quote:Op zondag 15 maart 2009 19:21 schreef WeebI het volgende:
Mooie goal. Vooral die pass naar de rechterkant.
Matías Fernández is nu niet bepaald een spitsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Die hele counter was eigenlijk perfect. Snel eruit, prachtige lange bal, goed mannetje uitgespeeld op de lijn, spits stapt goed naar achter en scoort.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Matías Fernández is nu niet bepaald een spits
Valladolid! Aupa Pucela!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:57 schreef WeebI het volgende:
Valladolid alsnog van Getafe gewonnen, vier minuten voor tijd 1-0. De degradatiestreep komt wel erg dicht bij nu
quote:
Henry en Eto'o krijgen rust?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Barcelona:
Valdés; Alves, Márquez, Piqué, Sylvinho; Touré, Xavi, Keita; Messi, Bojan e Iniesta
Yep.quote:
En Weebl ook volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Bojan start.
Hell yeahquote:
Dat duurde niet langquote:Op zondag 15 maart 2009 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 10 minuten, kan zomaar 3-2 worden.
Helemaal aan begin van seizoen ook en toen zagen we ze toch wel als kampioenskandidaat.. vooral omdat real en barca toen punten morsten.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Ja vooral tegen Real miste hij echt veel kansen, maar toen klaagde ik nietquote:En laatste tijd idd heel goed... als aguero nou eens wat scherper in afronding zou zijn dan zouden ze nog meer scoren
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Valdes, Alves, Pque, Marquez, Sylvinho, Toure, Xavi, Iniesta, Keita, Hleb, Bojan, Messi
Opstelling van Barca vanavond..geen Henry en Eto'o dus.
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Behalve toen het er toe deed tegen FC Porto.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:41 schreef KraideN het volgende:
Atletico is echt een leuk team om naar te kijken. Ze spelen laatste tijd echt goed.
Oops....geen Hleb dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Juist 12 man...danmoet het helmaal lukken om te winnen.
Vind ik sowieso wel een goede keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Wat een pass van Iniesta..
En wat een redding van die keeper.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |