Raul dus, helemaal niet gezien vandaagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Higuain staat klaar volgens mij, KJH zal wel gewisseld worden.
Raúl is logischer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Higuain staat klaar volgens mij, KJH zal wel gewisseld worden.
Nee, Klaas Jan De cosmopolietquote:
Waarom zouden ze hem in vredesnaam gehuurd hebben?quote:
Omdat er op de rechtsbuitenpositie eigenlijk geen speler voor handen was. Alleen laat Juande Robben daar altijd spelen, en moet Faubert (terecht) genoegen nemen met een plek op de bank. Maar zelfs als Robben niet speelt staat Higuaín daar welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in vredesnaam gehuurd hebben?
Ze zullen wel verwachten dat hij nu bijna elke wedstrijd scoort.. Toch denk ik niet dat het een speler is die 'even' Real Madrid bijna op eigen houtje naar het kampioenschap schiet zoals wat Van Nistelrooy deed..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef Espabilado het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat ik z'n broertje ga polsen voor commerciële uitbutingen van hem als look-a-like
Had pas nog met iemand uit Madrid over hem, dat ie daar nog niet echt populair is... dat toen pas net na zn eerste goals ze natuurlijk tevreden over 'm worden maar ja is geen spaanse speler dus als ie niet presteert dan geven ze weinig om 'm...
Maar nu al 6 goals... als zo doorgaat dan wordt ie wel in de harten gesloten lijkt me
Wel 2 belangrijke nu, we zullen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ze zullen wel verwachten dat hij nu bijna elke wedstrijd scoort.. Toch denk ik niet dat het een speler is die 'even' Real Madrid bijna op eigen houtje naar het kampioenschap schiet zoals wat Van Nistelrooy deed..
Dat kloptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef Espabilado het volgende:
Als je aantal minuten bekijkt dan scoort huntelaar denk ik wel 1 op 1 (1 op 90 minuten)
en een terechtequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:42 schreef KraideN het volgende:
Wat een dive, hahaha
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef KraideN het volgende:
Ik vond het echt geen strafschop waard. Gewoon een schwalbe.
585 minuten en 6 goals tel ik... dus 6 uit 6.4 wedstrijdquote:
Ion Vélez kreeg ook roodquote:
12 geel en 2 roodquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef fanneke het volgende:
Sierd de Vos: 'Geen penalty. Kijk, hij kan hem ontwijken'.
Wat een onzin, alsof dat de maatstaf is. De intentie van de verdediger was duidelijk om die van Real te vloeren. Dus: Penalty.
Ik zou het ook niet anders kunnen formuleren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.
Filmpjes ook goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef donroyco het volgende:
Iemand dadelijk linkjes naar de goals van KJH?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
12 geel en 2 rood. Vélez kreeg rood terwijl hij op de bank zat
.
Natuurlijkquote:
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef KraideN het volgende:
Nu maar hopen dat Barcalona verliest morgen, zal wel niet
Robben 0-1quote:
Ik heb de uitwedstrijd tegen Lyon gezien: mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: nee
Dat maakt deze wedstrijd ook zo bijzonder, het is veel meer dan een voetbalwedstrijd, nog meer dan Barcelona-Real.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik snap dat het publiek zich in de haat tegen de regering tegen Madrid keert,
Dat snap ik, en dat de spelers dat enigzins willen laten zien in het veld snap ik ook. Maar beetje je verstand erbij houden kan geen kwaad. Gisteren leken het wel dolle stieren.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt deze wedstrijd ook zo bijzonder, het is veel meer dan een voetbalwedstrijd, nog meer dan Barcelona-Real.
Niveau'tje is ook heel anders he. De mannen van Benitez spelen 180 minuten lang met discipline. Die mannen van Caparros hielden het gisteren geen 3 minuten vol.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Saviola het volgende:
Dat Real ook, blijven winnen en dan zo kansloos in de CL
Als je het niet op voetballend vlak kunt winnen, moet je het op andere manieren proberen. Zo won Espanyol laatst ook van Barcelona.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
Pot was veels te aggresief. Eigenlijk alleen door de spelers van Bilbao. Die fokten elk klein dingetje op. ALs je ook ziet hoe die Aitor Ocio er in het begin aan toe ging. Die gaf Huntelaar een arm en legde daarna Sneijder neer (beide niet gezien door scheids).
Ik begin me soms af te vragen of de PD misschien overschat wordtquote:Op zondag 15 maart 2009 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niveau'tje is ook heel anders he. De mannen van Benitez spelen 180 minuten lang met discipline. Die mannen van Caparros hielden het gisteren geen 3 minuten vol.
Hoezo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik begin me soms af te vragen of de PD misschien overschat wordt
En het niveau?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef KraideN het volgende:
La Liga blijft gewoon de 'most entertaining' competitie vind ik.
Ja, en? Ik probeerde een verklaring te geven voor waarom Real wel in de PD kan winnen maar niet van Liverpool.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je het niet op voetballend vlak kunt winnen, moet je het op andere manieren proberen. Zo won Espanyol laatst ook van Barcelona.
De drie punten zijn heilig. Hoe het gebeurt maalt niemand om (behalve in Nederland dan).
Op de tweede plaats. Ik denk wel dat de clubs die onderin de PD meedraaien beter zijn dan de clubs die onderaan de PL bungelen.quote:
De verschillen zijn in Spanje minder groot. Het niveauverschil tussen clubs als Manchester United en Chelsea en clubs als W.B.A. en Stoke City is veel groter dan het niveauverschil tussen enerzijds Barcelona en Real Madrid en anderzijds Recreativo en Numancia.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Op de tweede plaats. Ik denk wel dat de clubs die onderin de PD meedraaien beter zijn dan de clubs die onderaan de PL bungelen.
Precies. Ik kijk dan ook veel liever naar een wedstrijd als Osasuna - Numancia, dan naar Wigan - Stoke.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
En afgezien van het niveau vind ik dat er in La Liga veel leuker gespeeld wordt. Meer aanvallende intenties en vooral meer met het hart. Men spreekt altijd wel over de passie in het Engels voetbal, maar ik vind de meeste PL-potjes maar gezapige vertoningen.
Zou geweldig voor de club zijn. Niet alleen om CL te spelen, maar ook omdat met het daar verdiende geld gezorgd kan worden dat dit niet iets eenmaligs is.quote:
Die zal er waarschijnlijk niet lang meer zitten, ofschoon de resultaten in La Liga helemaal niet beroerd zijn, integendeel, veel beter mag je niet verwachten.quote:
Niet beroerd?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk niet lang meer zitten, ofschoon de resultaten in La Liga helemaal niet veroerd zijn, integendeel, veel beter mag je niet verwachten.
Niet dat bekend is.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef jojomen4 het volgende:
Jimenez zit daar nog wel even denk ik. Iig tot einde seizoen. Wat je zegt Plato, resultaten zijn prima. Hij staat nog dik derde, en ondanks dat het spel niet altijd even best is zie ik ze de derde plek niet weggeven.
Sezten, heeft Del Nido nog iets geroepen voor de wedstrijd?
De Uefa Cup was niet best, maar een halve finale in de beker en een derde plaats in de competitie zijn voor Sevilla gewoon goede resultaten. Het is niet realistisch om te denken dat de club kan wedijveren met Barcelona en Real. Incidenteel kan dat een jaar, maar niet structureel.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Niet beroerd?![]()
Met een capabele trainer hadden we gewoon nog in de buurt van Madrid gestaan en ik denk zelfs gelijk met hun of in die richting.
Uefa Cup al in de groepsronde eruit, debacle tegen Athletic in de beker.
Volgens mij mogen ze maar maximaal vier wedstrijden per competitieronde uitzenden.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zend Sport 1 nu niets uit? Zijn nu 4 kanalen niet in gebruik en ze hebben toch al de rechten?
Met PL zenden ze wel alles live uit
Tuurlijk is een halve finale beker goed, maar als je de heenwedstrijd met 2-1 wint tegen notabene Athletic dat gewoon in middenmoter is (met alle respect). Dan ben je al zo goed als door.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Uefa Cup was niet best, maar een halve finale in de beker en een derde plaats in de competitie zijn voor Sevilla gewoon goede resultaten. Het is niet realistisch om te denken dat de club kan wedijveren met Barcelona en Real. Incidenteel kan dat een jaar, maar niet structureel.
Zaterdag 8 & 10 uur.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zend Sport 1 nu niets uit? Zijn nu 4 kanalen niet in gebruik en ze hebben toch al de rechten?
Met PL zenden ze wel alles live uit
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3-1![]()
Rood voor Duscher, als hij speelt.
Behalve als Real of Barcelona om 5 uur speelt, maar dat gebeurt haast nooit.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Zaterdag 8 & 10 uur.
Zondag 7 & 9 uur.
Word meestal uitgezonden. Nooit 1 wedstrijd van 5 uur.
Ik zie het nog gebeuren ookquote:
Je weet niet eens wie er spelen?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sezten het volgende:
Al hoop ik natuurlijk op een fenomenale comeback.
Met Perotti voor Romaric
Capel voor wie er nu speelt (Adriano toch?)
En Koné i.p.v. Mosquera
2-4
Nope, niet wie er op linksmid speelde.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie er spelen?
Adriano doet niet mee.
edit: die komt er tweede helft ook in, evenals Capel
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:31 schreef sezten het volgende:
Kanoute mongool, zeik niet als iemand iets van je zegt, je loopt de hele wedstrijd al te kloten.
Nu hopen dat ie dit hoort en om een wissel vraagt.
En dan kan die het opeens welquote:
2-2quote:
Dan weet je hoe ik me voelde in de eerste helftquote:
Idd, als je het over de hele wedstrijd bekijkt, is 2-2 nog het beste wat Malaga eruit heeft kunnen slepen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef sezten het volgende:
Mmm, ik ben van mening dat Sevilla meer verdiende.
Maar 2-2 kan ik wel mee leven, hectische slotfase
He bah.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Cyber, die video die je in de PM had staan werkt niet.
quote:Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
Een PM terugsturen om dat te melden leek je minder logisch?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Cyber, die video die je in de PM had staan werkt niet.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een PM terugsturen om dat te melden leek je minder logisch?
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal. Vooral die pass naar de rechterkant.
Matías Fernández is nu niet bepaald een spitsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Die hele counter was eigenlijk perfect. Snel eruit, prachtige lange bal, goed mannetje uitgespeeld op de lijn, spits stapt goed naar achter en scoort.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Matías Fernández is nu niet bepaald een spits
Valladolid! Aupa Pucela!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
Valladolid alsnog van Getafe gewonnen, vier minuten voor tijd 1-0. De degradatiestreep komt wel erg dicht bij nu
quote:
Henry en Eto'o krijgen rust?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona:
Valdés; Alves, Márquez, Piqué, Sylvinho; Touré, Xavi, Keita; Messi, Bojan e Iniesta
Yep.quote:
En Weebl ook volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Bojan start.
Hell yeahquote:
Dat duurde niet langquote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 10 minuten, kan zomaar 3-2 worden.
Helemaal aan begin van seizoen ook en toen zagen we ze toch wel als kampioenskandidaat.. vooral omdat real en barca toen punten morsten.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Ja vooral tegen Real miste hij echt veel kansen, maar toen klaagde ik nietquote:En laatste tijd idd heel goed... als aguero nou eens wat scherper in afronding zou zijn dan zouden ze nog meer scoren
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Valdes, Alves, Pque, Marquez, Sylvinho, Toure, Xavi, Iniesta, Keita, Hleb, Bojan, Messi
Opstelling van Barca vanavond..geen Henry en Eto'o dus.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Behalve toen het er toe deed tegen FC Porto.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Oops....geen Hleb dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Vind ik sowieso wel een goede keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Wat een pass van Iniesta..
En wat een redding van die keeper.![]()
Zeker nu Abidal geblesseerd is, is dat een zwakke schakel, maar ook Abidal is inderdaad een mindere plek in het elftal.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker nu Abidal geblesseerd is, is dat een zwakke schakel, maar ook Abidal is inderdaad een mindere plek in het elftal.
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.
Je hoort in de spaanse media steeds meer geluiden dat daar een vervanger voor komt.
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.
Dat verwacht ik ook niet, maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt zou dat wel logisch zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Valdes stelt inderdaad al jaren weinig voor in vergelijking met andere topclubs.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Al komt hij kwalitatief eigenlijk tekort voor een ploeg als Barcelona natuurlijk..
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Het werd wel erg ver doorgevoerd, maar als het dan lukt...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had echt iets van ''wtf haal dan uit je dwaas''En maar steeds een mannetje willen kappen.
Ja want wat speelt hij goedquote:
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja want wat speelt hij goed
Die 0-1 had iedereen gemaakt. Voor mijn part komt ie op naam van Messi, want hij deed al het werk. En de tweede goal, tja, dat was ook een beetje lucky maar aardig afgemaakt. Verder speelde Bojan gewoon kut.
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.
Maar buiten dat speelt hij inderdaad bedroevend. Vind hem zelf (nog) veel te licht voor het echte werk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Smerige overtreding was dat..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo die wou Iniesta ook het veld uittrappen![]()
Die jongen komt net terug van een blessure...
Dat denk ik wel maar goed haalbaar lijkt het me niet. Ik heb toch sterk het idee dat hij liever op de bank bij zijn eigen club zit dan elders gaat spelen, al helemaal niet buiten Spanje denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?
Begon wat teleurstellend aan het begin van het seizoen maar heeft zich gaandeweg voortreffelijk hersteld.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dani Alves speelt trouwens ook weer prima, wat maakt die jongen een meters zeg!
Dat zal hij vast niet zelf verzonnen hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
I like his stylequote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
Dat Real het nodig heeft zo'n afspraak te makenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die keeper loopt alvast wegquote:
kijk mquote:
Ah dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef KraideN het volgende:
Ik kan wegens omstandigheden geen Sport 1 abbonement pakken voor de TV, dus ik kijk Real Madrid wedstrijden via sport 1 live soms op de site.
Maar ik zou toch wel graag meer wedstrijden willen bekijken zodat ik La Liga en Premier League kan volgen.
Dus ik heb Sport1 gemailed of het niet mogelijk is een abbonement op de wedstrijden te krijgen die ze uitzenden via de site, nu kost een wedstrijd namelijk 2,99 en dat tikt wel aan als je meer wedstrijden wilt bekijken. Dat je voor een vast bedrag zoveel wedstrijden kan bekijken als je maar wilt per maand.
Ik heb vandaag dus een antwoord gekregen en die medewerker mailde me dat het nu nog niet mogelijk is maar dat ze daar volgens seizoen mee gaan beginnen. Dus dan kan ik eindelijk een abbonement nemen op sport1 te kijken via internet en primera division fatsoenlijk volgen.
Ik haat jequote:Op zondag 22 maart 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
Sevilla begint zo wel aardig zeker van CL te worden
Wellicht loop ik er volgend seizoen wel stage, dan kan ik mooi een CL wedstrijd meepakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en Weebl mocht je het nog niet weten.Dat wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de prioriteit gaat nu even uit naar Madrid.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Ooit bijna Ajacied.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Goede speler die Uche.
Waarom is dat niet doorgegaan?quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach zo ken er ik nog wel meer.
Oliveira was ook bijna van Grunn (als ik het goed heb Venom?).
Ja ik meende dat echt ergens te hebben gelezen. Liep stage bij jullie maar uiteindelijk is dat om een of andere manier niet doorgegaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat zo?
Huntelaar wel, alleen de techmische staf vond hem uiteindelijk niet goed genoeg..
Was dat niet bij Feyenoord?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik meende dat echt ergens te hebben gelezen. Liep stage bij jullie maar uiteindelijk is dat om een of andere manier niet doorgegaan.
Ik dacht ook Ajax, en was het niet vanwege hartklachten ofzo?quote:
Dat was Koné.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht ook Ajax, en was het niet vanwege hartklachten ofzo?
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:09 schreef WeebI het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DE CAZADOOOOOOOOOORRRRRRRR
Dacht dat de bijnaam de sluipschutter was...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling: ''het konijn''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |