Ja. In een Westerse rechtsstaat als de onze wel. Jurisprudentie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja en? dus omdat 1 rechter waarschijnlijk zelf ook wel van jong vlees houdt is het ineens wel goed?
ik ben het met je eens, zolang het bij alleen kijken blijft kan ik er niet zo mee zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ik een meisje over straat zie lopen denk ik niet: goh... wat heeft die een prettig innerlijk. Dat gaat 100% over uiterlijk, wat bijna altijd het geval is met dit soort dingen. Meisjes van 14+ vertonen gewoon de uiterlijke kenmerken van een vrouw (zichtbare aanwezigheid van secundaire geslachtskenmerken als borsten en bredere heupen), vandaar dat een man zich daartoe aangetrokken kan voelen.
[..]
Er is dan ook een verschil tussen lichamelijk aantrekkelijk en een serieuze relatie. Als ik op straat loop en achterom kijk naar een meisje dat er gewoon gruwelijk lekker uit ziet (ongeacht de leeftijd), ben ik dan meteen fout?
[..]
Nee... maar dat wil nog niet zeggen dat ze wellicht niet aantrekkelijk kan worden gevonden door iemand.
Ja, vandaar dat ik het meldquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Verluste het volgende:
In bier zit veel calorieën. Alle energie die je er af hebt gesport wordt dan weer meteen aangevuld. Bier is vloeibaar brood. Daar komt bij dat je met bier zuipen stil zit, die energie wordt niet snel opgebrand, dus wordt opgeslagen.
Neen, volgens mijn persoonlijke ethische moraal was het altijd al 'goed'. Maar als zelfs het rechtssysteem begint met nuanceren zegt dat wel iets, ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja en? dus omdat 1 rechter waarschijnlijk zelf ook wel van jong vlees houdt is het ineens wel goed?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef DurumDoner het volgende:
Deze discussie
wtf ga ff goedpraten dat je op 14-jarige geilt.
Hallo? Het is volkomen normaal dat oudere mannen op veel jongere meisjes vallen. Die ovuleren toch ook en zijn toch vruchtbaar met de daarmee gepaard gaande afstoting van hormonen die de man oppikt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
pff, was al bang dat ik een uitzondering was.
Overigens heb ik er niks tegen als tieners met sex expirimenteren, deed ik ook, maar wel met iemand die geestelijk en lichamelijk op dezelfde golflengte zit.
Krachttraining maakt eerder spieren, welke gaan groeien op een onnatuurlijk tempo ten opzichte van de botten. De botten komen dus in de minderheid, wat dus een bevordering is van osteoporose.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:24 schreef IlsjePils het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarKrachttraining zorgt dat de botten extra botbalkjes aanmaakt, waardoor deze sterker worden. En vanaf je 20e jaar worden de botaanmaak minder als de afbraak, en zo voorkom je dus osteoporose
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
om je body een beetje fit 'n' tight te houden, anders gaat je bips zo hangen.
Dus zodra een meisje menstrueerd mag je er volgens jou sex mee hebben? dus of dat nu op 9 á 10 jarige leeftijd is dat maakt niks uit, of zelfs bij extreme uitzonderingen op 6 jarige leeftijd zoals dit meisje, lina Medinaquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Verluste het volgende:
[..]
Hallo? Het is volkomen normaal dat oudere mannen op veel jongere meisjes vallen. Die ovuleren toch ook en zijn toch vruchtbaar met de daarmee gepaard gaande afstoting van hormonen die de man oppikt?
Alsof de natuur wat van de moraal aantrekt.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant druipt de jaloezie van je posts af. Kijken de mannen niet meer naar je om?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp die aantrekkingskracht niet eens, als ik sex heb zit ik graag lichamelijk en geestelijk op hetzelfde vlak met mijn partner.
De werelden van kind en volwassenen zijn zo ontzettend anders, een kind kan nog niet volledig alle aspecten die bij sex komen kijken begrijpen en die kan de gevolgen van sex ook niet overzien.
Daarbij zijn kinderen enorm beinvloedbaar waardoor het volgens de volwassen partner kan lijken op instemming maar dat het kind zelf eigenlijk er toch nog niet aan toe is.
Jaloezie? dat lees je totaal verkeerd dan, ik ben zelf 14/15 geweest en zou het niet meer willen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant druipt de jaloezie van je posts af. Kijken de mannen niet meer naar je om?
Uiteraard, dat schreef ik zelf eerder ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey snakedinges, je hebt wel door dat een meisje van 14 aantrekkelijk vinden en daadwerkelijk sex met haar hebben twee volslagen verschillende dingen zijn?
Die aantrekkingskracht is evolutionair gezien zeer gunstig, dat snap je toch wel he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard, dat schreef ik zelf eerder ook.
Maar het begint met aantrekkingskracht, daarna bewust naaktfoto's van minderjarige zoeken op internet, Daadwerkelijk contact leggen met een minderjarige en dan is de stap naar een sexuele handeling ook niet meer zo groot.
Ondanks de gruwelijke taalfouten heb ik jouw stukje toch gelezen.quote:
Dat is jouw mening en daar zit ik ook niet over te discussieren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Die aantrekkingskracht is evolutionair gezien zeer gunstig, dat snap je toch wel he?
Jonge meisjes zijn vaak gewoon geiler dan die ouwe uitgezakte horken waar al 2x een kind uit is gekomen. Helaas voor jou.
Het is ook niet de bedoeling dat mensen zo oud worden dat ze uitzakken en geen nut meer hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Die aantrekkingskracht is evolutionair gezien zeer gunstig, dat snap je toch wel he?
Jonge meisjes zijn vaak gewoon geiler dan die ouwe uitgezakte horken waar al 2x een kind uit is gekomen. Helaas voor jou.
En daar mag bijvoorbeeld een 50-jarige kerel nog wel seks mee hebben van jou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en daar zit ik ook niet over te discussieren.
Maar je kan me niet wijsmaken dat je meiden van 21/22/23 ook al uitgezakte horken vind, zoja dat klopt er iets niet in jouw belevingswereld.
Ik ben trots op je!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:35 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ondanks de gruwelijke taalfouten heb ik jouw stukje toch gelezen.
Nu schrijf je een heel eng woord, christelijk.quote:Wat jij denk ik niet begrijpt is dat de natuur geen ene donder geeft om de christelijke moralen die in onze maatschappij gelden. Ook geef de natuur geen donder om jouw geestelijke achterstand. Het enige waar de natuur wat om geeft is voortplanting.
Als een meid lekker uitziet, dan zal het de driften worst zijn hoe oud ze is. Mijn mening doet er dan ook niet toe. Jij meent dat jouw moraal boeiend is voor andermans erectie. Je hebt niet veel school gehad he? Meteen laten volkwakken door de eerste die je penetreerde?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en daar zit ik ook niet over te discussieren.
Maar je kan me niet wijsmaken dat je meiden van 21/22/23 ook al uitgezakte horken vind, zoja dat klopt er iets niet in jouw belevingswereld.
En waarom wil je het persoonlijk maken? die helaas voor jou snap ik niet geheel namenlijk.
wat is er helaas voor mij?
MIJN GOD!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef snakelady het volgende:
Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen,
Ja, zolang beide een volwassen denkwijze hebben zie ik daar geen probleem in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En daar mag bijvoorbeeld een 50-jarige kerel nog wel seks mee hebben van jou?
Nee, je zeikt dat mannen geil kunnen worden van een meid van 14. Meiden van 14 zijn geen kinderen meer, die hebben het interieur klaar voor sperma. Dus de man wil het erin stoppen, voila.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef snakelady het volgende:
het boeit me dat er oudere mannen sexueel gezien op kinderen vallen.
We noemen het niet voor niks oerdriftenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef snakelady het volgende:
Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen, een meisje van 13 (en jonger) kan wel ongesteld worden maar geestelijk gezien is het niet toe aan sex, zwangerschap en een baby.
Dus jij hebt je nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot die 17-jarige adonis bij de plaatselijke zwemvijver?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:47 schreef snakelady het volgende:
Ja, zolang beide een volwassen denkwijze hebben zie ik daar geen probleem in.
Het boeit me niet dat er oudere mannen sexueel gezien op jongere vrouwen vallen ( mijn man is ook ouder dan ik ben), het boeit me dat er oudere mannen sexueel gezien op kinderen vallen.
Je moet toch wel het besef hebben dat je heel veel te maken krijgt met het christelijke geloof. Onze hele maatschappij en haar geldende regels en moralen zijn gebouwd op christelijke gedachten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
[..]
Nu schrijf je een heel eng woord, christelijk.![]()
Als ik iets niet ben is het wel gelovig, heb zelf totaal niks met geloof en daar gaat het ook niet over.
Maar blijkbaar moet het van het ene uiterste naar het andere en is er geen middenweg.
En de natuur geeft inderdaad om voortplanting, daar geef ik je gelijk in.
Maar de mens staat heel ver van de natuur in vergelijking met waar het ooit is begonnen, een meisje van 13 (en jonger) kan wel ongesteld worden maar geestelijk gezien is het niet toe aan sex, zwangerschap en een baby.
Wat betreft je persoonlijke beledigingen, tja, dat zie ik maar even als een teken van onmacht, slaat namenlijk kant nog wal.
Omdat kindjes van 14 jaar nog op school zitten en nog veel moeten leren, jij vuile vieze kutkneus die op kleine meisjes geilt, en er niks mee mag en kan doen, ook al heb je het verstand van een 14 jarige./quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee.
[..]
''Omdat het leuk is'', alleen dan met een zwoele 14-jarige stem, die desalniettemin niet van intelligentie overloopt.
Je weet dat schelden een teken van onmacht is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
MIJN GOD!
Achterlijk ongeschoold wijf! Wat is er onnatuurlijk aan de mens?!
Oh jawel hoor, toen ik zelf die leeftijd had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus jij hebt je nooit sexueel aangetrokken gevoeld tot die 17-jarige adonis bij de plaatselijke zwemvijver?
Dat weiger ik te geloven.
Hey kankermongooltje, intelligentie valt niet aan te leren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef method21 het volgende:
[..]
Omdat kindjes van 14 jaar nog op school zitten en nog veel moeten leren, jij vuile vieze kutkneus die op kleine meisjes geilt, en er niks mee mag en kan doen, ook al heb je het verstand van een 14 jarige./
DAT IS OOK HET HELE PUNT.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
En daarnaast ik kan mannen ( en ook vrouwen) ook gewoon aantrekkelijk vinden zonder er meteen mee in bed te willen duiken hoor.
Ja, de onmacht van iemand zonder benen te leren voetballen. Je uitleg geeft ook gewoon echt blijk van ongeschooldheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je weet dat schelden een teken van onmacht is?
Je moet het zo zien, "vroegah", toen de mannen de vrouwen nog aan hun haren de grot insleurde, was de gemiddelde leeftijd die de mens behaalde een heel stuk lager, 35 jaar was al oud.
Daardoor was het biologisch gezien ook heel logisch ( populaire slogan) dat vrouwen eerder vruchtbaar waren, maar ook geestelijk eerder toe waren aan het dragen en opvoeden van nakomelingen.
er zou anders geen tijd zijn om kinderen op te voeden
Hedendaags is het zo dat de gemiddelde leeftijd voor een vrouw op de 73 ligt, voortplanten hoeft niet meer in de tienerjaren, in de loop der jaren is onze geest zich daar op gaan aanpassen.
50 jaar terug was het normaal dat iemand op zijn of haar 18de ging trouwen en uit huis ging, nu ligt die grens ook een stuk hoger.
Tussen 13/14 en 18 zit een wereld van verschil.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je moet toch wel het besef hebben dat je heel veel te maken krijgt met het christelijke geloof. Onze hele maatschappij en haar geldende regels en moralen zijn gebouwd op christelijke gedachten.
Een meisje van 13/14 behoort, evolutionair gezien, geestelijk klaar te zijn voor seks. Het is het niet, omdat wij dat niet juist achten. Oftewel wij creëren met 'onze' normen en waarden een geestelijke achterstand bij zo'n jongedame. Pas vanaf haar 18e mag je haar aantrekkelijk vinden. Wat gebeurt er in haar lichaam als ze 18 wordt dat haar ineens wél klaar maakt voor seks?
Omdat het niet het onderwerp van discussie is, hoe iemands reactie is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom reageerd niemand op de vraag die ik al 20x heb gesteld, wat als het je eigen dochter van 14 is die in bed duikt met een 35 jarige man?
Grappig, toch ben ik geschoold en heb zelfs een eigen bedrijf wat goed loopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Ja, de onmacht van iemand zonder benen te leren voetballen. Je uitleg geeft ook gewoon echt blijk van ongeschooldheid.
Toen ik 14 was fitnessten wij anders ook omdat we het leuk vondenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, die zag ik dus. Schouderklopjes voor deze prestatie zijn gewenst.
Maar waarom zou je op die leeftijd al gaan fitnessen, enkel voor het valse gevoel van 'status' en het pronken met je subtiel bollende tienerkontje en stevige edoch zachte appeltietjes? Semi-retorische vraag, want toen ik het vroeg kreeg ik als antwoord: ''0mDawt h3t l3Ukk iiis'', wat natuurlijk nergens op slaat en mijn conclusie enkel sterkt!
Klacht: mensen die gaan fitnessen om gezien te worden.
Subklacht: mensen die fitness een sport noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mannen kunnen dat niet, tenminste, dat is wat je in mijn ogen al het hele topic beweert.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:
Oh jawel hoor, toen ik zelf die leeftijd had.
Maar vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen dus zo gek is dat niet.
En daarnaast ik kan mannen ( en ook vrouwen) ook gewoon aantrekkelijk vinden zonder er meteen mee in bed te willen duiken hoor.
Als je de basisschool hebt afgerond ben je ook geschoold. Slagers hebben vaak ook goedlopende bedrijven maar lopen desalniettemin niet over van intelligentie. Et cetera.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grappig, toch ben ik geschoold en heb zelfs een eigen bedrijf wat goed loopt.
Schelden daarintegen is wel echt het uber teken van geschooldheid en inteleqtueel vermogen.....
De enige reden waarom ze geestelijk onvolwassen zijn, is dat ze door de de wereld als kind worden gezien en zo worden behandeld. Zouden ze gezien worden als jonge vrouwen, staan ze zelf heel anders in het leven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tussen 13/14 en 18 zit een wereld van verschil.
Zoals eerder het voorbeeld van 17, dat is ook al discutabel, er zijn meiden van 17 die heel volwassen zijn en er zijn meiden van 17 die nog heel onvolwassen zijn.
Maar ergens moet een grens getrokken worden en die is nu wettelijk vastgesteld op 16, dit omdat meiden ( en ook jongens) jonger dan 16 over het algemeen niet in staat zijn volwassen keuzes te maken.
Daarom mogen ze ook niet drinken, geen drugs gebruiken, gen leningen nemen en niet in auto's rijden.
Ik schrijf aantrekkelijk vinden, niet sexueel aangetrokken voelen, dat is een wereld van verschil.quote:
Dat is wel een makkelijke uitweg, zolang het kind van een ander is maakt het niks uit dat je er op geilt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Omdat het niet het onderwerp van discussie is, hoe iemands reactie is.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey snakedinges, je hebt wel door dat een meisje van 14 aantrekkelijk vinden en daadwerkelijk sex met haar hebben twee volslagen verschillende dingen zijn?
Volwassen mannen die bewust naakte kinderen op internet zoeken en zich daar op gaan afrukken kunnen naar mijn mening idd geen gezonde keuzes maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En mannen kunnen dat niet, tenminste, dat is wat je in mijn ogen al het hele topic beweert.
Seksuele aantrekkelijkheid betekent dan ook niet gelijk dat je daadwerkelijk seks met dat betreffende persoon gaat hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik schrijf aantrekkelijk vinden, niet sexueel aangetrokken voelen, dat is een wereld van verschil.
Ik ben fotografe en maak voornamenlijk portretten en zie dus veel mensen, ik kan een baby heel aantrekkelijk vinden, een knap snoetje, maar dat betekend niet dat ik me er sexueel tot aangetrokken voel
Ik kan een oudere vrouw voor de camera hebben die heel aantrekkelijk is voor haar leeftijd, maar wil dan niet meteen sex met haar hebben, gelukkig.
Als je even terug lees kan je mijn reactie daarop lezen....quote:
Chris, je faalt een beetjequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lekker verstandig als je nog in de groei bent.
Sowieso nergens voor nodig als vrouw zijnde.
Jij bent zelf ooit een tienermeisje geweest? Nee? Ik wel....quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
De enige reden waarom ze geestelijk onvolwassen zijn, is dat ze door de de wereld als kind worden gezien en zo worden behandeld. Zouden ze gezien worden als jonge vrouwen, staan ze zelf heel anders in het leven.
Maar als ik het goed begrijp is iedereen dus op zijn 18e in staat volwassen keuzes te maken?
Ah, een echte hustler dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die fout zit erin gebakken, ik heb de hoop op verbetering al lang opgegeven.
Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Seksuele aantrekkelijkheid betekent dan ook niet gelijk dat je daadwerkelijk seks met dat betreffende persoon gaat hebben.
Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de kans is wel groter dan bij iemand die zich niet sexueel aangetrokken voelt tot kinderen.
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je probeert het weer eens te criminaliseren door het te benoemen als ''kinderen''.
Het zijn geen kinderen, het zijn jonge vrouwen.
De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind zietquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
Je zou ze dan als het moet ook tieners of pubers kunnen noemen.
De kinderpoli loopt niet voor niks tot minimaal 16 jaar meestal 18 jaar.
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De natuur liegt niet, de kinderpoli heeft zijn leeftijdsgrenzen ontvangen door mensen, die op hun beurt weer zijn beïnvloed door het feit dat de wetgeving iemand tot zijn 18e als kind ziet.
Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, deze is helemaal humor, sorry, maar het zijn gewoon kinderen, je kan het voor jezelf goed willen praten door ze "jonge vrouwen" te noemen maar het zijn gewoon kinderen.
Je zou ze dan als het moet ook tieners of pubers kunnen noemen.
De kinderpoli loopt niet voor niks tot minimaal 16 jaar meestal 18 jaar.
Dus een meisje van 12 is in staat om een kind te krijgen en goed op te voeden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het biologisch onderscheidende kenmerk tussen kinderen en vrouwen is het vermogen tot voortplanting. Oftewel: meisjes die kinderen kunnen krijgen zijn geen kind, maar vrouw.
Neuh, niet in de huidige maatschappij. Niet dat ik ooit iets dergelijks heb gezegd of zelfs maar gesuggereerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus een meisje van 12 is in staat om een kind te krijgen en goed op te voeden?
Hoe kom je daarbij? Er wordt hier alleen maar klinisch geredeneerd. Misschien moet je al die emoties even uitzetten, dan kun je zelf ook wel inzien dat de natuur geen boodschap heeft aan moraal, en zich daar eveneens niet door laat sturen.quote:Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Het is geen mening, het is een feitelijke constatering. En wat het met gevoelens te maken heeft ontgaat me al helemaal.quote:Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
Ik beschouw ongesteldheid dan ook niet als criteria.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.
En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
Je snapt het niet. De mens heeft bedacht dat iemand die nog niet volwassen denkt geen kinderen mag krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Technisch gezien is daar niets mis mee: de vrouw is er klaar voor en de man is gewillig. Morele bezwaren zijn er echter wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
je kan het ook andersom zien, kinderen worden beinvloed door mensen(mannen) en tv om zich zo jong mogenlijk zo sexy mogenlijk te gedragen met alle gevolgen van dien.
En dat van de natuur is onzin, snap je zelf ook wel, tegenwoordig zijn er legio meisjes van 11 die ongesteld worden en zich ontwikkelen.
wil jij echt beweren dat het normaal is om al volwassen man het bed te delen met een 11 jarige?
Vertel mij jouw fantasieën.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef Lord_Cardigan het volgende:
14 jarige meisjes horen te hockeyen natuurlijk
Iedereen is gek behalve jijquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jeetje, ik schrik eigenlijk best van dit topic, dat pedofilie zo algemeen geaccepteerd is onder de mannen en ze voor zichzelf maar excuses gaan maken om het goed te keuren.
Ik ga er maar voor mijn eigen gemoedsrust als moeder van 2 dochters vanuit dat het merendeel hier in dit topic gewoon aan het jennen is en het niet hun echte bewuste gevoelens en meningen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |