Zeker nu Abidal geblesseerd is, is dat een zwakke schakel, maar ook Abidal is inderdaad een mindere plek in het elftal.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker nu Abidal geblesseerd is, is dat een zwakke schakel, maar ook Abidal is inderdaad een mindere plek in het elftal.
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.
Je hoort in de spaanse media steeds meer geluiden dat daar een vervanger voor komt.
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.
Dat verwacht ik ook niet, maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt zou dat wel logisch zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Valdes stelt inderdaad al jaren weinig voor in vergelijking met andere topclubs.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Al komt hij kwalitatief eigenlijk tekort voor een ploeg als Barcelona natuurlijk..
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |