Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker nu Abidal geblesseerd is, is dat een zwakke schakel, maar ook Abidal is inderdaad een mindere plek in het elftal.
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of Abidal komend seizoen nog in Barcelona speelt.
Je hoort in de spaanse media steeds meer geluiden dat daar een vervanger voor komt.
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je kijkt welke plekken versterking behoeven denk je toch het eerste aan de linksback en de keeper.
Dat verwacht ik ook niet, maar als je naar zijn kwaliteiten kijkt zou dat wel logisch zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Valdes stelt inderdaad al jaren weinig voor in vergelijking met andere topclubs.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat Valdes vervangen gaat worden.![]()
Catalaan he.
Al komt hij kwalitatief eigenlijk tekort voor een ploeg als Barcelona natuurlijk..
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Het werd wel erg ver doorgevoerd, maar als het dan lukt...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had echt iets van ''wtf haal dan uit je dwaas''En maar steeds een mannetje willen kappen.
Ja want wat speelt hij goedquote:
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja want wat speelt hij goed
Die 0-1 had iedereen gemaakt. Voor mijn part komt ie op naam van Messi, want hij deed al het werk. En de tweede goal, tja, dat was ook een beetje lucky maar aardig afgemaakt. Verder speelde Bojan gewoon kut.
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.
Maar buiten dat speelt hij inderdaad bedroevend. Vind hem zelf (nog) veel te licht voor het echte werk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Smerige overtreding was dat..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo die wou Iniesta ook het veld uittrappen![]()
Die jongen komt net terug van een blessure...
Dat denk ik wel maar goed haalbaar lijkt het me niet. Ik heb toch sterk het idee dat hij liever op de bank bij zijn eigen club zit dan elders gaat spelen, al helemaal niet buiten Spanje denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?
Begon wat teleurstellend aan het begin van het seizoen maar heeft zich gaandeweg voortreffelijk hersteld.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dani Alves speelt trouwens ook weer prima, wat maakt die jongen een meters zeg!
Dat zal hij vast niet zelf verzonnen hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
I like his stylequote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
Dat Real het nodig heeft zo'n afspraak te makenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Die keeper loopt alvast wegquote:
kijk mquote:
Ah dat zou tof zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:04 schreef KraideN het volgende:
Ik kan wegens omstandigheden geen Sport 1 abbonement pakken voor de TV, dus ik kijk Real Madrid wedstrijden via sport 1 live soms op de site.
Maar ik zou toch wel graag meer wedstrijden willen bekijken zodat ik La Liga en Premier League kan volgen.
Dus ik heb Sport1 gemailed of het niet mogelijk is een abbonement op de wedstrijden te krijgen die ze uitzenden via de site, nu kost een wedstrijd namelijk 2,99 en dat tikt wel aan als je meer wedstrijden wilt bekijken. Dat je voor een vast bedrag zoveel wedstrijden kan bekijken als je maar wilt per maand.
Ik heb vandaag dus een antwoord gekregen en die medewerker mailde me dat het nu nog niet mogelijk is maar dat ze daar volgens seizoen mee gaan beginnen. Dus dan kan ik eindelijk een abbonement nemen op sport1 te kijken via internet en primera division fatsoenlijk volgen.
Ik haat jequote:Op zondag 22 maart 2009 00:03 schreef Espabilado het volgende:
Sevilla begint zo wel aardig zeker van CL te worden
Wellicht loop ik er volgend seizoen wel stage, dan kan ik mooi een CL wedstrijd meepakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en Weebl mocht je het nog niet weten.Dat wist ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de prioriteit gaat nu even uit naar Madrid.Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Ooit bijna Ajacied.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef venomsnake het volgende:
Goede speler die Uche.
Waarom is dat niet doorgegaan?quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach zo ken er ik nog wel meer.
Oliveira was ook bijna van Grunn (als ik het goed heb Venom?).
Ja ik meende dat echt ergens te hebben gelezen. Liep stage bij jullie maar uiteindelijk is dat om een of andere manier niet doorgegaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is dat zo?
Huntelaar wel, alleen de techmische staf vond hem uiteindelijk niet goed genoeg..
Was dat niet bij Feyenoord?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik meende dat echt ergens te hebben gelezen. Liep stage bij jullie maar uiteindelijk is dat om een of andere manier niet doorgegaan.
Ik dacht ook Ajax, en was het niet vanwege hartklachten ofzo?quote:
Dat was Koné.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht ook Ajax, en was het niet vanwege hartklachten ofzo?
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:09 schreef WeebI het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DE CAZADOOOOOOOOOORRRRRRRR
Dacht dat de bijnaam de sluipschutter was...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling: ''het konijn''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |