Natuurlijke selectie/survival of the fittest FTWquote:Op zondag 22 maart 2009 16:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mompelt iets met niet overleven... en zn gen sterft vanzelf uit
Mobiel heeft ie aan zn moeder gegeven.quote:Op zondag 22 maart 2009 04:26 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het is al zo lang geleden, ik denk niet dat die 'vriend' die telefoon nog gebruikt. Dit was een jaar geleden wel een goed idee geweest. Nu komt nachtdier aan met dingen als op hyves krabbelen.
Volgens mij lacht die 'vriend' nachtdier gewoon uit, dat zou ik ook doenGratis& voor niks een mooie telefoon.
Kun je dus mooi zijn moeder bellen...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:38 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Mobiel heeft ie aan zn moeder gegeven.
Hij heeft nu zn profiel maar op verborgen gezet
Waarom bedreig je hem niet met materiële schade? (zoals het krassen met je sleutel op zijn auto) En als hij niet op de bedreiging ingaat, de materiële schade toepassen. En als je dat niet durft en je wilt toch echt wat actie ondernemen, kun je hem laten dagvaarden/aangeven bij de politie, is dat dan geen optie? Gewoon aangeven.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:38 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Mobiel heeft ie aan zn moeder gegeven.
Hij heeft nu zn profiel maar op verborgen gezet
Ja zeg, als het zo makkelijk zou zijn had hij dat allang gedaan...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef PierreTT het volgende:
Wachten bij zn voordeur totdat ie langskomt?
Wat is daar niet makkelijk aan? Die jongen heeft toch een vaste verblijfsplaats?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:16 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ja zeg, als het zo makkelijk zou zijn had hij dat allang gedaan...
eeh, ja, dat wel volgens mij...quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is daar niet makkelijk aan? Die jongen heeft toch een vaste verblijfsplaats?
Ja, dat lijkt me ookquote:Op maandag 23 maart 2009 21:30 schreef FFnog het volgende:
[..]
eeh, ja, dat wel volgens mij...
Maar toch is het wel een probleem volgens mij hoor...
We wachten wel even wat nachtdier2 hier voor reactie op geeft...
Maar zo makkelijk zal het toch wel niet zijn, dan had hij dat toch twee jaar geleden al gedaan...???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door nachtdier2 op 23-03-2009 23:56:45 ][quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
En het komt niet bij hem op die auto weg te doen om zijn schulden af te betalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:57 schreef nachtdier2 het volgende:
Uiteraard speelt zn auto een flinke rol.
Nee, dat ding is ongetwijfeld sponsored bij mama?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En het komt niet bij hem op die auto weg te doen om zijn schulden af te betalen
Ah jij helpt iedereen normaal gesproken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:32 schreef nachtdier2 het volgende:
En hij hoeft echt niet meer voor hulp ofzo bij me aan te kloppen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Goed, voor mn fans een update.
Hij heeft inderdaad een vaste verblijfsplaats, maar daar is ie lang niet altijd dus... Maanden terug had ie het erover dat ie een waterrekening van 6 euro had. Kan ook wel kloppen, heb zn wagen daar vaak niet zien staan.
Anyway, vanmiddag heb ik 'm maar op zn werk gebeld. Ik heb m gesproken en hij beseft zelf ook wel dat ik boos ben en snapt mijn kwade reactie. Het hoge woord kwam er ook direct uit; hij kan dus niet over zn geld beschikken omdat ie daar niet vrij over kan beschikken. Denk dus dat het een overduidelijk geval van schaamte is, de waarheid niet onder ogen durven te komen waarschijnlijk. Klinkt wellicht raar, maar ik kan me het wel voorstellen dat je je rotschaamt als je onder bewind staat van misschien wel een schuldhulpverlening ofzo?
Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen. Eerste maand 40 euro, daarna 2 maanden 50 euro per maand. Misschien iets minder, misschien iets meer de eerste maand. Ik ben dus benieuwd; heb m ook duidelijk gemaakt dat ik geen zin in weer mooie woorden heb en ik geloof dat de booschap nu wel aangekomen is eindelijk...Schappelijk van je, maar was dit nou echt zo moeilijk? Had je dit nou echt niet veel eerder kunnen doen? Ik hoop dat hij zijn afspraken nu wel nakomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:53 schreef THEFXR het volgende:
Die gast gaat nooit betalen, heeft gewoon alles aan elkaar gelogen om van nachtdier2 af te zijn. Hij had gewoon geld van zijn moeder moeten lenen om nachtdier2 in 1x af te betalen.
Als het een vriend was geweest, zou hij bijvb 25 euro rente betalen omdat jij er 2 jaar op hebt gewacht.
Ik heb dr geen haast mee gehad. Tussentijds heeft ie ook voor andere werkgever gewerkt, waarvan ik niet wist welke het was. Weet pas sinds kort dat ie weer terug was bij zn oude werkgever. Dus, ja, had eerder gekund. Maar ik heb er nooit de moeite voor genomen en ook niet gevraagd om 3 topics ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Schappelijk van je, maar was dit nou echt zo moeilijk? Had je dit nou echt niet veel eerder kunnen doen? Ik hoop dat hij zijn afspraken nu wel nakomt!
En, wat heb je afgesproken...???quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:34 schreef FFnog het volgende:
En wanneer zou die eerste 40 euro op jouw rekening moeten staan...???
Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen. Eerste maand 40 euro, daarna 2 maanden 50 euro per maand. Misschien iets minder, misschien iets meer de eerste maand. Ik ben dus benieuwd; heb m ook duidelijk gemaakt dat ik geen zin in weer mooie woorden heb en ik geloof dat de booschap nu wel aangekomen is eindelijk...
Ben jij nu echt zo naief?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef nachtdier2 het volgende:
... hij kan dus niet over zn geld beschikken ..... als je onder bewind staat van misschien wel een schuldhulpverlening ofzo? ... Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen.
Doorgeven aan het budgetbeheer? dat je prive schuldeiser bent, zakelijke gaan nl voor, dus ik denkt dat je aan het kortste eind trekt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:28 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, mooie weet ik er niet van . Maar hij beheert zn geld dus niet meer zelf. Misschien schuldhulpverlening, misschien iemand die wel met geld om kan gaan.
Vandaag zowaar een reactie gekregen op mn mail met de mededeling dat ie het door zou geven. Ik wacht maar af...
Deel 4 gaat nog wel komen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen idee wie/wat/waar beheert.
Ik geef m een paar weken de tijd, voordeel van de twijfel.
slappe hap, dat dacht je toen ook en het zijn inmiddels 2 jaar geworden and counting.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen idee wie/wat/waar beheert.
Wat ontzettend verstandig, dat vertrouwen is echt op zijn plaatsquote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef nachtdier2 het volgende:
Hoeveel geld ging 't om? Ben ik inmiddels vergeten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 04:08 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Wat ontzettend verstandig, dat vertrouwen is echt op zijn plaats![]()
Hoe lang wacht je nu al op je geld? En hoe vaak heeft ie' je niet afgescheept?
Ja , kunt ook 30% per dag doen natuurlijk...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
Als je nou 5% rente per maand had gedaan![]()
Dan had je nu 140*1,0524 = 451,51 euro gehad!
En wat een kankertriest kind ben jij! Allereerst vanwege je taalgebruik. Ten tweede vanwege je hersencapaciteit en ten derde moet je eerst kijken wie telkens de TS is. Ik heb niet gevraagd om 3 topics he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
3 fucking topics hierover, Nachtdier wat een kankerhuilie ben jij eigenlijk![]()
Ga gewoon in je wagen zitten voor zijn deur, als hij thuiskomt spreek je hem en loop je desnoods met 'm mee naar binnen en maak je duidelijk dat je niet weggaat voor je je geld hebt, doet hij moeilijk gris je gewoon wat mee van waarde...
Deur intrappen en voor 140,- spullen verkopen die van hem zijn, ik had het al een keer gezegd. Wat is er nou in hemelsnaam NIET goed aan dat idee????quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef nachtdier2 het volgende:
En daarnaast, ik ga niet dag in dag uit uren staan wachten tot meneer eindelijk thuis is. Ik heb wel wat beters te doen!
Dan had je 154,35 gehad, das ook niet echt winst makenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:45 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ja , kunt ook 30% per dag doen natuurlijk...
5% is een redelijke rente op jaarbasis...
Het feit dat dat achterlijke rechtssysteem in Nederland dat soort dingen niet toelaat en ik dan lekker mn eigen advocaat mag dokken en een boete krijg?quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Deur intrappen en voor 140,- spullen verkopen die van hem zijn, ik had het al een keer gezegd. Wat is er nou in hemelsnaam NIET goed aan dat idee????
Leef jij toch in een heel ander Nederland dan ik..quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Het feit dat dat achterlijke rechtssysteem in Nederland dat soort dingen niet toelaat en ik dan lekker mn eigen advocaat mag dokken en een boete krijg?
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En wat een kankertriest kind ben jij! Allereerst vanwege je taalgebruik. Ten tweede vanwege je hersencapaciteit en ten derde moet je eerst kijken wie telkens de TS is. Ik heb niet gevraagd om 3 topics he?
En daarnaast, ik ga niet dag in dag uit uren staan wachten tot meneer eindelijk thuis is. Ik heb wel wat beters te doen!
Anders reageer je niet ofzo...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.
En wat maakt mij nu opeens arrogant of bang? En waarom zou ik een slotje moeten vragen terwijl een ander het geopend heeft?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan laat het topic sluiten, je bent toch te bang/arrogant om echt het geld terug te vragen. je laat je al 3 jaar met smoesjes afschepen door die nepvriend van je.
Omdat je schijnbaar niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor dit 3 delen topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En wat maakt mij nu opeens arrogant of bang? En waarom zou ik een slotje moeten vragen terwijl een ander het geopend heeft?
Dit, als jij je geld terug wil zul je er moeite voor moeten doen, jij meent dat het geld maar komt aanwaaien.quote:ik ga niet dag in dag uit uren staan wachten tot meneer eindelijk thuis is. Ik heb wel wat beters te doen!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat je schijnbaar niet verantwoordelijk wil gehouden worden voor dit 3 delen topic.
[..]
Dit, als jij je geld terug wil zul je er moeite voor moeten doen, jij meent dat het geld maar komt aanwaaien.
Heb je het eerste termijn al binnen en hoe zou hij dat betalen, contant of via de bank overmaken?
In het eerste deel had je ook zulke mooie teksten, we zijn bij deeltje drie en nog niks verderquote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
Met wraakacties heb jij je geld niet terug, bel zijn moeder op en vraag advies hoe met haar zoon om te gaan, ze zal natuurlijk nieuwsgierig zijn, vertel dan het hele verhaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar goed, we'll see. Als er nu niet binnen een maand wat gestort is, heeft ie een probleem erbij. Dan moet ik wel eigenlijk en dan moet ik het wel haast op een schofterige manier doen.
Weet jij alles? Nee...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
In het eerste deel had je ook zulke mooie teksten, we zijn bij deeltje drie en nog niks verder![]()
Kortom, wachten op de (anti)climax.
Maar je smult er wel van, je zou ook gewoon een modje kunnen verzoeken de reeks dicht te gooien, maar dat doe je niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:30 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier 3 topics over heb geopend. Slechts eentje: de eerste.
Wil dus niet zeggen dat ik een huilie ben, omdat ik er keer op keer een nieuw topic voor open.
heb je zijn moeder al opgebeld?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:56 schreef nachtdier2 het volgende:
Nu misschien, maar eerder had je het al over arrogant, terwijl arrogantie in mijn ogen toch echt een andere betekenis heeft.
Blijkbaar niet, maar even een paar puntjes op een rij:quote:
3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Diverse gedachtes passeren nu de revue over wat te doen:
-een wielklem op zn auto zetten? Die auto is zo ongeveer zn alles en daar heeft ie blijkbaar wel geld voor.
-midden in de nacht net zo lang aanbellen tot ie wel opendoet?
-incassobureau inschakelen?
4.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef nachtdier2 het volgende:
Als ik het niet terugkrijg heeft ie schade van X keer dat bedrag. ZO lief ben ik dan ook wel weer.
maar ik denk dat ik het wel terugkrijg. Al is het via zn moeder, ik zla het krijgen.
5.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:26 schreef nachtdier2 het volgende:
Mja, heb m ook maar even verteld dat ik binnekort nog wel even ga bellen -'s nachts dus -, maar dan niet per telefoon.
6. Eindelijk daad bij het woord gevoegd, en je hebt 's nachts bij hem aangebeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:33 schreef nachtdier2 het volgende:
Volgende stap is dat ik dus gewoon midden in de nacht net zo lang bij m aanbel dat ie wel open moet doen. En gezien ik een nachtdier ben, maakt het mij niet uit dat het midden in de nacht is. Hij zal er minder gelukkig mee zijn.
7.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, en dan nu een korte update:
-diverse keren midden in de nacht gebeld. Nam ie niet op, maar wetende dat z'n telefoon aanstond, ie 'm 100% gehoord moet hebben en dat drie keer gedaan te hebben heeft ie geen fijne nacht gehad.
-ook nog keertje midden in de nacht langsgeweest: deed ie niet open. Mja, niet verwonderlijk als je er niet bent.
-uiteindelijk 'm ook weer aan de lijn gehad. Meneer heeft drie deurwaarders achter zich aan wegens niet betaalde boetes waarschijnlijk. Zit kut in zn vel, half depressief doordat zn maatje dodelijk verongelukt is, maar had het uit zichzelf wel over die 140 euro en dat ie dat wel in delen zou terugbetalen omdat ie het niet in keer kon betalen... Maar ondertussen kan ie dus wel 1000 pleuro aan zn auto uitgeven...
Nog geen geld dus... maar ik vergeet dat niet en pak 'm echt nog wel keer terug als ie echt niet betaald. Van die 140 euro lig ik niet heel erg wakker in de zin dat ik het kan missen. Maar terug zal het komen.
8.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef nachtdier2 het volgende:
Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweeren ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.
Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
9.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef nachtdier2 het volgende:
Gisteren maar eens een mail geschreven. Uiteraard geen antwoord op gehad, maar meneer heeft wel nieuwe plannen om weer flink wat geld in zn auto te steken. Wil nu weer het complete ding over laten spuiten omdat ie uitgekeken is op de kleur na 1,5 jaar ofzo.
10.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Laat ik zeggen dat ik m al te grazen heb genomen op een manier die kenmerkend is voor Nachtdier2 maar dat ik daar niet over ga uitwijden
En ik wist niet dat het topic al sinds augustus liep.
11.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:48 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
De eerste zin is geheel kloppend. En natuurlijk reageert ie niet op mijn mail.
De rest klopt niet.
ets met portier en vieze stinkende handjes(stond in spoiler)
12.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:17 schreef nachtdier2 het volgende:
Als er niets te halen valt, valt er niets te halen.
Dat geld komt terug. Desnoods sloop ik de stoelen uit zn auto of..of..
Voorlopig heeft ie al een keertje zelf in de schijt gegrepen.
13.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 03:00 schreef nachtdier2 het volgende:
Geen cent...
Die 10 euro gaan naar meetingen en vleugeldeuren voor zn auto. Ik weet niet wat die gast mankeert, maar dr klopt geen zak van zn gedrag. Volgens mij moet ik gewoon een kettingslot om zn velgen heenleggen. Dat lijkt de enige manier, want zn wagen is zn alles en als ie daar niet mee wegkan... oeh, dan is ie echt pissed.
14.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Die wielklem heb ik niet
Ik zal het moeten doen met een kettingslot.
15.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef nachtdier2 het volgende:
Hoi !
Weinig veranderd eigenlijk. Telefoonnummer is kennelijk uit de lucht want ik krijg keer op keer zn voicemail direct te pakken. Paar keer langsgeweest maar dan was ie er niet.
Tja, ik weet het niet. Slot om zn wagen gaat pas als zn wagen voor de deur staat als ie er is
Foto;s heb ik niet, geen camera meer.
Binnenkort ga ik m op zn werk bellen denk ik. Als zn baas er is, misshcien vragen of er reeds beslag op zn loon ligt ofzo?
16.quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:03 schreef nachtdier2 het volgende:
UPDATE!
UPDATE!
UPDATE!
(in spoiler normaal) Ik heb geen nieuws te melden. Wel even zn werk geprobeerd te bellen maar er nam niemand op. Verder is zn telefoonnummer uit de lucht, staat zn auto nog met enige regelmaat voor zn deur en heb ik weinig actie ondernomen eigenlijk omdat ik als het echt nodig is op mijn manier die 140 euro wel aan hem in rekening breng. Het spreekt voor zich dat die dan wel meer kwijt is dan 140 euro
17.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:35 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik ben nog geen uurtje geleden even naar zn huis gereden om even flink aan te bellen. Zijn auto stond er niet, hij was niet thuis. In zn enveloppe prijkte weer een mooi souvenirtje van een mooi ritje. Afzender: CJIB Leeuwarden.
Ofwel: hij heeft binnenkort weer een betalingsregeling te treffen waarschijnlijkEn ondertussen zit ie op een ander forum te pochen dat ie naar een V6 aan het kijken is...
18.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Trouwens even een krabbel op zn hyves gezet net. Benieuwd wat ie daarop gaat reageren of dat ie 'm verwijdert.
Verder valt er gewoon weinig te doen eigenlijk.
Hij heeft inderdaad een vaste verblijfsplaats, maar daar is ie lang niet altijd dus... Maanden terug had ie het erover dat ie een waterrekening van 6 euro had. Kan ook wel kloppen, heb zn wagen daar vaak niet zien staan.
Anyway, vanmiddag heb ik 'm maar op zn werk gebeld. Ik heb m gesproken en hij beseft zelf ook wel dat ik boos ben en snapt mijn kwade reactie. Het hoge woord kwam er ook direct uit; hij kan dus niet over zn geld beschikken omdat ie daar niet vrij over kan beschikken. Denk dus dat het een overduidelijk geval van schaamte is, de waarheid niet onder ogen durven te komen waarschijnlijk. Klinkt wellicht raar, maar ik kan me het wel voorstellen dat je je rotschaamt als je onder bewind staat van misschien wel een schuldhulpverlening ofzo?
Afgesproken is dat ie het in drie termijnen gaat terugbetalen. Eerste maand 40 euro, daarna 2 maanden 50 euro per maand. Misschien iets minder, misschien iets meer de eerste maand. Ik ben dus benieuwd; heb m ook duidelijk gemaakt dat ik geen zin in weer mooie woorden heb en ik geloof dat de booschap nu wel aangekomen is eindelijk...19. En dan als een klap op de vuurpijl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft geen conclusie nodig verder, lijkt mij wel duidelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:45 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb daar totaal geen ervaringen mee om eerlijk te zijn. Weet ook niet of ie bij een bureau zit, waarom en sinds wanneer z'n geld beheerd wordt. En, hoe dat zover gekomen zou moeten zijn. Via de rechter, zelf aangevraagd of andere reden?
Ja] inderdaad. Kennelijk heb je toch tijd teveelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Maanvis het volgende:
doe ff voor al die andere topics ook, Rene90!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:55 schreef Rifaap het volgende:
[..]
Ja] inderdaad. Kennelijk heb je toch tijd teveel
En graag met de complete volledige afloop. Mocht ik nog iets moeten aanvullen, kun je dat via een PM;tje vragen natuurlijk. Ik ben de beroerdste niet.Opzich heb ik wel tijd, alleen ik doe omdat ik het leuk vind. Nu in deze omdat nachtdier2 iets noemde richting mij gericht, en ik daar dus even op reageerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topics die mij niet aanspreken en waar de situatie niet naar is ga ik het niet doen![]()
Precies...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:56 schreef nachtdier2 het volgende:
Nu misschien, maar eerder had je het al over arrogant, terwijl arrogantie in mijn ogen toch echt een andere betekenis heeft.
Rifaap is een kloon van nachtdier2 omdat hij een ban had gehad...quote:
Doe eens een gok?quote:Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef FFnog het volgende:
[..]
Rifaap is een kloon van nachtdier2 omdat hij een ban had gehad...
Dat mag toch helemaal niet...???
Maar waar nachtdier3 vandaan komt weet ik ook niet...
We konden op nummer 4 wachten natuurlijk, waarschijnlijk zullen nummer 5 en 6 ook nog wel verschijnen...quote:
He, daar heb je mijn neefje.quote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef nachtdier4 het volgende:
Mijn broertje is niet zo handig met centen als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |