abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:21:52 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67276658
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:07 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat een bullshit, haar man is vreemd gegaan zij niet.
Ja en? dus haar man is 100% schuld en zij 0%?
haar man is de eerste 4 jaren niet vreemdgegaan, waarom wel toen ze zwanger was?
misschien omdat haar gemoedstoestand niet echt te verdragen was, zwanger zijn verandert je tijdelijk fysiek en geestelijk
Wat haar man niet bij haar kreeg is ie bij een ander gaan halen, tijdelijk.
TS is aangetast in haar ego, maar ik zie alleen maar woede van haar kant, zij heeft hem wel mishandeld of ie het alleen mishandeling als een man een vrouw slaat en andersom niet?
Kan de TS vergeven en vergeten om er met hun gezin het beste van te maken?

"ik heb een vriend die had ook verhouding met een andere vrouw, hij was getrouwd en een dochter van 1,5 jaar.
Aangezien hij teamleider was en een verhouding had met een medewerker, werd hij op het werk ontslagen en toen hij thuis kwam moest hij het vertellen aan zijn vrouw.
Hij kon naar zijn ouders toe, uiteindelijk wilde zij hem wel terug, als hij het voetballen zou opgeven, dat zij hem de hele zondag niet zag, wegens het voetballen zat haar al langer dwars.
Uiteindelijk heeft hij het gedaan voor zijn dochter, hij kon de gedachte niet aan, dat zij de voogdij zou krijgen en hij alleen zijn dochter in het weekend zou zien.
Hij heeft dus water bij de wijn gedaan voor zijn gezin"
Ze leven nu gelukkig samen weer verder, al heeft het wel een tijdje geduurd eer zij hem de misstap vergeven en vergeten had"
Hoe ziet de man van de TS de toekomst in?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:27:37 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67276821
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij hebt een rare manier van denken.

De man van TS is vreemd gegaan en dat is dom. TS heeft hem al een keer vergeven en nou deed hij het weer. De kans is dus redelijk aanwezig dat het nog een keer gebeurd.

En ja, sommige zwangerschappen kunnen zwaar zijn. Mijn schoonzus is 7 van de 9 maanden misselijk geweest, zo misselijk dat ze aan de sondevoeding moest want ze kon niks eten of het kwam er weer uit.

Ik vind de redenen die aangedragen worden voor het vreemdgaan van die gozer echt dom. Als hij iets te kort komt: waarom trekt hij zijn bek dan niet open? En hij wist toch van te voren dat hij een aantal maanden de sex kon vergeten? Hij heeft toch handjes?

En TS? Als ik jou was liet ik hem lekker bij zijn moeder.
Als de TS geen kinderen met hem had, had ik alleen het advies gegeven om weg te gaan, alleen dit is niet het geval, in deze situatie vind ik het tekort door de bocht.
Hoe denkt de TS over relatietherapie? ik vraag dit omdat het lijkt dat ze alleen fatsoenlijk kunnen praten met een scheidsrechter erbij, tussen hun 2-en loopt het alleen maar uit op ruzie en geschreeuw.
pi_67309219
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als de TS geen kinderen met hem had, had ik alleen het advies gegeven om weg te gaan, alleen dit is niet het geval, in deze situatie vind ik het tekort door de bocht.
Hoe denkt de TS over relatietherapie? ik vraag dit omdat het lijkt dat ze alleen fatsoenlijk kunnen praten met een scheidsrechter erbij, tussen hun 2-en loopt het alleen maar uit op ruzie en geschreeuw.
Grappig dat je erom heen draait dat de man van TS vreemd gegaan is en dat dit hem te verwijten valt. Eigenlijk keur jij het goed, vanwege jouw vooroordeel dat haar zwangerschap ondraaglijk was.
Jij leeft een beetje in een fantasiewereldje.
  zondag 22 maart 2009 @ 23:30:25 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67310638
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Grappig dat je erom heen draait dat de man van TS vreemd gegaan is en dat dit hem te verwijten valt. Eigenlijk keur jij het goed, vanwege jouw vooroordeel dat haar zwangerschap ondraaglijk was.
Jij leeft een beetje in een fantasiewereldje.
Ik keur helemaal niks goed en zeker niet vreemdgaan, je moet beter leren lezen!
Ik geef een mogelijke verklaring waarom het gebeurt is.
Verder leef ik niet in een fantasiewereld en geeft ik ook advies om met het gezin verder te gaan.
Van jou zie ik alleen commentaar en geen advies of mogelijke oplossingen.
Ik wacht eens rustig of TS eens wat vragen gaan beantwoorden.
  zondag 22 maart 2009 @ 23:55:47 #130
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67311564
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 03:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Als dit klopt, dan houdt hij nog wel van de TS, en was het gewoon lust, een lust die schijnbaar de TS niet kon bevredigen vanwege haar zwangerschap of andere reden.
Ja, waarschijnlijk zal'ie echt nog van haar houden. Maar gezien zijn verleden is dit niet voldoende om de relatie verder te laten gaan (als zij volledige trouw van hem wil). Want wat ik al zei; na verloop van tijd zal het weer gaan "kriebelen" bij hem. Of zij zal het gewoon moeten accepteren dat dit zo af en toe gebeurt. Er zijn zoveel vrouwen die net doen of ze niets doorhebben om toch maar niet de grote stap te hoeven zetten. Er zijn zoveel periodes in je leven dat de lust op een laag pitje kan zetten en steeds als er zo'n periode is, zal TS zich dan afvragen of'ie niet vreemd gaat. Dat hou je echt niet vol en buiten dat; voor je kinderen is dit een nog meer onleefbare situatie dan dat hun ouders niet bij elkaar wonen.
  maandag 23 maart 2009 @ 00:06:16 #131
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_67311805
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:26 schreef PanPan het volgende:

[..]

Weg met het zelfmedelijden, wil ik maar zeggen.
Ja weet je, we zijn nou eenmaal volwassenen die de verantwoordelijkheid voor kinderen op ons hebben genomen en kunnen ons niet meer achter anderen verstoppen. Altijd maar blijven zeggen dat het door de ander komt, zorgt ervoor dat je zelf in de slachtofferrol blijft zitten en niet verder kunt met je leven. Eens flink met je vuist op tafel slaan en zelf de regie van je leven in handen nemen, dus niet meer afwachten wat een ander met je van plan is kan echt wonderen verrichten. Maar ja, dat moet je ook durven......
  maandag 23 maart 2009 @ 03:12:38 #132
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67313378
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef childintime het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk zal'ie echt nog van haar houden. Maar gezien zijn verleden is dit niet voldoende om de relatie verder te laten gaan (als zij volledige trouw van hem wil). Want wat ik al zei; na verloop van tijd zal het weer gaan "kriebelen" bij hem. Of zij zal het gewoon moeten accepteren dat dit zo af en toe gebeurt. Er zijn zoveel vrouwen die net doen of ze niets doorhebben om toch maar niet de grote stap te hoeven zetten. Er zijn zoveel periodes in je leven dat de lust op een laag pitje kan zetten en steeds als er zo'n periode is, zal TS zich dan afvragen of'ie niet vreemd gaat. Dat hou je echt niet vol en buiten dat; voor je kinderen is dit een nog meer onleefbare situatie dan dat hun ouders niet bij elkaar wonen.
Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
  maandag 23 maart 2009 @ 09:34:13 #133
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67315449
dumpen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67315840
quote:
Op zondag 22 maart 2009 23:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik keur helemaal niks goed en zeker niet vreemdgaan, je moet beter leren lezen!
Ik geef een mogelijke verklaring waarom het gebeurt is.
Verder leef ik niet in een fantasiewereld en geeft ik ook advies om met het gezin verder te gaan.
Van jou zie ik alleen commentaar en geen advies of mogelijke oplossingen.
Ik wacht eens rustig of TS eens wat vragen gaan beantwoorden.
Geen advies? Beter lezen!
Hartstikke leuk zo'n "mogelijke verklaring", maar er klopt waarschijnlijk geen ruk van. Tis nogal een onwaarschijnlijke verklaring en toch behandel je haar als een stuk stront dat "maar niet zo debiel had moeten doen tijdens haar zwangerschap". Wie geeft er nu commentaar ipv advies?
pi_67315874
quote:
Op maandag 23 maart 2009 03:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja, als je niet echt kan vergeven en vergeten, zal je dat altijd blijven afvragen of ie wel of niet meer vreemd gaat, echter dit weegt niet op tegen het belang van de kinderen in een gezin op te voeden ipv apart. Gezinsopvoeding geniet nog altijd de voorkeur boven apart opvoeden.
Volgens mij onderschat jij het probleem van ouders die niet meer normaal met elkaar kunnen omgaan. Wat voor rolmodel zullen zij zijn voor het kind, als er continu ruzie is en de één vreemd gaat? Komop, denk eens rationeel na man!
pi_67318603
quote:

[..]

lmao
pi_67320817
quote:

[..]

Ben jij zelf eens vreemd gegaan in een relatie?
pi_67320907
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ben jij zelf eens vreemd gegaan in een relatie?
nee nog nooit...
pi_67321029
Had het over THEFXR
pi_67322473
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef Aneurism het volgende:
Had het over THEFXR
oke
  maandag 23 maart 2009 @ 16:50:27 #141
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67329041
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef Aneurism het volgende:
Had het over THEFXR
nee, Het gaat ook helemaal niet over mij.
Ik denk aan de kinderen en niet aan de TS of haar man, het hoort er nu eenmaal bij als je kinderen hebt.
pi_67330014
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, Het gaat ook helemaal niet over mij.
Ik denk aan de kinderen en niet aan de TS of haar man, het hoort er nu eenmaal bij als je kinderen hebt.
Ik zou het met je eens zijn als je zegt dat een alleenstaande vrouw een slechte opvoeder is, want dat zijn ze. Maar om te zeggen dat ze daarom bij elkaar moeten blijven, nee.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:32:56 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67330624
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik zou het met je eens zijn als je zegt dat een alleenstaande vrouw een slechte opvoeder is, want dat zijn ze. Maar om te zeggen dat ze daarom bij elkaar moeten blijven, nee.
Ik zeg niet dat alleenstaande vrouwen slechte opvoeders zijn, de kinderen krijgen wel maar 1 kant van de opvoeding mee, als gezin krijgt een kind beide kanten van de opvoeding veel beter mee. Op bepaalde leeftijd is het voor een kind erg verwarrend als ze 2 papa's of mamma's hebben.
Meer kan ik er niet over zeggen, de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
pi_67332766
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat is het nou voor een onzin dat een alleenstaande vrouw per definitie een slechte opvoeder is?? Belachelijk, ik ken genoeg voorbeelden van alleenstaande vrouwen met kinderen die het er hartstikke goed vanaf brengen wat betreft het opvoeden van hun kinderen hoor!
pi_67332802
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

.......de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
Sorry, dan heb ik wat gemist...wat wil je weten dan?..
  maandag 23 maart 2009 @ 19:49:54 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67334652
even een opsomming:

mm, het eerste wat me opkomt, waarom is hij vreemdgegaan?
Omdat hij thuis helemaal geen sex meer kreeg, gedurende langere tijd (2 zwangerschappen na elkaar)? Heb je nog wel zin in sex na 2 bevallingen?
Waren de kinderen gepland of ongelukjes, hij kan er niet mee omgaan dat ie al vader is geworden van 2 kinderen?
Heb je het gevoel dat hij je nog steunt, dat hij nog van je houdt?
Toen je met hem het hierover had, wat was zijn verhaal?
Wat doet hij wel goed?
Hoe vaak heeft hij nu een slippertje gehad en een verhouding?
pi_67335377
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alleenstaande vrouwen slechte opvoeders zijn, de kinderen krijgen wel maar 1 kant van de opvoeding mee, als gezin krijgt een kind beide kanten van de opvoeding veel beter mee. Op bepaalde leeftijd is het voor een kind erg verwarrend als ze 2 papa's of mamma's hebben.
Meer kan ik er niet over zeggen, de TS is erg summier met info en beantwoording van mijn vragen.
Wat een lulkoek. Alsof ouders daarom bij elkaar moeten blijven?

"Ja we slaan elkaar elke dag de hersens in, maar we blijven gewoon bij elkaar toch?"
-"Natuurlijk, ook al heb ik je vandaag bewerkt met een snelkookpan en was ons kindje daar getuige van, we blijven altijd bij elkaar. "

Get a fucking clue.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:17:31 #148
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67335714
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:08 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Wat een lulkoek. Alsof ouders daarom bij elkaar moeten blijven?

"Ja we slaan elkaar elke dag de hersens in, maar we blijven gewoon bij elkaar toch?"
-"Natuurlijk, ook al heb ik je vandaag bewerkt met een snelkookpan en was ons kindje daar getuige van, we blijven altijd bij elkaar. "

Get a fucking clue.
je trekt de zaken weer helemaal uit het verband, dit is dus met de TS helemaal niet gebeurt, ga lekker in een ander topic stoken, fantasist
pi_67336336
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:45 schreef PanPan het volgende:

[..]

Met mij zijn er miljoenen vrouwen die alleen hun kinderen opvoeden en daarnaast nog een loodzware zwangerschap moeten uitzitten. Ik laat me alleen niet bedonderen, ik interesseer me namelijk voor wat er in het hoofd van mijn partner omgaat.
je voedt je kind alleen op en je bent ook bezig met je partner? knap hoor.

normaal zou ik het laten gaan, maar wat hangt hier een aanvallend en veroordelerig toontje zeg. bahbah eerst gezeur over ts's leeftijd, daarna over het tweede kindje en nu een toontje alsof het haar schuld is dat haar partner vreemdgaat.

ts, wat anderen ook al zeggen: probeer eerst eens op een rijtje te krijgen wat jij nu eigenlijk graag wilt. dan kan je daarna kijken wat haalbaar en aanvaardbaar is. blijf wel realistisch. een kerel die zoiets doet is slappe-zak materiaal hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67337149
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:49 schreef THEFXR het volgende:
even een opsomming:

mm, het eerste wat me opkomt, waarom is hij vreemdgegaan?
Omdat hij thuis helemaal geen sex meer kreeg, gedurende langere tijd (2 zwangerschappen na elkaar)?
We hadden zeker nog wel sex samen maar het was niet wat het was voorheen, vooral in de laatste periode van de zwangerschappen, maar dat is voor meer vrouwen lastig...

Heb je nog wel zin in sex na 2 bevallingen?
De zin in sex is er zeker nog wel, ook na 2 bevallingen!

Waren de kinderen gepland of ongelukjes, hij kan er niet mee omgaan dat ie al vader is geworden van 2 kinderen?
De eerste was absoluut gepland, de tweede was niet gepland, vind ongelukje zo´n zielig woord want ook het tweede kindje was hartstikke welkom maar begrijp wat je bedoelt

Heb je het gevoel dat hij je nog steunt, dat hij nog van je houdt?
Dat hij van mij houdt weet ik heel zeker, zal nu wel weer commentaar krijgen van anderen hier maar dat maakt niet uit Hij steunt me meer als eerst, kan hoogstwaarschijnlijk ook komen door wat er is gebeurd maar hij steunt me absoluut.

Toen je met hem het hierover had, wat was zijn verhaal?
Zijn verhaal even heeeel kort en beknopt samengevat is dat hij in een situatie terecht is gekomen waar door het verleidelijker werdt om vreemd te gaan, hij heeft meerdere malen getracht het mij te vertellen maar durfde simpelweg gewoon niet..

Wat doet hij wel goed?
Dat is het juist...hij doet verder alles goed Hij is stapel met de kinderen, helpt me met de kinderen, helpt in het huishouden, is geinteresseerd in mij en mijn bezigheden...

Hoe vaak heeft hij nu een slippertje gehad en een verhouding?
Hij heeft 1 keer in het begin van onze relatie, ruim 5 jaar terug een slippertje gehad en nu dan een verhouding van 5 maanden ongeveer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')