Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelersquote:
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelers
Beide tegen Atletico gespeeld en Real pakt er een punt meer mee dan Barca....quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja, dat ken jij niet he als Ajax supporter....met die trieste acties van jullie tegenover "jullie" spelers
Alleen niet beter dan el numero tres?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
jah.... was moeilijk te zien of het wel of niet buitenspel was in die split second.. MAAR TOCH!! Maar we hebben nu tweemaal laten zien beter te zijn dan los numeros uno y dos!! Assuncao was geweldig!!
AUPA ATLETI!!
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aguero is goed, maar Messi is toch een klasse beter. Zal wat worden met die 2 op het aankomende WK
Speel met Pro Evo met Messi en Aguero in de spits, en zelfs in een spel is ie een meester in het verprutsen van kansen![]()
Die kopbal was bijna raak ja.quote:
Wat gebeurt?quote:
Getafe is niet meer zo goed als twee seizoenen terug hoor. Vooral de defensie laat veel te wensen over. Bovendien was Pato erg belangrijk en die was in het begin van dit seizoen veel geblesseerd en in de winterstop is hij terug naar Boca gegaan. Ustari is (was?) zwaar geblesseerd en Jacobo is onervaren. Het feit dat hij de voorkeur krijgt boven Stojkovic zegt ook weer genoeg over laatstgenoemde.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Wat gebeurd er opeens met Getafe![]()
Had een dikke overwinning verwacht, al is Malaga natuurlijk ook niet de slechste
en twee rood! Ik zag het net op livescorequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een held, Salva Ballesta.
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef KraideN het volgende:
Het is toch ook een prachtige competitie dit hé? La Liga![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL..
Absoluut, ik begrijp dan ook absoluut niet dat de PL in Nederland veel meer aandacht krijgt danquote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL..
En gelijk heb je!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Volgende week de "topper" Malaga - Sevilla.
Ik heb nu al Malagavrees
quote:
3-1quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef guapo het volgende:
Sezten, heb je een voorspelling van de uitslag voor me?
Zou mooi zijn, en als Villarreal dan ook nog eens verliest kan mijn dag helemaal niet meer stukquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3-1![]()
Rood voor Duscher, als hij speelt.
Heerlijke wedstrijd..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
14 maart 20.00
19.00
Atlético Madrid Villarreal CF
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |