Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
Er moet echt een linksback bij komend seizoen..
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Het werd wel erg ver doorgevoerd, maar als het dan lukt...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had echt iets van ''wtf haal dan uit je dwaas''En maar steeds een mannetje willen kappen.
Ja want wat speelt hij goedquote:
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:21 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja want wat speelt hij goed
Die 0-1 had iedereen gemaakt. Voor mijn part komt ie op naam van Messi, want hij deed al het werk. En de tweede goal, tja, dat was ook een beetje lucky maar aardig afgemaakt. Verder speelde Bojan gewoon kut.
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven dat hij uiteindelijk doet waarvoor hij in de spits staat en dat is scoren. Dat is hem tweemaal gelukt, retemakkelijk of niet.
Maar buiten dat speelt hij inderdaad bedroevend. Vind hem zelf (nog) veel te licht voor het echte werk.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens.
[ afbeelding ]
Onder invloed van alcohol rijdend naar Barcelona.
Smerige overtreding was dat..quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo die wou Iniesta ook het veld uittrappen![]()
Die jongen komt net terug van een blessure...
Dat denk ik wel maar goed haalbaar lijkt het me niet. Ik heb toch sterk het idee dat hij liever op de bank bij zijn eigen club zit dan elders gaat spelen, al helemaal niet buiten Spanje denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zou een jaartje Ajax hem goed doen?
Begon wat teleurstellend aan het begin van het seizoen maar heeft zich gaandeweg voortreffelijk hersteld.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dani Alves speelt trouwens ook weer prima, wat maakt die jongen een meters zeg!
Dat zal hij vast niet zelf verzonnen hebbenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
I like his stylequote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Slimme jongen die Negredo...toevallig geel pakken als je op 4 keer geel staat en weet dat je volgende week tegen Real niet mag spelen vanwege een contractuele afspraak
Dat Real het nodig heeft zo'n afspraak te makenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Tim86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |