De rest is helemaal uitverkocht?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:27 schreef moi80 het volgende:
Alle data vol, alleen de nieuwe datum de 30e werkt nog, helaas kan ik dan niet meer
Neenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef Cybart het volgende:
dan is het ons allen nu gelukt?
(nouja KingOfPop dan nog)
Ik ben ook nog bezig, ik probeer extra tickets te krijgen, dus blijf oplettenquote:
Ik ben geen fan maar het is toch wel een legende en als dit daadwerkelijk zijn laatste tour is dan heb ik daar het geld wel voor over. (en ik woon vanaf volgende week in londen dus het is best dichtbij, ik zou de reis er niet voor over hebben).quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef ukga het volgende:
oke ik wil niet negatief zijn, alleen een mening; waarom zou je naar MJ gaan?
ik geef toe, hij was koning. nu is het een vervallen/doorgeslagen idioot die niet eens normaal uit zn woorden kan komen bij een persconferentie.
ik bedoel; dansen kan ie niet meer, zingen waarschijnlijk ook niet. dus wat is de reden dat mensen er heen gaan? om hem gewoon nog een keer in het echt te zien?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Niek. het volgende:
Misschien is deze handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
Er komen nu telkens data bij dus de kans word telkens groterquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Knoflook het volgende:Flikkers ! ik word steeds zenuwachtiger of er nog wel kaartjes over gaan zijn. en of ik ze ga krijgen !
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Rnnz het volgende:
Ik had het liefst kaartjes voor de lower tier, maar ach.. ik heb vanaf morgen 8 uur tot 11 uur moeite gedaan om kaartjes te krijgen dus ik ben tevreden.
Ooh god.quote:oke ik wil niet negatief zijn, alleen een mening; waarom zou je naar MJ gaan?
ik geef toe, hij was koning. nu is het een vervallen/doorgeslagen idioot die niet eens normaal uit zn woorden kan komen bij een persconferentie.
ik bedoel; dansen kan ie niet meer, zingen waarschijnlijk ook niet. dus wat is de reden dat mensen er heen gaan? om hem gewoon nog een keer in het echt te zien?
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.
Heb het gedaan via Wirecard, een soort virtuele creditcard met een pre-paid functie.
Ik heb het gekke idee gekregen om vrijdag nog 2 kaartjes te bestellen, voor een andere datum in de buurt van wanneer ik nu ga (de 22e). Vandaag ook m'n salaris binnen, dus kan het mooi gelijk opmaken.
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellen
Nog 4 minuten...niet gelukt. 12e maar proberen dan.
Tis wel ongelooflik dat 'ie echt gaat optreden he. Had er echt niet meer op gerekend, na al die jaren wachten. Whooehooe!
Ik wel hoor. Die in augustus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef PabloLopez het volgende:
OK kaarten zijn op en niet meer te bestellen, kan geen datum meer selecteren
Ik hoop het wel, meer kans op kaartenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat er in totaal minimaal 22 concerten komen, om het huidige "record" van Prince te verbreken die volgens mij een reeks van 21 concerten had.
Kaarten zijn besteld!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.![]()
@RSie: blijven proberen! Ik ben vanmorgen om 8 uur begonnen, heb denk ik wel tien keer gehad dat het wachten werd onderbroken dus!
PM verstuurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef Jazzz het volgende:
ik heb een pre-sale code en kan 4 kaarten bestellen, geef me een PM als je wil dat ik dit voor je doe... ik zelf ga er niet heen denk ik.
lol mijn plaatsaanduiding staat erbijquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Niek. het volgende:
Misschien is deze handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
Zonet (2 minuten geleden) heeft een kennis nog kaartjes kunnen scoren, ja dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uitgeslapen, zijn er nog kaartjes?
Je moet atm wel een pre-sale code hebben (geloof ik)quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
Pre-sale natuurlijk. Rest volgt vrijdag pas. Ben benieuwd of Ticketmaster eruit vliegt en of de wachttijden langer dan een uur worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
thnx! Ik zie dat je kaarten hebt! Netjes man!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Rnnz het volgende:
Als je een code hebt heb je volgens mij een vrij grote kans dat je ze krijgt, al kan het soms even duren voordat je een juiste datum hebt waar nog tickets vrij zijn.
Welkom terug Sideshow!
Ik ook en dan zitten ze hier te klagen dat ze een kwartier in de que staan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
You are now in the queue to recieve a presale code when more become available. sinds gister.
maar nogsteeds niks verder.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Philly10 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
ik volg dit topic al een paar dagen met veel plezier. Het is bemoedigend te lezen dat her en der nog steeds codes uitgegeven worden. Maar toch begin ik mijn vertrouwen te verliezen of ik nog een code gemaild krijg...
Nu zie ik dat er hier af en toe mensen die codes over hebben de lulligste niet zijn en hun code weggeven. Nu voel je hem al hangen...
Dus, heeft er nog iemand een code over, mag je hem naar mij mailen en eeuwige dankbaarheid zal jouw deel zijn!
Nu kan ik nog een verhaal tikken over grootste fan/het is niet eerlijk/verwensingen met verschrikkelijke ziektes/mijn zoontje van 3 is al 6 jaar fan, maar dat zal ik jullie besparen. Ik wil gewoon net zo graag naar dit concert als de meeste van jullie!
Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb jij ook buikpijn?
Ik zit de hele dag als een gek op f5 te rammen.
Heb ik even pauze, wordt er een code voor mijn neus weggekaapt.
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
Philly, als je even je PM aan zet stuur ik je een code die zeer waarschijnlijk werkt *.
Ik zeg zeer waarschijnlijk omdat je als je je geregistreerd hebt twee dingen krijgt: een link en een code. Gisteren werkte de link niet, maar die heb je helemaal niet nodig zo bleek vandaag. Toen ik net probeerde met de code om kaarten te krijgen, werd ik gewoon in de wachtrij gezet.
Ik neem dus aan dat die code nog gewoon werkt.
PM gestuurdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef I-1 het volgende:
Ik heb nog een code voor iemand die graag wil gaan ...
stuur maar een PM
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.
quote:
Neen, kan eventueel kaartjes krijgen, mits Moi801 kaartjes erbij krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.
Dacht dat jij ook al voorzien was?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjes. I'm your man.
MJ
Was je toch eerder dan mij....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Ik heb in blinde paniek hetzelfde! Gisteren wist ik nog alle stappen op weg naar kaartjes, nu heb ik een code en kan ik mijn naam amper meer schrijven..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was je toch eerder dan mij....
En je bent niet eens voorbereid. Je hebt geen creditcaard en geen idee waar je de kaartje moet halen.
Kon dat nergens vinden maar word niet goed weergegeven in Opera wel in IE.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Je moet gewoon naar de site van Ticketmaster gaan, dan de datum kiezen en dan het aantal tickets wat je wilt. Daarachter staat een leeg veld waar je je code in moet vullen.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha, dan ben ik er ook, mijn plaatsaanduiding zie je in de OP
Ga je nog een keer dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik zit in 408, bovenin dus. Probeer vrijdag nog tickets te krijgen voor een andere datum
nope, is helaas geen garantie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Philly10 het volgende:
8 minutes...
Is het een garantie voor succes als je in de wachtrij staat?
En ik weet dat de heer Jackson het nu heel druk heeft met codes rondmailen en hij heeft mij er persoonlijk nog geen gestuurd. Maar mocht hij dat nog doen, dan zal ik de beroerdste niet zijn en hem afstaan aan iemand hier.
Succes allemaal!
Nou, ik wil in elk geval proberen om nog twee kaartjes te krijgen.quote:
En niks beschikbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:26 schreef GodsSon het volgende:
Ik ben ook weer aan het proberen geslagen, na vanmorgen 3x op het laatste moment eruit te zijn gegooid!
Sta nu op 2 minuten, geen idee welke datum... in blinde angst iets aangeklikt! Haha!
aaah, net proberen te bestellen maar creditcard was verlopen, in opwinding niet gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef Rnnz het volgende:
En in juni komt de nieuwe single!
2009 wordt het jaar van de terugkeer van Michael Jackson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zag ik alleen de creditcard als betaalmethode.
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef GodsSon het volgende:
Wirecard, maar daar moet je geld op hebben staan geloof ik!
Ik geef toe dat ik geen fan ben, maar wel een liefhebber
Voor de derde keer deze middag in de wachtrij, 2x zonder succes!
Nu ook concert op 1 september volgens mij!
Mooi zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Philly10 het volgende:
Gelukt!
Rnnz, hartelijk dank voor de code! Vrijdag 28 augustus zit ik ergens bovenin.
Nogmaals Rnnz, helemaal te gek!
En voor de rest: krijg ik nog een code gemaild, zijn jullie de eersten die het weten.
Hoera!
Blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef GodsSon het volgende:
Tijdsinschatting gaat weer goed, van 2 naar 7 minuten
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekeningquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).
Degene die dus nog geen tickets hebben kunnen voor vrijdag nog wel een creditcard hebben, zodat ze vrijdag kunnen kopen.
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef GodsSon het volgende:
Kut!
Ik heb kaarten op een datum dat ik niet kan, verkeerde maand gekeken
bagger!
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?quote:
Ik zelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?
Door andere spulletjes te kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekening
Alle blauwe vakken volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef ARR-I het volgende:
Welke kaarten zijn de veldkaarten?
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Alle blauwe vakken volgens mij.
De goedkoopste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-
En zijn er alleen nog kaarten voor september?
dansen; hij loopt als een kreupel getrapte hond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ooh god.![]()
Dansen kan hij niet meer? Hij heeft sinds 2001 geen concert meer gegeven dus tenzij jij een priveconcert hebt gehad vraag ik me af hoe je daar bij komt. Of ga je maar uit van het feit dat hij 'oud' is, of ja, als je 50 oud wil noemen.
Zingen kan hij niet meer? Lees bovenstaand stukje over het dansen, hoe weet je dat?
Toen hij 'koning' was kon hij volgens jou ook al niet uit z'n woorden komen, aangezien MJ altijd op deze manier reageert bij grote menigten fans. De massa zag toch duidelijk dat MJ in jaren niet meer zo overtuigend en gezond overkwam.
Klopt, ik kan alleen niks anders meer omdat ik scheel naar data keekquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens, voor de mensen die denken veel in te kopen om de (eventueel) later door te verkopen: vergeet niet dat er een grote kans bestaat dat je de tickets maar een week van te voren krijgt he
Serieus? Ik was binnen 2 min door dat hele proces heenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef PabloLopez het volgende:
FUCK te lang gewacht met invullen en het waren goede kaartyen MEN
ik gebruik kaart van mijn ma en die woont ergens anders moest gegevens goed checken omdat de kaarten naar het billingadres gaan..... en moest controleren FCUKquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Ik was binnen 2 min door dat hele proces heen
Damn, is dat nou nog steeds gaande?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef matthijst het volgende:
Wow, mmetje41 is over de zeik, zelfs haar 11-jarige zoontje loopt me via PM uit te schelden.
Lache
Overmorgen denk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de boot gemist, heel zonde. Dan maar morgen proberen...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef ukga het volgende:
[..]
dansen; hij loopt als een kreupel getrapte hond.
zingen; hij kan niet eens normaal uit zn woorden komen.
Lijkt me aannemelijk dat ie een look-a-like het podium op gooit. zelf zal ie weinig klaarspelen
Ben dus niet de enigequote:Men, ik ben trouwens echt ontzettend gaar nu
Verrot geslapen+ vroeg op + zitten stressen vanochtend + al die vreugde = moe zijn
En wèèr, ik kan wel janken, dit is zo oneerlijk en niet normaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef denthemen het volgende:
OMFG, doet die lijn het eindelijk, is het te druk en gaat automatisch je verbinding weg, GODVERDETYFUSDOMME
Balen manquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ben dus niet de enigeZie er echt tegen op straks nog te gaan werken.. pff
Dat is echt niet coolquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wèèr, ik kan wel janken, dit is zo oneerlijk en niet normaal
Wees blij dat je überhaupt kaarten hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef PabloLopez het volgende:
OK heb kaarten maar giga kut kaarten precies op zijkant podiium 1e ring, misschien verpats ik ze wel
mag ik zequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef PabloLopez het volgende:
OK heb kaarten maar giga kut kaarten precies op zijkant podiium 1e ring, misschien verpats ik ze wel
Ja, is er ook nog niet zo lang. Vraag me wel af hoe veel er nou nog bij gaan komen. Als het Vrijdag losgaat zal het denk ik nog wel erger worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
10 September is ook nieuw volgens mij
Ze hebben het denk ik over de eerste 10 gigs, voor de anderen zullen er vrijdag nog wel kaarten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Telates het volgende:
echt onzin dat het is uitverkocht. Kan nog prima kaartjes vinden.... En sowieso gingen toch niet alle kaarten in de voorverkoop?
Zet je je zoon ook weer achter de tv ipv achter de computer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:15 schreef mmetje41 het volgende:
Zal wel...ik ga lekker mijn koffer verder inpakken,beter idee:) als nog ook maar iets aandacht te besteden aan mathijs
Geweldige reactie op een triest gebeuren.quote:
IDD hoelang gaat dit doorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef denthemen het volgende:
21 September ook...
Ze hebben nog niet alle kaarten verkocht, denk even na.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kunnen ze nou ALLE kaarten al verkopen dan? Is er vrijdag nog iets om op te bieden? September vind ik niks. Het moet in de zomervakantie.
Ik heb er een hard hoofd in dat het via de legale weg nog gaat lukken...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet alle kaarten verkocht, denk even na.Het is de pre-sale, er zijn vandaag maar liefst 16 concerten bij gekomen. Jij als trouwe fan krijgt de kaartjes wel.
Heb je nog geen kaarten dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik word er een beetje zenuwachtig van als ik al die 'sold out' dingen lees.Elke 5 minuten check ik wirecard terwijl het geld er pas (hopelijk) morgen of vrijdag op zal staan.
Stel je gaat met 3 anderen, dan zorg je dat je vrijdag allemaal achter een pc zit (ieder in zn eigen huis) en allemaal proberen kaarten te kopen voor een andere datum. Zorg dat je elkaar op msn hebt en zodra eentje erdoor is meld hij dat en kan de rest stoppen, mocht de persoon die er door is geen creditcard hebben dan stuur je via msn je gegevens (of dat doe je vooraf oid.) Op die manier vergroot je je kansen nogal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in dat het via de legale weg nog gaat lukken...
Elk nummer word opeens verbroken of doet het gewoon niet, terwijl ik fucking Zaterdag nog contact met ze heb gehad. Reageren op emails is er daar ook niet bijquote:
MJ > vriendinquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef AgeEll het volgende:
dit is ongelooflijk!!!!!!!!!,
ik ben zo bezig met refreshen enzo dat ik niet naar de datum heb gekeken, heb ik eindelijk kaarten - zie ik in de bevestiging dat ze voor 10-09 zijn, dan ben ik op VAKANTIE![]()
(vorige week geboekt
)
denk niet dat mijn vriendin onze vakantie wil omzetten voor MJ, kan ik verhalen gaan aanhoren van vrienden hoe geweldig het wel niet was![]()
wat een sukkel ben ik
Ik heb met het adres waar ik een code op heb ontvangen direct de avond dat ht bekend werd gemaakt geregistreerd, een paar dagen later met een ander adres en daar heb ik alleen een melding op gekregen dat ik in de wachtrij voor een code sta. Een adres waar ik het gisteravond nog op heb geprobeerd heeft niets gekregenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:52 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
He mensen had even een vraagje. Wanneer hebben jullie jezelf eigenlijk aangemeld voor de presale codes? Ik en een vriend waren er vrijdagmiddag bij volgens mij en allebei helaas zonder code...
Achja ik blijf hoop houden met zoveel concerten
Ik hoop ook dat hij het aankan,quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef Zapato het volgende:
Afgelkopen zondag ofzo.
Tis vet hoor, maasr 26 concerten? Istie wel helemaal goed? Tien concerten kan ie echt makkelijk aan, maar 26 is wel ff een ander verhaal hoor. Tering. Hoop niet dat hij al uitgeput is op 1 spetmeber en zich er dan een beetje vanaf maakt.
Maar daar gaan we niet van uit. Hoorde net trouwens dat er een site komt waar fans nummers kunnen aanwijzen die ze willen horen. Iemand daar wel s van gehoord, ik niet namelijk.
Ik denk dat we dan gewoon pech hebben, hebben allebei een melding gekregen dat we in de wachtrij staan voor een code. Wij waren ook van plan om een zo vroeg mogelijk concert te boeken omdat we bang zijn dat hij na een paar concerten uit elkaar valtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:56 schreef Telates het volgende:
[..]
Ik heb met het adres waar ik een code op heb ontvangen direct de avond dat ht bekend werd gemaakt geregistreerd, een paar dagen later met een ander adres en daar heb ik alleen een melding op gekregen dat ik in de wachtrij voor een code sta. Een adres waar ik het gisteravond nog op heb geprobeerd heeft niets gekregen
Zou dr wel al op tijd bij zijn. Dit ging echt godsgruwelijk snel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Ach.. vrijdag zal het echt niet zo snel uitverkocht zijn joh. *fingers crossed*
Irritante is dat ik vrijdag van iemand anders afhankelijk ben om het te regelen en ben bang dat hij niet zo zal doorzetten en refreshen als al die maniakale fansquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Ach.. vrijdag zal het echt niet zo snel uitverkocht zijn joh. *fingers crossed*
enige album dat ik niet heb. ken al die nummers ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
[..]
Irritante is dat ik vrijdag van iemand anders afhankelijk ben om het te regelen en ben bang dat hij niet zo zal doorzetten en refreshen als al die maniakale fans![]()
Wat ik me trouwens afvraag, zijn er ook mensen die Invincible wel te pruimen vinden? Ik lees hier al een tijd mee en heb zelfs ooit een fan horen zeggen dat hij die CD niet in zijn collectie heeft omdat het zo'n troep is. Ik vind dat altijd wel meevallen, staan genoeg mooie nummers op in mijn ogen. Heaven Can Wait, Break of Dawn en Heartbreaker draai ik regelmatig... Whatever Happens vind ik ook wel mooi. Privacy en The Lost Children draai ik dan weer nooit.
same 4 me, kutdag, kutplek, maar het beste van maken heb tenminste kaartenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef AgeEll het volgende:
nog 2 kaarten kunnen bestellen voor de 23ste, wel kutplaatsen, maar dat boeit niet. Mijn broertje gaat de 10de en ik met mijn vriendinnetje de 23ste
als ik er over nadenk welke nr's hij gaat spelen krijg ik helemaal kippenvel
WTFquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef matthijst het volgende:
Wow, mmetje41 is over de zeik, zelfs haar 11-jarige zoontje loopt me via PM uit te schelden.
Lache
Nah, ik zag dat mmetje41 het gelukt is met mijn code, maar ho maar dat ze mij die afgesproken twee geeft hequote:
Dat is wat ik lees op meerdere fora.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef matthijst het volgende:
KingOfPop heb je nou al kaarten?
glashalfvol, hoe kom je aan 30%?
Lijkt mij wel een grote gok als organisator: 30 concerten pas 30% voorverkopen?
Dan moet je nog 21 volle zalen verkopen vrijdag....
Kijk dat is het hele probleem ik heb geen creditcard, mijn pa wel, maar ik woon niet thuis. Misschien dat ik mijn pa zover kan krijgen zometeen achter de pc te gaan zitten, moet nog maar zien of dat hem luktquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef matthijst het volgende:
Heb je al een creditcard dan, van je pa?
Heb wel code voor je anders
Ok kijk maar even dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef matthijst het volgende:
Ik ben ff aan het testen voor je
Je hebt de kaart niet nodig trouwens.
Alleen creditcardnummer, vervaldatum en de 3 cijfers achterop.
Jazeker !quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:03 schreef Nicksanders het volgende:
Concert 30 staat er ook een nieuwe record ?:P
Wat bedoel je dan precies? Niet die exclusieve pakketten, of heb je daar helemaal niet naar gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef matthijst het volgende:
Losse kaarten kan je sowieso krijgen...
Ok, als je die code nog kwijt wilt, graag dan. Zal ik mijn pa even bellen voor die codes.quote:
Gewoon doen, je krijgt een melding als een code niet goed is voordat je de wachttijd krijgt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef matthijst het volgende:
Hoe kan je checken of een presale code nog werkt?
Probeer ff uit te vinden welke ik vanochtend gebruikt heb.
En als ik er twee wil?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef matthijst het volgende:
Als je maar 1 kaartje wilt: die zijn er volgens mij voor elke dag zowat nog (wel een 400-rij kaart, dus bovenaan)
Dat is helemaal kut voor je. Maar zijn daar nog redelijk wat plekken voor beschikbaar dan, die rolstoelplekken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef denthemen het volgende:
Het is al meer dan 10 uur geleden en nog steeds niemand kunnen bereiken van dat kut o2 ding, tyfus service
Ik heb geen idee, niets of niemand van dat bedrijf is te bereikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut voor je. Maar zijn daar nog redelijk wat plekken voor beschikbaar dan, die rolstoelplekken?
Dat hij er maar in mag stikkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef Knoflook het volgende:
Vriend van me verkoopt zijn code. 20 euro
Alleen de laatste concerten is nog een redelijke kans, de eerste 20 zitten bijna zo goed als vol!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn code gekregen, maar het werkt niet
Bij elke datum krijg ik
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available.
Ik zit idd naar de laatste datums te kijken. Gewoon op 1 datum blijven staan en 100x refreshen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Alleen de laatste concerten is nog een redelijke kans, de eerste 20 zitten bijna zo goed als vol!
gewoon nog een keer proberen. Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:20 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb een uur geleden mijn code gekregen, maar het werkt niet
Bij elke datum krijg ik
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available.
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef matthijst het volgende:
Ik ben ff aan het testen voor je
Je hebt de kaart niet nodig trouwens.
Alleen creditcardnummer, vervaldatum en de 3 cijfers achterop.
Ik heb er hier 1 met 3 cijfersquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?
Wachtwoord moet zijn. de naam van je card, en daar de eerste letter van. Dus: V (ista) M (astercard) dan banknummer iets. en dan sec code.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het over VIER cijfers achterop kan dat ook kloppen?
Pff, nah kijk wel even, anders zo maar weer terug bellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Wachtwoord moet zijn. de naam van je card, en daar de eerste letter van. Dus: V (ista) M (astercard) dan banknummer iets. en dan sec code.
Het heeft waarschijnlijk toch geen zin meer.Ik ben al een uur bezig zonder resultaat. Single tickets zijn er nog wel...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Gauner het volgende:
Heeft iemand misschien nog een pre-sale code over?Heb mezelf al aangemeld vanaf het begin toen het kon maar heb helaas niks gekregen behalve dat ik in de wachtrij sta voor als er nieuwe vrijkomen..
Help, een moedeloze fan!
Heb ook maar 1 ticket nodig voor mezelf! Dus als iemand me wilt helpenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:43 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Het heeft waarschijnlijk toch geen zin meer.Ik ben al een uur bezig zonder resultaat. Single tickets zijn er nog wel...
Tja, de kassa rinkelt weer goed in huize Jackson. Geen wonder dat hij 'extactic' is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Telates het volgende:
Bizar dat er gewoon 20 concerten bijkomen vandaag! Wat ik me wel afvraag. Op Wikipedia stond dat een AEGLive woordvoerder heeft gezegd dat MJ ongeveer 50 miljoen pond krijgt voor de eerste 10 concerten. Dus dat zou betekenen dat hij 150 miljoen pond krijgt voor de 30 concerten. Maar als je kijkt naar de opbrengsten van de kaartverkoop (23.000 plaatsen x 30 concerten x 75 pond per kaartje is ~ 50 miljoen pond). Zouden ze nog zoveel op de merchandise en drankjes enzo verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |