Oh? Heeft Jon tattoos dan? Heeft hij daar iets over gezegd of kunnen we dat ergens anders uit opmaken? Want waarom moest Rick anders per se met Dennis in het bakje zitten? Dan had die net zo goed buiten kunnen staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef marcodej het volgende:
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ik vond het ook een leuk programma! Volgend jaar ga ik weer kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef peaceman het volgende:
Wat een gezeur hier... Was het een leuk seizoen? Ja, vond ik wel.
Al zo vaak. Maar o.a. ook in het topic waarin je het net vroeg.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef peaceman het volgende:
Wat een gezeur hier... Was het een leuk seizoen? Ja, vond ik wel.
Niet echt, op 1 na, namelijk dat er vaak een zinsdelen in de serie voorkwamen die anagram waren van "VAN EERD MOL". Voor de rest niet echt spannend -.- Ze hadden op z'n minst tussen het lijstje kunnen zetten dat het mollogo een hint was, achter Jon bij die spiegel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het einde gemist.Zaten er nog spectaculaire geheime aanwijzingen tussen?
Wat een onzin!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef peaceman het volgende:
De Mol kan er niks aan doen dat hij niet voldeed aan de verwachtingen die je zelf verzonnen hebt.
Tegenvallende aanwijzingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef marcodej het volgende:
De thuisaanwijzingen:
Aanwijzing 1
Tijdens de serie deed Jon op een aantal momenten vreemde uitspraken (dom veel raden, al vreemd doen, al dagen omrand ik de vele) . Later bleken dit anagrammen te zijn die allemaal leiden naar dezelfde zin: Van Eerd de Mol.
Aanwijzing 2
Al weken is op www.mol.nu een foto van de Mol te zien. Tijdens de testen wees de Mol met zijn muis letters aan die leiden naar de website.
Aanwijzing 3
In aflevering 2 zegt de Mol dat hij slecht ziet in het donker.
Aanwijzing 4
De Mol zit in de "Ik zie het niet"-coupé.
Aanwijzing 5
In aflevering 8 zegt de Mol dat hij niet houdt van enge, donkere gangen.
Aanwijzing 6
Als de kandidaten het reuzenrad goed hadden opgelost, dan zat iedereen in het reuzenrad behalve de Mol. Die stond buiten spel op de grond te kijken.
Ik pleit voor onbekende mensen, dan is de spirit beterquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin!Het hele programma is gewoon een zwak aftreksel geworden. Kijk eens een oude serie terug (Nederlands of buitenlands) en het verschil is overduidelijk. Dat is geen verzinsel.
Niks onzin, maar goed jij hebt jouw gelijk en anderen hebben hun gelijk. Geen reden om zo overspannen te reageren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin!Het hele programma is gewoon een zwak aftreksel geworden. Kijk eens een oude serie terug (Nederlands of buitenlands) en het verschil is overduidelijk. Dat is geen verzinsel.
tja, als je als mol iedere opdracht verstierd, val je gelijk door de mand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Jabberwocky het volgende:
Maar ik vind die taxiopdracht helemaal storend, die is juist DANKZIJ Jon gelukt, hij had ook met Anniek mee kunnen gaan en dan was het alsnog mislukt. Toch een beetje jammer.
zoals al eerder gemeld, vroeger bij seizoen 1 waren de mogelijkheden om programma's terug te kijken of de rol van internet veel kleiner. daar moet je wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen niet openlijk mollen of er zelf verantwoordelijk voor zijn dat de opdracht alsnog slaagt. Hij had het bij deze opdracht prima op Anniek kunnen afschuiven, die liep toch al te kloten, maar Jon moest zonodig de fanatieke kandidaat uithangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef evert het volgende:
[..]
tja, als je als mol iedere opdracht verstierd, val je gelijk door de mand.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef marcodej het volgende:
Hoewel ik dit seizoen zeer vermakelijk vond, hoop ik volgend jaar weer op een serie met onbekende nederlanders!
Die in Schotland vond ik juist het leukstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben altijd al van mening geweest dat het met onbekende mensen leuker was (al zat daar ook een minder seizoen tussen, die in Schotland), maar ik vond dit een leuk seizoen. En al vanaf aflevering 2 zat ik op Anniek, tot vandaag aan toe was ik daarvan overtuigd
QFTquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben altijd al van mening geweest dat het met onbekende mensen leuker was (al zat daar ook een minder seizoen tussen, die in Schotland), maar ik vond dit een leuk seizoen. En al vanaf aflevering 2 zat ik op Anniek, tot vandaag aan toe was ik daarvan overtuigd
Nico viel toen alleen een beetje tegen... Maar daar zaten wel helegoeie opdrachten in. En het was in een fantastische omgeving.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die in Schotland vond ik juist het leukstLeuke kandidatengroep, leuke opdrachten en geweldige locatie. Qua mol was George in Portugal natuurlijk het best.
Ik vond die serie in Canada met onbekende Nederlanders het minste.
Oja... Shitquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Met als enig verschil dat er dus maar negen oud-mollen zijn.
Ik vond dat toen een nietszeggende mol en een winnares die ik het niet gunde. Canada was geweldig want daar deedquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die in Schotland vond ik juist het leukstLeuke kandidatengroep, leuke opdrachten en geweldige locatie. Qua mol was George in Portugal natuurlijk het best.
Ik vond die serie in Canada met onbekende Nederlanders het minste.
Miloushka was tof, maar dat kwam ook doordat ik die wél vrijwel meteen doorhad. Net als Yvon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:27 schreef Maartel het volgende:
Van de BN-er seizoenen vond ik die met Milouschka 't bevredigendst eindigen.. haar mollenstreken waren niet persé beter (alhoewel er best wat fraaie bijzaten) maar de onthulling van haar hele act was gewoon leuk, het 'haha, jullie dachten allemaal dat ik dom was'.. en dat einde met Frederique![]()
Idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef Jabberwocky het volgende:
Het viel me toch wat tegen dat er zoveel opdrachten overgeslagen werden waarin Jon dus blijkbaar niets gedaan heeft, en van de opdrachten waar wel op werd teruggeblikt zaten er ook een paar tussen die hij weinig succesvol verpest heeft of gewoon niets gedaan heeft (restaurant, kasteel).
Maar ik vind die taxiopdracht helemaal storend, die is juist DANKZIJ Jon gelukt, hij had ook met Anniek mee kunnen gaan en dan was het alsnog mislukt. Toch een beetje jammer.
Ik hoopte Jon omdat het minder opzichtig was, maar de molacties die we niet hebben gezien, waren er dus ook gewoon niet. Met uitzondering van het wegstoppen van het geld in de trein.
Anniek verstierde de opdracht. Jon hoefde haar alleen maar achterna te lopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef evert het volgende:
[..]
tja, als je als mol iedere opdracht verstierd, val je gelijk door de mand.
Waarschijnlijk heeft ie daar dan niet veel kunnen doen/gedaan.. bij Inge sloegen ze ook heel wat opdrachten over, en ws altijd wel.. wat ze lieten zien waren z'n hoogtepuntenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef Veerboot het volgende:
Jon had wel een paar leuke molacties (zoals handremtrekken, Anniek rondjes laten rijden, raar dansje in supermarkt, etc.). Ik vind het alleen raar dat er bij deze uitlegaflevering een aantal spellen helemaal niet besproken zijn. Wat was zijn rol bij de bagageselectie (op de bus), bij het openmaken van de kistjes in de zee, de veiling van tenten en drank, de waterpijpopdracht, de taxi/foto-opdracht (waar hij nota bene de opdracht redde door met een sprint net op tijd bovenop de heuvel te zijn), de opdracht met het ijsblok, etc. Waarom hebben ze dat allemaal niet laten zien?
Tenzij de anderen ook het geld hadden gevonden, natuurlijk. Dan was het raar geweest dat er in 1 kluis minder geld zat. Als ik me goed herinner speelde Pieter-Jan na die opdracht ook goed mee, door te zeggen dat er in de andere twee kluizen nog eens 400 euro zat. Dat zal in totaal ook wel 600 zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik geef het eerlijk toe; ik zat op Anniek.
Overigens vond ik het wegstoppen van het geld in de trein een beetje flauw. Daar kunnen de andere kandidaten niet achter komen.
Volgens mij niet, maar het is wel toevallig dat Jon ook zes voornamen heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef cptmarco het volgende:
is er ergens eigenlijk nog naar het getal 6 verwezen? Was dit nou een hint of niet?
Dat ligt eraan; als de andere kandidaten allemaal ¤ 300,= in hun kluis hadden dan was het opvallend geweest dat er in die van Jon maar ¤ 100,= zat, maar omdat die van Anniek en Dennis niet (op tijd) open gemaakt konden worden viel het niet op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik geef het eerlijk toe; ik zat op Anniek.
Overigens vond ik het wegstoppen van het geld in de trein een beetje flauw. Daar kunnen de andere kandidaten niet achter komen.
Idd, het was gewoon een tof seizoen: goeie opdrachten, mooie omgevingen, een goeie groep met uiteenlopende karakters, en tot op het laatst bleef onduidelijk wie nu de echte mol is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Jivis het volgende:
Gezeik hier zeg, vond Jon een leuke en gedenkwaardige Mol, in tegenstelling tot de vorige twee seizoenen met Inge en Dennis. Vond de groep dit jaar ook erg leuk, veel kleurrijke figuren.
dat hoort wat mij betreft ook bij WIDM... heerlijk zeuren en volgend jaar gewoon weer kijken en er weer van genieten....quote:
Kijkers trekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom hebben de makers er op een gegeven moment eigenlijk voor gekozen om het met bekende Nederlanders te doen?
Daar zul je ook niet achter komen, ben ik bangquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er ook best wel wat verschil in hoeveel geld er gewonnen kan worden.
Oh wat leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren was heel apart. Tijdens de pauze van de voorstelling Boeing Boeing ( met Jon ), probeerde we de uitslag te weten te komen. Dat was niet gelukt. Na de voorstelling konden de WIDM-kijkers naar een kleine zaal toe waar Jon onthulde dat hij De Mol was (Ik ben schuldig, jippie ik mag praten !). Hij gaf daarna meer tekst en uitleg en kon iedereen vragen stellen. Erg aoart dus om er zo achter te komen, maar wel leuk.
hoezo niet. Aan het eind van elk spel of soms aan het begin wordt er gezegd hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daar zul je ook niet achter komen, ben ik bang
Idd wat leuk zeg!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wat leuk.
Heeft hij nog wel interessante dingen gezegd?
Wat een toffe avond heb je gehad eerst de voorstelling en dan de onthulling dat Jon de mol is ..leuk johquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren was heel apart. Tijdens de pauze van de voorstelling Boeing Boeing ( met Jon ), probeerde we de uitslag te weten te komen. Dat was niet gelukt. Na de voorstelling konden de WIDM-kijkers naar een kleine zaal toe waar Jon onthulde dat hij De Mol was (Ik ben schuldig, jippie ik mag praten !). Hij gaf daarna meer tekst en uitleg en kon iedereen vragen stellen. Erg aoart dus om er zo achter te komen, maar wel leuk.
Grappig manquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
ja inderdaad. Maar ik heb vanaf het begin gedacht dat ze alles speelde! Dacht echt dat ze een geweldige rol had gespeeld, maar ze is echt zo dom?!?! Ik ken der verder niet... maar in haar heb ik me echt vreselijk vergist. hoe ze ooit de finale heeft gehaald, joost mag het weten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik vind trouwens dat Anniek in bescherming genomen had moeten worden en dat ze Anniek als mol zouden moeten uitroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |