Inderdaadquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klassssssssssssse.
Wijnaldum.
Bahia.![]()
Ferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heerlijke die ontlading van hem bij de 1-0.
Erg matig inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje jammer dat El Ahmadi een beetje door de mand viel in de tweede helft.
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.quote:
Inderdaad, eerste helft speelde El Ahmadi goed, maar door dat nonchalante gedoe van hem in de tweede helft had ons bijna de de kop gekost.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.![]()
Zoals ik verwacht had een knappe zege, verdedigend heeft Vlemmings de boel echt op orde gekregen al mag ie El Ahmadi wel even een flinke schop geven in de kleedkamer, die had ons zowat de winst gekost met dat gekut van hem.
Feyenoord.
Pizzakoppo.
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Wow, een Ajacied die ook normaal kan reageren in dit topic.![]()
Zoals ik verwacht had een knappe zege, verdedigend heeft Vlemmings de boel echt op orde gekregen al mag ie El Ahmadi wel even een flinke schop geven in de kleedkamer, die had ons zowat de winst gekost met dat gekut van hem.
Feyenoord.
Pizzakoppo.
Na de 3 wissels was Feyenoord het aardig kwijt inderdaad ja. Maar de bank is dan ook aanzienlijk zwakker. Slotfase was ook dra-ma-tisch, maar toen was iedereen wel een beetje leeggespeeld.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.
Ach, tegen AZ winnen we toch niet, dus je kan ze beter dan missen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef buddyb het volgende:
verdiend gewonnen!
maar gio en bahia zijn er tegen az niet bij. en tomasson viel uit met een hamstring blessure, dus die zal wel weer minimaal een maandje niet kunnen spelen...
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tweede helft was verdedigend erg matig vond ik. Van Bronckhorst en El Ahmadi maakten zoveel fouten.
Mwuah, die wissels hebben Feyenoord niet zwakker gemaakt. Tomasson kon zijn stempel niet op de wedstrijd drukken, terwijl Slory met zijn snelheid toch het spel van PSV kon ontregelen. Leerdam is verbazingwekkend stoïcijns, en Van Dijk is gewoon beter dan Timmer. Het matige spel na de 1-0 wijt ik inderdaad dan ook gewoon aan vermoeidheid. Niet geheel onlogisch, de eerste helft liepen ze de longen uit hun lijf. Maar toch jammer dat ze niet 90 minuten lang geconcentreerd kunnen spelen in een wedstrijd als deze.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Na de 3 wissels was Feyenoord het aardig kwijt inderdaad ja. Maar de bank is dan ook aanzienlijk zwakker. Slotfase was ook dra-ma-tisch, maar toen was iedereen wel een beetje leeggespeeld.
Twee keer gered door Van Dijk. Dat ene schot van Bakkal pakte hij ook erg goed met zijn been.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Crane het volgende:
[..]
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.
Ook die nog ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twee keer gered door Van Dijk. Dat ene schot van Bakkal pakte hij ook erg goed met zijn been.
Van Dijk keepte erg puik zeg. Ook bij de corners van PSV zat hij er goed bij, Timmer werkt daar altijd half weg. Van Dijk bokste de bal gewoon naar de zijlijn, zoals het hoortquote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Crane het volgende:
[..]
PSV zette ook wel hard aan na het inkomen van Bakkal, toen werden ze erg sterk. Voor de rest eigenlijk maar 2 echte kansen weggegeven waarvan we 1 keer goed weg kwamen en 1 keer gered werden door Van Dijk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Crane het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zelf een headline op 101 waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |