Die zal er waarschijnlijk niet lang meer zitten, ofschoon de resultaten in La Liga helemaal niet beroerd zijn, integendeel, veel beter mag je niet verwachten.quote:
Niet beroerd?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk niet lang meer zitten, ofschoon de resultaten in La Liga helemaal niet veroerd zijn, integendeel, veel beter mag je niet verwachten.
Niet dat bekend is.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:43 schreef jojomen4 het volgende:
Jimenez zit daar nog wel even denk ik. Iig tot einde seizoen. Wat je zegt Plato, resultaten zijn prima. Hij staat nog dik derde, en ondanks dat het spel niet altijd even best is zie ik ze de derde plek niet weggeven.
Sezten, heeft Del Nido nog iets geroepen voor de wedstrijd?
De Uefa Cup was niet best, maar een halve finale in de beker en een derde plaats in de competitie zijn voor Sevilla gewoon goede resultaten. Het is niet realistisch om te denken dat de club kan wedijveren met Barcelona en Real. Incidenteel kan dat een jaar, maar niet structureel.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:44 schreef sezten het volgende:
[..]
Niet beroerd?![]()
Met een capabele trainer hadden we gewoon nog in de buurt van Madrid gestaan en ik denk zelfs gelijk met hun of in die richting.
Uefa Cup al in de groepsronde eruit, debacle tegen Athletic in de beker.
Volgens mij mogen ze maar maximaal vier wedstrijden per competitieronde uitzenden.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zend Sport 1 nu niets uit? Zijn nu 4 kanalen niet in gebruik en ze hebben toch al de rechten?
Met PL zenden ze wel alles live uit
Tuurlijk is een halve finale beker goed, maar als je de heenwedstrijd met 2-1 wint tegen notabene Athletic dat gewoon in middenmoter is (met alle respect). Dan ben je al zo goed als door.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Uefa Cup was niet best, maar een halve finale in de beker en een derde plaats in de competitie zijn voor Sevilla gewoon goede resultaten. Het is niet realistisch om te denken dat de club kan wedijveren met Barcelona en Real. Incidenteel kan dat een jaar, maar niet structureel.
Zaterdag 8 & 10 uur.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:49 schreef Espabilado het volgende:
Waarom zend Sport 1 nu niets uit? Zijn nu 4 kanalen niet in gebruik en ze hebben toch al de rechten?
Met PL zenden ze wel alles live uit
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[..]
3-1![]()
Rood voor Duscher, als hij speelt.
Behalve als Real of Barcelona om 5 uur speelt, maar dat gebeurt haast nooit.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Zaterdag 8 & 10 uur.
Zondag 7 & 9 uur.
Word meestal uitgezonden. Nooit 1 wedstrijd van 5 uur.
Ik zie het nog gebeuren ookquote:
Je weet niet eens wie er spelen?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:58 schreef sezten het volgende:
Al hoop ik natuurlijk op een fenomenale comeback.
Met Perotti voor Romaric
Capel voor wie er nu speelt (Adriano toch?)
En Koné i.p.v. Mosquera
2-4
Nope, niet wie er op linksmid speelde.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie er spelen?
Adriano doet niet mee.
edit: die komt er tweede helft ook in, evenals Capel
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:31 schreef sezten het volgende:
Kanoute mongool, zeik niet als iemand iets van je zegt, je loopt de hele wedstrijd al te kloten.
Nu hopen dat ie dit hoort en om een wissel vraagt.
En dan kan die het opeens welquote:
2-2quote:
Dan weet je hoe ik me voelde in de eerste helftquote:
Idd, als je het over de hele wedstrijd bekijkt, is 2-2 nog het beste wat Malaga eruit heeft kunnen slepen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef sezten het volgende:
Mmm, ik ben van mening dat Sevilla meer verdiende.
Maar 2-2 kan ik wel mee leven, hectische slotfase
He bah.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Cyber, die video die je in de PM had staan werkt niet.
quote:Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.
Een PM terugsturen om dat te melden leek je minder logisch?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Cyber, die video die je in de PM had staan werkt niet.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een PM terugsturen om dat te melden leek je minder logisch?
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal. Vooral die pass naar de rechterkant.
Matías Fernández is nu niet bepaald een spitsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Die hele counter was eigenlijk perfect. Snel eruit, prachtige lange bal, goed mannetje uitgespeeld op de lijn, spits stapt goed naar achter en scoort.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Matías Fernández is nu niet bepaald een spits
Valladolid! Aupa Pucela!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
Valladolid alsnog van Getafe gewonnen, vier minuten voor tijd 1-0. De degradatiestreep komt wel erg dicht bij nu
quote:
Henry en Eto'o krijgen rust?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona:
Valdés; Alves, Márquez, Piqué, Sylvinho; Touré, Xavi, Keita; Messi, Bojan e Iniesta
Yep.quote:
En Weebl ook volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Bojan start.
Hell yeahquote:
Dat duurde niet langquote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 10 minuten, kan zomaar 3-2 worden.
Helemaal aan begin van seizoen ook en toen zagen we ze toch wel als kampioenskandidaat.. vooral omdat real en barca toen punten morsten.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Ja vooral tegen Real miste hij echt veel kansen, maar toen klaagde ik nietquote:En laatste tijd idd heel goed... als aguero nou eens wat scherper in afronding zou zijn dan zouden ze nog meer scoren
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Valdes, Alves, Pque, Marquez, Sylvinho, Toure, Xavi, Iniesta, Keita, Hleb, Bojan, Messi
Opstelling van Barca vanavond..geen Henry en Eto'o dus.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Behalve toen het er toe deed tegen FC Porto.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Oops....geen Hleb dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Vind ik sowieso wel een goede keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Wat een pass van Iniesta..
En wat een redding van die keeper.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |