Er komen nu telkens data bij dus de kans word telkens groterquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Knoflook het volgende:Flikkers ! ik word steeds zenuwachtiger of er nog wel kaartjes over gaan zijn. en of ik ze ga krijgen !
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Rnnz het volgende:
Ik had het liefst kaartjes voor de lower tier, maar ach.. ik heb vanaf morgen 8 uur tot 11 uur moeite gedaan om kaartjes te krijgen dus ik ben tevreden.
Ooh god.quote:oke ik wil niet negatief zijn, alleen een mening; waarom zou je naar MJ gaan?
ik geef toe, hij was koning. nu is het een vervallen/doorgeslagen idioot die niet eens normaal uit zn woorden kan komen bij een persconferentie.
ik bedoel; dansen kan ie niet meer, zingen waarschijnlijk ook niet. dus wat is de reden dat mensen er heen gaan? om hem gewoon nog een keer in het echt te zien?
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.
Heb het gedaan via Wirecard, een soort virtuele creditcard met een pre-paid functie.
Ik heb het gekke idee gekregen om vrijdag nog 2 kaartjes te bestellen, voor een andere datum in de buurt van wanneer ik nu ga (de 22e). Vandaag ook m'n salaris binnen, dus kan het mooi gelijk opmaken.
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellen
Nog 4 minuten...niet gelukt. 12e maar proberen dan.
Tis wel ongelooflik dat 'ie echt gaat optreden he. Had er echt niet meer op gerekend, na al die jaren wachten. Whooehooe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |