abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67422963
Wat heeft dit hierboven met het topic te maken?..
Voer die nutteloze discussies effe lekker ergens anders
pi_67429092
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 03:01 schreef Aneurism het volgende:

[..]

- 20 manpoints.
Op het moment dat je vriendin niet mee leest, krijg je dan je ballen ook terug?
-40 manpoints voor jouw.
Ik ben een vrouw namelijk
quote:
Het vreemde is, ik hoor van pedagogen juist dat na je 4e levensjaar pas dingen gaat herinneren. True de basis van wat wel en niet mag leer je tussen 2-4 jaar door middel van het testen van je ouders, waar je echter voorbij gaat in dit verhaal is dat je gehele jeugd je vormt. Kortom als er een leeftijd is om uit elkaar te gaan, dan is het nu wel. Een traumatische gebeurtenis herinnert een kind zich niet of nauwelijks.
Met die laatste 2 zinnen ben ik het niet met je eens. Wanneer ouders uit elkaar gaan maakt geen reet uit. Wat belangrijk is bij de ontwikkeling van een kind is dat ze in een stabiele gezinssituatie zitten. En of dat nou alleen een moeder is of een vader maakt niet uit. Als er maar rust in het gezin heerst.
quote:
Ook dat goeie qua opvoeding betwijfel ik, ze schreef zelf:
"Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer"
Het is menselijk, maar je mag je kinderen nooit in een scheiding betrekken. Als het nu al bijna mis gaat, laat staan wat er gebeurt als er om bezittingen en alimentatie gevochten word. Een vrouw zal zich niet inhouden dankzij hun manipulatieve karakter en haatdragende aard.
Bron graag. Waar haal je in vredesnaam de informatie vandaan dat vrouwen haatragend en manipulered zijn? Bij de scheiding van mijn ouders is er ontzettend veel gezeik geweest. En nee, dat komt niet door de haatdragende en manipurende houding van mijn moeder; mijn vader was schizofreen
quote:
De reden waarom vrouwen nog steeds kinderen krijgen bij de scheiding is simpel: Het recht gaat nog steeds er van uit dat de vrouw haar plichten neemt zoals dit bijvoorbeeld ging in 1950, 1960. Ze zou thuis blijven om de kinderen op te voeden. Helaas is vadertje tijd neergeknuppeld als een zielig zeehondje door lieden als J. Howard Miller. De vrouw ruilde het bakken van een appeltaart (waar kan je nog een goeie taart krijgen op de Albert Hein en Oma's taarten na?) in voor pijpen, flamboyant gedrag en carrière maken.

Ik wil je even bedanken. Deze opmerking heeft mij zo aan het lachen gemaakt dat ik bij van mijn stoel afviel.
Maar ja, blijf jij maar lekker geloven dat de rechter de geschiedenis gebruikt om de voogd van een kind te bepalen. Ondertussen weten wij dat de rechter uitgaat van de belangen en het geluk van het kind.
quote:
Justitie loopt hopeloos achter, en nog meer hopeloos geblaat
Ik denk dat jij op achter loopt
quote:
Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.
Nogmaals ik ben dus vrouw. En racistisch, nee. Dit zijn keiharde feiten. Evenals dat het een feit is dat er meer mannen dan vrouwen in de gevangenis zitten. En ja hoor, ik zal wel even een bron geven:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?VW=T&DM=SLNL&PA=37264&D1=0-6&D2=0&D3=a&D4=0&D5=(l-9)-l&HD=090326-1336&HDR=G3,G4&STB=T,G2

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1964-wm.htm

http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:56:21 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67433351
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef justmeandmykids het volgende:
Wat heeft dit hierboven met het topic te maken?..
Voer die nutteloze discussies effe lekker ergens anders
x2, cmck, start maar een nieuw topic,maar voer de discussie niet hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 26-03-2009 16:13:38 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 15:59:13 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67433434
dat mag idd best in een apart topic, hier is het niet echt op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67434882
Sorry, ik zal ermee ophouden..

TS: Zijn er nog updates? Is je woede al een beetje bekoeld? Heb je al een mogelijkheid gevonden om met je partner te praten? Zoals ik in een eerdere post al aangaf: Probeer een duidelijker antwoord te krijgen op waarom hij is vreemgegaan. Persoonlijk zou ik geen genoegen nemen met een antwoord als: Het gebeurde gewoon. Zoiets gebeurd namelijk niet gewoon. Of er zitten een paar kronkels in zijn kop of er zijn een hoop dingen aan vooraf gegaan waar jij ook wat aan zou kunnen veranderen. Let op: IIk zeg niet dat het jouw schuld is en ik wil jou niet de schuld geven van dit alles. Maar het onderhouden van een relatie moet van beide kanten komen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 18:30:15 #206
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67470269
Ts, je slaapt dit weekend weer alleen of mag je man al terugkomen?
pi_67475809
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef THEFXR het volgende:
Ts, je slaapt dit weekend weer alleen of mag je man al terugkomen?
Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,, daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
Bedankt voor je belangstelling
  maandag 30 maart 2009 @ 13:31:53 #208
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_67544688
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,, daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
Learning to love life by living through loss and mistakes.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:35:32 #209
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67544804
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ja, dat wil ik ook wel weten!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67587582
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:

[..]

Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
Allemaal bedankt voor jullie reacties
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:20:04 #211
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_67587702
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
Nou, goed dat je een keuze hebt gemaakt, is al beter dan al die onzekerheid..!
Ik hoop voor je dat alles goed komt, veel succes!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_67600434
quote:

[..]

En hoe gaat hij dat doen dan, jouw vertrouwen terugwinnen?

Ik heb op geen enkel moment in dit topic het idee gehad dat jij hem zou verlaten. Hij wel?
pi_67637088
Succes en veel geluk! Tip: blijf wel van jezelf uitgaan... mooie praatjes vullen nog geen gaatjes.
Hé, kom mee naar smurfenland!
  donderdag 2 april 2009 @ 13:40:16 #214
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_67643824
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
Ben ik niet met je eens. Kwestie van wilskracht en respect voor anderen. Ben er zelf voorbeeld van. (Ook recent slachtoffer bij de weg. Karma is zo ironisch.)
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67646427
Zorg er in ieder geval voor dat je gaat leven, neem de kinderen mee naar speelgroepjes ed, doe vrijwilligerswerk: kortom ga in het leven staan. Op die manier ben je mentaal minder afhankelijk en heb je het hopelijk te druk om je continue zorgen te maken. Laat het aan hem over zich te bewijzen tegenover jou.

Sterkte
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:16:09 #216
164850 Rob
't is patat
pi_67665670
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:

[..]

Lijkt wel zo'n klassiek geval.
Hoop voor je dat het werkt

Anders spreken we je over zes maanden wel weer.

Geluk
  zaterdag 4 april 2009 @ 05:10:37 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67697640
quote:

[..]

Als je echt geen vertrouwen meer hebt is de relatie over,alleen spreek je jezelf tegen, er is geen vertrouwen in je man, maar wel vertrouwen in de relatie
Ik zou niet weten waarom je geen vertrouwen meer hebt, je hebt het toch uitgepraat, dus weet je waarom het gebeurt is.
pi_67697704
quote:

[..]

Een happy end .

Veel sterkte & succes gewenst. En ik vind het bewonderenswaardig van je .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:41:03 #219
164850 Rob
't is patat
pi_67698553
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 05:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Een happy end .

Veel sterkte & succes gewenst. En ik vind het bewonderenswaardig van je .
Of het eind Happy is valt nog te bezien.
Bewonderenswaardig durf ik het ook niet te noemen.

Liefde maakt blind, maar ook vaak de "angst" om alleen te zijn. Zeker als je met kleintjes zit.

De hoop is dat het goed uitpakt en ze elkaar goed in hun eigen waarde laten.
Omdat het tijdens momenten waar dit echt nodig was niet is gebeurd heb ik er niet al te veel vertrouwen in.
anderzijds wel bewondering voor TS haar zelfopoffering om het te laten werken. Als ze zichzelf maar niet totaal vergeet om het te laten werken. iedereen heeft recht op hetzelfde stukje geluksgevoel. Hoop dat hij haar dat nu ook kan geven.
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:57:40 #220
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67698715
quote:
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel.
Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67699119
quote:

[..]

Waarom vertrouw je er dan wel op dat het wel goed gaat komen? En wat is er duidelijk geworden doordat je eerlijk tegen hem bent geworden? En als hij zo eerlijk is geweest, waarom vertrouw je hem dan niet? En wat is de basis van je vertrouwen dat het weer goed gaat komen dan? En was hoe hij je nu overgehaald heeft niet ook zo de eerste keer dat hij vreemdging?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_67700328
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.
!

Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
pi_67746542
Wat heeft hij er eigenlijk over gezegd? Heeft hij spijt, kun je dat zien?
Hebben jullie het ook gehad over de reden dat hij is vreemdgegaan?

Als je met de relatie verder gaat, zal dit ongetwijfeld heel erg moeilijk worden. Zeker als het gaat om vertrouwen, vooral om het feit dat hij jou heeft laten zitten in een zeer zware periode waarbij HIJ jou zou hebben moeten steunen.
Ik zal eerlijk zijn, mijn vriend is 1.5 jaar geleden vreemdgegaan. Normaal zou ik het gelijk uit hebben gemaakt, maar had het er met een seksuoloog over gehad en die bracht mij op een ander gedachte spoor. Had me in "het vreemdgaan" verdiept en veel gepraat met mijn vriend en heb hem een tweede kans gegeven. Het is heel moeilijk geweest om er samen weer voor te moeten gaan niet alleen voor mij maar ook voor hem. Achteraf ben ik wel blij dat ik hem een kans heb gegeven maar aan de andere kant had ik mezelf ook al die moeite kunnen besparen.
In jou geval vind ik je vriend een zware egoist.. dat zal zijn karakter ook wel zijn. en zal herhaling in de toekomst er waarschijnlijk wel inzitten. Je kunt er beter nu mee stoppen dan over 5 jaar (is mijn mening)
  maandag 6 april 2009 @ 03:58:41 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67748592
mevrouw de TS, wil niet meer reageren
  maandag 6 april 2009 @ 06:43:05 #225
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67748971
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
!

Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_67749017
quote:
Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67777615
quote:
Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik denk er net zo over. Maar TS is nog jong en wrs. zoals Isabeau zegt bang om de alle verantwoordelijkheid te durven dragen. Het is ook allemaal niet makkelijk. W.m.b. is die jongen een derde kind die ze beter aan de kant zou kunnen zetten waardoor ze misschien emotioneel i.i.g. veel minder zorgen aan haar hoofd zal hebben en ook een baan zoeken, al was het maar een paar uurtjes per week. Het lijkt me beter om niet te lang uit het arbeidsleven te raken ondanks kinderen. Het maakt je afhankelijk en dat weet zo'n gozer natuurlijk ook.

Maar goed, hij is er met een paar daagjes ouders mooi mee weggekomen en er zal wel een herhaling komen. Misschien dat de kinderen dan wat ouder zullen zijn en ze wel durft weg te gaan.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:56:17 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_67778393
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

Inderdaad, dapper en stom, mét angst om het alleen niet te kunnen rooien.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 12:18:02 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67824551
quote:
(Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)
Ik wilde er een poging aan wagen om het hele stuk te lezen.... Maar na het lezen van bovenstaande was dit tegen beter weten in

He did it once, he did it twice, he will do it again.

Lozen die handel
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 8 april 2009 @ 12:28:33 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67824883
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67825867
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
dat zag je al terug in het topic hier.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67919507
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:

[..]

!

Ik kende ook zo'n koppel, alleen is de man toen de kinderen oud genoeg waren (lees: de twee dochters hadden werk) uiteindelijk toch vertrokken door een briefje achter te laten op het aanrecht. Had hij het 15 jaar eerder gedaan, ging het resultaat volgens mij voor de beide partners beter geweest zijn. Nu heeft de vrouw jarenlang alles door de vingers gezien en blijft ze uiteindelijk toch alleen achter.
pi_67920978
Je staat eigenlijk al op scherp voor de volgende misstap? Nu doet hij zijn best maar op den duur gaat de rol van boetedoener hem de keel uithangen en op het moment dat hij weer makkelijker wordt ga jij de druk waarschijnlijk weer opvoeren en zal hij daar weer aan willen ontsnappen..

Ik denk dat het echt kiezen of delen wordt en dat je alleen open communicatie met hem kunt hebben als je hem gaat accepteren zoals hij is, niet zoals je zou willen dat hij is. Maar goed dat geldt denk ik voor 90% van de relaties.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')