Absoluut, ik begrijp dan ook absoluut niet dat de PL in Nederland veel meer aandacht krijgt danquote:Op maandag 9 maart 2009 01:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schitterende competitie inderdaad, vele malen leuker dan bijvoorbeeld de PL..
En gelijk heb je!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef sezten het volgende:
Volgende week de "topper" Malaga - Sevilla.
Ik heb nu al Malagavrees
quote:
3-1quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef guapo het volgende:
Sezten, heb je een voorspelling van de uitslag voor me?
Zou mooi zijn, en als Villarreal dan ook nog eens verliest kan mijn dag helemaal niet meer stukquote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3-1![]()
Rood voor Duscher, als hij speelt.
Heerlijke wedstrijd..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
14 maart 20.00
19.00
Atlético Madrid Villarreal CF
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...quote:
Zonde dat Sport 1 die wedstrijd niet live uitzendt. Maar goed, ze zenden dit weekend al vier wedstrijden uit La Liga uit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:51 schreef guapo het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...
Stadion La Rosaleda is nagenoeg uitverkocht. Afgelopen week konden seizoenskaarthouders en diegene die een kaartje gekocht hadden voor deze wedstijd een origineel shirt van Malaga kopen voor ¤ 19,90 i.p.v. ¤ 60,-. De tribunes zullen morgen helemaal blauw/wit gekleurd zijn.
Ook zijn de suporters nu bezig met een giga-gigantisch spandoek wat morgen over de tribune zal worden uitgerold.![]()
Uitvak ook uitverkochtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:51 schreef guapo het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrr Derby!! Jammer dat ik er niet bij ben. Zal het via stream moeten volgen...
Stadion La Rosaleda is nagenoeg uitverkocht. Afgelopen week konden seizoenskaarthouders en diegene die een kaartje gekocht hadden voor deze wedstijd een origineel shirt van Malaga kopen voor ¤ 19,90 i.p.v. ¤ 60,-. De tribunes zullen morgen helemaal blauw/wit gekleurd zijn.
Ook zijn de suporters nu bezig met een giga-gigantisch spandoek wat morgen over de tribune zal worden uitgerold.![]()
Zoveel plekken heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef guapo het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij morgen in het stadion zit hè?
Je kent Valencia toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een kutwedstrijd is Valencia-Recreativo zeg. Na 50 min. nog 0-0.
Al ligt het toch echt niet aan hem, of aan Koeman toentertijd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt je zolangzamerhand gaan afvragen of Emery het einde van het seizoen haalt.
Drie Nederlanders in de basis, leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef WeebI het volgende:
No juega Higuaín
--------------------Casillas------------------
Ramos-----Pepe-----Metzelder----Heinze
---------------------Lass--------------------
-------Robben---Sneijder---Marcelo-----
--------------Raúl-------Huntelaar---------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |