quote:'Contracten Feyenoord moeten gerespecteerd worden'
De spelersvakbond VVCS heeft in de zondageditie van De Telegraaf verbaasd gereageerd op de suggestie van Michel Perridon om de Feyenoord-spelers te korten op hun salaris. De zakenman spreekt momenteel met de club over een kapitaalinjectie. Hoewel er nog geen akkoord is, heeft Perridon alvast aangekondigd dat iedereen salaris moet inleveren. De investeerders willen drastisch bezuinigen, want Feyenoord staat voor 21 miljoen in het rood. "Het kan niet zo zijn dat wij een blanco cheque uitschrijven en de spelers denken: zo, onze contracten zijn weer gegarandeerd", vertelde Perridon zaterdag. "We zullen allemaal offers moeten brengen.''
De VVCS beschouwt het plan als niet reëel en vindt dat de contracten gerespecteerd moeten worden. "Het is duidelijk dat we moeten bezuinigen. Op voorhand sluiten we geen enkele maatregel uit, maar in principe geldt: contract is contract", aldus een woordvoerder. Perridon meldt in de Volkskrant verder dat er maximaal 25 miljoen euro geïnvesteerd wordt in plaats van de eerder genoemde 60 miljoen.
Volgens Perridon hebben ook de investeerders last van de recessie. Er is minder animo om Feyenoord te helpen. "We zijn met een vrij grote groep begonnen. Maar Feyenoord mag dankbaar zijn als we uiteindelijk tien investeerders overhouden. En dan praten over andere bedragen dan de club zich had voorgesteld.''
De voormalig commercieel directeur Chris Woerts, nu werkzaam bij Sunderland, dacht twaalf bedrijven te kunnen vinden die elke vijf miljoen zouden investeren. Perridon concludeert dat dit niet haalbaar is. "Zestig miljoen is een waanzinbedrag, dat gaan we echt niet uit de markt halen. Ik ken echt niemand die bereid is vijf miljoen in Feyenoord te stoppen. Met de helft van dat bedrag moet je al tevreden zijn.''
De ondernemers willen ook zeggenschap over het beleid. Volgens Perridon zal een aantal toetreden tot de Raad van Commissarissen. Een delegatie van de Raad van Commissarissen van Feyenoord en een vertegenwoordiging van een groep potentiële investeerders hebben deze week opnieuw rond de tafel gezeten. Eind februari vond al een eerdere ontmoeting plaats tussen de beide partijen.
Die verdient net 7 ton. Dat vond ie wel prima, dacht ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:36 schreef rubbereend het volgende:
en Oluguer staan bij Ajax echt wel in de hoogste schaal van rond de 2 miljoen.
Uit het interview haal ik dat hij Trust niet wil verbinden aan Feijenoord.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zou wat zijn, TRUST heel groot op het f'noord shirt. De ironie.
En weer wat blessures erbij. Hoe verrassend.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Interessante wedstrijd vooralsnog. Helaas weer het verval na een redelijke eerste 25 minuten.
De Wijn.
Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klassssssssssssse.
Wijnaldum.
Bahia.![]()
Ferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heerlijke die ontlading van hem bij de 1-0.
Erg matig inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje jammer dat El Ahmadi een beetje door de mand viel in de tweede helft.
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.quote:
Inderdaad, eerste helft speelde El Ahmadi goed, maar door dat nonchalante gedoe van hem in de tweede helft had ons bijna de de kop gekost.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.![]()
Zoals ik verwacht had een knappe zege, verdedigend heeft Vlemmings de boel echt op orde gekregen al mag ie El Ahmadi wel even een flinke schop geven in de kleedkamer, die had ons zowat de winst gekost met dat gekut van hem.
Feyenoord.
Pizzakoppo.
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.![]()
Zoals ik verwacht had een knappe zege, verdedigend heeft Vlemmings de boel echt op orde gekregen al mag ie El Ahmadi wel even een flinke schop geven in de kleedkamer, die had ons zowat de winst gekost met dat gekut van hem.
Feyenoord.
Pizzakoppo.
Na de 3 wissels was Feyenoord het aardig kwijt inderdaad ja. Maar de bank is dan ook aanzienlijk zwakker. Slotfase was ook dra-ma-tisch, maar toen was iedereen wel een beetje leeggespeeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.
Ach, tegen AZ winnen we toch niet, dus je kan ze beter dan missen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef buddyb het volgende:
verdiend gewonnen!
maar gio en bahia zijn er tegen az niet bij. en tomasson viel uit met een hamstring blessure, dus die zal wel weer minimaal een maandje niet kunnen spelen...
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.
Mwuah, die wissels hebben Feyenoord niet zwakker gemaakt. Tomasson kon zijn stempel niet op de wedstrijd drukken, terwijl Slory met zijn snelheid toch het spel van PSV kon ontregelen. Leerdam is verbazingwekkend stoïcijns, en Van Dijk is gewoon beter dan Timmer. Het matige spel na de 1-0 wijt ik inderdaad dan ook gewoon aan vermoeidheid. Niet geheel onlogisch, de eerste helft liepen ze de longen uit hun lijf. Maar toch jammer dat ze niet 90 minuten lang geconcentreerd kunnen spelen in een wedstrijd als deze.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Na de 3 wissels was Feyenoord het aardig kwijt inderdaad ja. Maar de bank is dan ook aanzienlijk zwakker. Slotfase was ook dra-ma-tisch, maar toen was iedereen wel een beetje leeggespeeld.
Twee keer gered door Van Dijk. Dat ene schot van Bakkal pakte hij ook erg goed met zijn been.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Crane het volgende:
[..]
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.
Ook die nog ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twee keer gered door Van Dijk. Dat ene schot van Bakkal pakte hij ook erg goed met zijn been.
Van Dijk keepte erg puik zeg. Ook bij de corners van PSV zat hij er goed bij, Timmer werkt daar altijd half weg. Van Dijk bokste de bal gewoon naar de zijlijn, zoals het hoortquote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Crane het volgende:
[..]
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zelf een headline op 101 waard.
Precies. Wanneer ziet die Vlemmings dat nou eens? Laten we hopen dat Timmer er voor een tijdje uitligt, dan komt ie lastig meer terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van Dijk keepte erg puik zeg. Ook bij de corners van PSV zat hij er goed bij, Timmer werkt daar altijd half weg. Van Dijk bokste de bal gewoon naar de zijlijn, zoals het hoort.
onder verbeek hadden we ook zo'n goede reeks.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, tegen AZ winnen we toch niet, dus je kan ze beter dan missen.
We zijn wel met een goede reeks bezig trouwens:
- Graafschap (winst)
- Vitesse (gelijk, hadden moeten winnen)
- NAC (winst)
- PSV (winst)
10 punten uit 4 wedstrijden, kan me niet herinneren dat we eerder zo'n goede reeks hebben gehad dit seizoen.
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef buddyb het volgende:
[..]
onder verbeek hadden we ook zo'n goede reeks.
- roda (4-0 winst)
- utrecht (5-2 winst)
- twente (1-1)
- ado (3-1 winst)
klopt. maar punten zijn punten.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.
Tegen Twente hadden we echt niet moeten verliezen hoor, was gewoon een terecht gelijkspel. Twente creëerde toen ook niet veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:56 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die witte broekjes eronder staan veel mooier dan die zwarte
Toch ben ik er bang voor van niet, in de Play-offs maakt Ajax ons wel af.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Toch ben ik er bang voor van niet, in de Play-offs maakt Ajax ons wel af.
En Utrecht ook achter tegen AZquote:Op zondag 15 maart 2009 14:57 schreef Crane het volgende:
Mooi, NEC achter tegen ADO.Vitesse al dik verloren...
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.quote:
We hebben Ajax vandaag wel een handje geholpen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Crane het volgende:
[..]Ik verwacht dat die 3e worden. Of ben je dan direct geplaatst?
Ow ik dacht dat de nr 2 alleen vrijgesteld was, en dat de rest het uit moest vechten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.
De eerste vier zijn automatisch geplaatst voor Europees voetbal, voor het laatste UEFA Cup-ticket zijn er play-offs voor de nummer 5 t/m 8. Aangezien zowel Twente en Heerenveen kans maken op de beker, zal het UEFA Cup-ticket van de KNVB beker hoogstwaarschijnlijk aan de nummer 5 gegeven worden. In dat geval zijn de play-offs voor de nummer 6 t/m 9.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Crane het volgende:
[..]Ik verwacht dat die 3e worden. Of ben je dan direct geplaatst?
Het is toch 5-8?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_(voetbal)#Play-offsquote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de nr 2 alleen vrijgesteld was, en dat de rest het uit moest vechten.
Als Volendam de finale haalt wel ja, anders niet. Dan mag de nummer 9 ook meedoen.quote:
Dat moet je niet zomaar uitsluiten, we moeten ons richten op de 8e plek. Utrecht gaan we sowieso pakken, daar ben ik al weken van overtuigd, en verder moet NEC dan maar het slachtoffer worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Volendam de finale haalt wel ja, anders niet. Dan mag de nummer 9 ook meedoen.
Heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Ik zou er op zich geen probleem mee hebben als hij reserve keeper blijft.quote:Van Dijk mag hopen op nieuw contract bij Feyenoord
Rob van Dijk liet vorige week weten dat hij bij Feyenoord wilde blijven en de wens van de ervaren keeper lijkt in vervulling te gaan. Radio Rijnmond weet dat de Rotterdammers de intentie hebben om het aflopende contract van Van Dijk te verlengen. De keeper zal spoedig bericht krijgen van Feyenoord. "Het ligt er natuurlijk aan wat Feyenoord wil, maar ik ben er wel voor in", vertelde de doelman vorige week al in AD/Sportwereld. "Nee, daar heb ik nog niet over gesproken met de clubleiding. Ik denk niet dat de prioriteiten van Mario Been (toekomstig trainer, red.) en Leo Beenhakker (technisch adviseur, red.) bij een tweede keeper liggen. Ze zullen eerst kijken hoe ze de rest van het team kunnen opbouwen."
Van Dijk ziet voor komend seizoen een rol als stand-in achter Darley of Erwin Mulder voor zichzelf weggelegd. "Ze zullen toch een keer voor de leeuwen geworpen moeten worden", vindt de veertiger. "Voor Mulder zou het een optie kunnen zijn. Hij als eerste doelwachter en daarachter een ervaren man die het eventueel kan overnemen. Maar dat ligt helemaal aan wat de club wil.”
Feyenoord lijkt wel heil te zien in een langere samenwerking met de inmiddels veertigjarige goalie, die in de recordboeken staat als oudste Feyenoorder aller tijden. Van Dijk toonde zichzelf al een betrouwbare stand-in van eerste doelman Henk Timmer. In de vijf duels die de sluitpost dit seizoen onder de lat stond, maakte hij een goede indruk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Sympathiek.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd
Dudek komt niet. Althans daar is nog geen sprake van. Ik ben in ieder geval voor om Mulder voor de leeuwen te gooien. Doet het gewoon goed bij Excelsior en bezit de nuchterheid.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Prima als Van Dijk blijft als reservekeeper. Maar als Dudek dan komt als eerste doelman, wat gaan we dan met Mulder en Darley doen?
Dat zou wel zonde zijn van de afkoopsom voor Timmer..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Precies. Wanneer ziet die Vlemmings dat nou eens? Laten we hopen dat Timmer er voor een tijdje uitligt, dan komt ie lastig meer terug.
Ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dudek komt niet. Althans daar is nog geen sprake van. Ik ben in ieder geval voor om Mulder voor de leeuwen te gooien. Doet het gewoon goed bij Excelsior en bezit de nuchterheid.
Ehm Timmer gaat al aan het einde van het seizoen weg. Dus het maakt helemaal niet uit dat van Dijk in de goal blijft staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef iank het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn van de afkoopsom voor Timmer..
Dudek komt niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Prima als Van Dijk blijft als reservekeeper. Maar als Dudek dan komt als eerste doelman, wat gaan we dan met Mulder en Darley doen?
Hij bedoelt denk ik dat er dan voor niets een afkoopsom aan Timmer is betaald om automatische contractverlenging te voorkomen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm Timmer gaat al aan het einde van het seizoen weg. Dus het maakt helemaal niet uit dat van Dijk in de goal blijft staan.
Waar baseren jullie dat eigenlijk op? Ik bedoel, voorzover ik weet stonden alle partijen er wel voor open.quote:
ja van de investeerders hoef je ook geen goudmijn meer te verwachten. Maar als ik het goed begrijp is het dus de bedoeling de amateurtak, het stadion en de betaaldvoetbalorganisatie te laten fuseren?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:01 schreef Crane het volgende:
Dudek zal helaas wel komen, Velthuizen zal wel te duur zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:30 schreef Merkie het volgende:
Al onze directe concurrenten verliezen, en wij winnen. Fantastisch weekend.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
Fer praat trouwens goed Nederlands voor een jeugdspeler.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
Preciesquote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat er dan voor niets een afkoopsom aan Timmer is betaald om automatische contractverlenging te voorkomen.
mm neequote:Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Crane het volgende:
Al meer duidelijkheid over JDT trouwens?
Hamstring, maar het leek niet superernstig op het eerste gezicht.quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
Jan Joost: 'Ja wat is er dan ingestudeerd aan de corner?'quote:Op zondag 15 maart 2009 16:35 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:55 schreef buddyb het volgende:
[..]
''ik dacht van ver''
''nee het was van dichtbij''
haha
Maalderink moet een spuitje krijgen.quote:
Hmm... laten we het hopen. Die reeks van 10 uit 4 bevalt wel. Geen kutblesures van belangrijkes spelers meer nu.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Hamstring, maar het leek niet superernstig op het eerste gezicht.
En Hofland?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Crane het volgende:
[..]
Hamstring, maar het leek niet superernstig op het eerste gezicht.
Liever een teletetekst/Tele2-supporter dan iemand met weinig voetbal-verstand.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef Schiedammert het volgende:
je kan precies zien wie de teletekst supporters zijn hierzo, hoewel ik van enkele posters wel het vermoeden had datze bij de wedstrijden van feyenoord aanwezig zouden zijn![]()
![]()
goede wedstrijd, wat mij betreft onverwachts drie punten gepakt, concurrentie verliest, wederom wat mij berteft, onverwachts punten...![]()
![]()
nou nou, de plee offs komen, en dit wat mij betreft (en waarschijnlijk wel algemeen bekend hier) compleet onverwachts, wel heel erg verdacht dichtbij
Dat moet nog blijken natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:31 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd, nette zege. Gaat Feyenoord dus 'gewoon' in het linkerrijtje eindigen.
Waarschijnlijk last van z'n hoofd n.a.v. vorige week, maar daar is verder ook nog weinig over bekend.quote:
Het is in ieder geval goed voor het moraal om voor eigen publiek van een "Nederlandse topclub" te winnen.quote:
Klopt, maar volgende week AZ-uit en dan sta je zo weer 5 punten achter op een play-off plek.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed voor het moraal om voor eigen publiek van een "Nederlandse topclub" te winnen.
we zijn er nog niet hoor, dat ze dichtbij waren wist ik wel, dat ze gehaald worden is punt 2quote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Liever een teletetekst/Tele2-supporter dan iemand met weinig voetbal-verstand.
Heb ik toch gelijk gekregen dat de play-offs niet zo ver weg waren, luister in het vervolg maar wat meer naar mij SCHiedammertje.
en dus wederom verder weg van een plee offs plekkiequote:Op zondag 15 maart 2009 18:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar volgende week AZ-uit en dan sta je zo weer 5 punten achter op een play-off plek.
Gehaald zijn ze nog steeds niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:14 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
we zijn er nog niet hoor, dat ze dichtbij waren wist ik wel, dat ze gehaald worden is punt 2![]()
Nou in dat geval zou jij dan veel naar mij moeten luisteren.quote:naar jou luisteren zou pas getuigen van enige hersenloosheid dus nee, laat maar
Goed dat je het toegeeft. Ik ben een voetbal-liefhebber die Feyenoord een zeer warm hart toedraagt en z'n club op de voet volgt, dat liever dan een mongooltje dat meent dat geweld bij voetbal soms kan en verder totaal niets van voetbal weet.quote:en wat betreft weinig voetbalverstand, wie weet heb je wel gelijk, ik ben tenslotte feyenoordsupporter![]()
maar liever een supporter met weinig voetbalverstand die zo goed als overal bij is dan een teletekst supportertje die graag ergens over meepraat maar het uiteindelijk teveel moeite vind om zijn ploegie aan te moedigen![]()
![]()
100% eensquote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed voor het moraal om voor eigen publiek van een "Nederlandse topclub" te winnen.
Klopt, daarom zal de beslissing dus pas over enkele weken vallen denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:17 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
en dus wederom verder weg van een plee offs plekkie
nep supportertje, wat weet jij nou van geweld bij voetbal anders dan van de media johquote:Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Crane het volgende:
Ik ben een voetbal-liefhebber die Feyenoord een zeer warm hart toedraagt en z'n club op de voet volgt, dat liever dan een mongooltje dat meent dat geweld bij voetbal soms kan en verder totaal niets van voetbal weet.
Gast, ga een eigen topic oprichten over hooliganisme ofzo, over voetbal weet je in elk geval niets.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:11 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
nep supportertje, wat weet jij nou van geweld bij voetbal anders dan van de media joh![]()
blijf lekker alles geloven wat de media schrijft of op tv uitzend, dan heb je iig het idee dat je je club op de voet volgt
Begint dat gezeik nu al?quote:Feyenoord kort niet op salaris spelers
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De spelers van Feyenoord hoeven niet bang te zijn dat ze worden gekort op hun loon.
Dick Van Well. FOTO MILAN RINCK
,,We hebben rekening te houden met contracten en dat zullen we ook doen,’’ reageert Feyenoords president-commissaris Dick van Well op de suggestie van sponsor Michel Perridon dat de spelers salaris moeten inleveren.
Perridon, een van de investeerders die zijn club er bovenop wil helpen, zei zaterdag in een interview met de Volkskrant dat er op de werkvloer bij Feyenoord drastisch moet worden bezuinigd. De Rotterdammers kampen met een schuld van 21 miljoen euro. ,,Een van onze voorwaarden is dat iedereen helpt om de club gezond te maken,’’ aldus Perridon, die daarbij de spelers niet wil ontzien. ,,Van hoog tot laag, iedereen moet de broekriem aanhalen. We zullen allemaal offers moeten brengen.’’
Roy Makaay wilde zondag niet reageren op de uitlatingen van Perridon. ,,Die meneer moet zeggen wat hij wil, ik heb daar helemaal geen commentaar op. Wij concentreren ons op wat wij elke dag moeten doen,’’ sprak de spits na de 1-0 zege op PSV.
Aanvoerder Giovanni van Bronckhorst is niet gelukkig met die uitlatingen. ,,We zitten een goede fase en moeten zorgen dat we deze lijn kunnen vasthouden,’’ zegt de international. ,,Daar kunnen we dit soort dingen niet bij gebruiken. We lezen van alles over investeerders, maar niets is nog zeker. Het is allemaal speculeren. Daar moeten wij niet aan mee doen.’’
Toekomstig trainer van de Rotterdammers, Mario Been, stelde zich diplomatiek op. ,,Het lijkt me niet verstandig daarover uitspraken te doen,’’ sprak Been fijntjes. Als Perridon zijn zin krijgt, zou Feyenoord voor de huidige en mogelijk nieuwe spelers minder interessant worden. ,,Dat zou je kunnen zeggen, maar ik zeg dat niet,’’ repliceerde Been met een glimlach.
Van Well benadrukt dat Perridon ‘op persoonlijke titel’ heeft gesproken. ,,Het klopt dat we de tering naar de nering moeten zetten,’’ zegt hij. ,,Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
Opzich ook wel logisch. Jammer maar daar had de directie gewoon vooraf rekening mee moeten houden. En na volgend seizoen stoppen makaay, bronkhorst, landzaat ed toch dus dan ben je van al die hoge contracten af.quote:Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
En Bahia speelde Toivonen uit de wedstrijd. Het was niet voor niks dat toen hij gewisseld werd en Lazovic steeds vaker naar binnen kwam dat hij die 2 kansen kreeg. Bahia was de weg kwijt natuurlijk. Als mandekker is hij ijzersterk maar zodra hij in de zone moet verdedigen komt hij overal te laat, met al die overtredingen tot gevolg.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wijnaldum en vooral Fer waren vandaag erg goed. Fer heeft Afellay vandaag onzichtbaar gemaakt.
Sja, ik vind het ook een beetje onhandig van Perridon om zulk soort dingen zomaar de media in te slingeren.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Gast, ga een eigen topic oprichten over hooliganisme ofzo, over voetbal weet je in elk geval niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |