Je doet nu ook alles al alleen. Ga voor je zelf en voor je kinderen. Die keuze heeft hij ook gemaakt. Hij gaat ook alleen maar voor zichzelf. Dat vertrouwen komt niet meer terug en blijft altijd meespelen. Je kinderen hebben er ook niets aan als jullie toneelspelen.quote:maar ook bang om alles alleen te moeten doen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Alleen niet meer met elkaar...
(Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Je doet nu ook alles al alleen. Ga voor je zelf en voor je kinderen. Die keuze heeft hij ook gemaakt. Hij gaat ook alleen maar voor zichzelf. Dat vertrouwen komt niet meer terug en blijft altijd meespelen. Je kinderen hebben er ook niets aan als jullie toneelspelen.
Ruim 3 miljard mannen op deze aardbol. Zit vast wel een goeie kerel voor jou bijquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
JA, dat klopt sowieso, ik doe nu ook alles al alleen, hoe moeilijk ook maar misschien het gemis van iemand in huis, ben bang van wel...
Ja vast welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ruim 3 miljard mannen op deze aardbol. Zit vast wel een goeie kerel voor jou bij
De keuze is, of een leven of een onzeker leven vol met gemaakte beleefdheid naar elkaar. De kinderen hebben haarfijn door dat er iets niet klopt en worden daar druk en onrustig van. Daardoor worden jullie weer kribbig en wordt dat weer afgereageerd op de kinderen die daardoor nog drukker en onhandelbaarder gaan worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:09 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
JA, dat klopt sowieso, ik doe nu ook alles al alleen, hoe moeilijk ook maar misschien het gemis van iemand in huis, ben bang van wel...
Een man die daar doorheen kijkt en jou op waarde weet te schatten. Kids or no kidsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ja vast wel(hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Wie wil er nou samen zijn met iemand die niet te vertrouwen is en waar je niks aan hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ja vast wel(hoewel ik daar voorlopig niet aan zou hoeven denken) maar zou niet makkelijk zijn...24 jaar en alleenstaande moeder van 2 kleintjes van anderhalf en 6 mndn...wie wil dat nou
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Ook lekker slim overigens, je kinderen zo kort op elkaar. Geef je nog borstvoeding (normaal gesproken dan), moet je daarmee stoppen omdat het tweede kind aan de borst moet. Maargoed, dat is je eigen keuze - evenals bij iemand blijven (en er nóg een kind mee krijgen) - die je al eerder belazerd heeft.
Pssssst, je hoeft jezelf hier niet te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...
En je denkt dat je een leuk leven tegemoet gaat als je bij hem blijft?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een man die daar doorheen kijkt en jou op waarde weet te schatten. Kids or no kids
Je kent de statistieken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.
Een man die alleen maar kan kijken naar je verleden biedt je nooit een goede toekomst.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ze heeft er ook maar 1 nodig . . .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd. Maar misschien ontmoet ze over een tijdje een goede samaritaan.
Misschien kan je daar gelijk in hebben maar mannen die mijn kinderen als een last zullen zien en het gevoel hebben ermee opgezadeld te zitten zijn bij mij sowieso niet welkom..Zou, als ik het besluit heb genomen om voor mezelf en mijn kinderen te kiezen, overigens echt geen behoefte hebben aan een manquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Bar weinig mannen die met de kinderen van een ander opgezadeld willen, zeker op dergelijke leeftijd.
Het ging er niet om dat ik je veroordeelde op het kort na elkaar krijgen van kinderen, ik bedoelde dat de eerste nog borstvoeding nodig had maar dat niet meer kon krijgen omdat het tweede kind dat nóg meer nodig had (en bovendien je melk veranderd is tijdens de zwangerschap)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling mijn kinderen zo kort op elkaar te krijgen, dat neemt niet weg dat de tweede net zo welkom was als de eerste..Op het moment van dat besluit dacht ik dus dat mijn relatie goed zat...
Sinds wanneer is 22 jong?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:
Als ik jouw verhaal lees zou ik ook vreemdgaan - met dat gezeur over hoe zwaar je het wel niet hebt. En van mensen die het over 'kindjes' hebben krijg ik aambeien.
Als ik de toon in je bericht een beetje juist interpreteer ('meneer') zit er bij jou ook zoveel frustratie dat deze relatie nooit meer gezellig gaat worden.
Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
Zijn er goede redenen te bedenken om vreemd te gaan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaf hij uberhaupt een reden waarom hij vreemd is gegaan?
Hij had niet echt een redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Gaf hij uberhaupt een reden waarom hij vreemd is gegaan?
Alsof dat er nog toe doet. Ik zou hem zo snel mogelijk verlaten, jullie gaan elkaar steeds meer naar het leven staan en het blijft wel de vader van je kinderen. Ik hoop dat jullie je dat beide blijven beseffen. En er lopen zat mannen rond die de gok wel willen wagen met een leuke meid met 2 kinderen, ik was er zelf ooit 1 van.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:48 schreef justmeandmykids het volgende:
Hij had niet echt een redenHet is hem gewoon overkomen, slap excuus natuurlijk
Dat is 1 ding wat wij beide enorm goed beseffen gelukkig! Thanks!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
het blijft wel de vader van je kinderen. Ik hoop dat jullie je dat beide blijven beseffen.
Sterkte.
Vlak boven mijn postquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 22 jong?
En waar staat dat ze 22 is?
Dat vind JIJ jong voor kinderen...Dan kon jij pas laat zelf je veters strikken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Vlak boven mijn postEn natuurlijk is 22 jong voor kinderen. Dan kun je net zelf je veters strikken.
Owh jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Vlak boven mijn postEn natuurlijk is 22 jong voor kinderen. Dan kun je net zelf je veters strikken.
Inkoppertje natuurlijk. Maar ik wist in elk geval op die leeftijd dat de persoon met wie ik toen samen was niet geschikt was om op dat moment kinderen mee te beginnen. Bleek ook toen ze vijf jaar later vreemd ging.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:32 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Dat vind JIJ jong voor kinderen...Dan kon jij pas laat zelf je veters strikken...
dat ik op mijn 24ste in de shit ben beland heb ik natuurlijk niet zelf om gevraagdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:14 schreef witte_fantasie het volgende:
blijft het discutabel waarom topicstarter 2 kinderen heeft en op haar 24e al zo in de shit is beland.
Nou, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor je eigen geluk hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:37 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
dat ik op mijn 24ste in de shit ben beland heb ik natuurlijk niet zelf om gevraagddat is in dit geval iets wat mij is aangedaan en daar kan ik weinig aan veranderen.
Hoiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Hallo,
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Of wie ben jij om dat voor de rest van de mensheid te bepalen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:56 schreef Scorpie het volgende:
Kom op zeg, 22 is in deze tijden gewoon jong, hoe je het ook wend of keert. Tegenwoordig zitten de meeste op hun 22e nog op school.
Hij geeft geen oordeel, hij noemt twee feiten. Er wordt niemand aangevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Of wie ben jij om dat voor de rest van de mensheid te bepalen?
Ik snap dat niet...
De rest van je reactie slaat nergenes op want hij is degene die fout zit, niet zij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:
Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.
Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"
Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.
zet je pm funcie ff aanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ben dit topic niet gestart om meningen van anderen te weten over of ze mij wel of niet jong vinden om 2 kinderen te hebben..Ik ben een volwassen vrouw van 24, met 2 kinderen, een topbaan als directiesecretaresse en het enige wat ik aan het doen ben, is dingen voor mijzelf op een rijtje proberen te krijgen zodat ik er wellicht wat overzicht over krijg want door alleen op de bank te zitten huilen blijf je erin hangen, het is gewoon moeilijk.
@ DaWn:
Thanks voor je advies!!! Apreciate it
Ja, gelukkig genoeg en die zullen er zeker voor me zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je geen familie of vrienden die je kunnen helpen?
Right...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Alle reacties zijn welkom!!!! Heb t even nodig wat andere meningen te horen...
Thanks..
Ten eerste, wat mensen hier suggereren dat ik mij te jong in een kutsituatie heb gewerkt vind ik natuurlijk niet kloppen. IK heb mij niet in deze situatie gewerkt, ik ben beflikkerd en dat is weleens iets wat je dus ook gewoon kan overkomen...Over mijn leeftijd zullen we het maar niet meer hebben, kan een vrouw van 30 of 40 ook gewoon overkomen dus tsjaa..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Right...
Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:03 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Right...
Mensen geven aan dat je te vroeg je in een k-u-t situatie hebt gewerkt en dat je daar snel weer uit moet komen. Je geeft niet aan wat je er nu mee gaat doen, met al die adviezen. Ben benieuwd of het aan dovemans oren besteed was of dat je het nu ook gaat oppakken en de situatie gaat veranderen.
Vind je? Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:19 schreef Shivo het volgende:
Hij geeft geen oordeel, hij noemt twee feiten. Er wordt niemand aangevallen.
And that's a fact!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:
Heerlijk, hoe mensen een oordeel kunnen vellen over iemand situatie en leven zonder het te kennen.
.Geloof niet dat ze over meningen over haar moederschap of haar leeftijd heeft gevraagd. Geheel irrelevant.
Wij hebben een gezamenlijke auto en die staat (gelukkg) op mijn naam dus laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:38 schreef La_Vita het volgende:
Pak vanavond zijn auto en scheur met en rotvaart langs wat flitspalen.
Twee dingen:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:18 schreef DawN het volgende:
[..]
excuse me??
Wie ben jij om te besluiten dat ze hiervoor in een k u t situatie zat. waarom zou hetzo zijn dat als ze jong is, en kinderen heeft automatisch een slechte situatie is.
Ik ben 30, heb dezelfde situatie gehad.... en nu? ben ik ook te jong?
Precies. En kinderen heb je nu toch al dus daarvoor hoef je ook geen haast te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.
Voor een groot gedeelte klopt dat zeker, helaas gaat dat alleen niet altijd op.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Scorpie het volgende:
Nou, je bent zelf mede-verantwoordelijk voor je eigen geluk hoor.
TOF! Ik wist dat ik de sleutel tot onsterfelijkheid binnen bereik had, maar nu is ie dan definitief in mijn greep!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je ook niet doodgaat als je een poosje single bent.
Helemaal eens met cmck.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
heel veel tekst...
Kom op zeg ....quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Ja dus wat de neuk met je 'Is hij bereid te vechten voor jullie relatie ?', het is de vader van de kinderen, maar dat hij geen betrouwbare partner is, is al meerdere malen gebleken. Nou ja, drie keer is scheepsrecht, je hebt wel een punt.quote:Vertrouwen komt niet zomaar terug. Dat weet jij denk ik maar al te goed. Er moet echt iets gaan veranderen wil dit nog goed komen. Zeker omdat het al eens eerder is gebeurd. Vreemd gaan zit voor mijn gevoel tussen de oren. Als de kans zich opnieuw voordoet is er een grote kans dat het weer gebeurd.
Kom op meid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:15 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al kan de (eventueel aankomende) ex flink roet in het eten gooien. Maar een vrouw met kinderen is voor sommige mannen heel 'veilig'.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Er zijn genoeg kerels die er echt voor jou kunnen zijn en er ook echt voor willen gaan en ook gelijk gek zijn op kinderen.
Tuurlijk heb je gelijk. Zo makkelijk ligt het allemaal niet. Het is het een onbetrouwbare zak die absoluut geen vrouw verdient die trouw aan hem blijft en die voor zijn kinderen zorgt.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef elcastel het volgende:
Ja dus wat de neuk met je 'Is hij bereid te vechten voor jullie relatie ?', het is de vader van de kinderen, maar dat hij geen betrouwbare partner is, is al meerdere malen gebleken. Nou ja, drie keer is scheepsrecht, je hebt wel een punt..
Ik vind het heel moeilijk om een besluit te nemen, weet dus ook (nog) niet of ik met hem verder wil..De eerste keer dat hij was vreemdgegaan hadden we net 5 a 6 mndn ongeveer, dus in het begin. Dat ik hem toen weer kon vertrouwen is denk ik omdat ik gewoon supergek ben op die jongen maar of ik dat nog een keer kan weet ik dus (nog) niet..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef cmck het volgende:
Probeer eerst bij jezelf na te gaan wat jij wil. Wil je echt nog met hem verder?
Je zegt dat je vriend je wel eens eerder heeft bedonderd. Wanneer was dat precies? Waren jullie toen net samen? Was dat vlak voor je eerste zwangerschap? En wat was zijn reden? En (en misschien wel nog belangrijker) wat heeft ervoor gezorgd dat je hem toen weer kon vertrouwen?
Wat ik me ook afvraag is hoe hij zich in deze situatie voelt. Toont hij berouw? Is hij bereid te vechten voor jullie relatie?
Haha ja dat geloof ik ook wel...wel aardig zo´n berichtje hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 18:22 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Kom op meid.
Er zijn genoeg kerels die er echt voor jou kunnen zijn en er ook echt voor willen gaan en ook gelijk gek zijn op kinderen.
Neuh, wat je hier schetst gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat vrouwen van in de 20 vaak impulsief zwanger raken en dat vaak laten komen terwijl ze er niet aan toe zijn of de gevolgen niet overzien. Ik zeg niet dat dat bij de TS ook het geval is maar ik zie het zelf ook regelmatig gebeuren. Het gevolg is dat je je leven lang aan iemand vast blijft zitten, in dit geval de vader. Dat realiseren ze zich vaak niet goed en is de stap om het kind te houden (wat vaak ook perongeluk is) kleiner dan als ze wel eens goed nadenken of ze zichzelf de rest van hun leven met dezelfde man zien.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef DawN het volgende:
Ik begrijp niet goed wat haar leeftijd, en het feit dat ze op (voor sommigen hier) jonge leeftijd kinderen heeft, ermee te maken heeft.
Ze vraagt hier advies over iets heel anders. Ze is enorm gewkwetst, ze is vernederd, en ze is haar vertrouwen momenteel helemaal kwijt. Of ze nou 48 was, of 22, watis het verschil. Persoonlijk vind ik dat het feit dat ze er over nadenkt, en advies en meningen probeert in te winnen een teken van toch wel een zekere mate van volwassenheid.
Ken menig puberaal 40er die stukken onvolwassener reageert. Ze denkt vooral aan haar kinderen.. Ze had net zo goed kunnen zeggen;
"oy, rotjong... opbokkuh, en omdat ik elkker kinderachtig ben mag je lekker je kinderen nie meer zien, en nu ga ik wee rverder met giechelen tegen mijn bff's (L)"
Kortom; leeftijd van TS heeft er weinig mee te maken.
Tof dat je er even bij vermeld dat het geen verwijt naar mij is, er zijn idd wel genoeg vrouwen van in de 20 die impulsief zwanger raken maar om mijzelf toch even te verdedigen zal ik er even bij zeggen dat ik dus niet een van hen ben, wij zijn bewust gestopt met de pil. Wou t toch even kwijt anders gaan mensen weer dingen suggereren.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het gaat erom dat vrouwen van in de 20 vaak impulsief zwanger raken en dat vaak laten komen terwijl ze er niet aan toe zijn of de gevolgen niet overzien. Ik zeg niet dat dat bij de TS ook het geval is
't is geen verwijt naar de TS
Als kinderen ergens de dupe van zijn dan is het wel ouders die bij elkaar blijven 'om de kinderen'.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef cmck het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je gelijk. Zo makkelijk ligt het allemaal niet. Het is het een onbetrouwbare zak die absoluut geen vrouw verdient die trouw aan hem blijft en die voor zijn kinderen zorgt.
Eigenlijk gaat het me om iets anders.
Er zijn kinderen in het spel. Kinderen die niet om deze situatie hebben gevraagd maar die wel altijd de dupe worden van een scheiding; zelfs als de ouders "goed" uit elkaar gaan.
De vraag is niet hoe je weer vertrouwen in iemand krijgt, de vraag is wil je het nog wel ? In dit geval blijkt meneer keer op keer in zijn zelfde patroon terug te vallen, het is aan TS of ze daar genoegen mee neemt, ik heb nergens gelezen dat hij spijt heeft van zijn daden, misschien hooguit om wat hij kapot maakt. Althans zo komt het over, huilen om wat je de ander aandoet, maar toch meer dan eens dezelfde fout maken, hij had na de eerste keer niet door wat het risico van vreemdgaan is (de ander beschadigen) ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:19 schreef zakstront het volgende:
Het is heel erg als er weer een jong gezin met kinderen uiteen valt...maar het lijkt me heel moeilijk voor TS om weer vertrouwen in zo iemand te krijgen.
Was die eerste keer eenmalig of heeft hij je toen ook maandenlang bedonderd?
sterkte iig.
Tjah, wat jou achtergrond is weet ik natuurlijk niet, maar ik ben zelf een kind van gescheiden ouders. (Ik was 3). En of pa en ma nou als vriendjes uit elkaar gaan of niet, je wordt heen en weer geslingerd als een pingpongbal. In het weekend bij pa, doordeweeks bij ma, je weet op het laatst niet meer waar je nou eigenlijk woont.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Als kinderen ergens de dupe van zijn dan is het wel ouders die bij elkaar blijven 'om de kinderen'.
Dat je dat even weet
Scherp. Denk hier ook over goed na TS. Onthoud dat hij het pas bekende nadat het bijna uitlekte.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 06:34 schreef elcastel het volgende:
ik heb nergens gelezen dat hij spijt heeft van zijn daden, misschien hooguit om wat hij kapot maakt.
Jij hebt echt een blok beton voor je hoofd staan zeg... Sjonge jonge... Heb je echt geen zelfrespect? Wat is er erger dan vreemdgaan (meerdere keren gedurende lange tijd!) tijdens je zwangerschap? Ik denk dat alleen moord en verkrachting erger is. Nou gezellig hoor. Jij gaat nog mooi even twijfelen wat je wilt. Get some fucking self respect! Oja voor ik het vergeet, je bent ook al met 1-0 achterstand begonnen met de relatie met hem. En tóch gewoon verder gaan. Ongeacht hoe hard iemand jou kwetst, als die persoon leuk genoeg is, dan vergeef je het hem.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef justmeandmykids het volgende:
Ik vind het heel moeilijk om een besluit te nemen, weet dus ook (nog) niet of ik met hem verder wil..De eerste keer dat hij was vreemdgegaan hadden we net 5 a 6 mndn ongeveer, dus in het begin.
Nou dat is wel het eerste wat ik heb laten doen hoor (ook al is het volgens hem gewoon veilig gedaan) gelukkig was dat gewoon goedquote:
Als je niks zinvols te melden hebt reageer dan gewoon niet...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kunt ook proberen om nog een kindje te nemen.
Misschien draait hij dan bij.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Dumpen. Simpelweg geen andere optie. Doet even pijn maar altijd nog beter dan de rest van je leven (als hij dan na een poosje niet bij jou weggaat).
Wat een zak stront overigens. Wat mij betreft 50 stokslagen erbij
Ook lekker slim overigens, je kinderen zo kort op elkaar. Geef je nog borstvoeding (normaal gesproken dan), moet je daarmee stoppen omdat het tweede kind aan de borst moet. Maargoed, dat is je eigen keuze - evenals bij iemand blijven (en er nóg een kind mee krijgen) - die je al eerder belazerd heeft.
Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
Los van alle eerdere adviezen (ik denk ook dat je niet teen kostte van alles een relatie moet 'in-stand-houden' en een moment is ook de tijd gekomen dat het gewoonweg beter is uit elkaar te gaan... juist ook als kinderen nog klein zijn is het gezonder als ze in een omgeving opgoreien die meer zekerheid biedt dan twe ouders die niet op elkaar kunnen bouwen)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:
Vaak moest hij mij huilend achterlaten omdat ik het zo zwaar had ..
(...)
Al die tijd dat ik alleen op de bank zat te huilen omdat ik het zo zwaar had en meneer weer eens weg moest was hij dus bij haar.
je kunt het ook als voordeel zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:25 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Misschien kan je daar gelijk in hebben maar mannen die mijn kinderen als een last zullen zien en het gevoel hebben ermee opgezadeld te zitten zijn bij mij sowieso niet welkom..Zou, als ik het besluit heb genomen om voor mezelf en mijn kinderen te kiezen, overigens echt geen behoefte hebben aan een man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |