abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67090442
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Beerens is te duur. Ik doel meer op Velthuizen/Vorm en Fernandez.
Dat zou ik nou géén versterking vinden,het is gewoon een matige back. Waarom hem halen als je Tiendalli op de bank hebt die 1. veel jonger is en 2. het naar jullie zeggen gewoon goed deed?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 maart 2009 @ 00:54:43 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67090453
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:46 schreef Crane het volgende:
Maar ik vind het berichten dat Don Leo al getekend heeft en een van de geldschieters de macht krijgt eigenlijk opvallender dan de geschatte schuld van 24 miljoen.
Peridon had in zijn Volkskrant stuk ook al gezegd dat het vreemd was dat er geen technische know how in de RvC zat. En dat is ook raar, daar verwonder ik me bij PSV ook nog steeds over. Peridon kondigde ook al aan dat er meerdere geldschieters waren die wel over technische know how beschikten en dus zou er één van de investeerders waarschijnlijk daarvoor in de RvC komen.

Er is wat dat betreft wel een visie vanuit de investeerders en dat is wel een grote plus. Als ze een goede structuur brengen is dat al een grote winst.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67090475
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door rubbereend op 16-03-2009 00:56:53 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 01:00:25 #79
185115 Juk
Misschien
pi_67090550
Hoe zit dat nou trouwens met die Leerdam, op welke positie hoort hij nou eigenlijk thuis?

Hij speelt elke keer back, aan beide kanten, maar ik dacht dat het een middenvelder was die controlerend speelt en in FM is het een aanvallende middenvelder.

En waarom Fernandez halen? Alleen omdat hij gratis en vrij jong is is al een rede om hem te halen. Doet hij het niet goed genoeg verkoop je hem na een jaar weer voor een paar ton.
Tiendalli doet het inderdaad wel aardig maar zodra hij echt getest wordt zakt hij door het ijs. Misschien te vroeg om iemand die 2 jaar niet speelt daar op af te rekenen maar dan nog, Fernandez kan je niks mee fout doen als je die haalt.
The only thing I fear is my MoM
pi_67090825
quote:
Op maandag 16 maart 2009 01:00 schreef Juk het volgende:

Tiendalli doet het inderdaad wel aardig maar zodra hij echt getest wordt zakt hij door het ijs. Misschien te vroeg om iemand die 2 jaar niet speelt daar op af te rekenen maar dan nog, Fernandez kan je niks mee fout doen als je die haalt.
Transfervrij is hij sowieso niet.
quote:
Feyenoord zal derhalve met veel clubs en personen rond de tafel moeten om de Spanjaard naar De Kuip te halen. Bovendien heeft NEC in het huurcontract van Fernández een optie tot koop bedongen.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)eldVoorFeyenoord.htm

Maar goed hij zal dan wel een paar ton kosten dus dat kun je op de koop toenemen ja maar ik betwijfel ten zeerste of het voor Feyenoord een versterking is. In tegenstelling tot die andere speler, El Akchaoui, kan ik nog zeggen dat hij gewoon een goed en constante seizoen draait en op basis daarvan toe is een stap hogerop. Maar Fernadez heb ik dit seizoen toch behoorlijk een aantal wedstrijd door het ijs zien zakken, tegen Ajax was hij de grote schlemiel.
pi_67090838
Hoe kan Beenhakker nou per juli een contract tekenen bij Feyenoord als z'n overeenkomst bij de Poolse bond nog tot eind dit jaar loopt?
pi_67091192
1-0 geen beste wedstrijd vandaag wel een prima resultaat!
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  maandag 16 maart 2009 @ 02:17:14 #83
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67091215
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat het geen beste wedstrijd was. Bij vlagen vond ik Feyenoord fel en goed spelen, in een behoorlijk tempo. Dat heb ik de afgelopen maanden nauwelijks gezien. Ook de verdediging stond prima, en alweer de 0 gehouden. Ik weet niet wat er nog meer wordt verwacht qua spel van een club die 10e staat ? Dat AZ straks met 5-0 van de mat wordt geveegd?
2000 light years from home
pi_67091279
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:17 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat het geen beste wedstrijd was. Bij vlagen vond ik Feyenoord fel en goed spelen, in een behoorlijk tempo. Dat heb ik de afgelopen maanden nauwelijks gezien. Ook de verdediging stond prima, en alweer de 0 gehouden. Ik weet niet wat er nog meer wordt verwacht qua spel van een club die 10e staat ? Dat AZ straks met 5-0 van de mat wordt geveegd?
Heb je de wedstrijd gezien? Lazovic had echt 2 enorme kansen die hij (gelukkig) miste. Daarnaast Bakkal die alleen op de keeper afging , een strafschop die niet gegeven werd maar waar wel degelijk contact was etc
Feyenoord speelde aardig en het resultaat is uitermate puik. Maar een klinkende overwinning was het zeer zeker niet.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  maandag 16 maart 2009 @ 02:47:50 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67091320
Uiteraard heb ik de wedstrijd gezien. Dat PSV had kunnen scoren doet weinig af aan het spel waar ik het over heb. Is een klinkende overwinning tegen PSV een vereiste om een betere wedstrijd dan "geen beste wedstrijd" te spelen? Lijkt me niet. Gewoon een prima wedstrijd en dito resultaat vind ik .
pi_67091332
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:47 schreef Merkie het volgende:
Uiteraard heb ik de wedstrijd gezien. Dat PSV had kunnen scoren doet weinig af aan het spel waar ik het over heb. Is een klinkende overwinning tegen PSV een vereiste om een betere wedstrijd dan "geen beste wedstrijd" te spelen? Lijkt me niet. Gewoon een prima wedstrijd en dito resultaat vind ik .
Liverpool tegen Real Madrid dát was een goede wedstrijd. Nauwelijks iets weggeven en met klinkende cijfers het verschil in klasse etaleren t.o.v. de tegenstander. Dat was vanmiddag echt niet het geval.
Wel vond ik Wijnaldum weer meesterlijk. Goed bezig
  maandag 16 maart 2009 @ 02:53:08 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67091340
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:51 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Liverpool tegen Real Madrid dát was een goede wedstrijd. Nauwelijks iets weggeven en met klinkende cijfers het verschil in klasse etaleren t.o.v. de tegenstander. Dat was vanmiddag echt niet het geval.
Wel vond ik Wijnaldum weer meesterlijk. Goed bezig
Dus óf je speelt een slechte wedstrijd, of je speelt zoals Liverpool tegen Real. Een middenweg bestaat niet. Duidelijk .
pi_67091355
quote:
Op maandag 16 maart 2009 02:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dus óf je speelt een slechte wedstrijd, of je speelt zoals Liverpool tegen Real. Een middenweg bestaat niet. Duidelijk .
Ik vind een wedstrijd goed als een (of beide) elftallen het maximale uit het spelersmateriaal halen.
Bij vlagen was er strijd maar een kwalitatief goede wedstrijd was het zeker niet. Zowel van de kant van Feyenoord als ook PSV was het niet oogstrelend. De 2-2 tegen Ajax dat was een goede wedstrijd.

Maakt allemaal ook geen reet uit. We hebben weer gewonnen
pi_67091377
Trouwens wel zuur dat Gio geschorst is tegen AZ. De schop die hij kneusje Lazovic gaf ergens halverwege de eigen helft sloeg ook nergens op.
pi_67091410
Feyenoord

3 punten
pi_67091779
quote:
Transfervrij vertrek dure Feyenoorders
ROTTERDAM - Behalve de door Michel Perridon voorgestelde salarisvermindering voor het Feyenoord-personeel passeren er momenteel meer onorthodoxe maatregelen de revue om drastisch te bezuinigen.

Zo wordt overwogen om een vrije transfer te gunnen aan enkele grootverdieners in de spelersgroep, zodat de salarispost teruggebracht kan worden zonder over de hele linie op het salaris te korten. Dat laatste is arbeidsrechtelijk gezien geen haalbare kaart bij doorlopende contracten. Voor zo'n vertrek zouden spelers als Tim de Cler, Roy Makaay, Denny Landzaat en Kevin Hofland in aanmerking kunnen komen. Een dergelijk scenario heeft de clubleiding van Feyenoord besproken met de groep investeerders, onder wie Perridon, die onder voorwaarden bereid zijn tot een financiële injectie.

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord was niet blij met de uitspraken van Perridon over salarisvermindering, maar erkent wel dat halve maatregelen niet meer helpen. "We moeten met een sluitende begroting komen en daarvoor biedt de kaasschaafmethode onvoldoende soelaas. Er zullen drastische maatregelen volgen in het belang van het voortbestaan van Feyenoord. Daarvan zijn alle partijen overtuigd", aldus Gudde, die niet vooruit wil lopen op mogelijke maatregelen.

Overigens wil de groep investeerders niet dat hun geld wordt gebruikt om de schuldenpositie van 21 miljoen euro af te bouwen. Gudde: "Begrijpelijk, die is opgebouwd in het verleden en daarvoor wensen ze niet op te draaien. Daar moet Feyenoord een oplossing voor vinden. Door middel van een sluitende begroting, betere prestaties en een paar grote transfers." Dat laatste is dan wel in strijd met het voornemen van een transfervrije status voor diverse dure krachten, maar daar staat tegenover dat jonge spelers als Georginio Wijnaldum of Leroy Fer een behoorlijke transferwaarde vertegenwoordigen.

Overigens zijn de uitspraken van mogelijke investeerder Perridon over salarisvermindering verkeerd gevallen in de spelersgroep. "Contracten moeten worden gerespecteerd en bij dit soort uitspraken heeft op dit moment niemand baat. Er moet rust zijn, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op het sportieve", aldus aanvoerder Giovanni van Bronckhorst.
Goed idee om de spelers met een hoog salaris transfer vrij weg te doen.
  maandag 16 maart 2009 @ 07:26:27 #92
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67091791
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Die ontlading was mooi, hè.
quote:
Terwijl het een ongelooflijke zaadpartij was.
quote:
Die Biseswar mogen ze wat mij betreft ook meteen wegsturen. Laatste minuten van de wedstrijd, hij mist een kans - rolt wat over de grond, staat rustig weer op en wandelt op zijn dooie gemak weer terug richting eigen helft, terwijl PSV vol in de aanval is. Wat een debiel!
Dat. Trok in de eerste helft ook teveel naar binnen. Maakte het veld, voorin, daardoor onnodig klein.
quote:
[..]

Dat doet Vlemmings gewoon zelf.
  maandag 16 maart 2009 @ 08:15:03 #93
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67092072
Slecht voetbal, veel strijd en 3 punten. Dit mag wel vaker!
pi_67093829
quote:
'Ook Valencia meldt zich voor Biseswar'
16/03/2009 09:05

Diego Biseswar heeft er nog een optie bij. De aanvaller van Feyenoord staat in de belangstelling van Valencia, zo melden De Telegraaf en het Algemeen Dagblad.

De 21-jarige Biseswar kan zijn contract met Feyenoord verlengen, maar heeft zijn keuze nog niet gemaakt. In Nederland heeft FC Twente interesse. PSV heeft een afzegging gekregen van Biseswar, die een overgang naar Eindhoven niet zag zitten.

Voor Biseswar was er dit seizoen aanvankelijk geen toekomst in De Kuip. De aanvaller speelde op huurbasis voor Heracles Almelo en De Graafschap, maar kwam daar niet uit de verf. Biseswar ontpopte zich door alle blessures bij Feyenoord tot een vaste waarde.
  maandag 16 maart 2009 @ 09:57:16 #95
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67093882
Bankzitten in Valencia.
Aangezien Biseswar niet om z'n meest briljante keuzes bekend staat zal deze het wel worden
pi_67094251
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
Bankzitten in Valencia.
Aangezien Biseswar niet om z'n meest briljante keuzes bekend staat zal deze het wel worden
Lekker snel binnenlopen
pi_67094431
dat is toch logisch, misschien krijgt hij ook advies van Royston zoals Wijnaldum dat ook krijgt.

\"Als ik zo doorga kom ik bij Real Madrid\"

kun je mooi op de tribune toekijken terwijl de rest speelt, je krijgt dan een seizoenskaart valencia en geld. dat wil ik ook.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67094844
Carriere-advies van Royston Drenthe. Dat is ongeveer hetzelfde als een televisietalent die zich door Jack Spijkerman laat adviseren.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:48:15 #99
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67095247
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Carriere-advies van Royston Drenthe. Dat is ongeveer hetzelfde als een televisietalent die zich door Jack Spijkerman laat adviseren.
of door Bert Maalderink
pi_67095296
quote:
Op maandag 16 maart 2009 07:26 schreef Keltie het volgende:

Dat. Trok in de eerste helft ook teveel naar binnen. Maakte het veld, voorin, daardoor onnodig klein.

Kwam best wel weer dreiging van Biseswar af, maar hij liep te veel met de bal, en er komt echt geen fatsoenlijke voorzet bij hem vandaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')