http://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_(voetbal)#Play-offsquote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de nr 2 alleen vrijgesteld was, en dat de rest het uit moest vechten.
Als Volendam de finale haalt wel ja, anders niet. Dan mag de nummer 9 ook meedoen.quote:
Dat moet je niet zomaar uitsluiten, we moeten ons richten op de 8e plek. Utrecht gaan we sowieso pakken, daar ben ik al weken van overtuigd, en verder moet NEC dan maar het slachtoffer worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Volendam de finale haalt wel ja, anders niet. Dan mag de nummer 9 ook meedoen.
Heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Ik zou er op zich geen probleem mee hebben als hij reserve keeper blijft.quote:Van Dijk mag hopen op nieuw contract bij Feyenoord
Rob van Dijk liet vorige week weten dat hij bij Feyenoord wilde blijven en de wens van de ervaren keeper lijkt in vervulling te gaan. Radio Rijnmond weet dat de Rotterdammers de intentie hebben om het aflopende contract van Van Dijk te verlengen. De keeper zal spoedig bericht krijgen van Feyenoord. "Het ligt er natuurlijk aan wat Feyenoord wil, maar ik ben er wel voor in", vertelde de doelman vorige week al in AD/Sportwereld. "Nee, daar heb ik nog niet over gesproken met de clubleiding. Ik denk niet dat de prioriteiten van Mario Been (toekomstig trainer, red.) en Leo Beenhakker (technisch adviseur, red.) bij een tweede keeper liggen. Ze zullen eerst kijken hoe ze de rest van het team kunnen opbouwen."
Van Dijk ziet voor komend seizoen een rol als stand-in achter Darley of Erwin Mulder voor zichzelf weggelegd. "Ze zullen toch een keer voor de leeuwen geworpen moeten worden", vindt de veertiger. "Voor Mulder zou het een optie kunnen zijn. Hij als eerste doelwachter en daarachter een ervaren man die het eventueel kan overnemen. Maar dat ligt helemaal aan wat de club wil.”
Feyenoord lijkt wel heil te zien in een langere samenwerking met de inmiddels veertigjarige goalie, die in de recordboeken staat als oudste Feyenoorder aller tijden. Van Dijk toonde zichzelf al een betrouwbare stand-in van eerste doelman Henk Timmer. In de vijf duels die de sluitpost dit seizoen onder de lat stond, maakte hij een goede indruk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Sympathiek.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd
Dudek komt niet. Althans daar is nog geen sprake van. Ik ben in ieder geval voor om Mulder voor de leeuwen te gooien. Doet het gewoon goed bij Excelsior en bezit de nuchterheid.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Prima als Van Dijk blijft als reservekeeper. Maar als Dudek dan komt als eerste doelman, wat gaan we dan met Mulder en Darley doen?
Dat zou wel zonde zijn van de afkoopsom voor Timmer..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Precies. Wanneer ziet die Vlemmings dat nou eens? Laten we hopen dat Timmer er voor een tijdje uitligt, dan komt ie lastig meer terug.
Ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dudek komt niet. Althans daar is nog geen sprake van. Ik ben in ieder geval voor om Mulder voor de leeuwen te gooien. Doet het gewoon goed bij Excelsior en bezit de nuchterheid.
Ehm Timmer gaat al aan het einde van het seizoen weg. Dus het maakt helemaal niet uit dat van Dijk in de goal blijft staan.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:53 schreef iank het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn van de afkoopsom voor Timmer..
Dudek komt niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Prima als Van Dijk blijft als reservekeeper. Maar als Dudek dan komt als eerste doelman, wat gaan we dan met Mulder en Darley doen?
Hij bedoelt denk ik dat er dan voor niets een afkoopsom aan Timmer is betaald om automatische contractverlenging te voorkomen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ehm Timmer gaat al aan het einde van het seizoen weg. Dus het maakt helemaal niet uit dat van Dijk in de goal blijft staan.
Waar baseren jullie dat eigenlijk op? Ik bedoel, voorzover ik weet stonden alle partijen er wel voor open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |