Raul dus, helemaal niet gezien vandaagquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Higuain staat klaar volgens mij, KJH zal wel gewisseld worden.
Raúl is logischer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Higuain staat klaar volgens mij, KJH zal wel gewisseld worden.
Nee, Klaas Jan De cosmopolietquote:
Waarom zouden ze hem in vredesnaam gehuurd hebben?quote:
Omdat er op de rechtsbuitenpositie eigenlijk geen speler voor handen was. Alleen laat Juande Robben daar altijd spelen, en moet Faubert (terecht) genoegen nemen met een plek op de bank. Maar zelfs als Robben niet speelt staat Higuaín daar welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem in vredesnaam gehuurd hebben?
Ze zullen wel verwachten dat hij nu bijna elke wedstrijd scoort.. Toch denk ik niet dat het een speler is die 'even' Real Madrid bijna op eigen houtje naar het kampioenschap schiet zoals wat Van Nistelrooy deed..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef Espabilado het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat ik z'n broertje ga polsen voor commerciële uitbutingen van hem als look-a-like
Had pas nog met iemand uit Madrid over hem, dat ie daar nog niet echt populair is... dat toen pas net na zn eerste goals ze natuurlijk tevreden over 'm worden maar ja is geen spaanse speler dus als ie niet presteert dan geven ze weinig om 'm...
Maar nu al 6 goals... als zo doorgaat dan wordt ie wel in de harten gesloten lijkt me
Wel 2 belangrijke nu, we zullen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:32 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ze zullen wel verwachten dat hij nu bijna elke wedstrijd scoort.. Toch denk ik niet dat het een speler is die 'even' Real Madrid bijna op eigen houtje naar het kampioenschap schiet zoals wat Van Nistelrooy deed..
Dat kloptquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef Espabilado het volgende:
Als je aantal minuten bekijkt dan scoort huntelaar denk ik wel 1 op 1 (1 op 90 minuten)
en een terechtequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:42 schreef KraideN het volgende:
Wat een dive, hahaha
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef KraideN het volgende:
Ik vond het echt geen strafschop waard. Gewoon een schwalbe.
585 minuten en 6 goals tel ik... dus 6 uit 6.4 wedstrijdquote:
Ion Vélez kreeg ook roodquote:
12 geel en 2 roodquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef fanneke het volgende:
Sierd de Vos: 'Geen penalty. Kijk, hij kan hem ontwijken'.
Wat een onzin, alsof dat de maatstaf is. De intentie van de verdediger was duidelijk om die van Real te vloeren. Dus: Penalty.
Ik zou het ook niet anders kunnen formuleren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij sprong al voor de tackle, maar kon hem niet meer ontwijken. Dat ie dan nog dat voetje verder naar beneden doet om zeker te weten dat ie valt maakt het misschien iets erger, maar een overtreding was het sowieso, omdat hij simpelweg te laat was.
Filmpjes ook goed?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef donroyco het volgende:
Iemand dadelijk linkjes naar de goals van KJH?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
12 geel en 2 rood. Vélez kreeg rood terwijl hij op de bank zat
.
Natuurlijkquote:
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef KraideN het volgende:
Nu maar hopen dat Barcalona verliest morgen, zal wel niet
Robben 0-1quote:
Ik heb de uitwedstrijd tegen Lyon gezien: mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Lyon gezien: nee
Dat maakt deze wedstrijd ook zo bijzonder, het is veel meer dan een voetbalwedstrijd, nog meer dan Barcelona-Real.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
Ik snap dat het publiek zich in de haat tegen de regering tegen Madrid keert,
Dat snap ik, en dat de spelers dat enigzins willen laten zien in het veld snap ik ook. Maar beetje je verstand erbij houden kan geen kwaad. Gisteren leken het wel dolle stieren.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt deze wedstrijd ook zo bijzonder, het is veel meer dan een voetbalwedstrijd, nog meer dan Barcelona-Real.
Niveau'tje is ook heel anders he. De mannen van Benitez spelen 180 minuten lang met discipline. Die mannen van Caparros hielden het gisteren geen 3 minuten vol.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Saviola het volgende:
Dat Real ook, blijven winnen en dan zo kansloos in de CL
Als je het niet op voetballend vlak kunt winnen, moet je het op andere manieren proberen. Zo won Espanyol laatst ook van Barcelona.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:43 schreef jojomen4 het volgende:
Pot was veels te aggresief. Eigenlijk alleen door de spelers van Bilbao. Die fokten elk klein dingetje op. ALs je ook ziet hoe die Aitor Ocio er in het begin aan toe ging. Die gaf Huntelaar een arm en legde daarna Sneijder neer (beide niet gezien door scheids).
Ik begin me soms af te vragen of de PD misschien overschat wordtquote:Op zondag 15 maart 2009 13:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niveau'tje is ook heel anders he. De mannen van Benitez spelen 180 minuten lang met discipline. Die mannen van Caparros hielden het gisteren geen 3 minuten vol.
Hoezo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik begin me soms af te vragen of de PD misschien overschat wordt
En het niveau?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef KraideN het volgende:
La Liga blijft gewoon de 'most entertaining' competitie vind ik.
Ja, en? Ik probeerde een verklaring te geven voor waarom Real wel in de PD kan winnen maar niet van Liverpool.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als je het niet op voetballend vlak kunt winnen, moet je het op andere manieren proberen. Zo won Espanyol laatst ook van Barcelona.
De drie punten zijn heilig. Hoe het gebeurt maalt niemand om (behalve in Nederland dan).
Op de tweede plaats. Ik denk wel dat de clubs die onderin de PD meedraaien beter zijn dan de clubs die onderaan de PL bungelen.quote:
De verschillen zijn in Spanje minder groot. Het niveauverschil tussen clubs als Manchester United en Chelsea en clubs als W.B.A. en Stoke City is veel groter dan het niveauverschil tussen enerzijds Barcelona en Real Madrid en anderzijds Recreativo en Numancia.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Op de tweede plaats. Ik denk wel dat de clubs die onderin de PD meedraaien beter zijn dan de clubs die onderaan de PL bungelen.
Precies. Ik kijk dan ook veel liever naar een wedstrijd als Osasuna - Numancia, dan naar Wigan - Stoke.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef Plato1980 het volgende:
En afgezien van het niveau vind ik dat er in La Liga veel leuker gespeeld wordt. Meer aanvallende intenties en vooral meer met het hart. Men spreekt altijd wel over de passie in het Engels voetbal, maar ik vind de meeste PL-potjes maar gezapige vertoningen.
Zou geweldig voor de club zijn. Niet alleen om CL te spelen, maar ook omdat met het daar verdiende geld gezorgd kan worden dat dit niet iets eenmaligs is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |