ¤60 miljoen. Je hebt absoluut geen ¤60 miljoen nodig om een topclub te worden, het feit dat we financieel "gebackt" zijn tot ¤25 miljoen is denk ik veel belangrijker. Geen financiële onrust meer, geen geldverkwisterij meer, maar gericht bouwen en aan de toekomst werken zonder financiële problemen. Daar helpt ¤25 miljoen ook enorm aan mee.
De spelers die je noemt kunnen blijven idd. Maar als je financieel zelfstandig wil worden zul je toch Lucius, Landzaat, Greene, Timmer (gelukkig gaat ie al) en eventueel de Cler moeten vervangen door jonge spelers met restwaarde. En de salariskosten gaan dan hard omlaag, en enkele van die spelers brengen nog wel een klein beetje op en de restwaarde van je elftal schiet omhoog. Je gaat er in 3 opzichten op vooruit.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:39 schreef Juk het volgende:
[..]
Je kan niet je hele elftal volzetten met jonge spelers.
Bijvoorbeeld Dudek op doel, Hofland in de verdediging, Gio op het middenveld en Tomasson voorin voor de routine is wel nodig. Maar ik denk niet dat je spelers moet zoeken voor plekken waar nu de jeugd het zo goed doet.
Mee eens.quote:En er moeten minimaal nog 2 veelverdieners verkocht worden. Ikzelf denk dat Landzaat bovenaan die lijst moet en dan de Cler mits El Ak komt. Als je Makaay een nieuw contract aan kan bieden waarin hij minder verdient en als verkapte pinchhitter zijn werk wil doen moet je hem zeker houden. Wil hij een basisplek met zijn huidige salaris moet je hem ook maar verkopen.
Voor Vorm of Velthuis ga je ook 5 a 6 miljoen betalenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Beerens is te duur. Ik doel meer op Velthuizen/Vorm en Fernandez.
¤5 à 6 miljoen, natuurlijk niet... Voor een keeper, van Vitesse c.q. Utrecht.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor Vorm of Velthuis ga je ook 5 a 6 miljoen betalenalleen Fernandez is redelijk goedkoop op te pikken....
Vorm had toch een gelimiteerde transfersom laten opnemen? Ik zie eigenlijk liever Velthuizen komenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voor Vorm of Velthuis ga je ook 5 a 6 miljoen betalenalleen Fernandez is redelijk goedkoop op te pikken....
Dat zou ik nou géén versterking vinden,het is gewoon een matige back. Waarom hem halen als je Tiendalli op de bank hebt die 1. veel jonger is en 2. het naar jullie zeggen gewoon goed deed?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Beerens is te duur. Ik doel meer op Velthuizen/Vorm en Fernandez.
Peridon had in zijn Volkskrant stuk ook al gezegd dat het vreemd was dat er geen technische know how in de RvC zat. En dat is ook raar, daar verwonder ik me bij PSV ook nog steeds over. Peridon kondigde ook al aan dat er meerdere geldschieters waren die wel over technische know how beschikten en dus zou er één van de investeerders waarschijnlijk daarvoor in de RvC komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef Crane het volgende:
Maar ik vind het berichten dat Don Leo al getekend heeft en een van de geldschieters de macht krijgt eigenlijk opvallender dan de geschatte schuld van 24 miljoen.
Transfervrij is hij sowieso niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:00 schreef Juk het volgende:
Tiendalli doet het inderdaad wel aardig maar zodra hij echt getest wordt zakt hij door het ijs. Misschien te vroeg om iemand die 2 jaar niet speelt daar op af te rekenen maar dan nog, Fernandez kan je niks mee fout doen als je die haalt.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)eldVoorFeyenoord.htmquote:Feyenoord zal derhalve met veel clubs en personen rond de tafel moeten om de Spanjaard naar De Kuip te halen. Bovendien heeft NEC in het huurcontract van Fernández een optie tot koop bedongen.
Heb je de wedstrijd gezien? Lazovic had echt 2 enorme kansen die hij (gelukkig) miste. Daarnaast Bakkal die alleen op de keeper afging , een strafschop die niet gegeven werd maar waar wel degelijk contact was etcquote:Op maandag 16 maart 2009 02:17 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat het geen beste wedstrijd was. Bij vlagen vond ik Feyenoord fel en goed spelen, in een behoorlijk tempo. Dat heb ik de afgelopen maanden nauwelijks gezien. Ook de verdediging stond prima, en alweer de 0 gehouden. Ik weet niet wat er nog meer wordt verwacht qua spel van een club die 10e staat? Dat AZ straks met 5-0 van de mat wordt geveegd?
Liverpool tegen Real Madrid dát was een goede wedstrijd. Nauwelijks iets weggeven en met klinkende cijfers het verschil in klasse etaleren t.o.v. de tegenstander. Dat was vanmiddag echt niet het geval.quote:Op maandag 16 maart 2009 02:47 schreef Merkie het volgende:
Uiteraard heb ik de wedstrijd gezien. Dat PSV had kunnen scoren doet weinig af aan het spel waar ik het over heb. Is een klinkende overwinning tegen PSV een vereiste om een betere wedstrijd dan "geen beste wedstrijd" te spelen? Lijkt me niet. Gewoon een prima wedstrijd en dito resultaat vind ik.
Dus óf je speelt een slechte wedstrijd, of je speelt zoals Liverpool tegen Real. Een middenweg bestaat niet. Duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 02:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Liverpool tegen Real Madrid dát was een goede wedstrijd. Nauwelijks iets weggeven en met klinkende cijfers het verschil in klasse etaleren t.o.v. de tegenstander. Dat was vanmiddag echt niet het geval.
Wel vond ik Wijnaldum weer meesterlijk. Goed bezig
Ik vind een wedstrijd goed als een (of beide) elftallen het maximale uit het spelersmateriaal halen.quote:Op maandag 16 maart 2009 02:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus óf je speelt een slechte wedstrijd, of je speelt zoals Liverpool tegen Real. Een middenweg bestaat niet. Duidelijk.
Goed idee om de spelers met een hoog salaris transfer vrij weg te doen.quote:Transfervrij vertrek dure Feyenoorders
ROTTERDAM - Behalve de door Michel Perridon voorgestelde salarisvermindering voor het Feyenoord-personeel passeren er momenteel meer onorthodoxe maatregelen de revue om drastisch te bezuinigen.
Zo wordt overwogen om een vrije transfer te gunnen aan enkele grootverdieners in de spelersgroep, zodat de salarispost teruggebracht kan worden zonder over de hele linie op het salaris te korten. Dat laatste is arbeidsrechtelijk gezien geen haalbare kaart bij doorlopende contracten. Voor zo'n vertrek zouden spelers als Tim de Cler, Roy Makaay, Denny Landzaat en Kevin Hofland in aanmerking kunnen komen. Een dergelijk scenario heeft de clubleiding van Feyenoord besproken met de groep investeerders, onder wie Perridon, die onder voorwaarden bereid zijn tot een financiële injectie.
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord was niet blij met de uitspraken van Perridon over salarisvermindering, maar erkent wel dat halve maatregelen niet meer helpen. "We moeten met een sluitende begroting komen en daarvoor biedt de kaasschaafmethode onvoldoende soelaas. Er zullen drastische maatregelen volgen in het belang van het voortbestaan van Feyenoord. Daarvan zijn alle partijen overtuigd", aldus Gudde, die niet vooruit wil lopen op mogelijke maatregelen.
Overigens wil de groep investeerders niet dat hun geld wordt gebruikt om de schuldenpositie van 21 miljoen euro af te bouwen. Gudde: "Begrijpelijk, die is opgebouwd in het verleden en daarvoor wensen ze niet op te draaien. Daar moet Feyenoord een oplossing voor vinden. Door middel van een sluitende begroting, betere prestaties en een paar grote transfers." Dat laatste is dan wel in strijd met het voornemen van een transfervrije status voor diverse dure krachten, maar daar staat tegenover dat jonge spelers als Georginio Wijnaldum of Leroy Fer een behoorlijke transferwaarde vertegenwoordigen.
Overigens zijn de uitspraken van mogelijke investeerder Perridon over salarisvermindering verkeerd gevallen in de spelersgroep. "Contracten moeten worden gerespecteerd en bij dit soort uitspraken heeft op dit moment niemand baat. Er moet rust zijn, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op het sportieve", aldus aanvoerder Giovanni van Bronckhorst.
quote:
quote:Terwijl het een ongelooflijke zaadpartij was.
Dat. Trok in de eerste helft ook teveel naar binnen. Maakte het veld, voorin, daardoor onnodig klein.quote:Die Biseswar mogen ze wat mij betreft ook meteen wegsturen. Laatste minuten van de wedstrijd, hij mist een kans - rolt wat over de grond, staat rustig weer op en wandelt op zijn dooie gemak weer terug richting eigen helft, terwijl PSV vol in de aanval is. Wat een debiel!
quote:[..]
Dat doet Vlemmings gewoon zelf.
quote:'Ook Valencia meldt zich voor Biseswar'
16/03/2009 09:05
Diego Biseswar heeft er nog een optie bij. De aanvaller van Feyenoord staat in de belangstelling van Valencia, zo melden De Telegraaf en het Algemeen Dagblad.
De 21-jarige Biseswar kan zijn contract met Feyenoord verlengen, maar heeft zijn keuze nog niet gemaakt. In Nederland heeft FC Twente interesse. PSV heeft een afzegging gekregen van Biseswar, die een overgang naar Eindhoven niet zag zitten.
Voor Biseswar was er dit seizoen aanvankelijk geen toekomst in De Kuip. De aanvaller speelde op huurbasis voor Heracles Almelo en De Graafschap, maar kwam daar niet uit de verf. Biseswar ontpopte zich door alle blessures bij Feyenoord tot een vaste waarde.
Lekker snel binnenlopenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
Bankzitten in Valencia.
Aangezien Biseswar niet om z'n meest briljante keuzes bekend staat zal deze het wel worden
of door Bert Maalderinkquote:Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Carriere-advies van Royston Drenthe. Dat is ongeveer hetzelfde als een televisietalent die zich door Jack Spijkerman laat adviseren.
Kwam best wel weer dreiging van Biseswar af, maar hij liep te veel met de bal, en er komt echt geen fatsoenlijke voorzet bij hem vandaan!quote:Op maandag 16 maart 2009 07:26 schreef Keltie het volgende:
Dat. Trok in de eerste helft ook teveel naar binnen. Maakte het veld, voorin, daardoor onnodig klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |