abonnement Unibet Coolblue
pi_67020925
Hallo,

Even in t kort mijn verhaal....
Mijn vriend en ik zijn ruim 5 jaar samen...We hebben 2 prachtjes van kinderen en zijn er allebei stapeldol mee....Alleen niet meer met elkaar...
Tijdens mijn 2de zwangerschap is mijn vriend een verhouding begonnen met een ander..Ik was toen 6 maanden zwanger. (Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)Terwijl ik het thuis enorm zwaar had (zware moeilijke zwangerschap) en nog een kind van 9 maanden erbij had ging meneer zogenaamd werken...Vaak moest hij mij huilend achterlaten omdat ik het zo zwaar had (onze kinderen schelen namelijk maar 11,5 maand) Ben dus in 1 jaar tjid 2 keer bevallen en dat was zowel lichamelijk als geestelijk heel zwaar.
Uiteindelijk heeft hij het aan mij opgebiecht dat hij vreemdging toen het dreigde uit te komen. Ik dacht dat de wereld onder mn voeten vandaan zakte!! Ik heb hem een klap in zn gezicht verkocht en ben naar mn werk gegaan. Ik had afleiding nodig anders was t uit de hand gelopen want toen heb ik dus echt het spreekwoordelijke bloed voelen koken en dat was niet prettig!
Dit alles tussen hem en die ander heeft ongeveer 5 a 6 maanden geduurd. Al die tijd dat ik alleen op de bank zat te huilen omdat ik het zo zwaar had en meneer weer eens weg moest was hij dus bij haar.
Mijn vertrouwen is helemaal weg, echt nul komma nul nog! Hierdoor ben ik natuurlijk ook nu nog erg wantrouwig als hij weg gaat, zn telefoon niet opneemt, een sms niet beantwoord, wat dan ook! Ik baal er enorm van want wil daar niet mee bezig zijn, het kwelt me want ben gewoon op mn hart getrapt en er enorm boos over!
Nu zit ik in een dubio.....er voor gaan hoe moeilijk dat ook is en hoeveel tijd het ook kost om weer vertrouwen te krijgen en het van me afzetten, of er mee stoppen en voor mezelf en mn kindjes kiezen....
Ben heel erg geprikkeld door dit alles en ik merk dat dit ook uitwerking heeft op mn kinderen. Als mijn vriend niet thuis is ben ik niet meer geirriteerd etc. en ben ik heerlijk vrolijk bezig met de kinderen.
Ben bang om verder te gaan met hem maar ook bang om alles alleen te moeten doen, heb wel veel lieve mensen om me heen die me 100% zullen helpen, maar financieel en helemaal alleen opeens met de kids hier in huis...ppff ik weet het allemaal niet meer hoor!...Word er niet goed van...
Alle reacties zijn welkom!!!! Heb t even nodig wat andere meningen te horen...

Thanks..
pi_67021094
Heel erg vervelend voor je!
Je vriend is behoorlijk laf; het feit dat hij vreemd gaat terwijl je zwanger bent van hem en jullie al een kindje hebben!!!
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
- Frederik van Eeden
pi_67021164
Volgens mij moet je wel weinig gevoel hebben als je vreemd gaat terwijl je vriendin 6 maanden zwanger is. Ik zou weg zijn, maar als man heb ik makkelijk praten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_67021261
Zoek een vent die het waard is je vriend/man te zijn.
Serieus, hoe zwaar het misschien ook zal zijn zonder hem, daar kom je wel overheen. If it doesn't kill you, it'll make you stronger.

Anyhow... just my 2 cents
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67021426
quote:
maar ook bang om alles alleen te moeten doen
Je doet nu ook alles al alleen. Ga voor je zelf en voor je kinderen. Die keuze heeft hij ook gemaakt. Hij gaat ook alleen maar voor zichzelf. Dat vertrouwen komt niet meer terug en blijft altijd meespelen. Je kinderen hebben er ook niets aan als jullie toneelspelen.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67021525
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:

Alleen niet meer met elkaar...
(Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)

Dat lijkt me duidelijk.
Je geeft het zelf al aan.
pi_67021528
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Je doet nu ook alles al alleen. Ga voor je zelf en voor je kinderen. Die keuze heeft hij ook gemaakt. Hij gaat ook alleen maar voor zichzelf. Dat vertrouwen komt niet meer terug en blijft altijd meespelen. Je kinderen hebben er ook niets aan als jullie toneelspelen.

JA, dat klopt sowieso, ik doe nu ook alles al alleen, hoe moeilijk ook maar misschien het gemis van iemand in huis, ben bang van wel...
pi_67021587
Je hebt al gekozen, kijk maar naar je username...
De vraag is of jij het hem kan vergeven.
Echt 100 % vergeven...
Anders gaat het niet meer werken.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_67021629
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

JA, dat klopt sowieso, ik doe nu ook alles al alleen, hoe moeilijk ook maar misschien het gemis van iemand in huis, ben bang van wel...
Ruim 3 miljard mannen op deze aardbol. Zit vast wel een goeie kerel voor jou bij
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67021654
Dumpen. Simpelweg geen andere optie. Doet even pijn maar altijd nog beter dan de rest van je leven (als hij dan na een poosje niet bij jou weggaat).

Wat een zak stront overigens. Wat mij betreft 50 stokslagen erbij
Ook lekker slim overigens, je kinderen zo kort op elkaar. Geef je nog borstvoeding (normaal gesproken dan), moet je daarmee stoppen omdat het tweede kind aan de borst moet. Maargoed, dat is je eigen keuze - evenals bij iemand blijven (en er nóg een kind mee krijgen) - die je al eerder belazerd heeft.

Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_67021788
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ruim 3 miljard mannen op deze aardbol. Zit vast wel een goeie kerel voor jou bij
Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
pi_67021847
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

JA, dat klopt sowieso, ik doe nu ook alles al alleen, hoe moeilijk ook maar misschien het gemis van iemand in huis, ben bang van wel...
De keuze is, of een leven of een onzeker leven vol met gemaakte beleefdheid naar elkaar. De kinderen hebben haarfijn door dat er iets niet klopt en worden daar druk en onrustig van. Daardoor worden jullie weer kribbig en wordt dat weer afgereageerd op de kinderen die daardoor nog drukker en onhandelbaarder gaan worden.

Rust . . . Voor jezelf en je kinderen ben je nu het meest bij gebaad. En die iemand waar je het over hebt, heb je allang niet meer nodig als je hem de titel 'iemand' geeft.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:17:25 #13
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67021849
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Een man die daar doorheen kijkt en jou op waarde weet te schatten. Kids or no kids
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67021909
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Wie wil er nou samen zijn met iemand die niet te vertrouwen is en waar je niks aan hebt.

Wat heb je nu?

1 Een eikel in huis die jij niet meer wilt hebben
2 De opvoeding van twee kleintjes in je eentje


Wat ga je krijgen

1 De opvoeding van twee kleintjes in je eentje.


Dat lijkt mij een probleem minder in plaats van een extra probleem
pi_67021917
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.
pi_67021930
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:

Ook lekker slim overigens, je kinderen zo kort op elkaar. Geef je nog borstvoeding (normaal gesproken dan), moet je daarmee stoppen omdat het tweede kind aan de borst moet. Maargoed, dat is je eigen keuze - evenals bij iemand blijven (en er nóg een kind mee krijgen) - die je al eerder belazerd heeft.

Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:20:51 #17
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67021984
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...
Pssssst, je hoeft jezelf hier niet te verdedigen hoor

Ik ben het overigens volledig eens met Godtje
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67021987
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
En je denkt dat je een leuk leven tegemoet gaat als je bij hem blijft?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_67022003
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een man die daar doorheen kijkt en jou op waarde weet te schatten. Kids or no kids
Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:24:24 #20
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67022112
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.
Je kent de statistieken?
Ik ken toch wel een aantal mensen die daar totaal geen probleem mee hadden/hebben.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67022115
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Een man die alleen maar kan kijken naar je verleden biedt je nooit een goede toekomst.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67022122
Als ik jouw verhaal lees zou ik ook vreemdgaan - met dat gezeur over hoe zwaar je het wel niet hebt. En van mensen die het over 'kindjes' hebben krijg ik aambeien.

Als ik de toon in je bericht een beetje juist interpreteer ('meneer') zit er bij jou ook zoveel frustratie dat deze relatie nooit meer gezellig gaat worden.

Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
Jesus saves but death prevails.
pi_67022157
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.
Ze heeft er ook maar 1 nodig . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67022184
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd.
Misschien kan je daar gelijk in hebben maar mannen die mijn kinderen als een last zullen zien en het gevoel hebben ermee opgezadeld te zitten zijn bij mij sowieso niet welkom..Zou, als ik het besluit heb genomen om voor mezelf en mijn kinderen te kiezen, overigens echt geen behoefte hebben aan een man
pi_67022332
Life sucks zo nu en dan.
Maar daar kun je zelf veel aan doen. Maak jezelf gelukkiger en denk niet aan geld.
Je gevoel is belangrijker.
Jammer dat je er zolang over gedaan hebt om er serieus over na te denken.
Geef die zwabberaar een schop onder zijn reet en maak jezelf en je kids gelukkig.
Het zal even duren voor je zal beseffen dat je echt beter af bent zonder hem.
Trap daarbij niet in verhaaltjes van ik zal verbeteren etc. Dus als je de draad doorknipt goed doen zonder weg terug.
p.s. ik ben voor vrije liefde. maar wel van voor allebei, met verantwoordelijkheden voor allebei. Het kan hem waarschijnlijk niets schelen hoe jij je voelt en het moeilijk hebt . dat is geen liefde maar misbruik.
zijn kids... Alimentatie ook al ben je niet getrouwd???
pi_67022419
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...
Het ging er niet om dat ik je veroordeelde op het kort na elkaar krijgen van kinderen, ik bedoelde dat de eerste nog borstvoeding nodig had maar dat niet meer kon krijgen omdat het tweede kind dat nóg meer nodig had (en bovendien je melk veranderd is tijdens de zwangerschap)

Niet dat nutrilon nu zo rampzalig is, daar niet van..

Tsja, de vraag is natuurlijk, wat wil JIJ liever (voor je kinderen)?

- zolang dat nog enigzins gaat samenblijven met iemand die jou als erg "replacable" ziet, waarvan je weet dat hij geen ruk om je geeft.. of
- die vent de deur uit schoppen of zelf bij je ouders gaan wonen desnoods, al je aandacht aan je kinderen geven (wel zorgen dat de vader ze ook kan zien, niet alleen zijn het tenslotte ook zíjn kinderen maar een kind heeft nu eenmaal twee ouders nodig)

zodat je in ieder geval de rust weer kunt terugvinden die je nu niet hebt waardoor je huis vast geen erg prettige plek is om te wonen nu.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_67022579
Altijd leuk, een huisje-boompje-beestje faal.
Dat je uberhaubt nog nadenkt om nog bij zo'n gast te blijven

Oplossing: Dump die gozer, zorg voor je kinderen, zoek een fatsoenlijke vent.
pi_67022603
Holy shit... Dat is heftig zeg... In jouw situatie zou ik het heeeeeel moeilijk vinden zoiets te vergeven. Is wel zo'n beetje het ergste wat je een vrouw kan aandoen denk ik... Vreemdgaan tijdens je zwangerschap (terwijl je al een kindje hebt), terwijl de zwangerschap zelf ook al heel moeizaam gaat.

Met alle respect, maar ik denk dat die kerel jou niet verdiend en je voor jezelf moet kiezen. Ook voor je kinderen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:39:19 #29
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67022748
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:
Als ik jouw verhaal lees zou ik ook vreemdgaan - met dat gezeur over hoe zwaar je het wel niet hebt. En van mensen die het over 'kindjes' hebben krijg ik aambeien.

Als ik de toon in je bericht een beetje juist interpreteer ('meneer') zit er bij jou ook zoveel frustratie dat deze relatie nooit meer gezellig gaat worden.

Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
Sinds wanneer is 22 jong?

En waar staat dat ze 22 is?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:40:06 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67022772
Gaf hij uberhaupt een reden waarom hij vreemd is gegaan?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:41:22 #31
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67022826
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaf hij uberhaupt een reden waarom hij vreemd is gegaan?
Zijn er goede redenen te bedenken om vreemd te gaan dan?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67023114
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaf hij uberhaupt een reden waarom hij vreemd is gegaan?
Hij had niet echt een reden Het is hem gewoon overkomen, slap excuus natuurlijk
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:58:05 #33
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67023515
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef justmeandmykids het volgende:
Hij had niet echt een reden Het is hem gewoon overkomen, slap excuus natuurlijk
Alsof dat er nog toe doet. Ik zou hem zo snel mogelijk verlaten, jullie gaan elkaar steeds meer naar het leven staan en het blijft wel de vader van je kinderen. Ik hoop dat jullie je dat beide blijven beseffen. En er lopen zat mannen rond die de gok wel willen wagen met een leuke meid met 2 kinderen, ik was er zelf ooit 1 van.

Sterkte.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67023766
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

het blijft wel de vader van je kinderen. Ik hoop dat jullie je dat beide blijven beseffen.

Sterkte.
Dat is 1 ding wat wij beide enorm goed beseffen gelukkig! Thanks!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 22:16:01 #35
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_67024285
Dus als ik het goed begrijp heb jij vanaf je 19e een relatie met een gozer en op je 22,5 de kreeg je 2 kinderen van hem ? Hij heeft in die periode ervoor je bedonderd ?

Wat dreef je ertoe om 2 kinderen in een kansloze relatie op de wereld te brengen zo kort na elkaar ?

Wat je ook besluit het zal altijd fout zijn. Volg je hart zou ik zeggen je kinderen zullen je wel begrijpen later welke keuze je ook maakt. Succes iig.
pi_67024807
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 22 jong?

En waar staat dat ze 22 is?
Vlak boven mijn post En natuurlijk is 22 jong voor kinderen. Dan kun je net zelf je veters strikken.
Jesus saves but death prevails.
pi_67025017
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef Shivo het volgende:

[..]

Vlak boven mijn post En natuurlijk is 22 jong voor kinderen. Dan kun je net zelf je veters strikken.
Dat vind JIJ jong voor kinderen...Dan kon jij pas laat zelf je veters strikken...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 22:33:15 #38
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67025052
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef Shivo het volgende:

[..]

Vlak boven mijn post En natuurlijk is 22 jong voor kinderen. Dan kun je net zelf je veters strikken.
Owh ja

Nah, ik vind het allemaal wel meevallen. Maar het zullen de huidige tijden wel zijn dat je minstens 30 moet zijn ofzo
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67027443
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Dat vind JIJ jong voor kinderen...Dan kon jij pas laat zelf je veters strikken...
Inkoppertje natuurlijk. Maar ik wist in elk geval op die leeftijd dat de persoon met wie ik toen samen was niet geschikt was om op dat moment kinderen mee te beginnen. Bleek ook toen ze vijf jaar later vreemd ging.

Ik ken geen 22 jarigen waarvan ik denk dat ze kunnen overzien wat kinderen betekenen.

Maar goed, dat was de discussie niet. Het lijkt me duidelijk dat als je verstandig bent, je je biezen gaat pakken. En dat je leert om te gaan met de nieuwe omstandigheden op een positieve manier, want geen enkele man zit op een verzuurde vrouw te wachten.
Jesus saves but death prevails.
pi_67027482
hebben jullie eigenlijk een koophuis?
namaste
pi_67028205
Afgezien dat de gemiddelde leeftijd waarop vrouwen kinderen krijgen 29 jaar is, blijft het discutabel waarom topicstarter 2 kinderen heeft en op haar 24e al zo in de shit is beland. En zich nog afvraagt of ze er goed aan doet om in dezelfde vicieuze cirkel te blijven rondhangen.
pi_67028738
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef witte_fantasie het volgende:
blijft het discutabel waarom topicstarter 2 kinderen heeft en op haar 24e al zo in de shit is beland.
dat ik op mijn 24ste in de shit ben beland heb ik natuurlijk niet zelf om gevraagd dat is in dit geval iets wat mij is aangedaan en daar kan ik weinig aan veranderen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:42:57 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67028886
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:37 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

dat ik op mijn 24ste in de shit ben beland heb ik natuurlijk niet zelf om gevraagd dat is in dit geval iets wat mij is aangedaan en daar kan ik weinig aan veranderen.
Nou, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor je eigen geluk hoor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:50:33 #44
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67029090
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Hallo,
Hoi

Morgen is een mooi moment om hem te zeggen dat ie mag gaan uitzien naar een andere slaapplek
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:56:25 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_67029243
Kom op zeg, 22 is in deze tijden gewoon jong, hoe je het ook wend of keert. Tegenwoordig zitten de meeste op hun 22e nog op school.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_67029264
Holy crap, ik ben ook 24 en heb niet eens relatie. Hoe kan een leven zo verschillend zijn

Enniway, je vriend is echt niet goed bezig. Je houdt volgens mij totaal niet van hem. Ongeacht je toekomst zou ik kiezen voor jezelf. Je kan echt nog wel gelukkig worden maak je niet teveel zorgen over de liefde. Dat komt wel goed.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:57:34 #47
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67029282
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef Scorpie het volgende:
Kom op zeg, 22 is in deze tijden gewoon jong, hoe je het ook wend of keert. Tegenwoordig zitten de meeste op hun 22e nog op school.
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Of wie ben jij om dat voor de rest van de mensheid te bepalen?

Ik snap dat niet...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67029732
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Of wie ben jij om dat voor de rest van de mensheid te bepalen?

Ik snap dat niet...
Hij geeft geen oordeel, hij noemt twee feiten. Er wordt niemand aangevallen.
Jesus saves but death prevails.
pi_67030958
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:

Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
De rest van je reactie slaat nergenes op want hij is degene die fout zit, niet zij.

Toch vind ik het stuk wat ik wel quote erg sterk
Lambo of Rekt
pi_67035639
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.

Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"

Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.

Ontopic:

Meid, het eige wat je naar mijn mening eigenlijk kan doen is in jezelf kijken. Kijk eerlijk en vraag jezelf af:
"Kan ik deze persoon ooit nog vertrouwen, en wil ik dat"
"is deze persoon mijn vertrouwen nog waard"

Ga jezelf niet wegcijferen, om je kinderen vals geluk te geven. Immers, je kinderen worden echt niet gelukkiger van een papa en een mama die voor de kinderen bij elkaar blijven.
Ook apart van elkaar kunnen julli van de kinderen houden, en individueel een stuk gelukkiger zijn.


Beetje warrig verhaal misschien maar hoop dat je er iets mee kan..

Sterkte!
*uit lurkstand herrezen*
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:38:38 #51
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_67035737
Pak vanavond zijn auto en scheur met en rotvaart langs wat flitspalen. En morgen vertel je hem dat hij zijn spullen mag pakken.
Mannen die hun vriendin bedonderen (wanneer ze zwanger is) verdienen dat gewoon
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:42:01 #52
248392 _Parallax
Radicaal Relativisme
pi_67035818
Ik zou hem lekker voor een paar duizend euro chanteren en de deur uittrappen.

Verraders en leugenaars. Hoe ordinair.
Uitersten zijn een menselijk verzinsel.
pi_67035943
Hij is liever samen met z'n nieuwe aanwinst ipv dat hij er voor jou en de kinderen is?
Nou, dan blijft hij maar lekker daar. Kies voor jezelf, en je kinderen. Het is nu eng, maar over een tijdje zul je er positief op terugkijken.
Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen?
pi_67036087
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.

Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"

Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.


Helemaal mee eens, ben dit topic niet gestart om meningen van anderen te weten over of ze mij wel of niet jong vinden om 2 kinderen te hebben..Ik ben een volwassen vrouw van 24, met 2 kinderen, een topbaan als directiesecretaresse en het enige wat ik aan het doen ben, is dingen voor mijzelf op een rijtje proberen te krijgen zodat ik er wellicht wat overzicht over krijg want door alleen op de bank te zitten huilen blijf je erin hangen, het is gewoon moeilijk.

@ DaWn:

Thanks voor je advies!!! Apreciate it
pi_67036122
Je leeftijd doet er idd niet toe. Dit kan een vrouw van 34 ook overkomen.
pi_67036141
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ben dit topic niet gestart om meningen van anderen te weten over of ze mij wel of niet jong vinden om 2 kinderen te hebben..Ik ben een volwassen vrouw van 24, met 2 kinderen, een topbaan als directiesecretaresse en het enige wat ik aan het doen ben, is dingen voor mijzelf op een rijtje proberen te krijgen zodat ik er wellicht wat overzicht over krijg want door alleen op de bank te zitten huilen blijf je erin hangen, het is gewoon moeilijk.

@ DaWn:

Thanks voor je advies!!! Apreciate it
zet je pm funcie ff aan
*uit lurkstand herrezen*
pi_67036167
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen?
Ja, gelukkig genoeg en die zullen er zeker voor me zijn

thanks..
pi_67036356
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Alle reacties zijn welkom!!!! Heb t even nodig wat andere meningen te horen...
Thanks..
Right...

Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.
pi_67036696
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Right...

Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.
Ten eerste, wat mensen hier suggereren dat ik mij te jong in een kutsituatie heb gewerkt vind ik natuurlijk niet kloppen. IK heb mij niet in deze situatie gewerkt, ik ben beflikkerd en dat is weleens iets wat je dus ook gewoon kan overkomen...Over mijn leeftijd zullen we het maar niet meer hebben, kan een vrouw van 30 of 40 ook gewoon overkomen dus tsjaa..
Ik heb dit topic gister pas gestart dus zou apart zijn als ik binnen een dag al een besluit zou nemen van hoe ik verder ga toch? Ik overweeg al mijn beslissingen altijd eerst heel goed.
Maar de adviezen/meningen zijn zeker niet aan dovemansoren besteed anders was ik deze topic in eerste plaats niet eens gestart

Anyway...toch bedankt voor je reactie
pi_67036750
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Right...

Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.

excuse me??

Wie ben jij om te besluiten dat ze hiervoor in een k u t situatie zat. waarom zou hetzo zijn dat als ze jong is, en kinderen heeft automatisch een slechte situatie is.

Ik ben 30, heb dezelfde situatie gehad.... en nu? ben ik ook te jong?

Nou ja, ik denk natuurlijk dat ze helemaal je advies gaat opvolgen, waar zat ze met dr hoofd, kinderen maar de deur uit... en wachten tot ze een voor jou acceptabele leeftijd heeft bereikt om kinderen te krijgrn, en dan het nog een dunnetjes overdoen

Heerlijk, hoe mensen een oordeel kunnen vellen over iemand situatie en leven zonder het te kennen.

TS zet hier een probleem voor haar neer, en een klein deel van har levens situatie zoals die momenteel is om haar verhaal te illustreren. En daar kunnen mensen schijnbaar uithalen dat ze zichzelf in een situatie heeft gewerkt.. En nu moet e het maar oplossen. Geheel irrelevant.

Ts vraagt hier om een klein beetje steun misschien, en meningen over wat ze NU moet doen met de situatie. Geloof niet dat ze over meningen over haar moederschap of haar leeftijd heeft gevraagd. Geheel irrelevant.
*uit lurkstand herrezen*
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:20:37 #61
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67036811
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:19 schreef Shivo het volgende:
Hij geeft geen oordeel, hij noemt twee feiten. Er wordt niemand aangevallen.
Vind je? Ik vind van niet.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67037114
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:


Heerlijk, hoe mensen een oordeel kunnen vellen over iemand situatie en leven zonder het te kennen.

.Geloof niet dat ze over meningen over haar moederschap of haar leeftijd heeft gevraagd. Geheel irrelevant.
And that's a fact!!
pi_67037174
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef La_Vita het volgende:
Pak vanavond zijn auto en scheur met en rotvaart langs wat flitspalen.
Wij hebben een gezamenlijke auto en die staat (gelukkg) op mijn naam dus laat ik dat maar niet doen
pi_67038598
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:

[..]

excuse me??

Wie ben jij om te besluiten dat ze hiervoor in een k u t situatie zat. waarom zou hetzo zijn dat als ze jong is, en kinderen heeft automatisch een slechte situatie is.

Ik ben 30, heb dezelfde situatie gehad.... en nu? ben ik ook te jong?
Twee dingen:

1. Ik zeg nergens dat het alleen daardoor komt dat ze nu in een kutsituatie zit. Wil je soms ontkennen dat zij en haar partner samen een probleem hebben? Zoja, leef lekker verder met je oogkleppen en dat blok beton voor je hoofd.

2. Waar twee mensen zijn, hebben twee mensen schuld. Iemand die claimt hetzelfde mee te heeft gemaakt moet dat toch wel bekennen. Zo niet, nogmaals... Leef lekker verder met je oogkleppen en dat blok beton voor je hoofd.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:33:50 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67039064
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.
Precies. En kinderen heb je nu toch al dus daarvoor hoef je ook geen haast te hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67040141
Wat een gezeur over leeftijd.
Het was vroeger heel normaal om jong (te trouwen) en kinderen krijgen rond je twintigste.
Alleen het trouwen is er in geschoten in latere generaties.
Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg en 24/25 met de gboorte van mijn zus.

Het feit is gewoon dat het een zak van een gozer is waar ze volgens mij gewoon zsm van af moet zien te komen.
Laat hem maar weer bij zijn moeder gaan wonen of bij hulp voor onbehuisden.. Geen medelijden.

BTW. er zijn genoeg kansen voor moeders met kids.
Alleen moeten die ook openstaan voor mannen met kids. (in mijn leeftijdsklasse moeilijk te vinden )
pi_67047632
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Scorpie het volgende:

Nou, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor je eigen geluk hoor.
Voor een groot gedeelte klopt dat zeker, helaas gaat dat alleen niet altijd op.

Maar dat zal dan wel een verschil in levens ervaring zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2009 19:27:02 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 11:52:07 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67097196
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.
TOF! Ik wist dat ik de sleutel tot onsterfelijkheid binnen bereik had, maar nu is ie dan definitief in mijn greep!

Maareh, ff serieus. Je stelt dat je hem niet vertrouwt. Dan is een relatie eigenlijk al zinloos. Mbt het financiële plaatje kun je natuurlijk gewoon alimentatie regelen, en natuurlijk zal het lastig zijn, ook voor je kinderen, maar ga op zoek naar een oplossing die voor jullie beiden en voor de kinderen het beste is.
Aan de andere kant vind ik wel dat je het belang van je kinderen boven jullie eigen belang zou moeten stellen. Als het echt niet gaat lukken met de kinderen als jullie uit elkaar gaan moet je naar een oplossing zoeken die dat wel laat werken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67097755
Ehm, ze zegt zelf al dat het niet de eerste keer is. Dan kan je na de 2e,3e + zoveelste keer wel blijven zeggen waarom moet mij dit nou overkomen ? Dan is het dus tijd om knopen door te hakken en verantwoordelijk te zijn voor je eigen geluk.
pi_67101807
Allereerst vervelend voor je natuurlijk.

Tja, wat verwacht je nog..Trouw zijn behoort blijkbaar niet tot zijn principes, iemand die alleen trouw is zolang er iets te veroveren valt, zoekt op een bepaald moment toch altijd verder. Je hebt gekozen een kind met zo iemand te krijgen. Dat zet hem minder vast dan jou.

Als hij bij de geboorte van zijn eigen kindje al zo met zichzelf bezig is, is het mi gewoon zijn karakter en verandert dat zeker niet in het leven van alledag. Dus de vraag is of je hem gaat accepteren as is, of dat je hem tijdelijk voor spek en bonen laat meedoen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 16-03-2009 14:50:03 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_67103269
Zeer moeilijk situatie.

Allereerst wil ik je even zeggen dat je die reacties van de 18 jarige pubertjes maar moet negeren. Misschien van de timing (met name van je 2de kind) niet helemaal perfect, maar op dat moment zat jij in een goede relatie (dacht je) en was je zelfstandig en verantwoordelijk genoeg om voor kinderen te zorgen.

Probeer eerst bij jezelf na te gaan wat jij wil. Wil je echt nog met hem verder?
Je zegt dat je vriend je wel eens eerder heeft bedonderd. Wanneer was dat precies? Waren jullie toen net samen? Was dat vlak voor je eerste zwangerschap? En wat was zijn reden? En (en misschien wel nog belangrijker) wat heeft ervoor gezorgd dat je hem toen weer kon vertrouwen?

Wat ik me ook afvraag is hoe hij zich in deze situatie voelt. Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Vertrouwen komt niet zomaar terug. Dat weet jij denk ik maar al te goed. Er moet echt iets gaan veranderen wil dit nog goed komen. Zeker omdat het al eens eerder is gebeurd. Vreemd gaan zit voor mijn gevoel tussen de oren. Als de kans zich opnieuw voordoet is er een grote kans dat het weer gebeurd.

Als je besluit om verder met hem te gaan denk ik dat relatietherapie een aardige optie zou gaan. Ga in elk geval wel even het huis uit. Ga desnoods even bij je ouders wonen. Al is het alleen maar om even op adem te komen en om hem duidelijk te maken dat dit gewoon niet kan.

Sterkte in ieder geval.
pi_67103632
zo te lezen heeft TS haar besluit al genomen maar durft de stap nog niet te nemen.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_67103813
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
heel veel tekst...
Helemaal eens met cmck.

Wat ik er nog wel aan wil toevoegen;

Ik denk toch dat als je besluit om er een eind aan te maken dat je dat beter vrij direct kan doen.
Op deze hele jonge leeftijd krijgen kinderen daar waarschijnlijk nog het minste van mee. Terwijl ze op hogere leeftijd er meer last mee zullen hebben. Ook is het opgroeien met ouders die "voor de kinderen" bij elkaar blijven verre van ideaal.
Ook jouw wat jongere leeftijd is wat mij betreft eerder een voordeel als een nadeel, nu kun je waarschijnlijk nog enigzins terugvallen op je ouders (hoop ik). En als je goede babysitters (familie/vrienden) hebt kun je nog eens uitgaan en daten zonder dat de kinderen er last van hebben dat mamma een 'vreemde' man meeneemt.


Wat ik je wel ten zeerste afraden wil, als je er een einde aan maakt, is het wanhopig op zoek gaan naar een andere man omdat je anders alleen ben. Een "slechte" man is altijd erger dan geen man.

Veel sterkte en geluk in ieder geval, wat je ook besluit.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  maandag 16 maart 2009 @ 16:52:25 #74
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67106061
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Kom op zeg ....
quote:
Vertrouwen komt niet zomaar terug. Dat weet jij denk ik maar al te goed. Er moet echt iets gaan veranderen wil dit nog goed komen. Zeker omdat het al eens eerder is gebeurd. Vreemd gaan zit voor mijn gevoel tussen de oren. Als de kans zich opnieuw voordoet is er een grote kans dat het weer gebeurd.
Ja dus wat de neuk met je 'Is hij bereid te vechten voor jullie relatie ?', het is de vader van de kinderen, maar dat hij geen betrouwbare partner is, is al meerdere malen gebleken. Nou ja, drie keer is scheepsrecht, je hebt wel een punt.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:22:30 #75
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_67108929
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja vast wel (hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Kom op meid.
Er zijn genoeg kerels die er echt voor jou kunnen zijn en er ook echt voor willen gaan en ook gelijk gek zijn op kinderen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:42:26 #76
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67109663
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Er zijn genoeg kerels die er echt voor jou kunnen zijn en er ook echt voor willen gaan en ook gelijk gek zijn op kinderen.
Klopt helemaal, al kan de (eventueel aankomende) ex flink roet in het eten gooien. Maar een vrouw met kinderen is voor sommige mannen heel 'veilig'.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67110194
come on, of hij berouw heeft of niet, om na 3 of 4 keer te verwachten dat hij het nog een keer bij 1 vriendinnetje gaat houden is toch niet reëel? wat moet ze afdwingen, 'ik zal het nooit meer doen', om het hem en zichzelf vervolgens weer kwalijk te nemen als hij het wel doet?

het hoeft geen klootzak te zijn maar hij denkt blijkbaar niet in 'samen' als het op hem aankomt.
dus als je het belangrijk vindt dat hij trouw is en dat je samen ergens voor knokt zou ik mijn conclusie maar trekken, los van hem. blijkbaar is dit zijn relatiepatroon en heeft hij de bevestiging nodig, ofzo.
je kan mensen nl echt niet veranderen.
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 16 maart 2009 @ 19:17:05 #78
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67110972
Ik vind dat je bij hem moet blijven
pi_67116805
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef elcastel het volgende:

Ja dus wat de neuk met je 'Is hij bereid te vechten voor jullie relatie ?', het is de vader van de kinderen, maar dat hij geen betrouwbare partner is, is al meerdere malen gebleken. Nou ja, drie keer is scheepsrecht, je hebt wel een punt.
.
Tuurlijk heb je gelijk. Zo makkelijk ligt het allemaal niet. Het is het een onbetrouwbare zak die absoluut geen vrouw verdient die trouw aan hem blijft en die voor zijn kinderen zorgt.
Eigenlijk gaat het me om iets anders.

Er zijn kinderen in het spel. Kinderen die niet om deze situatie hebben gevraagd maar die wel altijd de dupe worden van een scheiding; zelfs als de ouders "goed" uit elkaar gaan.

Ik probeerde eigenlijk meer inzicht te krijgen in het gedrag van onze vader; wat hem ertoe aanzet om vreemd te gaan en of hij eigenlijk wel volwassen genoeg is voor een gezinsleven. In ben geen psycholoog, maar soms zit er meer achter vreemdgaan dan het idee: Ik ga eens even van twee walletje eten wat ik krijg bij mijn eigen vrouw niet genoeg. Het zou dus heel goed kunnen dat hij echt spijt heeft van zijn daden en dat hij zijn relatie echt wil redden. En persoonlijk ben ik van mening dat als er ook maar een kleine kans is dat je relatie gered kan worden je die met beide handen moet aanpakken.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil zijn gedrag absoluut niet goedpraten: Als ik een vriend had gehad en ik zou erachter komen dat hij vreemd was gegaan zou er een grote kans zijn dat ik hem vliegles geef.
Echter elke situatie is anders. Ik zou geen idee hebben wat ik zou doen als er kinderen in het spel waren geweest.
pi_67117351
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:

Probeer eerst bij jezelf na te gaan wat jij wil. Wil je echt nog met hem verder?
Je zegt dat je vriend je wel eens eerder heeft bedonderd. Wanneer was dat precies? Waren jullie toen net samen? Was dat vlak voor je eerste zwangerschap? En wat was zijn reden? En (en misschien wel nog belangrijker) wat heeft ervoor gezorgd dat je hem toen weer kon vertrouwen?

Wat ik me ook afvraag is hoe hij zich in deze situatie voelt. Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Ik vind het heel moeilijk om een besluit te nemen, weet dus ook (nog) niet of ik met hem verder wil..De eerste keer dat hij was vreemdgegaan hadden we net 5 a 6 mndn ongeveer, dus in het begin. Dat ik hem toen weer kon vertrouwen is denk ik omdat ik gewoon supergek ben op die jongen maar of ik dat nog een keer kan weet ik dus (nog) niet..
Hij toont absoluut berouw, huilt er meer om als ik en vind zichzelf een enorme eikel (en terecht natuurlijk haha) Ook is hij zeker weten bereid om voor 100% voor onze relatie te gaan maar het probleem is vaak dat ik er meestal nog niet open voor sta omdat ik dat moeilijk vind.
Ik wil geen overhaaste beslissing nemen, ook niet omdat we samen 2 kinderen hebben, en gewoon omdat ik wel van hem hou (zal wel krom klinken voor sommige mensen hier maar dat zijn meestal de mensen die alleen maar zwartwit kunnen kijken)
Tsja....de tijd zal t leren denk ik, hoewel ik er niet lang mee zal wachten om een beslissing te maken.

Thanks voor je reactie!!
pi_67117439
Thanks voor je reactie Brutus
pi_67117629
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kom op meid.
Er zijn genoeg kerels die er echt voor jou kunnen zijn en er ook echt voor willen gaan en ook gelijk gek zijn op kinderen.
Haha ja dat geloof ik ook wel...wel aardig zo´n berichtje hoor
pi_67117916
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.

Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"

Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.


Neuh, wat je hier schetst gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat vrouwen van in de 20 vaak impulsief zwanger raken en dat vaak laten komen terwijl ze er niet aan toe zijn of de gevolgen niet overzien. Ik zeg niet dat dat bij de TS ook het geval is maar ik zie het zelf ook regelmatig gebeuren. Het gevolg is dat je je leven lang aan iemand vast blijft zitten, in dit geval de vader. Dat realiseren ze zich vaak niet goed en is de stap om het kind te houden (wat vaak ook perongeluk is) kleiner dan als ze wel eens goed nadenken of ze zichzelf de rest van hun leven met dezelfde man zien.

't is geen verwijt naar de TS maar ik vind het wel een krachtige opmerking van Shivo. Noemenswaardig voor dit topic.
Lambo of Rekt
pi_67118994
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het gaat erom dat vrouwen van in de 20 vaak impulsief zwanger raken en dat vaak laten komen terwijl ze er niet aan toe zijn of de gevolgen niet overzien. Ik zeg niet dat dat bij de TS ook het geval is

't is geen verwijt naar de TS
Tof dat je er even bij vermeld dat het geen verwijt naar mij is, er zijn idd wel genoeg vrouwen van in de 20 die impulsief zwanger raken maar om mijzelf toch even te verdedigen zal ik er even bij zeggen dat ik dus niet een van hen ben, wij zijn bewust gestopt met de pil. Wou t toch even kwijt anders gaan mensen weer dingen suggereren.

Thanks voor je reactie
  maandag 16 maart 2009 @ 22:38:21 #85
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_67119550
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef cmck het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je gelijk. Zo makkelijk ligt het allemaal niet. Het is het een onbetrouwbare zak die absoluut geen vrouw verdient die trouw aan hem blijft en die voor zijn kinderen zorgt.
Eigenlijk gaat het me om iets anders.

Er zijn kinderen in het spel. Kinderen die niet om deze situatie hebben gevraagd maar die wel altijd de dupe worden van een scheiding; zelfs als de ouders "goed" uit elkaar gaan.
Als kinderen ergens de dupe van zijn dan is het wel ouders die bij elkaar blijven 'om de kinderen'.

Dat je dat even weet
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_67121967
Snap dat gewhine over je zwangerschap niet helemaal. Het is toch echt je eigen keuze om twee keer zwanger te worden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:19:50 #87
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_67123429
Je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Sommige hier vinden 1 keer vreemdgaan altijd een reden om het uit te maken. Moet een op zich goede en stabiele relatie met jonge kinderen kapot omdat iemand één keer na een feestje in een vreemd bed belandt? Maar maandenlang vreemdgaan terwijl je vriendin zwanger en huilend achterblijft, steeds weer leugens vertellen en het pas opbiechten als het dreigt uit te komen.... en dan huilend en vol berouw beweren dat het hem is 'overkomen' dus geen verantwoordelijkheid nemen...en het is al eens eerder gebeurd....
Het is heel erg als er weer een jong gezin met kinderen uiteen valt...maar het lijkt me heel moeilijk voor TS om weer vertrouwen in zo iemand te krijgen.
Was die eerste keer eenmalig of heeft hij je toen ook maandenlang bedonderd?
sterkte iig.
maar het oog wil ook wat
  dinsdag 17 maart 2009 @ 06:34:44 #88
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67125454
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef zakstront het volgende:
Het is heel erg als er weer een jong gezin met kinderen uiteen valt...maar het lijkt me heel moeilijk voor TS om weer vertrouwen in zo iemand te krijgen.
Was die eerste keer eenmalig of heeft hij je toen ook maandenlang bedonderd?
sterkte iig.
De vraag is niet hoe je weer vertrouwen in iemand krijgt, de vraag is wil je het nog wel ? In dit geval blijkt meneer keer op keer in zijn zelfde patroon terug te vallen, het is aan TS of ze daar genoegen mee neemt, ik heb nergens gelezen dat hij spijt heeft van zijn daden, misschien hooguit om wat hij kapot maakt. Althans zo komt het over, huilen om wat je de ander aandoet, maar toch meer dan eens dezelfde fout maken, hij had na de eerste keer niet door wat het risico van vreemdgaan is (de ander beschadigen) ?

Ik heb niet zoveel medelijden met mensen die zichzelf zielig vinden en toch niet van hun fouten leren, zéker niet als het ten koste van een ander gaat. Als TS zich eroverheen kan zetten is dat haar goed recht, maar dan kiest ze er ook voor dat ze wederom op haar bek kan gaan, ik snap dat je dat serieus overweegt om een gezin bij elkaar te houden.

Ik heb een vergelijkbaar geval van iemand 'mee mogen maken' die meid heeft het 7 jaar lang geprobeerd, maar de spanning is er nooit helemaal uitgehaald en achteraf bleek dat dat terechte spanning en twijfel was. Misschien is dat hier anders, maar ik zou me er niet overheen kunnen zetten, ook al snap ik de situatie van TS. Het blijft geen vlokkenfeest.

[ Bericht 12% gewijzigd door elcastel op 17-03-2009 06:44:13 ]
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67128129
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Als kinderen ergens de dupe van zijn dan is het wel ouders die bij elkaar blijven 'om de kinderen'.

Dat je dat even weet
Tjah, wat jou achtergrond is weet ik natuurlijk niet, maar ik ben zelf een kind van gescheiden ouders. (Ik was 3). En of pa en ma nou als vriendjes uit elkaar gaan of niet, je wordt heen en weer geslingerd als een pingpongbal. In het weekend bij pa, doordeweeks bij ma, je weet op het laatst niet meer waar je nou eigenlijk woont.

Maar je hebt gelijk, je moet niet bij je partner blijven vanwege de kinderen. Punt is dat TS nergens heeft gezegd dat als ze bij hem blijft ze dat doet voor de kinderen.

@TS: Je twijfelt dus. Ga even het huis uit. Ga desnoods weer even terug naar je ouders. Je vriend is dan niet in de buurt en op die manier kan je rustig nadenken over wat je wilt zonder dat hij er is o je keuze te beïnvloeden. Over een tijdje kom je vanzelf weer tot rust en vaak kan je dan weer helderder denken. Overhaast in elk geval niets!! Neem rustig de tijd.
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 06:34 schreef elcastel het volgende:
ik heb nergens gelezen dat hij spijt heeft van zijn daden, misschien hooguit om wat hij kapot maakt.
Scherp. Denk hier ook over goed na TS. Onthoud dat hij het pas bekende nadat het bijna uitlekte.
Succes met de SOA-test trouwens

[ Bericht 10% gewijzigd door cmck op 17-03-2009 11:25:17 ]
pi_67134529
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef justmeandmykids het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om een besluit te nemen, weet dus ook (nog) niet of ik met hem verder wil..De eerste keer dat hij was vreemdgegaan hadden we net 5 a 6 mndn ongeveer, dus in het begin.
Jij hebt echt een blok beton voor je hoofd staan zeg... Sjonge jonge... Heb je echt geen zelfrespect? Wat is er erger dan vreemdgaan (meerdere keren gedurende lange tijd!) tijdens je zwangerschap? Ik denk dat alleen moord en verkrachting erger is. Nou gezellig hoor. Jij gaat nog mooi even twijfelen wat je wilt. Get some fucking self respect! Oja voor ik het vergeet, je bent ook al met 1-0 achterstand begonnen met de relatie met hem. En tóch gewoon verder gaan. Ongeacht hoe hard iemand jou kwetst, als die persoon leuk genoeg is, dan vergeef je het hem.

Vrouwen die alles maar pikken na een of twee keer sorry...
Als jij bij hem blijft vanwege de kinderen, dan heb ik nu al medelijden met je kinderen. Die worden er de dupe van. Als papa over een jaar wéér vreemd gaat.
pi_67134571
-dubbel-
pi_67139834
Je kunt ook proberen om nog een kindje te nemen.
Misschien draait hij dan bij.
pi_67149028
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef cmck het volgende:

[..]

Succes met de SOA-test trouwens
Nou dat is wel het eerste wat ik heb laten doen hoor (ook al is het volgens hem gewoon veilig gedaan) gelukkig was dat gewoon goed
pi_67149092
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kunt ook proberen om nog een kindje te nemen.
Misschien draait hij dan bij.
Als je niks zinvols te melden hebt reageer dan gewoon niet...
  woensdag 18 maart 2009 @ 03:42:39 #95
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67158667
mm, het eerste wat me opkomt, waarom is hij vreemdgegaan?
Omdat hij thuis helemaal geen sex meer kreeg, gedurende langere tijd (2 zwangerschappen na elkaar)? Heb je nog wel zin in sex na 2 bevallingen?
Waren de kinderen gepland of ongelukjes, hij kan er niet mee omgaan dat ie al vader is geworden van 2 kinderen.
Heb je het gevoel dat hij je nog steunt, dat hij nog van je houdt?
Toen je met hem het hierover had, wat was zijn verhaal?
  woensdag 18 maart 2009 @ 06:44:41 #96
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67158900
Ik gok dat de uitdaging weg is voor hem.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67160617
Het hoeft niet te betekenen dat hij niet meer van je houd, maar dat hij iets mist in de relatie, maar misschien kan hij niet niet onder woorden brengen?

  • Iemand die naar hem verlangt
  • Spanning
  • Aandacht
  • (Variatie/sex)

    Zou even nagaan wat er veranderd is tussen jullie twee en met hem gaan praten als je daar nog zin in heb.
    Misschien is relatie therapie iets voor jullie?

    Ik weet in ieder geval dat vrouwen dit óók doen (zelfs als ze er achter komen dat ze zwanger zijn..) voor de spanning en aandacht. En tja na 4 jaar of meer word het allemaal wat gewonerhè

    [ Bericht 0% gewijzigd door XyKloon007 op 18-03-2009 09:56:08 ]
  •   woensdag 18 maart 2009 @ 09:58:01 #98
    248990 Baas_Beer
    Omdat het kan.
    pi_67161452
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
    Dumpen. Simpelweg geen andere optie. Doet even pijn maar altijd nog beter dan de rest van je leven (als hij dan na een poosje niet bij jou weggaat).

    Wat een zak stront overigens. Wat mij betreft 50 stokslagen erbij
    Ook lekker slim overigens, je kinderen zo kort op elkaar. Geef je nog borstvoeding (normaal gesproken dan), moet je daarmee stoppen omdat het tweede kind aan de borst moet. Maargoed, dat is je eigen keuze - evenals bij iemand blijven (en er nóg een kind mee krijgen) - die je al eerder belazerd heeft.

    Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
    Dat dus.
    pi_67162289
    Typisch gevalletje van 'wel de lusten maar niet de lasten'. En al meerdere keren vreemdgegaan? Waarom blijf je bij die zak hooi??
    pi_67162605
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:

    Vaak moest hij mij huilend achterlaten omdat ik het zo zwaar had ..
    (...)
    Al die tijd dat ik alleen op de bank zat te huilen omdat ik het zo zwaar had en meneer weer eens weg moest was hij dus bij haar.
    Los van alle eerdere adviezen (ik denk ook dat je niet teen kostte van alles een relatie moet 'in-stand-houden' en een moment is ook de tijd gekomen dat het gewoonweg beter is uit elkaar te gaan... juist ook als kinderen nog klein zijn is het gezonder als ze in een omgeving opgoreien die meer zekerheid biedt dan twe ouders die niet op elkaar kunnen bouwen)


    Maar die zin die je daar schrijft, zou je eventueel ook een verklaring kunnen geven waarom het kennelijk zo ver is gekomen dat hij een affaire begon.... een vrouw die kennelijk 'de hele tijd huilend op de bank zit' is gewoonweg ook niet een erg 'bvindende' factor in een relatie...

    Natuurlijk had je partner je ook meer tot steun moeten zijn, maar als het zo is dat kennelijk iedere steun die een partner geeft niets uitmaakt en de vrouw niks anders doet dan huilen en zelfmedelijden hebben, kan dat juist afstotend gaan werken (uit je verhaal is het niet geheel duidelijk, maar ik ga ervanuit dat dat gehuil niet kwam 'omdat hij een relatie had' maar gewoon omdat kennelijk die zwangerschap een te grote stressfactor en fysieke belasting was)....

    het komt sterk over alsof de belasting die die twee zwangerschappen waren voor beide partners duidelijk een te grote belasting was, waarbij steun aan elkaar weinig bracht ... de man heeft vervolgens die steun buiten huis gezocht ... mogelijk deels ook omdat hij met zijn stress jou verder niet durfde te belasten
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_67162991
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Misschien kan je daar gelijk in hebben maar mannen die mijn kinderen als een last zullen zien en het gevoel hebben ermee opgezadeld te zitten zijn bij mij sowieso niet welkom..Zou, als ik het besluit heb genomen om voor mezelf en mijn kinderen te kiezen, overigens echt geen behoefte hebben aan een man
    je kunt het ook als voordeel zien.
    wanneer een man kiest voor een vrouw met al kinderen is die dus ook echt gek op jou.

    heb je wel een ondersteunende familie/omgeving?

    maar vreemdgaan terwijl jij zwanger bent...dat is echt heel laag.
      donderdag 19 maart 2009 @ 02:26:02 #102
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67194933
    1) heb je het er al uitgebreid met hem zelf erover gehad?
    2)Wat doet hij wel goed?
      donderdag 19 maart 2009 @ 23:39:56 #103
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67225023
    En heeft de TS, al gepraat met haar partner of hebben jullie geen tijd ervoor?
    pi_67249465
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 23:39 schreef THEFXR het volgende:
    En heeft de TS, al gepraat met haar partner of hebben jullie geen tijd ervoor?
    We doen iedere dag een poging om met elkaar te praten maar ik zit zo vol woede dat ik het niet kan opbrengen om normaal te communiceren met hem. We hebben dus besloten dat hij voorlopig maar naar zn moeder gaat. Behalve dat t misschien even goed is voor ons, wil ik dat ook omwille van de kinderen. Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer..Denk dat dit even het beste is, ook dat we even los van elkaar kunnen nadenken over hoe nu verder (al ligt t in mijn handen hoor..)
      vrijdag 20 maart 2009 @ 20:37:37 #105
    106546 PanPan
    Zlatan-frituurpan
    pi_67250626
    Alsjeblieft zeg, steek toch eens je hand in eigen boezem. Hoe denk je dat het voor je vriend is dat jij de hele op de bank het aanhankelijke vrouwtje speelt? Je komt nu ook nog over als het type ik-ben-zwanger-dus-ik-heb-geen-zin-en-jij-hebt-daar-maar-mee-te-dealen.

    Ok, het is niet sjiek dat hij vreemd is gegaan, maar ik weiger te geloven dat een man zijn (zwangere) vrouw bedriegt zonder dat daar iets aan vooraf is gegaan. Uiteindelijk is het natuurlijk zijn keus geweest om het te doen, maar hij zal zeker iets tekort gekomen zijn en heeft daar bij jou niet mee terecht gekund.

    In feite vind ik het neuken buiten de deur wanneer je een relatie hebt, niet meer of minder fout dan eerst de toffe tante uithangen en wanneer je buit dan binnen is je te profileren als zeikwijf. Dat is evengoed bedrog.

    Maar dit terzijde.

    Je moet gewoon kiezen; je blijft bij hem en praat erover of je voedt je kinderen alleen op, zo moeilijk is dat niet. Jij kon vlak achter elkaar twee kinderen baren, dan zul je ervoor zorgen ook. Welke keus je ook maakt, je zult dingen met hem moeten oplossen, want jullie hebben kinderen. Maar in vredesnaam, geef jezelf een schop onder je reet.

    P.s. Zwanger zijn is zwaar? Joh...
    Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
    pi_67251307
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef PanPan het volgende:
    >bizar verhaal<
    pi_67255276
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef PanPan het volgende:
    Alsjeblieft zeg, steek toch eens je hand in eigen boezem. Hoe denk je dat het voor je vriend is dat jij de hele op de bank het aanhankelijke vrouwtje speelt? Je komt nu ook nog over als het type ik-ben-zwanger-dus-ik-heb-geen-zin-en-jij-hebt-daar-maar-mee-te-dealen.

    Ok, het is niet sjiek dat hij vreemd is gegaan, maar ik weiger te geloven dat een man zijn (zwangere) vrouw bedriegt zonder dat daar iets aan vooraf is gegaan. Uiteindelijk is het natuurlijk zijn keus geweest om het te doen, maar hij zal zeker iets tekort gekomen zijn en heeft daar bij jou niet mee terecht gekund.

    In feite vind ik het neuken buiten de deur wanneer je een relatie hebt, niet meer of minder fout dan eerst de toffe tante uithangen en wanneer je buit dan binnen is je te profileren als zeikwijf. Dat is evengoed bedrog.

    Maar dit terzijde.

    Je moet gewoon kiezen; je blijft bij hem en praat erover of je voedt je kinderen alleen op, zo moeilijk is dat niet. Jij kon vlak achter elkaar twee kinderen baren, dan zul je ervoor zorgen ook. Welke keus je ook maakt, je zult dingen met hem moeten oplossen, want jullie hebben kinderen. Maar in vredesnaam, geef jezelf een schop onder je reet.

    P.s. Zwanger zijn is zwaar? Joh...
    :S
    Door een zwangerschap maak je zowel emotioneel als lichamelijk veranderingen door. Het heeft een enorme impact op je lichaam en bij veel vrouwen is de hormoonregeling compleet door de war gegooid. Laat staan als je in een korte tijd 2 kinderen hebt gebaard, je lichaam heeft amper de tijd gehad om zich te herstelen. Je hoort wel vaker dat moeders na de geboort van hun kind compleet van slag zijn, erg emotioneel zijn en alles veel belastender dan normaal aanvoelt en dus meer steun van buiten af nodig hebben om alles aan te kunnen. Het is niet echt bevoordelijk als je partner dan is extra vaak weg is. En hoe 'zeikerig' en huilerig de TS misschien ook was, haar partner had haar moeten steunen in plaats van laf te zijn en zijn eigen plan te trekken. De TS heeft een hele goede rede om misschien even niet de leuke gezellige vrouw te zijn. Op het moment is ze ook zeer afhankelijk van haar man, ze zit met 2 jonge koters, haar eigen lichaam wat nog niet hersteld is lekker makkelijk om als man zijnde gewoon je rug daar naar toe te keren. Echt bullshit gewoon dat het goed gepraat wordt dat het dan begrijpelijk is dat hij vreemd zou gaan. En ook al kwam hij iets te kort, hij wacht maar gewoon, wat is nou belangrijker?? Z'n snikkel of z'n zwangere vrouw en kind. Ik vind echt dat hij door deze actie laten zien dat hij geen verantwoordelijkheid kan dragen en hij zichzelf boven de TS verkiest. Als ik in deze situatie zou zitten zou ik bij mezelf na gaan wat ik aan deze man heb, je voelde je al ellendig en alleen, en hij maakt het nog net even wat ellendiger door te vertellen dat hij al 6 maanden een affaire heeft. En daarna maar een beetje zielig lopen doen, is het nu een beetje laat voor lijkt. Maar goed dit is mijn mening.

    Heel erg veel sterkte met alles!!
    Liefs
    pi_67255544
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef PanPan het volgende:
    Alsjeblieft zeg, steek toch eens je hand in eigen boezem. Hoe denk je dat het voor je vriend is dat jij de hele op de bank het aanhankelijke vrouwtje speelt? Je komt nu ook nog over als het type ik-ben-zwanger-dus-ik-heb-geen-zin-en-jij-hebt-daar-maar-mee-te-dealen.

    Ok, het is niet sjiek dat hij vreemd is gegaan, maar ik weiger te geloven dat een man zijn (zwangere) vrouw bedriegt zonder dat daar iets aan vooraf is gegaan. Uiteindelijk is het natuurlijk zijn keus geweest om het te doen, maar hij zal zeker iets tekort gekomen zijn en heeft daar bij jou niet mee terecht gekund.

    In feite vind ik het neuken buiten de deur wanneer je een relatie hebt, niet meer of minder fout dan eerst de toffe tante uithangen en wanneer je buit dan binnen is je te profileren als zeikwijf. Dat is evengoed bedrog.

    Maar dit terzijde.

    Je moet gewoon kiezen; je blijft bij hem en praat erover of je voedt je kinderen alleen op, zo moeilijk is dat niet. Jij kon vlak achter elkaar twee kinderen baren, dan zul je ervoor zorgen ook. Welke keus je ook maakt, je zult dingen met hem moeten oplossen, want jullie hebben kinderen. Maar in vredesnaam, geef jezelf een schop onder je reet.

    P.s. Zwanger zijn is zwaar? Joh...
    Eens kijken hoe jij je voelt als jouw vrouw kanker krijgt. Kijken of je je vrouw nog steeds een "zeikwijf" zal noemen.
    Sommige zwangerschappen zijn zwaar. Heel zwaar. Kun jij je met je beperkte inbeeldingsvermogen natuurlijk niet veel bij voorstellen.
    pi_67258012
    Ik zeg, punt 1 is de kinderen op een normale manier opvoeden, ook al moet je jezelf dan wegcijferen. Maar waarschijnlijk wordt je relatie em niet meer en worden jullie kinderen tokkies.
    pi_67258065
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef PanPan het volgende:
    Verhaal
    Lol Come on
      vrijdag 20 maart 2009 @ 23:45:05 #111
    106546 PanPan
    Zlatan-frituurpan
    pi_67258349
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef witte_fantasie het volgende:

    [..]

    Eens kijken hoe jij je voelt als jouw vrouw kanker krijgt. Kijken of je je vrouw nog steeds een "zeikwijf" zal noemen.
    Sommige zwangerschappen zijn zwaar. Heel zwaar. Kun jij je met je beperkte inbeeldingsvermogen natuurlijk niet veel bij voorstellen.


    Met mij zijn er miljoenen vrouwen die alleen hun kinderen opvoeden en daarnaast nog een loodzware zwangerschap moeten uitzitten. Ik laat me alleen niet bedonderen, ik interesseer me namelijk voor wat er in het hoofd van mijn partner omgaat.
    Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
    pi_67258570
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef PanPan het volgende:

    [..]



    Met mij zijn er miljoenen vrouwen die alleen hun kinderen opvoeden en daarnaast nog een loodzware zwangerschap moeten uitzitten. Ik laat me alleen niet bedonderen, ik interesseer me namelijk voor wat er in het hoofd van mijn partner omgaat.
    "Je zit al maanden zwanger te wezen op de bank van mijn kind en je hebt helemaal geen oog meer voor me, huil, huil Dus ik kan nu niks anders doen dan mijn lul achterna lopen en je 6 maanden lang voorliegen"

    Als dat in mijn partners hoofd omgaat dan kan ie opzouten
      zaterdag 21 maart 2009 @ 00:00:29 #113
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67258738
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    We doen iedere dag een poging om met elkaar te praten maar ik zit zo vol woede dat ik het niet kan opbrengen om normaal te communiceren met hem. We hebben dus besloten dat hij voorlopig maar naar zn moeder gaat. Behalve dat t misschien even goed is voor ons, wil ik dat ook omwille van de kinderen. Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer..Denk dat dit even het beste is, ook dat we even los van elkaar kunnen nadenken over hoe nu verder (al ligt t in mijn handen hoor..)
    Jij kan niet normaal communiceren met hem en hij moet naar zijn moeder? jij hebt een probleem, dus moet hij maar schuiven?
    En voor schreeuwende ouders, zijn nog altijd 2 partijen nodig. Ik dacht trouwens dat hij heel veel huilde omdat hij spijt heeft, schijnbaar jaag je hem zo ver op de kast, dat hij gaat terugschreeuwen.
    Als je echt aan je kinderen dacht, doe je er alles voor om weer een gezin te vormen.
    Je kom egocentrisch bij mij over

    [ Bericht 5% gewijzigd door THEFXR op 21-03-2009 00:06:03 ]
      zaterdag 21 maart 2009 @ 00:03:19 #114
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67258806
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 22:31 schreef witte_fantasie het volgende:

    [..]

    Eens kijken hoe jij je voelt als jouw vrouw kanker krijgt. Kijken of je je vrouw nog steeds een "zeikwijf" zal noemen.
    Sommige zwangerschappen zijn zwaar. Heel zwaar. Kun jij je met je beperkte inbeeldingsvermogen natuurlijk niet veel bij voorstellen.
    Rot op, kanker heeft niks met dit topic te maken, bekende verhaal van appels en peren.
    zwanger zijn zal best zwaar zijn, maar loopt het niet te vergelijken/promoten met een ziekte.
    Je trapt echt op de ziel van mensen die echt kanker hebben om het met zwangerschap te vergelijken.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 00:20:54 #115
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_67259231
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 20:04 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    We doen iedere dag een poging om met elkaar te praten maar ik zit zo vol woede dat ik het niet kan opbrengen om normaal te communiceren met hem. We hebben dus besloten dat hij voorlopig maar naar zn moeder gaat. Behalve dat t misschien even goed is voor ons, wil ik dat ook omwille van de kinderen. Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer..Denk dat dit even het beste is, ook dat we even los van elkaar kunnen nadenken over hoe nu verder (al ligt t in mijn handen hoor..)
    Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit gevoel echt niet zomaar weg is als hij belooft trouw te zijn. En daar worden dus je kinderen de dupe van. Sommige mannen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Dat zit gewoon in sommige mannen. Als ze dit meer dan 1 keer gedaan hebben, zullen ze dit altijd blijven doen. Als er straks weer "sleur" is en alles loopt weer in het dagelijks ritme, zal hij weer iets "missen". Het is niet zozeer het vreemd gaan op zich, maar meer de spanning omdat het "niet mag".

    Wel vind ik ( ik heb iets soortgelijks meegemaakt), dat je altijd je eigen keus in het leven maakt. Je zat er met je neus bovenop. Ik verwijt mijn ex niets; hij is nou eenmaal zo, het is op den duur sterker dan zijn nuchtere verstand, ik verwijt mezelf wel dat ik het zover heb laten komen (dus eerst een kind op de wereld heb gezet voordat mijn ogen open gingen).

    Waar ik verbaasd over ben is jouw vraag welke man jou nou nog zou willen, met 2 kinderen.... daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat hier om je eigenwaarde, je zelfrespect; je kinderen........ je blijft toch niet bij hem uit angst dat je misschien alleen bent straks? Misschien kun je straks veel beter met elkaar omgaan als je uit elkaar gaat (dan is er minder pijn en kan zijn gedrag jou minder kwetsen) en dat is veel beter voor de kinderen dan maar min of meer verplicht bij elkaar blijven. Jouw woede en verdriet draag je dagelijks mee en kun je niet verbergen voor je kinderen (ook al denk je van wel, zij voelen dat haarscherp aan).

    Ik had naar mijn kind toe nooit met zoveel respect over haar vader kunnen praten als ik bij hem gebleven was, want mijn woede was te groot. Dan was zij ws door mijn pijn en verdriet haar vader gaan haten, terwijl zij (en de liefde voor haar vader en haar band met hem) los staat van de dingen die gebeurt zijn.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 03:50:10 #116
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67261477
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:20 schreef childintime het volgende:

    [..]

    Sommige mannen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Dat zit gewoon in sommige mannen. Als ze dit meer dan 1 keer gedaan hebben, zullen ze dit altijd blijven doen. Als er straks weer "sleur" is en alles loopt weer in het dagelijks ritme, zal hij weer iets "missen". Het is niet zozeer het vreemd gaan op zich, maar meer de spanning omdat het "niet mag".
    Als dit klopt, dan houdt hij nog wel van de TS, en was het gewoon lust, een lust die schijnbaar de TS niet kon bevredigen vanwege haar zwangerschap of andere reden.
    pi_67264054
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Jij kan niet normaal communiceren met hem en hij moet naar zijn moeder? jij hebt een probleem, dus moet hij maar schuiven?
    En voor schreeuwende ouders, zijn nog altijd 2 partijen nodig. Ik dacht trouwens dat hij heel veel huilde omdat hij spijt heeft, schijnbaar jaag je hem zo ver op de kast, dat hij gaat terugschreeuwen.
    Als je echt aan je kinderen dacht, doe je er alles voor om weer een gezin te vormen.
    Je kom egocentrisch bij mij over
    Ja whatever
      zaterdag 21 maart 2009 @ 12:26:22 #118
    106546 PanPan
    Zlatan-frituurpan
    pi_67265831
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:20 schreef childintime het volgende:

    [..]

    goed verhaal



    Weg met het zelfmedelijden, wil ik maar zeggen.
    Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
      zaterdag 21 maart 2009 @ 16:43:11 #119
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67271240
    8 dagen sinds de OP.. Hoe gaat het nu? Ben je al toe aan het maken van een keuze?
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 17:05:38 #120
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67271701
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 16:43 schreef Nijns het volgende:
    8 dagen sinds de OP.. Hoe gaat het nu? Ben je al toe aan het maken van een keuze?
    Het is erg simpel, de TS weet al precies wat ze gaat doen,nl de relatie beëindigen, alleen houdt ze dit nog geheim.
    Ze zoekt medestanders/meepraters voor haar beslissing. Geluiden dat ze ook zelf er aan wat moet doen, wil mevrouw niet horen.
    kijk maar naar haar nickname "justmeandmykids" eerst haarzelf voorop dan pas de kinderen.
    TS heeft nooit de klick gemaakt van IK, naar de Wij vorm.
    oftewel in gezinsvorm/wijvorm denken.
    pi_67273063
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 00:00 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Jij kan niet normaal communiceren met hem en hij moet naar zijn moeder? jij hebt een probleem, dus moet hij maar schuiven?
    En voor schreeuwende ouders, zijn nog altijd 2 partijen nodig. Ik dacht trouwens dat hij heel veel huilde omdat hij spijt heeft, schijnbaar jaag je hem zo ver op de kast, dat hij gaat terugschreeuwen.
    Als je echt aan je kinderen dacht, doe je er alles voor om weer een gezin te vormen.
    Je kom egocentrisch bij mij over
    Wat een bullshit, haar man is vreemd gegaan zij niet.

    Schreeuwen bij je kinderen in de buurt is natuurlijk nooit goed, maar ik vind dat hij destijds gewoon aan de bel had moeten trekken als hij niet tegen het gehuil of de situatie kon.. praten of weg gaan dus ipv vreemdgaan en al helemaal niet aan een 2e kind beginnen.. die verantwoording ligt niet bij ts vind ik aangezien hij dit buiten haar om deed.

    Wat ik wel vind is dat ts zelf nu de verantwoordelijkheid moet nemen voor de toekomst van haar kinderen en zichzelf, m.a.w of je gaat bij hem weg, of je accepteerd het. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er in deze situatie nog middenweg bestaat na zo'n vertrouwensbreuk.....

    Maar blijf niet bij hem voor de kinderen als je eigenlijk weg wilt gaan want als jij ongelukkig bent kan je een ander (je kinderen dus!) ook niet gelukkig maken, simple as that.

    [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2009 18:08:10 ]
      zaterdag 21 maart 2009 @ 18:41:51 #122
    38496 Perrin
    Toekomst. Made in Europe.
    pi_67273765
    Dumpen, dit is geen vent maar een onvolwassen knulletje.
    Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 19:19:55 #123
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67274733
    TS, hoe oud is je partner eigenlijk? (ik ga niet zeuren over leeftijden, maar gewoon voor het beeld)
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
    pi_67275948
    TS, doet hij sinds het is uitgekomen wel zijn best om je vertrouwen terug te winnen? Dat mis ik namelijk in je verhaal, en dat lijkt dus veelzeggend. En hoe was hij de eerste keer dat het uitkwam?

    Zoals je zelf al zei: je bent een volwassen vrouw met een topbaan, dus ik denk dat je je keuze goed zelf kunt maken en beoordelen.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_67276524
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 17:05 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Het is erg simpel, de TS weet al precies wat ze gaat doen,nl de relatie beëindigen, alleen houdt ze dit nog geheim.
    Ze zoekt medestanders/meepraters voor haar beslissing. Geluiden dat ze ook zelf er aan wat moet doen, wil mevrouw niet horen.
    kijk maar naar haar nickname "justmeandmykids" eerst haarzelf voorop dan pas de kinderen.
    TS heeft nooit de klick gemaakt van IK, naar de Wij vorm.
    oftewel in gezinsvorm/wijvorm denken.
    Jij hebt een rare manier van denken.

    De man van TS is vreemd gegaan en dat is dom. TS heeft hem al een keer vergeven en nou deed hij het weer. De kans is dus redelijk aanwezig dat het nog een keer gebeurd.

    En ja, sommige zwangerschappen kunnen zwaar zijn. Mijn schoonzus is 7 van de 9 maanden misselijk geweest, zo misselijk dat ze aan de sondevoeding moest want ze kon niks eten of het kwam er weer uit.

    Ik vind de redenen die aangedragen worden voor het vreemdgaan van die gozer echt dom. Als hij iets te kort komt: waarom trekt hij zijn bek dan niet open? En hij wist toch van te voren dat hij een aantal maanden de sex kon vergeten? Hij heeft toch handjes?


    En TS? Als ik jou was liet ik hem lekker bij zijn moeder.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 20:21:52 #126
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67276658
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 18:07 schreef Logician het volgende:

    [..]

    Wat een bullshit, haar man is vreemd gegaan zij niet.
    Ja en? dus haar man is 100% schuld en zij 0%?
    haar man is de eerste 4 jaren niet vreemdgegaan, waarom wel toen ze zwanger was?
    misschien omdat haar gemoedstoestand niet echt te verdragen was, zwanger zijn verandert je tijdelijk fysiek en geestelijk
    Wat haar man niet bij haar kreeg is ie bij een ander gaan halen, tijdelijk.
    TS is aangetast in haar ego, maar ik zie alleen maar woede van haar kant, zij heeft hem wel mishandeld of ie het alleen mishandeling als een man een vrouw slaat en andersom niet?
    Kan de TS vergeven en vergeten om er met hun gezin het beste van te maken?

    "ik heb een vriend die had ook verhouding met een andere vrouw, hij was getrouwd en een dochter van 1,5 jaar.
    Aangezien hij teamleider was en een verhouding had met een medewerker, werd hij op het werk ontslagen en toen hij thuis kwam moest hij het vertellen aan zijn vrouw.
    Hij kon naar zijn ouders toe, uiteindelijk wilde zij hem wel terug, als hij het voetballen zou opgeven, dat zij hem de hele zondag niet zag, wegens het voetballen zat haar al langer dwars.
    Uiteindelijk heeft hij het gedaan voor zijn dochter, hij kon de gedachte niet aan, dat zij de voogdij zou krijgen en hij alleen zijn dochter in het weekend zou zien.
    Hij heeft dus water bij de wijn gedaan voor zijn gezin"
    Ze leven nu gelukkig samen weer verder, al heeft het wel een tijdje geduurd eer zij hem de misstap vergeven en vergeten had"
    Hoe ziet de man van de TS de toekomst in?
      zaterdag 21 maart 2009 @ 20:27:37 #127
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67276821
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

    [..]

    Jij hebt een rare manier van denken.

    De man van TS is vreemd gegaan en dat is dom. TS heeft hem al een keer vergeven en nou deed hij het weer. De kans is dus redelijk aanwezig dat het nog een keer gebeurd.

    En ja, sommige zwangerschappen kunnen zwaar zijn. Mijn schoonzus is 7 van de 9 maanden misselijk geweest, zo misselijk dat ze aan de sondevoeding moest want ze kon niks eten of het kwam er weer uit.

    Ik vind de redenen die aangedragen worden voor het vreemdgaan van die gozer echt dom. Als hij iets te kort komt: waarom trekt hij zijn bek dan niet open? En hij wist toch van te voren dat hij een aantal maanden de sex kon vergeten? Hij heeft toch handjes?


    En TS? Als ik jou was liet ik hem lekker bij zijn moeder.
    Als de TS geen kinderen met hem had, had ik alleen het advies gegeven om weg te gaan, alleen dit is niet het geval, in deze situatie vind ik het tekort door de bocht.
    Hoe denkt de TS over relatietherapie? ik vraag dit omdat het lijkt dat ze alleen fatsoenlijk kunnen praten met een scheidsrechter erbij, tussen hun 2-en loopt het alleen maar uit op ruzie en geschreeuw.
    pi_67309219
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Als de TS geen kinderen met hem had, had ik alleen het advies gegeven om weg te gaan, alleen dit is niet het geval, in deze situatie vind ik het tekort door de bocht.
    Hoe denkt de TS over relatietherapie? ik vraag dit omdat het lijkt dat ze alleen fatsoenlijk kunnen praten met een scheidsrechter erbij, tussen hun 2-en loopt het alleen maar uit op ruzie en geschreeuw.
    Grappig dat je erom heen draait dat de man van TS vreemd gegaan is en dat dit hem te verwijten valt. Eigenlijk keur jij het goed, vanwege jouw vooroordeel dat haar zwangerschap ondraaglijk was.
    Jij leeft een beetje in een fantasiewereldje.
      zondag 22 maart 2009 @ 23:30:25 #129
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67310638
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef witte_fantasie het volgende:

    [..]

    Grappig dat je erom heen draait dat de man van TS vreemd gegaan is en dat dit hem te verwijten valt. Eigenlijk keur jij het goed, vanwege jouw vooroordeel dat haar zwangerschap ondraaglijk was.
    Jij leeft een beetje in een fantasiewereldje.
    Ik keur helemaal niks goed en zeker niet vreemdgaan, je moet beter leren lezen!
    Ik geef een mogelijke verklaring waarom het gebeurt is.
    Verder leef ik niet in een fantasiewereld en geeft ik ook advies om met het gezin verder te gaan.
    Van jou zie ik alleen commentaar en geen advies of mogelijke oplossingen.
    Ik wacht eens rustig of TS eens wat vragen gaan beantwoorden.
      zondag 22 maart 2009 @ 23:55:47 #130
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_67311564
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 03:50 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Als dit klopt, dan houdt hij nog wel van de TS, en was het gewoon lust, een lust die schijnbaar de TS niet kon bevredigen vanwege haar zwangerschap of andere reden.
    Ja, waarschijnlijk zal'ie echt nog van haar houden. Maar gezien zijn verleden is dit niet voldoende om de relatie verder te laten gaan (als zij volledige trouw van hem wil). Want wat ik al zei; na verloop van tijd zal het weer gaan "kriebelen" bij hem. Of zij zal het gewoon moeten accepteren dat dit zo af en toe gebeurt. Er zijn zoveel vrouwen die net doen of ze niets doorhebben om toch maar niet de grote stap te hoeven zetten. Er zijn zoveel periodes in je leven dat de lust op een laag pitje kan zetten en steeds als er zo'n periode is, zal TS zich dan afvragen of'ie niet vreemd gaat. Dat hou je echt niet vol en buiten dat; voor je kinderen is dit een nog meer onleefbare situatie dan dat hun ouders niet bij elkaar wonen.
      maandag 23 maart 2009 @ 00:06:16 #131
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_67311805
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 12:26 schreef PanPan het volgende:

    [..]



    Weg met het zelfmedelijden, wil ik maar zeggen.
    Ja weet je, we zijn nou eenmaal volwassenen die de verantwoordelijkheid voor kinderen op ons hebben genomen en kunnen ons niet meer achter anderen verstoppen. Altijd maar blijven zeggen dat het door de ander komt, zorgt ervoor dat je zelf in de slachtofferrol blijft zitten en niet verder kunt met je leven. Eens flink met je vuist op tafel slaan en zelf de regie van je leven in handen nemen, dus niet meer afwachten wat een ander met je van plan is kan echt wonderen verrichten. Maar ja, dat moet je ook durven......
      maandag 23 maart 2009 @ 03:12:38 #132
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67313378
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef childintime het volgende:

    [..]

    Ja, waarschijnlijk zal'ie echt nog van haar houden. Maar gezien zijn verleden is dit niet voldoende om de relatie verder te laten gaan (als zij volledige trouw van hem wil). Want wat ik al zei; na verloop van tijd zal het weer gaan "kriebelen" bij hem. Of zij zal het gewoon moeten accepteren dat dit zo af en toe gebeurt. Er zijn zoveel vrouwen die net doen of ze niets doorhebben om toch maar niet de grote stap te hoeven zetten. Er zijn zoveel periodes in je leven dat de lust op een laag pitje kan zetten en steeds als er zo'n periode is, zal TS zich dan afvragen of'ie niet vreemd gaat. Dat hou je echt niet vol en buiten dat; voor je kinderen is dit een nog meer onleefbare situatie dan dat hun ouders niet bij elkaar wonen.
    Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
      maandag 23 maart 2009 @ 09:34:13 #133
    179735 UnderTheWingsOfLove
    Imperio. Crucio. Avada Kedavra
    pi_67315449
    dumpen
    Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
    5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
    pi_67315840
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 23:30 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Ik keur helemaal niks goed en zeker niet vreemdgaan, je moet beter leren lezen!
    Ik geef een mogelijke verklaring waarom het gebeurt is.
    Verder leef ik niet in een fantasiewereld en geeft ik ook advies om met het gezin verder te gaan.
    Van jou zie ik alleen commentaar en geen advies of mogelijke oplossingen.
    Ik wacht eens rustig of TS eens wat vragen gaan beantwoorden.
    Geen advies? Beter lezen!
    Hartstikke leuk zo'n "mogelijke verklaring", maar er klopt waarschijnlijk geen ruk van. Tis nogal een onwaarschijnlijke verklaring en toch behandel je haar als een stuk stront dat "maar niet zo debiel had moeten doen tijdens haar zwangerschap". Wie geeft er nu commentaar ipv advies?
    pi_67315874
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 03:12 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
    Volgens mij onderschat jij het probleem van ouders die niet meer normaal met elkaar kunnen omgaan. Wat voor rolmodel zullen zij zijn voor het kind, als er continu ruzie is en de één vreemd gaat? Komop, denk eens rationeel na man!
    pi_67318603
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 03:12 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
    lmao
    pi_67320817
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 03:12 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
    Ben jij zelf eens vreemd gegaan in een relatie?
    pi_67320907
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 12:40 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Ben jij zelf eens vreemd gegaan in een relatie?
    nee nog nooit...
    pi_67321029
    Had het over THEFXR
    pi_67322473
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef Aneurism het volgende:
    Had het over THEFXR
    oke
      maandag 23 maart 2009 @ 16:50:27 #141
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67329041
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef Aneurism het volgende:
    Had het over THEFXR
    nee, Het gaat ook helemaal niet over mij.
    Ik denk aan de kinderen en niet aan de TS of haar man, het hoort er nu eenmaal bij als je kinderen hebt.
    pi_67330014
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    nee, Het gaat ook helemaal niet over mij.
    Ik denk aan de kinderen en niet aan de TS of haar man, het hoort er nu eenmaal bij als je kinderen hebt.
    Ik zou het met je eens zijn als je zegt dat een alleenstaande vrouw een slechte opvoeder is, want dat zijn ze. Maar om te zeggen dat ze daarom bij elkaar moeten blijven, nee.
      maandag 23 maart 2009 @ 17:32:56 #143
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67330624
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Ik zou het met je eens zijn als je zegt dat een alleenstaande vrouw een slechte opvoeder is, want dat zijn ze. Maar om te zeggen dat ze daarom bij elkaar moeten blijven, nee.
    Ik zeg niet dat alleenstaande vrouwen slechte opvoeders zijn, de kinderen krijgen wel maar 1 kant van de opvoeding mee, als gezin krijgt een kind beide kanten van de opvoeding veel beter mee. Op bepaalde leeftijd is het voor een kind erg verwarrend als ze 2 papa's of mamma's hebben.
    Meer kan ik er niet over zeggen, de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
    pi_67332766
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Ik zou het met je eens zijn als je zegt dat een alleenstaande vrouw een slechte opvoeder is, want dat zijn ze. Maar om te zeggen dat ze daarom bij elkaar moeten blijven, nee.
    Wat is het nou voor een onzin dat een alleenstaande vrouw per definitie een slechte opvoeder is?? Belachelijk, ik ken genoeg voorbeelden van alleenstaande vrouwen met kinderen die het er hartstikke goed vanaf brengen wat betreft het opvoeden van hun kinderen hoor!
    pi_67332802
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    .......de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
    Sorry, dan heb ik wat gemist...wat wil je weten dan?..
      maandag 23 maart 2009 @ 19:49:54 #146
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67334652
    even een opsomming:

    mm, het eerste wat me opkomt, waarom is hij vreemdgegaan?
    Omdat hij thuis helemaal geen sex meer kreeg, gedurende langere tijd (2 zwangerschappen na elkaar)? Heb je nog wel zin in sex na 2 bevallingen?
    Waren de kinderen gepland of ongelukjes, hij kan er niet mee omgaan dat ie al vader is geworden van 2 kinderen?
    Heb je het gevoel dat hij je nog steunt, dat hij nog van je houdt?
    Toen je met hem het hierover had, wat was zijn verhaal?
    Wat doet hij wel goed?
    Hoe vaak heeft hij nu een slippertje gehad en een verhouding?
    pi_67335377
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Ik zeg niet dat alleenstaande vrouwen slechte opvoeders zijn, de kinderen krijgen wel maar 1 kant van de opvoeding mee, als gezin krijgt een kind beide kanten van de opvoeding veel beter mee. Op bepaalde leeftijd is het voor een kind erg verwarrend als ze 2 papa's of mamma's hebben.
    Meer kan ik er niet over zeggen, de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
    Wat een lulkoek. Alsof ouders daarom bij elkaar moeten blijven?

    "Ja we slaan elkaar elke dag de hersens in, maar we blijven gewoon bij elkaar toch?"
    -"Natuurlijk, ook al heb ik je vandaag bewerkt met een snelkookpan en was ons kindje daar getuige van, we blijven altijd bij elkaar. "

    Get a fucking clue.
      maandag 23 maart 2009 @ 20:17:31 #148
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67335714
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef witte_fantasie het volgende:

    [..]

    Wat een lulkoek. Alsof ouders daarom bij elkaar moeten blijven?

    "Ja we slaan elkaar elke dag de hersens in, maar we blijven gewoon bij elkaar toch?"
    -"Natuurlijk, ook al heb ik je vandaag bewerkt met een snelkookpan en was ons kindje daar getuige van, we blijven altijd bij elkaar. "

    Get a fucking clue.
    je trekt de zaken weer helemaal uit het verband, dit is dus met de TS helemaal niet gebeurt, ga lekker in een ander topic stoken, fantasist
    pi_67336336
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef PanPan het volgende:

    [..]



    Met mij zijn er miljoenen vrouwen die alleen hun kinderen opvoeden en daarnaast nog een loodzware zwangerschap moeten uitzitten. Ik laat me alleen niet bedonderen, ik interesseer me namelijk voor wat er in het hoofd van mijn partner omgaat.
    je voedt je kind alleen op en je bent ook bezig met je partner? knap hoor.

    normaal zou ik het laten gaan, maar wat hangt hier een aanvallend en veroordelerig toontje zeg. bahbah eerst gezeur over ts's leeftijd, daarna over het tweede kindje en nu een toontje alsof het haar schuld is dat haar partner vreemdgaat.

    ts, wat anderen ook al zeggen: probeer eerst eens op een rijtje te krijgen wat jij nu eigenlijk graag wilt. dan kan je daarna kijken wat haalbaar en aanvaardbaar is. blijf wel realistisch. een kerel die zoiets doet is slappe-zak materiaal hoor.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_67337149
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef THEFXR het volgende:
    even een opsomming:

    mm, het eerste wat me opkomt, waarom is hij vreemdgegaan?
    Omdat hij thuis helemaal geen sex meer kreeg, gedurende langere tijd (2 zwangerschappen na elkaar)?
    We hadden zeker nog wel sex samen maar het was niet wat het was voorheen, vooral in de laatste periode van de zwangerschappen, maar dat is voor meer vrouwen lastig...

    Heb je nog wel zin in sex na 2 bevallingen?
    De zin in sex is er zeker nog wel, ook na 2 bevallingen!

    Waren de kinderen gepland of ongelukjes, hij kan er niet mee omgaan dat ie al vader is geworden van 2 kinderen?
    De eerste was absoluut gepland, de tweede was niet gepland, vind ongelukje zo´n zielig woord want ook het tweede kindje was hartstikke welkom maar begrijp wat je bedoelt

    Heb je het gevoel dat hij je nog steunt, dat hij nog van je houdt?
    Dat hij van mij houdt weet ik heel zeker, zal nu wel weer commentaar krijgen van anderen hier maar dat maakt niet uit Hij steunt me meer als eerst, kan hoogstwaarschijnlijk ook komen door wat er is gebeurd maar hij steunt me absoluut.

    Toen je met hem het hierover had, wat was zijn verhaal?
    Zijn verhaal even heeeel kort en beknopt samengevat is dat hij in een situatie terecht is gekomen waar door het verleidelijker werdt om vreemd te gaan, hij heeft meerdere malen getracht het mij te vertellen maar durfde simpelweg gewoon niet..

    Wat doet hij wel goed?
    Dat is het juist...hij doet verder alles goed Hij is stapel met de kinderen, helpt me met de kinderen, helpt in het huishouden, is geinteresseerd in mij en mijn bezigheden...

    Hoe vaak heeft hij nu een slippertje gehad en een verhouding?
    Hij heeft 1 keer in het begin van onze relatie, ruim 5 jaar terug een slippertje gehad en nu dan een verhouding van 5 maanden ongeveer...
    pi_67337292
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef simmu het volgende:

    [..]

    normaal zou ik het laten gaan, maar wat hangt hier een aanvallend en veroordelerig toontje zeg. bahbah eerst gezeur over ts's leeftijd, daarna over het tweede kindje en nu een toontje alsof het haar schuld is dat haar partner vreemdgaat.

    He he ik dacht dat ik de enige was die het opviel
    pi_67337434
    Maar hij heeft nog een verhouding met die ander?
    pi_67337551
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
    Maar hij heeft nog een verhouding met die ander?
    Wat denk je zelf?..
    pi_67337588
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Wat denk je zelf?..
    Hoe moet ik dat weten
    pi_67338044
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

    [..]

    Hoe moet ik dat weten
    Ben je echt serieus?...
    Nee natuurlijk heeft hij dat nu niet meer
    pi_67338221
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ben je echt serieus?...
    Nee natuurlijk heeft hij dat nu niet meer
    Niet dat jij weet , nee.
    pi_67338354
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:

    [..]

    Niet dat jij weet , nee.

    O nee klopt!

    ppff whatever
    pi_67338619
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    O nee klopt!

    ppff whatever
    Hoe weet jij zo zeker dat hij dat mokkel niet meer neukt? Da's naief. "Hijzegt dat hij spijt heeft dus dan komt het weer goed."
    Je zult niet de eerste zijn die daar met open ogen intrapt.
    pi_67338894
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:

    [..]

    Hoe weet jij zo zeker dat hij dat mokkel niet meer neukt? Da's naief. "Hijzegt dat hij spijt heeft dus dan komt het weer goed."
    Je zult niet de eerste zijn die daar met open ogen intrapt.
    Ik zal zeker niet de eerste zijn die daar zou intrappen, daar heb je gelijk in.
    En hoe ik dat zo zeker weet, is omdat als hij niet op zijn werk is, hij nu altijd thuis is, en ja , ik weet ook zeker dat hij op zijn werk is, hij mailt me vaak op een dag met zijn werkmail (hij kan alleen inloggen op zijn werk met die mail) en hij belt me regelatig met het nummer van zijn werk.
      maandag 23 maart 2009 @ 21:43:01 #160
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67338950
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:

    [..]

    Hoe weet jij zo zeker dat hij dat mokkel niet meer neukt? Da's naief. "Hijzegt dat hij spijt heeft dus dan komt het weer goed."
    Je zult niet de eerste zijn die daar met open ogen intrapt.
    Gaan we nu de TS nog meer onzekerder maken, door te stoken?
    pi_67339033
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Gaan we nu de TS nog meer onzekerder maken, door te stoken?
    THEFXR, dat doet me niks hoor Wel tof dat je het even zegt
      maandag 23 maart 2009 @ 21:46:49 #162
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67339113
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]


    Die verhouding is erg, persoonlijk zou ik het nog 1x proberen, als er dan weer eens slippertje is, dan ist gelijk over.
    Je kan niet in de toekomst kijken, maar ik heb wel de indruk dat jullie nog een toekomst met elkaar hebben, hij houdt nog van je en doet daarnaast alles goed.
    Mocht je uit elkaar gaan, is het nog maar de vraag wat voor partner hij en jij krijgen en hoe die het met de kinderen doen, die niet van hun zijn.
    pi_67348118
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Die verhouding is erg, persoonlijk zou ik het nog 1x proberen, als er dan weer eens slippertje is, dan ist gelijk over.
    Je kan niet in de toekomst kijken, maar ik heb wel de indruk dat jullie nog een toekomst met elkaar hebben, hij houdt nog van je en doet daarnaast alles goed.
    Mocht je uit elkaar gaan, is het nog maar de vraag wat voor partner hij en jij krijgen en hoe die het met de kinderen doen, die niet van hun zijn.
    Dit zou natuurlijk niet de reden moeten zijn om bij elkaar te blijven.

    Ik heb de reacties van TS nog eens goed doorgelezen en wat mij opvalt is dat TS wel erg makkelijk doet over de redenen die vriendlief aangeeft waarom hij is vreemdgegaan. Mijn vriend zou allang het gat van de deur hebben gezien als hij tegen mij zei "dat het gewoon gebeurde". Zoiets gebeurd niet zomaar.

    Ik vind het wel goed dat je hem even het huis hebt uitgeschopt. En dat je moeite hebt om met hem te praten is logisch, zeker gezien de woede die je voelt. Je zal vanzelf merken dat je uiteindelijk na een paar weken wat beter kan denken.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 09:46:09 #164
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67348398
    Misschien heb je er overheen gelezen, maar hoe oud is je partner? (gewoon nieuwsgierigheid)
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
    pi_67352562
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Wat is het nou voor een onzin dat een alleenstaande vrouw per definitie een slechte opvoeder is?? Belachelijk, ik ken genoeg voorbeelden van alleenstaande vrouwen met kinderen die het er hartstikke goed vanaf brengen wat betreft het opvoeden van hun kinderen hoor!
    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

    Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

    Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

    Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

    Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
    Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

    Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.



    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:04:54 ]
      dinsdag 24 maart 2009 @ 12:07:28 #166
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_67352748
    pi_67353331
    Dit geloof je toch niet
    pi_67354144
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

    Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

    Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

    Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

    Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
    Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

    Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

    [ afbeelding ]

    Ik snap niet waarom je zoveel moeite doet om hier zo´n lang verhaal neer te zetten, blijkbaar heb je echt niks beters te doen, alleen maar je kortzichtige en bekrompte mening hier te verkondigen, en het gaat nog niet eens over mijn topic!! Liever geen reactie van jou, heb er niks aan, get a life, vrouwenhater
    pi_67354197
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

    Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

    Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

    Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

    Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
    Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

    Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

    [ afbeelding ]
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
    pi_67356031
    Allereerst wil ik je sterkte wensen in deze moeilijke situatie.

    Wat een extreem lage streek van die kerel zeg....Persoonlijk zou ik zeggen....Mensen die vreemdgaan veranderen niet. Het is ontzettend zwak van hem om het ergens anders te zoeken als het te moeilijk voor hem was. Ik denk dat hij gewoon niet om kon gaan met de situatie en vreemdgaan als de oplossing zag.

    Toch...ondanks dat hij een grote eikel is...en dat ik denk dat dumpen het beste is omdat hij er toch nooit van leert, kan ik me wel heel goed voorstellen dat je met hem verder wil...Het zal hard werken zijn voor jullie allebei, hij zal geduld met je moeten hebben en er nu wel voor je moeten zijn en je steunen...hij lijkt er wel oprecht spijt van te hebben. En ik denk dat hij dat nu ook echt heeft. Maar dat gevoel verdwijnt wel weer bij hem. en dan is t maar weer zien wat er dan gebeurt...

    (ik heb btw 2 dagen geleden mijn vriend ook geloosd omdatie vreemd was gegaan dus ik ben enigzins bevooroordeeld)
    Karma will get back @ you
    pi_67356232
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders,
    <<snip>>
    schattebolletje, alleenstaande moeders hebben heul geen man.........

    vooruit, nog een logica-tikje dan
    quote:
    mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren
    mannen die de hele dag de tijd hebben om naar hun wijf te luisteren zijn werkloze klaplopers die in huis ook al geen poot uitsteken.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
      dinsdag 24 maart 2009 @ 14:29:34 #172
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67357527
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef mysterieblonde het volgende:

    knip

    Niet eens een voorstel van je om eens goed wraak te nemen? Valt me weer van je tegen
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
      dinsdag 24 maart 2009 @ 14:51:17 #173
    203229 Elfy
    Care for a cup of cloud?
    pi_67358132
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:
    Als ik jouw verhaal lees zou ik ook vreemdgaan - met dat gezeur over hoe zwaar je het wel niet hebt. En van mensen die het over 'kindjes' hebben krijg ik aambeien.

    Als ik de toon in je bericht een beetje juist interpreteer ('meneer') zit er bij jou ook zoveel frustratie dat deze relatie nooit meer gezellig gaat worden.

    Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
    Voel ik hier frustratie dat een ander dacht een goed leven te hebben opgebouwd op jonge leeftijd terwijl jij als 40-jarige maagd nog savonds voor 12en thuis moet zijn van moeders ?

    Ik vind je een beetje een kwal om andermans moeilijkheden zomaar af te doen als niets. Het is wel vroeg, maar dat soort mensen die dat op een verantwoorde manier doen en zich helemaal kunnen redden bewonder ik alleen maar.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Elfy op 24-03-2009 15:09:31 ]
    ~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
      dinsdag 24 maart 2009 @ 15:47:46 #174
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67360211
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef mysterieblonde het volgende:
    Allereerst wil ik je sterkte wensen in deze moeilijke situatie.

    Wat een extreem lage streek van die kerel zeg....Persoonlijk zou ik zeggen....Mensen die vreemdgaan veranderen niet. Het is ontzettend zwak van hem om het ergens anders te zoeken als het te moeilijk voor hem was. Ik denk dat hij gewoon niet om kon gaan met de situatie en vreemdgaan als de oplossing zag.

    Toch...ondanks dat hij een grote eikel is...en dat ik denk dat dumpen het beste is omdat hij er toch nooit van leert, kan ik me wel heel goed voorstellen dat je met hem verder wil...Het zal hard werken zijn voor jullie allebei, hij zal geduld met je moeten hebben en er nu wel voor je moeten zijn en je steunen...hij lijkt er wel oprecht spijt van te hebben. En ik denk dat hij dat nu ook echt heeft. Maar dat gevoel verdwijnt wel weer bij hem. en dan is t maar weer zien wat er dan gebeurt...

    (ik heb btw 2 dagen geleden mijn vriend ook geloosd omdatie vreemd was gegaan dus ik ben enigzins bevooroordeeld)
    als ik die post van jou leest, ben je niet helemaal normaal en ik ben niet de enigste die dat zegt. die relatie van jou is ook niet te vergelijken van de TS en er zijn ook geen kinderen in het spel.
    pi_67360287
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef simmu het volgende:

    [..]

    schattebolletje, alleenstaande moeders hebben heul geen man.........

    vooruit, nog een logica-tikje dan
    [..]

    mannen die de hele dag de tijd hebben om naar hun wijf te luisteren zijn werkloze klaplopers die in huis ook al geen poot uitsteken.
    Sorry, ik had rekening moeten houden met het domme brein van een vrouw. Die van jou dus.
    Gevangenissen zitten vol met zonen van alleen staande moeders. Begrijp je het nu wel vrouw?

    Wederom een aanduiding waarom mannen beter zijn dan vrouwen, mannen denken na voordat ze hun mening uiten. Het resultaat is een gefundeerde reactie, iets wat bij vrouwen per definitie mist.
    pi_67360388
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:55 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]
    Ik haat vrouwen niet, zoals met alles heb je favoriete en minder favoriete/plussen en minnen aan iets zitten. Dat je iets niet mooi of leuk vind, betekend niet dat je alles haat.

    De reactie heeft ook zeker betrekking op jouw verhaal, ik vind vrouwen ongeschikt om alleen kinderen op te voeden. En eigenlijk weet je ergens in je hart ook dat dat zo is, anders had je niet nogsteeds getwijfeld.

    [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 15:54:20 ]
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:31:35 #177
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67361788
    Hoe lang is de man van de TS al bij zijn moeder?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:33:10 #178
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67361846
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Sorry, ik had rekening moeten houden met het domme brein van een vrouw. Die van jou dus.
    Gevangenissen zitten vol met zonen van alleen staande moeders. Begrijp je het nu wel vrouw?

    Wederom een aanduiding waarom mannen beter zijn dan vrouwen, mannen denken na voordat ze hun mening uiten. Het resultaat is een gefundeerde reactie, iets wat bij vrouwen per definitie mist.
    Misschien namen die wel een voorbeeld aan/bezaten die wel de genen van hun mishandelende/ stelende/ verkrachtende vader
    En nu weer een beetje lief doen jij
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
    pi_67362276
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef THEFXR het volgende:
    Hoe lang is de man van de TS al bij zijn moeder?
    Hij is nu 5 dagen bij zn moeder maar wel tussendoor 3 keer een uurtje geweest voor de kids...Wel fijn dat hij even daar is want dat geeft mij de rust om goed na te denken..
    pi_67362292
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:33 schreef Nijns het volgende:

    [..]

    Misschien namen die wel een voorbeeld aan/bezaten die wel de genen van hun mishandelende/ stelende/ verkrachtende vader
    En nu weer een beetje lief doen jij
    pi_67362355
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Elfy het volgende:

    [..]

    Voel ik hier frustratie dat een ander dacht een goed leven te hebben opgebouwd op jonge leeftijd terwijl jij als 40-jarige maagd nog savonds voor 12en thuis moet zijn van moeders ?



    Ik vind je een beetje een kwal om andermans moeilijkheden zomaar af te doen als niets. Het is wel vroeg, maar dat soort mensen die dat op een verantwoorde manier doen en zich helemaal kunnen redden bewonder ik alleen maar.
    Dankjewel, en daar ben ik er dus een van!
      dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:20 #182
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67362684
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:44 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Hij is nu 5 dagen bij zn moeder maar wel tussendoor 3 keer een uurtje geweest voor de kids...Wel fijn dat hij even daar is want dat geeft mij de rust om goed na te denken..
    Hoe lang moet hij nog daar blijven?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 17:05:47 #183
    229849 klusfoobje
    Fokke & Sukke zeggen;
    pi_67363039
    En waar denkt TS over na, hoe ze het gaat afronden of gaat opstarten ?

    Het naast de pot pissen keur ik ook als kerel gewoon af. Een maat van me stons met zijn auto op een afwerkplek terwijl zijn vriendin zwanger thuis zat. Die kreeg van me in de kroeg een knal van me toen hij het vertelde...

    MAARRRR

    it takes two to tango.

    Ik geloof gewoon niet dat iemand zonder reden ergens anders de olie gaat peilen. De ware reden kan wel erg vervelend zijn. Je hoeft niet op een doorstart te hopen als je aangeeft dat de liefde weg is, dus vertel je als kerel dat het je overkwam...

    Aan de andere kant.... je gaat pas buiten de deur eten als je thuis de prak niet krijgt of lekker vind.

    Heb de hele handel doorgelezen en er word wel erg cliche gereageerd hoor. Flikker hem eruit.... doe dit , doe zus en zo...

    Wellicht dat je een andere optie kunt proberen dan dat hij nu weg is... Als hij weg is vind er geen communicatie plaats en het lijkt me dat je daar wel wat van kunt gebruiken nu.


    Jij zegt dat je vol woede zit ? Nah, breng je kinderen eens ff een weekeinde bij opa en oma.
    Ga ergens samen heen, elke een eigen eenvoudig hotelletje. maak er eventueel een lang weekeind van en spreek elke dag ergens af. Stille plek weet ik veel wat maar iig waar je zonder gene vrijuit kunt praten.

    Flikker het er maar uit. scheld elkaar ff de huid vol, zeg EXACT WAT je WAAROM dwars zit. Hij een uurtje kankeren, Jij een uurtje kankeren. Wel je mond houden als het zijn beurt is, alleen maar luisteren he! das misschien nog wel het moeilijkste.
    Probeer na zo'n uurtje nu maar es samen te vatten wat je nu eigelijk gehoord hebt. Ook niet eenvoudig kan ik je beloven.
    Doe dan voor de verandering eens ff een uurtje elkaar vertellen waarom je bij elkaar bent en laat die kids ff geen reden zijn. En hopuhthee, weer elkaar dan ff vertellen wat je nu gehoort hebt...

    Je zult het misschein KLINKLARE KOLDER vinden, maar het werkt wel! en na dat gewouwehoer, ga je gewoon alleen terug naar je hotel, je eet in je uppie, in een leuk tentje, whatever, maar gewoon ff zonder de ander nadenken wat er gezegt is...

    Als je dit echt serieus en oprecht doet mwah, zou ik er wel een krat bier op durven te zetten Trek je dan alsnog de stekker eruit... ach, ook niet erg, waar moet die krat heen ? maar dan neem je je beslissing iig met de wetenschap dat je naar elkaar hebt geluisterd en niet elkaars zinnen hebt ingevuld.


    Tering, ik wilde maar een kleine opmerking maken
    We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
    pi_67364953
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 16:56 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Hoe lang moet hij nog daar blijven?
    Tsjiaaa, geen idee,...op deze manier kunnen we ook niet met elkaar praten als hij daar is en ik hier, maar t heeft al wel even goed gedaan dat hij gewoon even een paar dagen pleite was en ik even rust had zodat ik nu weer met een afgekoeld hoofd met hem kan praten..
    pi_67365034
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef klusfoobje het volgende:
    En waar denkt TS over na, hoe ze het gaat afronden of gaat opstarten ?

    Het naast de pot pissen keur ik ook als kerel gewoon af. Een maat van me stons met zijn auto op een afwerkplek terwijl zijn vriendin zwanger thuis zat. Die kreeg van me in de kroeg een knal van me toen hij het vertelde...

    MAARRRR

    it takes two to tango.

    Ik geloof gewoon niet dat iemand zonder reden ergens anders de olie gaat peilen. De ware reden kan wel erg vervelend zijn. Je hoeft niet op een doorstart te hopen als je aangeeft dat de liefde weg is, dus vertel je als kerel dat het je overkwam...

    Aan de andere kant.... je gaat pas buiten de deur eten als je thuis de prak niet krijgt of lekker vind.

    Heb de hele handel doorgelezen en er word wel erg cliche gereageerd hoor. Flikker hem eruit.... doe dit , doe zus en zo...

    Wellicht dat je een andere optie kunt proberen dan dat hij nu weg is... Als hij weg is vind er geen communicatie plaats en het lijkt me dat je daar wel wat van kunt gebruiken nu.


    Jij zegt dat je vol woede zit ? Nah, breng je kinderen eens ff een weekeinde bij opa en oma.
    Ga ergens samen heen, elke een eigen eenvoudig hotelletje. maak er eventueel een lang weekeind van en spreek elke dag ergens af. Stille plek weet ik veel wat maar iig waar je zonder gene vrijuit kunt praten.

    Flikker het er maar uit. scheld elkaar ff de huid vol, zeg EXACT WAT je WAAROM dwars zit. Hij een uurtje kankeren, Jij een uurtje kankeren. Wel je mond houden als het zijn beurt is, alleen maar luisteren he! das misschien nog wel het moeilijkste.
    Probeer na zo'n uurtje nu maar es samen te vatten wat je nu eigelijk gehoord hebt. Ook niet eenvoudig kan ik je beloven.
    Doe dan voor de verandering eens ff een uurtje elkaar vertellen waarom je bij elkaar bent en laat die kids ff geen reden zijn. En hopuhthee, weer elkaar dan ff vertellen wat je nu gehoort hebt...

    Je zult het misschein KLINKLARE KOLDER vinden, maar het werkt wel! en na dat gewouwehoer, ga je gewoon alleen terug naar je hotel, je eet in je uppie, in een leuk tentje, whatever, maar gewoon ff zonder de ander nadenken wat er gezegt is...

    Als je dit echt serieus en oprecht doet mwah, zou ik er wel een krat bier op durven te zetten Trek je dan alsnog de stekker eruit... ach, ook niet erg, waar moet die krat heen ? maar dan neem je je beslissing iig met de wetenschap dat je naar elkaar hebt geluisterd en niet elkaars zinnen hebt ingevuld.


    Tering, ik wilde maar een kleine opmerking maken
    Jeetje wat een verhaal maar tenminste een serieuze reactie!! En ik denk dat we dit ook echt gaan doen, dat van het hotel enz.dan ben je ook even in een andere omgeving en inderdaad, stel dat het uiteindelijk nog niet goed komt hebben we in ieder geval fatsoenlijk met elkaar gepraat.
    Thanks voor je reactie en je tips
      dinsdag 24 maart 2009 @ 18:58:48 #186
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67366328
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Tsjiaaa, geen idee,...op deze manier kunnen we ook niet met elkaar praten als hij daar is en ik hier, maar t heeft al wel even goed gedaan dat hij gewoon even een paar dagen pleite was en ik even rust had zodat ik nu weer met een afgekoeld hoofd met hem kan praten..
    Heb je echt geen idee? of weet je het al wel,maar weet nog niemand dat?
    pi_67366935
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef THEFXR het volgende:

    [..]

    Heb je echt geen idee? of weet je het al wel,maar weet nog niemand dat?
    Nee heb echt geen idee, maar denk niet dat het verder veel nut heeft als hij nog veel langer daar blijft.....
    pi_67371175
    quote:
    Op maandag 23 maart 2009 21:41 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ik zal zeker niet de eerste zijn die daar zou intrappen, daar heb je gelijk in.
    En hoe ik dat zo zeker weet, is omdat als hij niet op zijn werk is, hij nu altijd thuis is, en ja , ik weet ook zeker dat hij op zijn werk is, hij mailt me vaak op een dag met zijn werkmail (hij kan alleen inloggen op zijn werk met die mail) en hij belt me regelatig met het nummer van zijn werk.
    Hij woont toch bij zijn ouders?
      dinsdag 24 maart 2009 @ 22:40:33 #189
    229849 klusfoobje
    Fokke & Sukke zeggen;
    pi_67374939
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Jeetje wat een verhaal maar tenminste een serieuze reactie!! En ik denk dat we dit ook echt gaan doen, dat van het hotel enz.dan ben je ook even in een andere omgeving en inderdaad, stel dat het uiteindelijk nog niet goed komt hebben we in ieder geval fatsoenlijk met elkaar gepraat.
    Thanks voor je reactie en je tips
    gelukkig, dan heb ik iig niet voor jan doedel zitten tikken.

    Denk er wel aan dat het uitgangspunt niet is dat je de ander verrot scheld, maar dat de een juist moet LUISTEREN zonder enige vorm van commentaar als de ander de beerput leegschept.
    Ik kan je beloven dat niet alleen dat luisteren een klus zal zijn want je gaat koken vanbinnen. Wat nog veel lastiger zal zijn is om een uur lang op de ander te kankeren

    Tip van de juf... laat ieder ander er buiten, je moeder, he vader, de hele handel. Tis tussen jou en hem. Dat je wel bereid moet zijn om eventueel door te gaan hoefik je hopelijk niet uit te leggen. Dat je dat NIET voor de kids maar voor jullie twee doet moge ook duidelijk zijn.

    Even in OPA modus... je bent nu 24, als je opnieuw wilt beginnn zul je daar nu toch wel een beetje mee moeten gaan beginnnen en anders samen verder.

    Je krijgt het nog lastig genoeg trouwens... je controleerd 'm nu al. Hij zit op zijn werk WANT.... etc etc... Dat gaat dus dan nie meer he... knop om en tegen jezelf zeggen: IK vertrouw hem. PUNT geen maar geen alleen.. geen conditie... enige dat helder moet zijn... als iemand weer naast de pot piest ( kan jij immers ook he ) dan is het per direct exit.
    overigens 1 keer in de maand zo'n sessie kan je relatie geen kwaad doen. Ook niet als je besluit samen verder te gaan.

    Romantische modus
    ipv te kankeren, vertel je elkaar maar gewoon weer es waarom je de ander waardeerd , en niet steeds als uitgangs punt the kids nemen... dan wel samen in het zlefde hotelletje he, nu nog ff ieder zijn eigen!

    succes....

    de moraal van het verhaal... hoe toepasselijk... Juist in crisistijd moet je investeren


    ff factuurtje schrijven
    das een virtuele sessie a 1 flesje bavaria...

    [ Bericht 2% gewijzigd door klusfoobje op 24-03-2009 22:46:47 ]
    We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
      woensdag 25 maart 2009 @ 00:03:28 #190
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_67378289
    Tvp voor de afloop.
      woensdag 25 maart 2009 @ 00:10:05 #191
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_67378525
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

    Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

    Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

    Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

    Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
    Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

    Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

    [ afbeelding ]



    Je komt over alsof je een onverwerkt trauma hebt Als mannen kinderen zo goed konden opvoeden, dan hadden ze ook wel kunnen baren........
      woensdag 25 maart 2009 @ 04:35:46 #192
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67381281
    Ik ken wel alleenstaande moeders die niks van de opvoeding maken en als je er wat van zegt zijn ze beledigt,maar ze snappen niet dat hun kids nooit luisteren/gehoorzamen. Dit betekent natuurlijk niet, dat het voor elke alleenstaande moeder geldt.
    pi_67382349
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, allochtonen, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. allochtonen. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

    Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

    Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

    Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

    Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
    Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

    Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

    [ afbeelding ]
    Zo, even veranderd.
    Lees ik hier de frustratie van een jongen die zelf eens belazerd is door zijn vriendin?

    Leg me dan eens uit waarom de moeder bij een scheiding altijd de voogdij over de kinderen krijgt. (Tenzij feitelijk is bewezen dat zij een slechte moeder is doordat ze haar kinderen mishandelt, verslaafd is e.d)
    Ik ben trouwens ook opgevoed door mijn moeder. En raad eens, ik heb HBO-gediplomeerd, heb een eigen huis, een vaste baan bij een van grootste IT-detacheringsbedrijven ter wereld, (en ik ben trouwens nog maar 24 maar dat terijde), een hoop normen en waarden waar ik me ook streng aan houd en een doel in mijn leven.
    En ik weet zeker dat er honderden andere mensen zijn ook kunnen zeggen dat ze het goed voor mekaar hebben ondanks dat ze gescheiden ouders hebben.

    De basis van de opvoeding van een kind zit tussen de 0 en de 4 jaar. Als je dat niet doorhebt en je voedt in die periode je kind niet goed op is je kind verpest. TS weet dit, want doordat ze haar vriend het huis uit heeft gezet maar papa af en toe wel laat langskomen merken die kinderen het minst van de onstabiele gezissituatie.
    Ik denk trouwens ook dat TS best haar kinderen alleen op kan voeden. Ze komt bij mij vrij zelfstandig en stabiel over en ze denkt goed na over wat ze doet.

    [ Bericht 19% gewijzigd door cmck op 25-03-2009 09:07:09 ]
    pi_67382623
    quote:
    Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef klusfoobje het volgende:
    Heel verhaal
    Amen to that
    pi_67418211
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 08:53 schreef cmck het volgende:

    [..]

    Zo, even veranderd.
    Lees ik hier de frustratie van een jongen die zelf eens belazerd is door zijn vriendin?

    Leg me dan eens uit waarom de moeder bij een scheiding altijd de voogdij over de kinderen krijgt. (Tenzij feitelijk is bewezen dat zij een slechte moeder is doordat ze haar kinderen mishandelt, verslaafd is e.d)
    Ik ben trouwens ook opgevoed door mijn moeder. En raad eens, ik heb HBO-gediplomeerd, heb een eigen huis, een vaste baan bij een van grootste IT-detacheringsbedrijven ter wereld, (en ik ben trouwens nog maar 24 maar dat terijde), een hoop normen en waarden waar ik me ook streng aan houd en een doel in mijn leven.
    En ik weet zeker dat er honderden andere mensen zijn ook kunnen zeggen dat ze het goed voor mekaar hebben ondanks dat ze gescheiden ouders hebben.

    De basis van de opvoeding van een kind zit tussen de 0 en de 4 jaar. Als je dat niet doorhebt en je voedt in die periode je kind niet goed op is je kind verpest. TS weet dit, want doordat ze haar vriend het huis uit heeft gezet maar papa af en toe wel laat langskomen merken die kinderen het minst van de onstabiele gezissituatie.
    Ik denk trouwens ook dat TS best haar kinderen alleen op kan voeden. Ze komt bij mij vrij zelfstandig en stabiel over en ze denkt goed na over wat ze doet.

    - 20 manpoints.
    Op het moment dat je vriendin niet mee leest, krijg je dan je ballen ook terug?

    Het vreemde is, ik hoor van pedagogen juist dat na je 4e levensjaar pas dingen gaat herinneren. True de basis van wat wel en niet mag leer je tussen 2-4 jaar door middel van het testen van je ouders, waar je echter voorbij gaat in dit verhaal is dat je gehele jeugd je vormt. Kortom als er een leeftijd is om uit elkaar te gaan, dan is het nu wel. Een traumatische gebeurtenis herinnert een kind zich niet of nauwelijks.

    Ook dat goeie qua opvoeding betwijfel ik, ze schreef zelf:
    "Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer"
    Het is menselijk, maar je mag je kinderen nooit in een scheiding betrekken. Als het nu al bijna mis gaat, laat staan wat er gebeurt als er om bezittingen en alimentatie gevochten word. Een vrouw zal zich niet inhouden dankzij hun manipulatieve karakter en haatdragende aard.

    De reden waarom vrouwen nog steeds kinderen krijgen bij de scheiding is simpel: Het recht gaat nog steeds er van uit dat de vrouw haar plichten neemt zoals dit bijvoorbeeld ging in 1950, 1960. Ze zou thuis blijven om de kinderen op te voeden. Helaas is vadertje tijd neergeknuppeld als een zielig zeehondje door lieden als J. Howard Miller. De vrouw ruilde het bakken van een appeltaart (waar kan je nog een goeie taart krijgen op de Albert Hein en Oma's taarten na?) in voor pijpen, flamboyant gedrag en carrière maken.

    Justitie loopt hopeloos achter, zoals dat zovaak het geval geweest is. Zo was tot een aantal jaar geleden Absynth nog een illegaal goedje, terwijl al uit studies tientallen jaren ervoor gebleken was door studies dat het totaal onschadelijk was. Wat ik duidelijk wil maken, om de vrouwen er weer actief bij te betrekken, is dat VROUWE Justitia soms nogal blind is. Wat vrouwen eigen is.

    Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2009 03:05:36 ]
    pi_67418950
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 03:01 schreef Aneurism het volgende:

    [..]


    Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.
    Je projecteert je eigen discriminatie op anderen vrind. Heb medelijden met jouw vrouw/vriendin. Echt waar.
    pi_67421296
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 08:10 schreef witte_fantasie het volgende:

    [..]

    Je projecteert je eigen discriminatie op anderen vrind. Heb medelijden met jouw vrouw/vriendin. Echt waar.
    Vrouwen staan in de rij om mannen als mij te daten.
    pi_67421438
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 10:08 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Vrouwen staan in de rij om mannen als mij te daten.
    vast. tot je je mond opendoet.

    ah well: kerels als jij maken meestal hun eigen profetie waar en eindigen idd met een draak van een wijf als ze er al blijvend eentje te pakken krijgen
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_67421493
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 10:13 schreef simmu het volgende:

    [..]

    vast. tot je je mond opendoet.

    ah well: kerels als jij maken meestal hun eigen profetie waar en eindigen idd met een draak van een wijf als ze er al blijvend eentje te pakken krijgen
    Als je wat vaker naar de sportschool zou gaan, zou je weten hoe het is om met mannen als mij te daten.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2009 10:15:31 ]
    pi_67421533
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 10:15 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Als je wat vaker naar de sportschool zou gaan, zou je weten hoe het is om met mannen als mij te daten.
    ik date niet.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_67422963
    Wat heeft dit hierboven met het topic te maken?..
    Voer die nutteloze discussies effe lekker ergens anders
    pi_67429092
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 03:01 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    - 20 manpoints.
    Op het moment dat je vriendin niet mee leest, krijg je dan je ballen ook terug?
    -40 manpoints voor jouw.
    Ik ben een vrouw namelijk
    quote:
    Het vreemde is, ik hoor van pedagogen juist dat na je 4e levensjaar pas dingen gaat herinneren. True de basis van wat wel en niet mag leer je tussen 2-4 jaar door middel van het testen van je ouders, waar je echter voorbij gaat in dit verhaal is dat je gehele jeugd je vormt. Kortom als er een leeftijd is om uit elkaar te gaan, dan is het nu wel. Een traumatische gebeurtenis herinnert een kind zich niet of nauwelijks.
    Met die laatste 2 zinnen ben ik het niet met je eens. Wanneer ouders uit elkaar gaan maakt geen reet uit. Wat belangrijk is bij de ontwikkeling van een kind is dat ze in een stabiele gezinssituatie zitten. En of dat nou alleen een moeder is of een vader maakt niet uit. Als er maar rust in het gezin heerst.
    quote:
    Ook dat goeie qua opvoeding betwijfel ik, ze schreef zelf:
    "Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer"
    Het is menselijk, maar je mag je kinderen nooit in een scheiding betrekken. Als het nu al bijna mis gaat, laat staan wat er gebeurt als er om bezittingen en alimentatie gevochten word. Een vrouw zal zich niet inhouden dankzij hun manipulatieve karakter en haatdragende aard.
    Bron graag. Waar haal je in vredesnaam de informatie vandaan dat vrouwen haatragend en manipulered zijn? Bij de scheiding van mijn ouders is er ontzettend veel gezeik geweest. En nee, dat komt niet door de haatdragende en manipurende houding van mijn moeder; mijn vader was schizofreen
    quote:
    De reden waarom vrouwen nog steeds kinderen krijgen bij de scheiding is simpel: Het recht gaat nog steeds er van uit dat de vrouw haar plichten neemt zoals dit bijvoorbeeld ging in 1950, 1960. Ze zou thuis blijven om de kinderen op te voeden. Helaas is vadertje tijd neergeknuppeld als een zielig zeehondje door lieden als J. Howard Miller. De vrouw ruilde het bakken van een appeltaart (waar kan je nog een goeie taart krijgen op de Albert Hein en Oma's taarten na?) in voor pijpen, flamboyant gedrag en carrière maken.

    Ik wil je even bedanken. Deze opmerking heeft mij zo aan het lachen gemaakt dat ik bij van mijn stoel afviel.
    Maar ja, blijf jij maar lekker geloven dat de rechter de geschiedenis gebruikt om de voogd van een kind te bepalen. Ondertussen weten wij dat de rechter uitgaat van de belangen en het geluk van het kind.
    quote:
    Justitie loopt hopeloos achter, en nog meer hopeloos geblaat
    Ik denk dat jij op achter loopt
    quote:
    Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.
    Nogmaals ik ben dus vrouw. En racistisch, nee. Dit zijn keiharde feiten. Evenals dat het een feit is dat er meer mannen dan vrouwen in de gevangenis zitten. En ja hoor, ik zal wel even een bron geven:

    http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37264&D1=0-6&D2=0&D3=a&D4=0&D5=(l-9)-l&HD=090326-1336&HDR=G3,G4&STB=T,G2

    http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1964-wm.htm

    http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
      donderdag 26 maart 2009 @ 15:56:21 #203
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67433351
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef justmeandmykids het volgende:
    Wat heeft dit hierboven met het topic te maken?..
    Voer die nutteloze discussies effe lekker ergens anders
    x2, cmck, start maar een nieuw topic,maar voer de discussie niet hier.

    [ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 26-03-2009 16:13:38 ]
      donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:13 #204
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_67433434
    dat mag idd best in een apart topic, hier is het niet echt op zijn plaats
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_67434882
    Sorry, ik zal ermee ophouden..

    TS: Zijn er nog updates? Is je woede al een beetje bekoeld? Heb je al een mogelijkheid gevonden om met je partner te praten? Zoals ik in een eerdere post al aangaf: Probeer een duidelijker antwoord te krijgen op waarom hij is vreemgegaan. Persoonlijk zou ik geen genoegen nemen met een antwoord als: Het gebeurde gewoon. Zoiets gebeurd namelijk niet gewoon. Of er zitten een paar kronkels in zijn kop of er zijn een hoop dingen aan vooraf gegaan waar jij ook wat aan zou kunnen veranderen. Let op: IIk zeg niet dat het jouw schuld is en ik wil jou niet de schuld geven van dit alles. Maar het onderhouden van een relatie moet van beide kanten komen.
      vrijdag 27 maart 2009 @ 18:30:15 #206
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67470269
    Ts, je slaapt dit weekend weer alleen of mag je man al terugkomen?
    pi_67475809
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef THEFXR het volgende:
    Ts, je slaapt dit weekend weer alleen of mag je man al terugkomen?
    Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,, daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
    Bedankt voor je belangstelling
      maandag 30 maart 2009 @ 13:31:53 #208
    18671 ArmaniXL
    Retarded disfigured clown
    pi_67544688
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,, daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
    Bedankt voor je belangstelling
    En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
    Learning to love life by living through loss and mistakes.
      maandag 30 maart 2009 @ 13:35:32 #209
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67544804
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:

    [..]

    En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
    Ja, dat wil ik ook wel weten!
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
    pi_67587582
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:

    [..]

    En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
      dinsdag 31 maart 2009 @ 19:20:04 #211
    221112 Nijns
    soms een beetje stout
    pi_67587702
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
    Nou, goed dat je een keuze hebt gemaakt, is al beter dan al die onzekerheid..!
    Ik hoop voor je dat alles goed komt, veel succes!
    Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
    Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
    pi_67600434
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
    En hoe gaat hij dat doen dan, jouw vertrouwen terugwinnen?

    Ik heb op geen enkel moment in dit topic het idee gehad dat jij hem zou verlaten. Hij wel?
    pi_67637088
    Succes en veel geluk! Tip: blijf wel van jezelf uitgaan... mooie praatjes vullen nog geen gaatjes.
    Hé, kom mee naar smurfenland!
      donderdag 2 april 2009 @ 13:40:16 #214
    247632 Waag-hals
    Op het randje
    pi_67643824
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
    Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
    Ben ik niet met je eens. Kwestie van wilskracht en respect voor anderen. Ben er zelf voorbeeld van. (Ook recent slachtoffer bij de weg. Karma is zo ironisch.)
    Kamina, manlier than you could ever hope to be
    pi_67646427
    Zorg er in ieder geval voor dat je gaat leven, neem de kinderen mee naar speelgroepjes ed, doe vrijwilligerswerk: kortom ga in het leven staan. Op die manier ben je mentaal minder afhankelijk en heb je het hopelijk te druk om je continue zorgen te maken. Laat het aan hem over zich te bewijzen tegenover jou.

    Sterkte
    pi_67665670
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,, daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
    Bedankt voor je belangstelling
    Lijkt wel zo'n klassiek geval.
    Hoop voor je dat het werkt

    Anders spreken we je over zes maanden wel weer.

    Geluk
      zaterdag 4 april 2009 @ 05:10:37 #217
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67697640
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
    Als je echt geen vertrouwen meer hebt is de relatie over,alleen spreek je jezelf tegen, er is geen vertrouwen in je man, maar wel vertrouwen in de relatie
    Ik zou niet weten waarom je geen vertrouwen meer hebt, je hebt het toch uitgepraat, dus weet je waarom het gebeurt is.
    pi_67697704
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
    Een happy end .

    Veel sterkte & succes gewenst. En ik vind het bewonderenswaardig van je .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_67698553
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 05:39 schreef sigme het volgende:

    [..]

    Een happy end .

    Veel sterkte & succes gewenst. En ik vind het bewonderenswaardig van je .
    Of het eind Happy is valt nog te bezien.
    Bewonderenswaardig durf ik het ook niet te noemen.

    Liefde maakt blind, maar ook vaak de "angst" om alleen te zijn. Zeker als je met kleintjes zit.

    De hoop is dat het goed uitpakt en ze elkaar goed in hun eigen waarde laten.
    Omdat het tijdens momenten waar dit echt nodig was niet is gebeurd heb ik er niet al te veel vertrouwen in.
    anderzijds wel bewondering voor TS haar zelfopoffering om het te laten werken. Als ze zichzelf maar niet totaal vergeet om het te laten werken. iedereen heeft recht op hetzelfde stukje geluksgevoel. Hoop dat hij haar dat nu ook kan geven.
      zaterdag 4 april 2009 @ 09:57:40 #220
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_67698715
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel.
    Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_67699119
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

    [..]

    Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
    Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
    Allemaal bedankt voor jullie reacties
    Waarom vertrouw je er dan wel op dat het wel goed gaat komen? En wat is er duidelijk geworden doordat je eerlijk tegen hem bent geworden? En als hij zo eerlijk is geweest, waarom vertrouw je hem dan niet? En wat is de basis van je vertrouwen dat het weer goed gaat komen dan? En was hoe hij je nu overgehaald heeft niet ook zo de eerste keer dat hij vreemdging?
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_67700328
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef elcastel het volgende:

    [..]

    Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.
    !

    Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
    pi_67746542
    Wat heeft hij er eigenlijk over gezegd? Heeft hij spijt, kun je dat zien?
    Hebben jullie het ook gehad over de reden dat hij is vreemdgegaan?

    Als je met de relatie verder gaat, zal dit ongetwijfeld heel erg moeilijk worden. Zeker als het gaat om vertrouwen, vooral om het feit dat hij jou heeft laten zitten in een zeer zware periode waarbij HIJ jou zou hebben moeten steunen.
    Ik zal eerlijk zijn, mijn vriend is 1.5 jaar geleden vreemdgegaan. Normaal zou ik het gelijk uit hebben gemaakt, maar had het er met een seksuoloog over gehad en die bracht mij op een ander gedachte spoor. Had me in "het vreemdgaan" verdiept en veel gepraat met mijn vriend en heb hem een tweede kans gegeven. Het is heel moeilijk geweest om er samen weer voor te moeten gaan niet alleen voor mij maar ook voor hem. Achteraf ben ik wel blij dat ik hem een kans heb gegeven maar aan de andere kant had ik mezelf ook al die moeite kunnen besparen.
    In jou geval vind ik je vriend een zware egoist.. dat zal zijn karakter ook wel zijn. en zal herhaling in de toekomst er waarschijnlijk wel inzitten. Je kunt er beter nu mee stoppen dan over 5 jaar (is mijn mening)
      maandag 6 april 2009 @ 03:58:41 #224
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_67748592
    mevrouw de TS, wil niet meer reageren
      maandag 6 april 2009 @ 06:43:05 #225
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_67748971
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
    !

    Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
    Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    pi_67749017
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

    Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
    Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

    Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_67777615
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

    [..]

    Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
    Ik denk er net zo over. Maar TS is nog jong en wrs. zoals Isabeau zegt bang om de alle verantwoordelijkheid te durven dragen. Het is ook allemaal niet makkelijk. W.m.b. is die jongen een derde kind die ze beter aan de kant zou kunnen zetten waardoor ze misschien emotioneel i.i.g. veel minder zorgen aan haar hoofd zal hebben en ook een baan zoeken, al was het maar een paar uurtjes per week. Het lijkt me beter om niet te lang uit het arbeidsleven te raken ondanks kinderen. Het maakt je afhankelijk en dat weet zo'n gozer natuurlijk ook.

    Maar goed, hij is er met een paar daagjes ouders mooi mee weggekomen en er zal wel een herhaling komen. Misschien dat de kinderen dan wat ouder zullen zijn en ze wel durft weg te gaan.
      Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:56:17 #228
    249559 crew  Lavenderr
    pi_67778393
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

    Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
    Inderdaad, dapper en stom, mét angst om het alleen niet te kunnen rooien.
      Moderator woensdag 8 april 2009 @ 12:18:02 #229
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_67824551
    quote:
    (Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)
    Ik wilde er een poging aan wagen om het hele stuk te lezen.... Maar na het lezen van bovenstaande was dit tegen beter weten in

    He did it once, he did it twice, he will do it again.

    Lozen die handel
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
      woensdag 8 april 2009 @ 12:28:33 #230
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_67824883
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

    Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
    ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_67825867
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Re het volgende:

    [..]

    ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
    dat zag je al terug in het topic hier.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_67919507
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:

    [..]

    !

    Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
    Ik kende ook zo'n koppel, alleen is de man toen de kinderen oud genoeg waren (lees: de twee dochters hadden werk) uiteindelijk toch vertrokken door een briefje achter te laten op het aanrecht. Had hij het 15 jaar eerder gedaan, ging het resultaat volgens mij voor de beide partners beter geweest zijn. Nu heeft de vrouw jarenlang alles door de vingers gezien en blijft ze uiteindelijk toch alleen achter.
    pi_67920978
    Je staat eigenlijk al op scherp voor de volgende misstap? Nu doet hij zijn best maar op den duur gaat de rol van boetedoener hem de keel uithangen en op het moment dat hij weer makkelijker wordt ga jij de druk waarschijnlijk weer opvoeren en zal hij daar weer aan willen ontsnappen..

    Ik denk dat het echt kiezen of delen wordt en dat je alleen open communicatie met hem kunt hebben als je hem gaat accepteren zoals hij is, niet zoals je zou willen dat hij is. Maar goed dat geldt denk ik voor 90% van de relaties.
    Jusqu'ici tout va bien...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')