abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:01:47 #151
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66969319
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en? dus omdat 1 rechter waarschijnlijk zelf ook wel van jong vlees houdt is het ineens wel goed?
Ja. In een Westerse rechtsstaat als de onze wel. Jurisprudentie.
Dasvidanja
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:02:57 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66969365
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef HuHu het volgende:

[..]

Als ik een meisje over straat zie lopen denk ik niet: goh... wat heeft die een prettig innerlijk. Dat gaat 100% over uiterlijk, wat bijna altijd het geval is met dit soort dingen. Meisjes van 14+ vertonen gewoon de uiterlijke kenmerken van een vrouw (zichtbare aanwezigheid van secundaire geslachtskenmerken als borsten en bredere heupen), vandaar dat een man zich daartoe aangetrokken kan voelen.
[..]

Er is dan ook een verschil tussen lichamelijk aantrekkelijk en een serieuze relatie. Als ik op straat loop en achterom kijk naar een meisje dat er gewoon gruwelijk lekker uit ziet (ongeacht de leeftijd), ben ik dan meteen fout?
[..]

Nee... maar dat wil nog niet zeggen dat ze wellicht niet aantrekkelijk kan worden gevonden door iemand.
ik ben het met je eens, zolang het bij alleen kijken blijft kan ik er niet zo mee zitten.

Maar als een volwassen persoon bewust 13/14 jarige halfnaakte meisjes op internet gaat zoeken, dan is dat weer een stap te ver wat mij betreft, dan gaat het namenlijk wel om de leeftijd en niet om het uiterlijk en ach, ze blijkt toevallig toch jailbait te zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:05:19 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_66969457
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Verluste het volgende:
In bier zit veel calorieën. Alle energie die je er af hebt gesport wordt dan weer meteen aangevuld. Bier is vloeibaar brood. Daar komt bij dat je met bier zuipen stil zit, die energie wordt niet snel opgebrand, dus wordt opgeslagen.
Ja, vandaar dat ik het meld
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:06:03 #154
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66969490
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, vandaar dat ik het meld
ok
Maar dan wel met de fiets naar hockey komen en gaan he als je toch bier zuipt
Dasvidanja
pi_66969663
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en? dus omdat 1 rechter waarschijnlijk zelf ook wel van jong vlees houdt is het ineens wel goed?
Neen, volgens mijn persoonlijke ethische moraal was het altijd al 'goed'. Maar als zelfs het rechtssysteem begint met nuanceren zegt dat wel iets, ja.
pi_66969877
Deze discussie

wtf ga ff goedpraten dat je op 14-jarige geilt.

pi_66970056
De huidige 14 is niet die van toen ik 14 was..
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:22:53 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66970078
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef DurumDoner het volgende:
Deze discussie

wtf ga ff goedpraten dat je op 14-jarige geilt.

pff, was al bang dat ik een uitzondering was.

Overigens heb ik er niks tegen als tieners met sex expirimenteren, deed ik ook, maar wel met iemand die geestelijk en lichamelijk op dezelfde golflengte zit.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_66970496
Sport is leuk, gewoon elke dag minstens een uurtje doen
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:15:39 #160
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66971812
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

pff, was al bang dat ik een uitzondering was.

Overigens heb ik er niks tegen als tieners met sex expirimenteren, deed ik ook, maar wel met iemand die geestelijk en lichamelijk op dezelfde golflengte zit.
Hallo? Het is volkomen normaal dat oudere mannen op veel jongere meisjes vallen. Die ovuleren toch ook en zijn toch vruchtbaar met de daarmee gepaard gaande afstoting van hormonen die de man oppikt?
Alsof de natuur wat van de moraal aantrekt.
Dasvidanja
pi_66971895
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:24 schreef IlsjePils het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar Krachttraining zorgt dat de botten extra botbalkjes aanmaakt, waardoor deze sterker worden. En vanaf je 20e jaar worden de botaanmaak minder als de afbraak, en zo voorkom je dus osteoporose
Krachttraining maakt eerder spieren, welke gaan groeien op een onnatuurlijk tempo ten opzichte van de botten. De botten komen dus in de minderheid, wat dus een bevordering is van osteoporose.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_66971967
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

om je body een beetje fit 'n' tight te houden, anders gaat je bips zo hangen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:11:24 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66973741
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Verluste het volgende:

[..]

Hallo? Het is volkomen normaal dat oudere mannen op veel jongere meisjes vallen. Die ovuleren toch ook en zijn toch vruchtbaar met de daarmee gepaard gaande afstoting van hormonen die de man oppikt?
Alsof de natuur wat van de moraal aantrekt.
Dus zodra een meisje menstrueerd mag je er volgens jou sex mee hebben? dus of dat nu op 9 á 10 jarige leeftijd is dat maakt niks uit, of zelfs bij extreme uitzonderingen op 6 jarige leeftijd zoals dit meisje, lina Medina

Tja, als je het zo voor jezelf goed wil praten, waarom niet he!

Als een meisje ovuleerd wil het nog niet zeggen dat het geestelijk toe is aan een sexuele relatie, bij sex komt meer kijken dan alleen het lichamelijk aspect namenlijk.
Jij schrijft dat zodra een meisje ovuleerd het toe is aan sex, is dat meisje dat ovuleerd dan ook toe aan een baby? ( dat is toch het doel van ovuleren namenlijk)

Ik vraag me af hoe je zou reageren als het om je eigen dochter/zusje/nichtje zou gaan.

Ik vind het eigenlijk eng dat zoveel volwassen mannen zich sexueel aangetrokken voelen tot kinderen en het tot in de lengte goed willen praten voor zichzelf.

Ik begrijp die aantrekkingskracht niet eens, als ik sex heb zit ik graag lichamelijk en geestelijk op hetzelfde vlak met mijn partner.
De werelden van kind en volwassenen zijn zo ontzettend anders, een kind kan nog niet volledig alle aspecten die bij sex komen kijken begrijpen en die kan de gevolgen van sex ook niet overzien.
Daarbij zijn kinderen enorm beinvloedbaar waardoor het volgens de volwassen partner kan lijken op instemming maar dat het kind zelf eigenlijk er toch nog niet aan toe is.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:15:22 #164
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66973914
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik begrijp die aantrekkingskracht niet eens, als ik sex heb zit ik graag lichamelijk en geestelijk op hetzelfde vlak met mijn partner.
De werelden van kind en volwassenen zijn zo ontzettend anders, een kind kan nog niet volledig alle aspecten die bij sex komen kijken begrijpen en die kan de gevolgen van sex ook niet overzien.
Daarbij zijn kinderen enorm beinvloedbaar waardoor het volgens de volwassen partner kan lijken op instemming maar dat het kind zelf eigenlijk er toch nog niet aan toe is.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant druipt de jaloezie van je posts af. Kijken de mannen niet meer naar je om?
pi_66974193
Zo. Ik heb de pik stijf C. Waar zijn de plaatjes?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:24:22 #166
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66974226
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant druipt de jaloezie van je posts af. Kijken de mannen niet meer naar je om?
Jaloezie? dat lees je totaal verkeerd dan, ik ben zelf 14/15 geweest en zou het niet meer willen zijn.
Ik spreeek wel uit mijn gevoel ja ,maar dan puur over het feit dat ik 2 dochters heb.
Gelukkig nu nog erg jong (4 jaar en 8 maanden) maar ik wil ze wel degelijk leren als ze wat ouder zijn dat ze goed moeten uitkijken, dat niet iedere knappe kop met mooie blauwe ogen echt zo betrouwbaar is als hij doet overkomen en de kans groot is dat ze alleen het bed willen delen.

Nee, ik heb een leuke lieve man die genoeg aandacht aan me besteed en ik kom dus niks tekort.
Ben zelf nog maar 28 jaar, zie me nog niet als oud hoor.
pi_66974309
Hey snakedinges, je hebt wel door dat een meisje van 14 aantrekkelijk vinden en daadwerkelijk sex met haar hebben twee volslagen verschillende dingen zijn?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:29:50 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66974414
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey snakedinges, je hebt wel door dat een meisje van 14 aantrekkelijk vinden en daadwerkelijk sex met haar hebben twee volslagen verschillende dingen zijn?
Uiteraard, dat schreef ik zelf eerder ook.
Maar het begint met aantrekkingskracht, daarna bewust naaktfoto's van minderjarige zoeken op internet, vervolgens daadwerkelijk contact leggen met een minderjarige en dan is de stap naar een sexuele handeling ook niet meer zo groot.

En er zullen genoeg mannen zijn die zich kunnen inhouden, maar ook heel veel die dat niet kunnen.
pi_66974472
Ja, inderdaad, ik denk dat naar aanleiding van dit topic al minstens 300 meisjes van 14 verkracht zijn door wellustige Fok!kers.
pi_66974557
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard, dat schreef ik zelf eerder ook.
Maar het begint met aantrekkingskracht, daarna bewust naaktfoto's van minderjarige zoeken op internet, Daadwerkelijk contact leggen met een minderjarige en dan is de stap naar een sexuele handeling ook niet meer zo groot.
Die aantrekkingskracht is evolutionair gezien zeer gunstig, dat snap je toch wel he?

Jonge meisjes zijn vaak gewoon geiler dan die ouwe uitgezakte horken waar al 2x een kind uit is gekomen. Helaas voor jou.
pi_66974635
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef snakelady het volgende:
-lap-
Ondanks de gruwelijke taalfouten heb ik jouw stukje toch gelezen.

Wat jij denk ik niet begrijpt is dat de natuur geen ene donder geeft om de christelijke moralen die in onze maatschappij gelden. Ook geef de natuur geen donder om jouw geestelijke achterstand. Het enige waar de natuur wat om geeft is voortplanting.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:13 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66974742
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Die aantrekkingskracht is evolutionair gezien zeer gunstig, dat snap je toch wel he?

Jonge meisjes zijn vaak gewoon geiler dan die ouwe uitgezakte horken waar al 2x een kind uit is gekomen. Helaas voor jou.
Dat is jouw mening en daar zit ik ook niet over te discussieren.
Maar je kan me niet wijsmaken dat je meiden van 21/22/23 ook al uitgezakte horken vind, zoja dat klopt er iets niet in jouw belevingswereld.

En waarom wil je het persoonlijk maken? die helaas voor jou snap ik niet geheel namenlijk.
wat is er helaas voor mij?
pi_66974844
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat mensen zo oud worden dat ze uitzakken en geen nut meer hebben.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:43:50 #174
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66974955
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar je kan me niet wijsmaken dat je meiden van 21/22/23 ook al uitgezakte horken vind, zoja dat klopt er iets niet in jouw belevingswereld.

En daar mag bijvoorbeeld een 50-jarige kerel nog wel seks mee hebben van jou?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:44:51 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975000
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ondanks de gruwelijke taalfouten heb ik jouw stukje toch gelezen.
Ik ben trots op je!
quote:
Wat jij denk ik niet begrijpt is dat de natuur geen ene donder geeft om de christelijke moralen die in onze maatschappij gelden. Ook geef de natuur geen donder om jouw geestelijke achterstand. Het enige waar de natuur wat om geeft is voortplanting.
Nu schrijf je een heel eng woord, christelijk.
Als ik iets niet ben is het wel gelovig, heb zelf totaal niks met geloof en daar gaat het ook niet over.
Maar blijkbaar moet het van het ene uiterste naar het andere en is er geen middenweg.

En de natuur geeft inderdaad om voortplanting, daar geef ik je gelijk in.
Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen, een meisje van 13 (en jonger) kan wel ongesteld worden maar geestelijk gezien is het niet toe aan sex, zwangerschap en een baby.

Wat betreft je persoonlijke beledigingen, tja, dat zie ik maar even als een teken van onmacht, slaat namenlijk kant nog wal.
pi_66975009
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

En waarom wil je het persoonlijk maken? die helaas voor jou snap ik niet geheel namenlijk.
wat is er helaas voor mij?
Als een meid lekker uitziet, dan zal het de driften worst zijn hoe oud ze is. Mijn mening doet er dan ook niet toe. Jij meent dat jouw moraal boeiend is voor andermans erectie. Je hebt niet veel school gehad he? Meteen laten volkwakken door de eerste die je penetreerde?

Het is helaas voor jou dat je uitgezakt bent trouwens.
pi_66975068
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef snakelady het volgende:

Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen,
MIJN GOD!

Achterlijk ongeschoold wijf! Wat is er onnatuurlijk aan de mens?!
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:47:18 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975098
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

En daar mag bijvoorbeeld een 50-jarige kerel nog wel seks mee hebben van jou?
Ja, zolang beide een volwassen denkwijze hebben zie ik daar geen probleem in.

Het boeit me niet dat er oudere mannen sexueel gezien op jongere vrouwen vallen ( mijn man is ook ouder dan ik ben), het boeit me dat er oudere mannen sexueel gezien op kinderen vallen.
pi_66975205
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef snakelady het volgende:

het boeit me dat er oudere mannen sexueel gezien op kinderen vallen.
Nee, je zeikt dat mannen geil kunnen worden van een meid van 14. Meiden van 14 zijn geen kinderen meer, die hebben het interieur klaar voor sperma. Dus de man wil het erin stoppen, voila.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:50:17 #180
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66975208
quote:

Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen, een meisje van 13 (en jonger) kan wel ongesteld worden maar geestelijk gezien is het niet toe aan sex, zwangerschap en een baby.

We noemen het niet voor niks oerdriften

De meeste mensen kunnen deze onderdrukken door er simpelweg geen uiting aan te geven, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn.
pi_66975275
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef snakelady het volgende:
Ja, zolang beide een volwassen denkwijze hebben zie ik daar geen probleem in.

Het boeit me niet dat er oudere mannen sexueel gezien op jongere vrouwen vallen ( mijn man is ook ouder dan ik ben), het boeit me dat er oudere mannen sexueel gezien op kinderen vallen.
Dus jij hebt je nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot die 17-jarige adonis bij de plaatselijke zwemvijver?
Dat weiger ik te geloven.
pi_66975276
quote:

[..]

Ik ben trots op je!

[..]

Nu schrijf je een heel eng woord, christelijk.
Als ik iets niet ben is het wel gelovig, heb zelf totaal niks met geloof en daar gaat het ook niet over.
Maar blijkbaar moet het van het ene uiterste naar het andere en is er geen middenweg.

En de natuur geeft inderdaad om voortplanting, daar geef ik je gelijk in.

Wat betreft je persoonlijke beledigingen, tja, dat zie ik maar even als een teken van onmacht, slaat namenlijk kant nog wal.
Je moet toch wel het besef hebben dat je heel veel te maken krijgt met het christelijke geloof. Onze hele maatschappij en haar geldende regels en moralen zijn gebouwd op christelijke gedachten.

Een meisje van 13/14 behoort, evolutionair gezien, geestelijk klaar te zijn voor seks. Het is het niet, omdat wij dat niet juist achten. Oftewel wij creëren met 'onze' normen en waarden een geestelijke achterstand bij zo'n jongedame. Pas vanaf haar 18e mag je haar aantrekkelijk vinden. Wat gebeurt er in haar lichaam als ze 18 wordt dat haar ineens wél klaar maakt voor seks?
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:52:43 #183
53142 method21
FREE MANSON
pi_66975285
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nee.
[..]

''Omdat het leuk is'', alleen dan met een zwoele 14-jarige stem, die desalniettemin niet van intelligentie overloopt.
Omdat kindjes van 14 jaar nog op school zitten en nog veel moeten leren, jij vuile vieze kutkneus die op kleine meisjes geilt, en er niks mee mag en kan doen, ook al heb je het verstand van een 14 jarige./
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:53:58 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975322
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

MIJN GOD!

Achterlijk ongeschoold wijf! Wat is er onnatuurlijk aan de mens?!
Je weet dat schelden een teken van onmacht is?

Je moet het zo zien, "vroegah", toen de mannen de vrouwen nog aan hun haren de grot insleurde, was de gemiddelde leeftijd die de mens behaalde een heel stuk lager, 35 jaar was al oud.
Daardoor was het biologisch gezien ook heel logisch ( populaire slogan) dat vrouwen eerder vruchtbaar waren, maar ook geestelijk eerder toe waren aan het dragen en opvoeden van nakomelingen.
er zou anders geen tijd zijn om kinderen op te voeden

Hedendaags is het zo dat de gemiddelde leeftijd voor een vrouw op de 73 ligt, voortplanten hoeft niet meer in de tienerjaren, in de loop der jaren is onze geest zich daar op gaan aanpassen.

50 jaar terug was het normaal dat iemand op zijn of haar 18de ging trouwen en uit huis ging, nu ligt die grens ook een stuk hoger.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:56:19 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975402
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dus jij hebt je nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot die 17-jarige adonis bij de plaatselijke zwemvijver?
Dat weiger ik te geloven.
Oh jawel hoor, toen ik zelf die leeftijd had.

Maar vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen dus zo gek is dat niet.

En daarnaast ik kan mannen ( en ook vrouwen) ook gewoon aantrekkelijk vinden zonder er meteen mee in bed te willen duiken hoor.

Maar waarom reageerd niemand op de vraag die ik al 20x heb gesteld, wat als het je eigen dochter van 14 is die in bed duikt met een 35 jarige man?
pi_66975499
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef method21 het volgende:

[..]

Omdat kindjes van 14 jaar nog op school zitten en nog veel moeten leren, jij vuile vieze kutkneus die op kleine meisjes geilt, en er niks mee mag en kan doen, ook al heb je het verstand van een 14 jarige./
Hey kankermongooltje, intelligentie valt niet aan te leren.

Dus helaas: je bent een verloren zaak.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

En daarnaast ik kan mannen ( en ook vrouwen) ook gewoon aantrekkelijk vinden zonder er meteen mee in bed te willen duiken hoor.
DAT IS OOK HET HELE PUNT.

.
pi_66975501
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je weet dat schelden een teken van onmacht is?

Je moet het zo zien, "vroegah", toen de mannen de vrouwen nog aan hun haren de grot insleurde, was de gemiddelde leeftijd die de mens behaalde een heel stuk lager, 35 jaar was al oud.
Daardoor was het biologisch gezien ook heel logisch ( populaire slogan) dat vrouwen eerder vruchtbaar waren, maar ook geestelijk eerder toe waren aan het dragen en opvoeden van nakomelingen.
er zou anders geen tijd zijn om kinderen op te voeden

Hedendaags is het zo dat de gemiddelde leeftijd voor een vrouw op de 73 ligt, voortplanten hoeft niet meer in de tienerjaren, in de loop der jaren is onze geest zich daar op gaan aanpassen.

50 jaar terug was het normaal dat iemand op zijn of haar 18de ging trouwen en uit huis ging, nu ligt die grens ook een stuk hoger.
Ja, de onmacht van iemand zonder benen te leren voetballen. Je uitleg geeft ook gewoon echt blijk van ongeschooldheid.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:59:30 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975537
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je moet toch wel het besef hebben dat je heel veel te maken krijgt met het christelijke geloof. Onze hele maatschappij en haar geldende regels en moralen zijn gebouwd op christelijke gedachten.

Een meisje van 13/14 behoort, evolutionair gezien, geestelijk klaar te zijn voor seks. Het is het niet, omdat wij dat niet juist achten. Oftewel wij creëren met 'onze' normen en waarden een geestelijke achterstand bij zo'n jongedame. Pas vanaf haar 18e mag je haar aantrekkelijk vinden. Wat gebeurt er in haar lichaam als ze 18 wordt dat haar ineens wél klaar maakt voor seks?
Tussen 13/14 en 18 zit een wereld van verschil.
Zoals eerder het voorbeeld van 17, dat is ook al discutabel, er zijn meiden van 17 die heel volwassen zijn en er zijn meiden van 17 die nog heel onvolwassen zijn.
Maar ergens moet een grens getrokken worden en die is nu wettelijk vastgesteld op 16, dit omdat meiden ( en ook jongens) jonger dan 16 over het algemeen niet in staat zijn volwassen keuzes te maken.
Daarom mogen ze ook niet drinken, geen drugs gebruiken, gen leningen nemen en niet in auto's rijden.
pi_66975565
quote:

[..]

Maar waarom reageerd niemand op de vraag die ik al 20x heb gesteld, wat als het je eigen dochter van 14 is die in bed duikt met een 35 jarige man?
Omdat het niet het onderwerp van discussie is, hoe iemands reactie is.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:00:40 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975580
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Ja, de onmacht van iemand zonder benen te leren voetballen. Je uitleg geeft ook gewoon echt blijk van ongeschooldheid.
Grappig, toch ben ik geschoold en heb zelfs een eigen bedrijf wat goed loopt.

Schelden daarintegen is wel echt het uber teken van geschooldheid en inteleqtueel vermogen.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:03:44 #191
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66975671
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, die zag ik dus. Schouderklopjes voor deze prestatie zijn gewenst.

Maar waarom zou je op die leeftijd al gaan fitnessen, enkel voor het valse gevoel van 'status' en het pronken met je subtiel bollende tienerkontje en stevige edoch zachte appeltietjes? Semi-retorische vraag, want toen ik het vroeg kreeg ik als antwoord: ''0mDawt h3t l3Ukk iiis'', wat natuurlijk nergens op slaat en mijn conclusie enkel sterkt !

Klacht: mensen die gaan fitnessen om gezien te worden.
Subklacht: mensen die fitness een sport noemen .
Toen ik 14 was fitnessten wij anders ook omdat we het leuk vonden . En omdat we hoopten ooit gespierd te worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66975681
quote:
Oh jawel hoor, toen ik zelf die leeftijd had.

Maar vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen dus zo gek is dat niet.

En mannen kunnen dat niet, tenminste, dat is wat je in mijn ogen al het hele topic beweert.
pi_66975716
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Grappig, toch ben ik geschoold en heb zelfs een eigen bedrijf wat goed loopt.

Schelden daarintegen is wel echt het uber teken van geschooldheid en inteleqtueel vermogen.....
Als je de basisschool hebt afgerond ben je ook geschoold. Slagers hebben vaak ook goedlopende bedrijven maar lopen desalniettemin niet over van intelligentie. Et cetera.

''inteleqtueel'' .
pi_66975791
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tussen 13/14 en 18 zit een wereld van verschil.
Zoals eerder het voorbeeld van 17, dat is ook al discutabel, er zijn meiden van 17 die heel volwassen zijn en er zijn meiden van 17 die nog heel onvolwassen zijn.
Maar ergens moet een grens getrokken worden en die is nu wettelijk vastgesteld op 16, dit omdat meiden ( en ook jongens) jonger dan 16 over het algemeen niet in staat zijn volwassen keuzes te maken.
Daarom mogen ze ook niet drinken, geen drugs gebruiken, gen leningen nemen en niet in auto's rijden.
De enige reden waarom ze geestelijk onvolwassen zijn, is dat ze door de de wereld als kind worden gezien en zo worden behandeld. Zouden ze gezien worden als jonge vrouwen, staan ze zelf heel anders in het leven.

Maar als ik het goed begrijp is iedereen dus op zijn 18e in staat volwassen keuzes te maken?
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:10:53 #195
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975931
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

[..]

DAT IS OOK HET HELE PUNT.

.
Ik schrijf aantrekkelijk vinden, niet sexueel aangetrokken voelen, dat is een wereld van verschil.

Ik ben fotografe en maak voornamenlijk portretten en zie dus veel mensen, ik kan een baby heel aantrekkelijk vinden, een knap snoetje, maar dat betekend niet dat ik me er sexueel tot aangetrokken voel
Ik kan een oudere vrouw voor de camera hebben die heel aantrekkelijk is voor haar leeftijd, maar wil dan niet meteen sex met haar hebben, gelukkig.
pi_66975939
Voor een topic over 14-jarige sletjes bevat dit verdomd weinig jailbait.

donderdag 12 maart 2009 @ 17:11:53 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66975965
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:

[..]

Omdat het niet het onderwerp van discussie is, hoe iemands reactie is.
Dat is wel een makkelijke uitweg, zolang het kind van een ander is maakt het niks uit dat je er op geilt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:13:08 #198
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66975998
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dasvidanja
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:13:37 #199
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66976010
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

En mannen kunnen dat niet, tenminste, dat is wat je in mijn ogen al het hele topic beweert.
Volwassen mannen die bewust naakte kinderen op internet zoeken en zich daar op gaan afrukken kunnen naar mijn mening idd geen gezonde keuzes maken.
pi_66976018
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik schrijf aantrekkelijk vinden, niet sexueel aangetrokken voelen, dat is een wereld van verschil.

Ik ben fotografe en maak voornamenlijk portretten en zie dus veel mensen, ik kan een baby heel aantrekkelijk vinden, een knap snoetje, maar dat betekend niet dat ik me er sexueel tot aangetrokken voel
Ik kan een oudere vrouw voor de camera hebben die heel aantrekkelijk is voor haar leeftijd, maar wil dan niet meteen sex met haar hebben, gelukkig.
Seksuele aantrekkelijkheid betekent dan ook niet gelijk dat je daadwerkelijk seks met dat betreffende persoon gaat hebben.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:14:06 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66976022
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Verluste het volgende:

[..]

Als je even terug lees kan je mijn reactie daarop lezen....
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:15:47 #202
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66976063
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Lekker verstandig als je nog in de groei bent.

Sowieso nergens voor nodig als vrouw zijnde.
Chris, je faalt een beetje .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:16:12 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66976075
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

De enige reden waarom ze geestelijk onvolwassen zijn, is dat ze door de de wereld als kind worden gezien en zo worden behandeld. Zouden ze gezien worden als jonge vrouwen, staan ze zelf heel anders in het leven.

Maar als ik het goed begrijp is iedereen dus op zijn 18e in staat volwassen keuzes te maken?
Jij bent zelf ooit een tienermeisje geweest? Nee? Ik wel....

En helaas is niet iedereen in staat om op zijn of haar 18de volwassen keuzes te makken, dat is vaak genoeg bewezen.
Maar het merendeel wel en daardoor moet er ergens een grens getrokken worden.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:16:42 #204
247435 Pompiedompie
Survival of the fittest
pi_66976091
...You can do anything you set your mind to...
pi_66976117
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Chris, je faalt een beetje .
Die fout zit erin gebakken, ik heb de hoop op verbetering al lang opgegeven.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:18:33 #206
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66976156
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Die fout zit erin gebakken, ik heb de hoop op verbetering al lang opgegeven.
Ah, een echte hustler dus.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:19:10 #207
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66976178
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Seksuele aantrekkelijkheid betekent dan ook niet gelijk dat je daadwerkelijk seks met dat betreffende persoon gaat hebben.
Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.
pi_66976268
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.
Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.

Het zijn geen kinderen, het zijn jonge vrouwen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:26:57 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66976454
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:21 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.

Het zijn geen kinderen, het zijn jonge vrouwen.
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
Je zou ze dan als het moet ook tieners of pubers kunnen noemen.
De kinderpoli loopt niet voor niks tot minimaal 16 jaar meestal 18 jaar.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:46:50 #210
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66977116
We weten allemaal wat deze topic nodig heeft.

Well, I can take you far away, with my mind
pi_66977229
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind ziet .
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:51:49 #212
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66977281
De natuur liegt niet over zoiets:

Well, I can take you far away, with my mind
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:31:10 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66978444
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind ziet .
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.

En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
pi_66978474
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:37:28 #215
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_66978664
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.
Dus een meisje van 12 is in staat om een kind te krijgen en goed op te voeden?

Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
pi_66978930
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Neuh, niet in de huidige maatschappij. Niet dat ik ooit iets dergelijks heb gezegd of zelfs maar gesuggereerd.
quote:
Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Hoe kom je daarbij? Er wordt hier alleen maar klinisch geredeneerd. Misschien moet je al die emoties even uitzetten, dan kun je zelf ook wel inzien dat de natuur geen boodschap heeft aan moraal, en zich daar eveneens niet door laat sturen.
quote:
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
Het is geen mening, het is een feitelijke constatering. En wat het met gevoelens te maken heeft ontgaat me al helemaal.
pi_66979087
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.

En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
Ik beschouw ongesteldheid dan ook niet als criteria.

Ik doelde met ''natuur'' op het feit dat veel meisjes er als volwaardige (jonge) vrouwen uitzien.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:51:48 #218
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66979137
quote:

[..]

Je snapt het niet. De mens heeft bedacht dat iemand die nog niet volwassen denkt geen kinderen mag krijgen.

De natuur heeft bepaald dat een vrouwtje bevrucht mag worden als het daar technisch toe in staat is. Het zijn mensen die dat omdraaien.

Oftewel: je leeft te veel in de door de mensheid geschapen waanwereld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66979162
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Technisch gezien is daar niets mis mee: de vrouw is er klaar voor en de man is gewillig. Morele bezwaren zijn er echter wel.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:57:35 #220
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66979305
Een aapje hoeft alleen maar te leren hoe zijn kind overleeft. Een mens moet ook nog enig moreel besef bijbrengen. Doordat mensen zijn gaan denken zijn ze de natuur voorbijgestreefd en hebben meisjes al uiterlijke kenmerken op een leeftijd die weliswaar volstaat voor het bijbrengen van overlevingsgedrag, maar nog niet voor moreel gedrag.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:58:57 #221
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66979364
Leuk topic, zijn er nog meer foto's van 14-jarige fitnessende meisjes vrouwen?
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:05:27 #222
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_66979587
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Lord_Cardigan het volgende:
14 jarige meisjes horen te hockeyen natuurlijk
Vertel mij jouw fantasieën.
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:06:51 #223
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_66979624
quote:

[..]

Iedereen is gek behalve jij

Dat mensen zoals jij - die overduidelijk niet rationeel kunnen nadenken - stemrecht hebben bezorgt mij dan weer slapeloze nachten. Pedofilie (als geaardheid dus) is al niet strafbaar. Of wil je graag een gedachtenpolitie? Wacht, laat maar, ik denk dat ik daar het antwoord al op weet.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:55:04 #224
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66981396
Verkapt -14-jarige-meisjes-die-fitnessen-zijn-geil-en-hoort-eigenlijk-thuis-in-KPD - topic
Dasvidanja
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:59:53 #225
247579 De_Jostiband
De enige echte!
pi_66981576
Voor hun conditie en hun slanke lijntje?
Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht, en de conclusie is dat jij de meest kansloze user in dit topic bent *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')