abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67075029
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Cause nobody likes rock anymore!
pi_67075213
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Hamstring, maar het leek niet superernstig op het eerste gezicht.
En Hofland?
pi_67075614
Gefeliciteerd, nette zege. Gaat Feyenoord dus 'gewoon' in het linkerrijtje eindigen.

Maar toen ik dat in 2008 zei, geloofde bijna niemand mij .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67075672
je kan precies zien wie de teletekst supporters zijn hierzo, hoewel ik van enkele posters wel het vermoeden had datze bij de wedstrijden van feyenoord aanwezig zouden zijn

goede wedstrijd, wat mij betreft onverwachts drie punten gepakt, concurrentie verliest, wederom wat mij berteft, onverwachts punten...

nou nou, de plee offs komen, en dit wat mij betreft (en waarschijnlijk wel algemeen bekend hier) compleet onverwachts, wel heel erg verdacht dichtbij
pi_67075917
Heerlijk, eindelijk keer gewonnen van een grote club. Schitterend, ik hoop dat we nog om europees kunnen ballen dadelijk.
Ik support gevallen topclubs!
pi_67076251
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Schiedammert het volgende:
je kan precies zien wie de teletekst supporters zijn hierzo, hoewel ik van enkele posters wel het vermoeden had datze bij de wedstrijden van feyenoord aanwezig zouden zijn

goede wedstrijd, wat mij betreft onverwachts drie punten gepakt, concurrentie verliest, wederom wat mij berteft, onverwachts punten...

nou nou, de plee offs komen, en dit wat mij betreft (en waarschijnlijk wel algemeen bekend hier) compleet onverwachts, wel heel erg verdacht dichtbij
Liever een teletetekst/Tele2-supporter dan iemand met weinig voetbal-verstand.
Heb ik toch gelijk gekregen dat de play-offs niet zo ver weg waren, luister in het vervolg maar wat meer naar mij SCHiedammertje.
pi_67076287
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:31 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd, nette zege. Gaat Feyenoord dus 'gewoon' in het linkerrijtje eindigen.
Dat moet nog blijken natuurlijk.
pi_67076308
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

En Hofland?
Waarschijnlijk last van z'n hoofd n.a.v. vorige week, maar daar is verder ook nog weinig over bekend.
pi_67076403
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:54 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat moet nog blijken natuurlijk.
Het is in ieder geval goed voor het moraal om voor eigen publiek van een "Nederlandse topclub" te winnen.
pi_67076497
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het is in ieder geval goed voor het moraal om voor eigen publiek van een "Nederlandse topclub" te winnen.
Klopt, maar volgende week AZ-uit en dan sta je zo weer 5 punten achter op een play-off plek.
pi_67076870
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Liever een teletetekst/Tele2-supporter dan iemand met weinig voetbal-verstand.
Heb ik toch gelijk gekregen dat de play-offs niet zo ver weg waren, luister in het vervolg maar wat meer naar mij SCHiedammertje.
we zijn er nog niet hoor, dat ze dichtbij waren wist ik wel, dat ze gehaald worden is punt 2

naar jou luisteren zou pas getuigen van enige hersenloosheid dus nee, laat maar

en wat betreft weinig voetbalverstand, wie weet heb je wel gelijk, ik ben tenslotte feyenoordsupporter
maar liever een supporter met weinig voetbalverstand die zo goed als overal bij is dan een teletekst supportertje die graag ergens over meepraat maar het uiteindelijk teveel moeite vind om zijn ploegie aan te moedigen
pi_67076935
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Crane het volgende:

[..]

Klopt, maar volgende week AZ-uit en dan sta je zo weer 5 punten achter op een play-off plek.
en dus wederom verder weg van een plee offs plekkie
pi_67076959
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

we zijn er nog niet hoor, dat ze dichtbij waren wist ik wel, dat ze gehaald worden is punt 2
Gehaald zijn ze nog steeds niet. Maar ik denk dat we dat wel doen uiteindelijk.
quote:
naar jou luisteren zou pas getuigen van enige hersenloosheid dus nee, laat maar
Nou in dat geval zou jij dan veel naar mij moeten luisteren.
quote:
en wat betreft weinig voetbalverstand, wie weet heb je wel gelijk, ik ben tenslotte feyenoordsupporter
maar liever een supporter met weinig voetbalverstand die zo goed als overal bij is dan een teletekst supportertje die graag ergens over meepraat maar het uiteindelijk teveel moeite vind om zijn ploegie aan te moedigen
Goed dat je het toegeeft. Ik ben een voetbal-liefhebber die Feyenoord een zeer warm hart toedraagt en z'n club op de voet volgt, dat liever dan een mongooltje dat meent dat geweld bij voetbal soms kan en verder totaal niets van voetbal weet.
pi_67076974
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

100% eens
pi_67076979
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

en dus wederom verder weg van een plee offs plekkie
Klopt, daarom zal de beslissing dus pas over enkele weken vallen denk ik.
pi_67078618
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Crane het volgende:

Ik ben een voetbal-liefhebber die Feyenoord een zeer warm hart toedraagt en z'n club op de voet volgt, dat liever dan een mongooltje dat meent dat geweld bij voetbal soms kan en verder totaal niets van voetbal weet.
nep supportertje, wat weet jij nou van geweld bij voetbal anders dan van de media joh

blijf lekker alles geloven wat de media schrijft of op tv uitzend, dan heb je iig het idee dat je je club op de voet volgt
  zondag 15 maart 2009 @ 19:25:50 #292
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67079072
Wijnaldum speelde de laatste twee wedstrijden trouwens best aardig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 15 maart 2009 @ 19:55:13 #293
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_67079940
Heerlijk, deze 3 punten.
Dit zijn toch wel punten die ik niet vooraf had verwacht.

Hopelijk de stijgende lijn doorzetten, en wie weet een stuntje volgende week.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_67080215
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

nep supportertje, wat weet jij nou van geweld bij voetbal anders dan van de media joh

blijf lekker alles geloven wat de media schrijft of op tv uitzend, dan heb je iig het idee dat je je club op de voet volgt
Gast, ga een eigen topic oprichten over hooliganisme ofzo, over voetbal weet je in elk geval niets.
pi_67081743
Wijnaldum en vooral Fer waren vandaag erg goed. Fer heeft Afellay vandaag onzichtbaar gemaakt.
pi_67081794
quote:
Feyenoord kort niet op salaris spelers
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord hoeven niet bang te zijn dat ze worden gekort op hun loon.

Dick Van Well. FOTO MILAN RINCK
,,We hebben rekening te houden met contracten en dat zullen we ook doen,’’ reageert Feyenoords president-commissaris Dick van Well op de suggestie van sponsor Michel Perridon dat de spelers salaris moeten inleveren.

Perridon, een van de investeerders die zijn club er bovenop wil helpen, zei zaterdag in een interview met de Volkskrant dat er op de werkvloer bij Feyenoord drastisch moet worden bezuinigd. De Rotterdammers kampen met een schuld van 21 miljoen euro. ,,Een van onze voorwaarden is dat iedereen helpt om de club gezond te maken,’’ aldus Perridon, die daarbij de spelers niet wil ontzien. ,,Van hoog tot laag, iedereen moet de broekriem aanhalen. We zullen allemaal offers moeten brengen.’’

Roy Makaay wilde zondag niet reageren op de uitlatingen van Perridon. ,,Die meneer moet zeggen wat hij wil, ik heb daar helemaal geen commentaar op. Wij concentreren ons op wat wij elke dag moeten doen,’’ sprak de spits na de 1-0 zege op PSV.

Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst is niet gelukkig met die uitlatingen. ,,We zitten een goede fase en moeten zorgen dat we deze lijn kunnen vasthouden,’’ zegt de international. ,,Daar kunnen we dit soort dingen niet bij gebruiken. We lezen van alles over investeerders, maar niets is nog zeker. Het is allemaal speculeren. Daar moeten wij niet aan mee doen.’’

Toekomstig trainer van de Rotterdammers, Mario Been, stelde zich diplomatiek op. ,,Het lijkt me niet verstandig daarover uitspraken te doen,’’ sprak Been fijntjes. Als Perridon zijn zin krijgt, zou Feyenoord voor de huidige en mogelijk nieuwe spelers minder interessant worden. ,,Dat zou je kunnen zeggen, maar ik zeg dat niet,’’ repliceerde Been met een glimlach.

Van Well benadrukt dat Perridon ‘op persoonlijke titel’ heeft gesproken. ,,Het klopt dat we de tering naar de nering moeten zetten,’’ zegt hij. ,,Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
Begint dat gezeik nu al?
  zondag 15 maart 2009 @ 20:49:49 #297
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_67081973
quote:
Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
Opzich ook wel logisch. Jammer maar daar had de directie gewoon vooraf rekening mee moeten houden. En na volgend seizoen stoppen makaay, bronkhorst, landzaat ed toch dus dan ben je van al die hoge contracten af.
  zondag 15 maart 2009 @ 20:54:26 #298
185115 Juk
Misschien
pi_67082140
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wijnaldum en vooral Fer waren vandaag erg goed. Fer heeft Afellay vandaag onzichtbaar gemaakt.
En Bahia speelde Toivonen uit de wedstrijd. Het was niet voor niks dat toen hij gewisseld werd en Lazovic steeds vaker naar binnen kwam dat hij die 2 kansen kreeg. Bahia was de weg kwijt natuurlijk. Als mandekker is hij ijzersterk maar zodra hij in de zone moet verdedigen komt hij overal te laat, met al die overtredingen tot gevolg.

Biseswar stelde overigens weer teleur. Als ik hem was zou ik maar gauw tekenen want als dit zich zo doorzet bedenkt Been zich nog.
The only thing I fear is my MoM
  zondag 15 maart 2009 @ 21:00:55 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67082402
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Begint dat gezeik nu al?
Sja, ik vind het ook een beetje onhandig van Perridon om zulk soort dingen zomaar de media in te slingeren.
2000 light years from home
pi_67082595
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Crane het volgende:

[..]

Gast, ga een eigen topic oprichten over hooliganisme ofzo, over voetbal weet je in elk geval niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')