-40 manpoints voor jouw.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:01 schreef Aneurism het volgende:
[..]
- 20 manpoints.
Op het moment dat je vriendin niet mee leest, krijg je dan je ballen ook terug?
Met die laatste 2 zinnen ben ik het niet met je eens. Wanneer ouders uit elkaar gaan maakt geen reet uit. Wat belangrijk is bij de ontwikkeling van een kind is dat ze in een stabiele gezinssituatie zitten. En of dat nou alleen een moeder is of een vader maakt niet uit. Als er maar rust in het gezin heerst.quote:Het vreemde is, ik hoor van pedagogen juist dat na je 4e levensjaar pas dingen gaat herinneren. True de basis van wat wel en niet mag leer je tussen 2-4 jaar door middel van het testen van je ouders, waar je echter voorbij gaat in dit verhaal is dat je gehele jeugd je vormt. Kortom als er een leeftijd is om uit elkaar te gaan, dan is het nu wel. Een traumatische gebeurtenis herinnert een kind zich niet of nauwelijks.
Bron graag. Waar haal je in vredesnaam de informatie vandaan dat vrouwen haatragend en manipulered zijn? Bij de scheiding van mijn ouders is er ontzettend veel gezeik geweest. En nee, dat komt niet door de haatdragende en manipurende houding van mijn moeder; mijn vader was schizofreenquote:Ook dat goeie qua opvoeding betwijfel ik, ze schreef zelf:
"Zij hebben niks aan schreeuwende ouders, nu hou ik me in voor de kinderen maar dat lukt bijna niet meer"
Het is menselijk, maar je mag je kinderen nooit in een scheiding betrekken. Als het nu al bijna mis gaat, laat staan wat er gebeurt als er om bezittingen en alimentatie gevochten word. Een vrouw zal zich niet inhouden dankzij hun manipulatieve karakter en haatdragende aard.
quote:De reden waarom vrouwen nog steeds kinderen krijgen bij de scheiding is simpel: Het recht gaat nog steeds er van uit dat de vrouw haar plichten neemt zoals dit bijvoorbeeld ging in 1950, 1960. Ze zou thuis blijven om de kinderen op te voeden. Helaas is vadertje tijd neergeknuppeld als een zielig zeehondje door lieden als J. Howard Miller. De vrouw ruilde het bakken van een appeltaart (waar kan je nog een goeie taart krijgen op de Albert Hein en Oma's taarten na?) in voor pijpen, flamboyant gedrag en carrière maken.
Ik denk dat jij op achter looptquote:Justitie loopt hopeloos achter, en nog meer hopeloos geblaat
Nogmaals ik ben dus vrouw. En racistisch, nee. Dit zijn keiharde feiten. Evenals dat het een feit is dat er meer mannen dan vrouwen in de gevangenis zitten. En ja hoor, ik zal wel even een bron geven:quote:Ondanks je HBO diploma ben je vrij racistisch, niet echt een teken van intelligentie. Misschien toch iets te veel vrouw meegekregen tijdens je opvoeding.
x2, cmck, start maar een nieuw topic,maar voer de discussie niet hier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:12 schreef justmeandmykids het volgende:
Wat heeft dit hierboven met het topic te maken?..![]()
Voer die nutteloze discussies effe lekker ergens anders
Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:30 schreef THEFXR het volgende:
Ts, je slaapt dit weekend weer alleen of mag je man al terugkomen?
En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,,daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
Bedankt voor je belangstelling
Ja, dat wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
En hoe is de avond afgelopen? Hebben jullie goed kunnen praten??
Nou, goed dat je een keuze hebt gemaakt, is al beter dan al die onzekerheid..!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
Allemaal bedankt voor jullie reacties
En hoe gaat hij dat doen dan, jouw vertrouwen terugwinnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Ja, we hebben ontzeeeettend lang gepraat pppff maar er zijn een hoop dingen duidelijk doordat we ook eerlijk tegen elkaar zijn geweest. Hij blijft nu hier en ik heb de beslissing gemaakt om met hem verder te gaan, het zal veel tijd en energie kosten om het vertrouwen in hem terug te krijgen, en andersom voor hem natuurlijk om dat vertrouwen terug te winnen..
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel. En als dat er nog is willen wij er voor gaan..
Ben ik niet met je eens. Kwestie van wilskracht en respect voor anderen. Ben er zelf voorbeeld van. (Ook recent slachtoffer bij de weg. Karma is zo ironisch.)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:12 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen, vreemdgaan leer je NOOIT af. Wat ze ook mogen beweren, de eerste mogelijkheid grijpen ze net zo hard weer.
Lijkt wel zo'n klassiek geval.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:59 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Haha vanavond slaap ik nog alleen, morgen gaan de kids een nachtje naar opa en oma en komt hij weer thuis..zal een lange nacht worden, met praten bedoel ik dan he!?!,,daarna zien we wel verder...daar blijven en elkaar ontlopen is geen oplossing..
Bedankt voor je belangstelling
Als je echt geen vertrouwen meer hebt is de relatie over,alleen spreek je jezelf tegen, er is geen vertrouwen in je man, maar wel vertrouwen in de relatiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Een happy endquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
Of het eind Happy is valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 4 april 2009 05:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Een happy end.
Veel sterkte & succes gewenst. En ik vind het bewonderenswaardig van je.
Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
Ik heb nu natuurlijk nul komma nul vertrouwen in hém, maar vertrouwen in het feit dat het goed kan komen tussen ons, dat heb ik wel.
Waarom vertrouw je er dan wel op dat het wel goed gaat komen? En wat is er duidelijk geworden doordat je eerlijk tegen hem bent geworden? En als hij zo eerlijk is geweest, waarom vertrouw je hem dan niet? En wat is de basis van je vertrouwen dat het weer goed gaat komen dan? En was hoe hij je nu overgehaald heeft niet ook zo de eerste keer dat hij vreemdging?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef justmeandmykids het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zeg : goeie basis ! Maar succes, hij zal het vreemdgaan nu wel beter verschuilen, dus wie weet krijg je inderdaad het goeie gevoel weer helemaal terug.
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:!
Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel..
Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.quote:Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
Ik denk er net zo over. Maar TS is nog jong en wrs. zoals Isabeau zegt bang om de alle verantwoordelijkheid te durven dragen. Het is ook allemaal niet makkelijk. W.m.b. is die jongen een derde kind die ze beter aan de kant zou kunnen zetten waardoor ze misschien emotioneel i.i.g. veel minder zorgen aan haar hoofd zal hebben en ook een baan zoeken, al was het maar een paar uurtjes per week. Het lijkt me beter om niet te lang uit het arbeidsleven te raken ondanks kinderen. Het maakt je afhankelijk en dat weet zo'n gozer natuurlijk ook.quote:Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
Inderdaad, dapper en stom, mét angst om het alleen niet te kunnen rooien.quote:Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.
Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
Ik wilde er een poging aan wagen om het hele stuk te lezen.... Maar na het lezen van bovenstaande was dit tegen beter weten inquote:(Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)
ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...quote:Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.
Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
dat zag je al terug in het topic hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
Ik kende ook zo'n koppel, alleen is de man toen de kinderen oud genoeg waren (lees: de twee dochters hadden werk) uiteindelijk toch vertrokken door een briefje achter te laten op het aanrecht. Had hij het 15 jaar eerder gedaan, ging het resultaat volgens mij voor de beide partners beter geweest zijn. Nu heeft de vrouw jarenlang alles door de vingers gezien en blijft ze uiteindelijk toch alleen achter.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]!
Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |