Precies. Wanneer ziet die Vlemmings dat nou eens? Laten we hopen dat Timmer er voor een tijdje uitligt, dan komt ie lastig meer terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van Dijk keepte erg puik zeg. Ook bij de corners van PSV zat hij er goed bij, Timmer werkt daar altijd half weg. Van Dijk bokste de bal gewoon naar de zijlijn, zoals het hoort.
onder verbeek hadden we ook zo'n goede reeks.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, tegen AZ winnen we toch niet, dus je kan ze beter dan missen.
We zijn wel met een goede reeks bezig trouwens:
- Graafschap (winst)
- Vitesse (gelijk, hadden moeten winnen)
- NAC (winst)
- PSV (winst)
10 punten uit 4 wedstrijden, kan me niet herinneren dat we eerder zo'n goede reeks hebben gehad dit seizoen.
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:45 schreef buddyb het volgende:
[..]
onder verbeek hadden we ook zo'n goede reeks.
- roda (4-0 winst)
- utrecht (5-2 winst)
- twente (1-1)
- ado (3-1 winst)
klopt. maar punten zijn punten.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.
Tegen Twente hadden we echt niet moeten verliezen hoor, was gewoon een terecht gelijkspel. Twente creëerde toen ook niet veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is wel een ander rijtje, Roda en ADO zijn geen serieuze tegenstanders eigenlijk en tegen Twente hadden we moeten verliezen.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:56 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die witte broekjes eronder staan veel mooier dan die zwarte
Toch ben ik er bang voor van niet, in de Play-offs maakt Ajax ons wel af.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Toch ben ik er bang voor van niet, in de Play-offs maakt Ajax ons wel af.
En Utrecht ook achter tegen AZquote:Op zondag 15 maart 2009 14:57 schreef Crane het volgende:
Mooi, NEC achter tegen ADO.Vitesse al dik verloren...
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.quote:
We hebben Ajax vandaag wel een handje geholpen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat Ajax de play-offs ingaat wel.
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Crane het volgende:
[..]Ik verwacht dat die 3e worden. Of ben je dan direct geplaatst?
Ow ik dacht dat de nr 2 alleen vrijgesteld was, en dat de rest het uit moest vechten.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.
De eerste vier zijn automatisch geplaatst voor Europees voetbal, voor het laatste UEFA Cup-ticket zijn er play-offs voor de nummer 5 t/m 8. Aangezien zowel Twente en Heerenveen kans maken op de beker, zal het UEFA Cup-ticket van de KNVB beker hoogstwaarschijnlijk aan de nummer 5 gegeven worden. In dat geval zijn de play-offs voor de nummer 6 t/m 9.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:07 schreef Crane het volgende:
[..]Ik verwacht dat die 3e worden. Of ben je dan direct geplaatst?
Het is toch 5-8?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
De play-offs voor de eerste 5 plaatsen zijn afgeschaft, alleen de play-offs van plek 9 t/m 6 zijn er nog. Nummer 2 speelt vCL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |