Die ontlading was mooi, hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=635&details=uitslagenuitgebreid&id=103
De ontlading.
Dat doet Vlemmings gewoon zelf.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Zou Don Leo Vlemmings geholpen hebben? De organisatie staat steeds beter, met name in verdedigend opzicht.
Onenigheid tussen Feyenoord-bestuur/spelers en investeerders.quote:
Valt wel mee volgens mij. Van Well zagt dat Perridon's plan contractueel niet mogelijk is en de rest onthoudt zich van commentaar.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Onenigheid tussen Feyenoord-bestuur/spelers en investeerders.
Inderdaad Perridon wil iets wat gewoon niet kan. Was gewoon een domme opmerking van hem.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij. Van Well zagt dat Perridon's plan contractueel niet mogelijk is en de rest onthoudt zich van commentaar.
Vlemmings weet zelf wel hoe hij dat soort dingen moet neerzetten.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Zou Don Leo Vlemmings geholpen hebben? De organisatie staat steeds beter, met name in verdedigend opzicht.
quote:
Volgens mij zei Peridon ook iets van die strekking.....quote:Maar inleveren van salaris is contractueel niet mogelijk. Dat zou alleen op vrijwillige basis kunnen.’’
Dat krijg je als je Peridon binnen haalt. Daar waarschuwde ik al voor.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, ik vind het ook een beetje onhandig van Perridon om zulk soort dingen zomaar de media in te slingeren.
Wat een weelde hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
Drie zeges in de laatste vier wedstrijden.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef Earthapple het volgende:
-
feijenoord![]()
net zo sneu als deze kerel. nee, toch niet
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:34 schreef rubbereend het volgende:
Dat krijg je als je Peridon binnen haalt. Daar waarschuwde ik al voor.
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.
ja behoorlijk ik had nog gebeldquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat stom dat het bestuur van Feyenoord dan niet naar je geluisterd heeft.
Maar verder is winnen van Feyenoord in Rotterdam altijd lastig voor PSV blijkt maar weer.
Jij heb het niet zo op Vlemmings hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Crane het volgende:
Mwoah, ik vind hem een beetje als een mietje over komen eerlijk gezegd.quote:
Mag jij vinden, maar ik vind hem juist goed over komen, hij verwoord zich goed, en hij weet het toch vrij aardig neer te zetten, de laatste weken krijgen we weinig goals tegen.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind hem een beetje als een mietje over komen eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |