Volgens mij niet, maar het is wel toevallig dat Jon ook zes voornamen heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef cptmarco het volgende:
is er ergens eigenlijk nog naar het getal 6 verwezen? Was dit nou een hint of niet?
Dat ligt eraan; als de andere kandidaten allemaal ¤ 300,= in hun kluis hadden dan was het opvallend geweest dat er in die van Jon maar ¤ 100,= zat, maar omdat die van Anniek en Dennis niet (op tijd) open gemaakt konden worden viel het niet op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik geef het eerlijk toe; ik zat op Anniek.
Overigens vond ik het wegstoppen van het geld in de trein een beetje flauw. Daar kunnen de andere kandidaten niet achter komen.
Idd, het was gewoon een tof seizoen: goeie opdrachten, mooie omgevingen, een goeie groep met uiteenlopende karakters, en tot op het laatst bleef onduidelijk wie nu de echte mol is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Jivis het volgende:
Gezeik hier zeg, vond Jon een leuke en gedenkwaardige Mol, in tegenstelling tot de vorige twee seizoenen met Inge en Dennis. Vond de groep dit jaar ook erg leuk, veel kleurrijke figuren.
dat hoort wat mij betreft ook bij WIDM... heerlijk zeuren en volgend jaar gewoon weer kijken en er weer van genieten....quote:
Kijkers trekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom hebben de makers er op een gegeven moment eigenlijk voor gekozen om het met bekende Nederlanders te doen?
Daar zul je ook niet achter komen, ben ik bangquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit er ook best wel wat verschil in hoeveel geld er gewonnen kan worden.
Oh wat leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren was heel apart. Tijdens de pauze van de voorstelling Boeing Boeing ( met Jon ), probeerde we de uitslag te weten te komen. Dat was niet gelukt. Na de voorstelling konden de WIDM-kijkers naar een kleine zaal toe waar Jon onthulde dat hij De Mol was (Ik ben schuldig, jippie ik mag praten !). Hij gaf daarna meer tekst en uitleg en kon iedereen vragen stellen. Erg aoart dus om er zo achter te komen, maar wel leuk.
hoezo niet. Aan het eind van elk spel of soms aan het begin wordt er gezegd hoeveel geld er gewonnen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:31 schreef Elephant het volgende:
[..]
Daar zul je ook niet achter komen, ben ik bang
Idd wat leuk zeg!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh wat leuk.
Heeft hij nog wel interessante dingen gezegd?
Wat een toffe avond heb je gehad eerst de voorstelling en dan de onthulling dat Jon de mol is ..leuk johquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Gisteren was heel apart. Tijdens de pauze van de voorstelling Boeing Boeing ( met Jon ), probeerde we de uitslag te weten te komen. Dat was niet gelukt. Na de voorstelling konden de WIDM-kijkers naar een kleine zaal toe waar Jon onthulde dat hij De Mol was (Ik ben schuldig, jippie ik mag praten !). Hij gaf daarna meer tekst en uitleg en kon iedereen vragen stellen. Erg aoart dus om er zo achter te komen, maar wel leuk.
Grappig manquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:37 schreef Madhouse11 het volgende:
ja inderdaad. Maar ik heb vanaf het begin gedacht dat ze alles speelde! Dacht echt dat ze een geweldige rol had gespeeld, maar ze is echt zo dom?!?! Ik ken der verder niet... maar in haar heb ik me echt vreselijk vergist. hoe ze ooit de finale heeft gehaald, joost mag het weten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik vind trouwens dat Anniek in bescherming genomen had moeten worden en dat ze Anniek als mol zouden moeten uitroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |