abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67337292
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef simmu het volgende:

[..]

normaal zou ik het laten gaan, maar wat hangt hier een aanvallend en veroordelerig toontje zeg. bahbah eerst gezeur over ts's leeftijd, daarna over het tweede kindje en nu een toontje alsof het haar schuld is dat haar partner vreemdgaat.

He he ik dacht dat ik de enige was die het opviel
pi_67337434
Maar hij heeft nog een verhouding met die ander?
pi_67337551
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar hij heeft nog een verhouding met die ander?
Wat denk je zelf?..
pi_67337588
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?..
Hoe moet ik dat weten
pi_67338044
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten
Ben je echt serieus?...
Nee natuurlijk heeft hij dat nu niet meer
pi_67338221
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ben je echt serieus?...
Nee natuurlijk heeft hij dat nu niet meer
Niet dat jij weet , nee.
pi_67338354
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niet dat jij weet , nee.

O nee klopt!

ppff whatever
pi_67338619
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:26 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

O nee klopt!

ppff whatever
Hoe weet jij zo zeker dat hij dat mokkel niet meer neukt? Da's naief. "Hijzegt dat hij spijt heeft dus dan komt het weer goed."
Je zult niet de eerste zijn die daar met open ogen intrapt.
pi_67338894
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat hij dat mokkel niet meer neukt? Da's naief. "Hijzegt dat hij spijt heeft dus dan komt het weer goed."
Ik zal zeker niet de eerste zijn die daar zou intrappen, daar heb je gelijk in.
En hoe ik dat zo zeker weet, is omdat als hij niet op zijn werk is, hij nu altijd thuis is, en ja , ik weet ook zeker dat hij op zijn werk is, hij mailt me vaak op een dag met zijn werkmail (hij kan alleen inloggen op zijn werk met die mail) en hij belt me regelatig met het nummer van zijn werk.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:43:01 #160
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67338950
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gaan we nu de TS nog meer onzekerder maken, door te stoken?
pi_67339033
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Gaan we nu de TS nog meer onzekerder maken, door te stoken?
THEFXR, dat doet me niks hoor Wel tof dat je het even zegt
  maandag 23 maart 2009 @ 21:46:49 #162
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67339113
quote:
Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Die verhouding is erg, persoonlijk zou ik het nog 1x proberen, als er dan weer eens slippertje is, dan ist gelijk over.
Je kan niet in de toekomst kijken, maar ik heb wel de indruk dat jullie nog een toekomst met elkaar hebben, hij houdt nog van je en doet daarnaast alles goed.
Mocht je uit elkaar gaan, is het nog maar de vraag wat voor partner hij en jij krijgen en hoe die het met de kinderen doen, die niet van hun zijn.
pi_67348118
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Die verhouding is erg, persoonlijk zou ik het nog 1x proberen, als er dan weer eens slippertje is, dan ist gelijk over.
Je kan niet in de toekomst kijken, maar ik heb wel de indruk dat jullie nog een toekomst met elkaar hebben, hij houdt nog van je en doet daarnaast alles goed.
Mocht je uit elkaar gaan, is het nog maar de vraag wat voor partner hij en jij krijgen en hoe die het met de kinderen doen, die niet van hun zijn.
Dit zou natuurlijk niet de reden moeten zijn om bij elkaar te blijven.

Ik heb de reacties van TS nog eens goed doorgelezen en wat mij opvalt is dat TS wel erg makkelijk doet over de redenen die vriendlief aangeeft waarom hij is vreemdgegaan. Mijn vriend zou allang het gat van de deur hebben gezien als hij tegen mij zei "dat het gewoon gebeurde". Zoiets gebeurd niet zomaar.

Ik vind het wel goed dat je hem even het huis hebt uitgeschopt. En dat je moeite hebt om met hem te praten is logisch, zeker gezien de woede die je voelt. Je zal vanzelf merken dat je uiteindelijk na een paar weken wat beter kan denken.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:46:09 #164
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67348398
Misschien heb je er overheen gelezen, maar hoe oud is je partner? (gewoon nieuwsgierigheid)
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67352562
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Wat is het nou voor een onzin dat een alleenstaande vrouw per definitie een slechte opvoeder is?? Belachelijk, ik ken genoeg voorbeelden van alleenstaande vrouwen met kinderen die het er hartstikke goed vanaf brengen wat betreft het opvoeden van hun kinderen hoor!
De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

Voorbeeld van kinderen uit single moeder opvoedingen?

Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.
Charles Manson heeft zijn vader nooit gekend.

Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:04:54 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:07:28 #166
92279 N.icka
Windforce 11
pi_67352748
pi_67353331
Dit geloof je toch niet
pi_67354144
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:00 schreef Aneurism het volgende:

[..]

De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders, de meeste schoolverlaters zijn kinderen van alleenstaande moeders. Vrouwen zijn ongeschikt om kinderen op te voeden, het probleem met vrouwen is namelijk dat ze niet luisteren en een man nodig hebben die hun dat duidelijk maakt. Wat dat betreft zijn mannen beter dan vrouwen, omdat mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren.

Hillary Clinton schreef een boek genaamd “It takes a Village to Raise a Child”, of iets in die trant. Het was iig niet belangrijk genoeg om te onthouden. Maar het punt is dat vrouwen een kind niet alleen kunnen opvoeden. Ze hebben hulp nodig, en nog belangrijker: Ze hebben mannen nodig bij het opvoeden.

Vrouwen zijn slecht in het opvoeden van kinderen. Mannen kunnen kinderen opvoeden, een fulltime baan hebben, hobbies hebben zoals drinken met vrienden en naar de sportschool gaan en nog genoeg tijd hebben om met vrouwen te flirten. De reden? Omdat we mannen zijn. We zijn betere opvoeders en als het er op aan komt zijn we net een inktvis aan de speed: We hebben overal een vinger in de spreekwoordelijke pap.

Hitler werd in zijn tienerjaren opgevoed door zijn moeder na de dood van zijn vader.

Zoals bekend heeft Lynn Spears de grootste vinger in de pap gehad van de opvoeding van Britney Spears en die andere huppelkut van een dochter, we zien ook hier de vernietigende effecten door de opvoeding van een vrouw.

[ afbeelding ]

Ik snap niet waarom je zoveel moeite doet om hier zo´n lang verhaal neer te zetten, blijkbaar heb je echt niks beters te doen, alleen maar je kortzichtige en bekrompte mening hier te verkondigen, en het gaat nog niet eens over mijn topic!! Liever geen reactie van jou, heb er niks aan, get a life, vrouwenhater
pi_67354197
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_67356031
Allereerst wil ik je sterkte wensen in deze moeilijke situatie.

Wat een extreem lage streek van die kerel zeg....Persoonlijk zou ik zeggen....Mensen die vreemdgaan veranderen niet. Het is ontzettend zwak van hem om het ergens anders te zoeken als het te moeilijk voor hem was. Ik denk dat hij gewoon niet om kon gaan met de situatie en vreemdgaan als de oplossing zag.

Toch...ondanks dat hij een grote eikel is...en dat ik denk dat dumpen het beste is omdat hij er toch nooit van leert, kan ik me wel heel goed voorstellen dat je met hem verder wil...Het zal hard werken zijn voor jullie allebei, hij zal geduld met je moeten hebben en er nu wel voor je moeten zijn en je steunen...hij lijkt er wel oprecht spijt van te hebben. En ik denk dat hij dat nu ook echt heeft. Maar dat gevoel verdwijnt wel weer bij hem. en dan is t maar weer zien wat er dan gebeurt...

(ik heb btw 2 dagen geleden mijn vriend ook geloosd omdatie vreemd was gegaan dus ik ben enigzins bevooroordeeld)
Karma will get back @ you
pi_67356232
quote:

[..]

De gevangenissen zitten vol met mannen van alleenstaande moeders,
<<snip>>
schattebolletje, alleenstaande moeders hebben heul geen man.........

vooruit, nog een logica-tikje dan
quote:
mannen de gehele dag naar de vernederende mening van een vrouw moeten luisteren
mannen die de hele dag de tijd hebben om naar hun wijf te luisteren zijn werkloze klaplopers die in huis ook al geen poot uitsteken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:29:34 #172
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67357527
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef mysterieblonde het volgende:

knip

Niet eens een voorstel van je om eens goed wraak te nemen? Valt me weer van je tegen
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:51:17 #173
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_67358132
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:24 schreef Shivo het volgende:
Als ik jouw verhaal lees zou ik ook vreemdgaan - met dat gezeur over hoe zwaar je het wel niet hebt. En van mensen die het over 'kindjes' hebben krijg ik aambeien.

Als ik de toon in je bericht een beetje juist interpreteer ('meneer') zit er bij jou ook zoveel frustratie dat deze relatie nooit meer gezellig gaat worden.

Alleenstaande moeders maken bij mij ook weinig kans - maar dat had je misschien moeten bedenken voor je aan kinderen begon op je 22e. Je realiseerde je toen ook vast wel dat je daar nog erg jong voor was, toch?
Voel ik hier frustratie dat een ander dacht een goed leven te hebben opgebouwd op jonge leeftijd terwijl jij als 40-jarige maagd nog savonds voor 12en thuis moet zijn van moeders ?

Ik vind je een beetje een kwal om andermans moeilijkheden zomaar af te doen als niets. Het is wel vroeg, maar dat soort mensen die dat op een verantwoorde manier doen en zich helemaal kunnen redden bewonder ik alleen maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elfy op 24-03-2009 15:09:31 ]
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:47:46 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67360211
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:47 schreef mysterieblonde het volgende:
Allereerst wil ik je sterkte wensen in deze moeilijke situatie.

Wat een extreem lage streek van die kerel zeg....Persoonlijk zou ik zeggen....Mensen die vreemdgaan veranderen niet. Het is ontzettend zwak van hem om het ergens anders te zoeken als het te moeilijk voor hem was. Ik denk dat hij gewoon niet om kon gaan met de situatie en vreemdgaan als de oplossing zag.

Toch...ondanks dat hij een grote eikel is...en dat ik denk dat dumpen het beste is omdat hij er toch nooit van leert, kan ik me wel heel goed voorstellen dat je met hem verder wil...Het zal hard werken zijn voor jullie allebei, hij zal geduld met je moeten hebben en er nu wel voor je moeten zijn en je steunen...hij lijkt er wel oprecht spijt van te hebben. En ik denk dat hij dat nu ook echt heeft. Maar dat gevoel verdwijnt wel weer bij hem. en dan is t maar weer zien wat er dan gebeurt...

(ik heb btw 2 dagen geleden mijn vriend ook geloosd omdatie vreemd was gegaan dus ik ben enigzins bevooroordeeld)
als ik die post van jou leest, ben je niet helemaal normaal en ik ben niet de enigste die dat zegt. die relatie van jou is ook niet te vergelijken van de TS en er zijn ook geen kinderen in het spel.
pi_67360287
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:52 schreef simmu het volgende:

[..]

schattebolletje, alleenstaande moeders hebben heul geen man.........

vooruit, nog een logica-tikje dan
[..]

mannen die de hele dag de tijd hebben om naar hun wijf te luisteren zijn werkloze klaplopers die in huis ook al geen poot uitsteken.
Sorry, ik had rekening moeten houden met het domme brein van een vrouw. Die van jou dus.
Gevangenissen zitten vol met zonen van alleen staande moeders. Begrijp je het nu wel vrouw?

Wederom een aanduiding waarom mannen beter zijn dan vrouwen, mannen denken na voordat ze hun mening uiten. Het resultaat is een gefundeerde reactie, iets wat bij vrouwen per definitie mist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')