Kon dat nergens vinden maar word niet goed weergegeven in Opera wel in IE.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Je moet gewoon naar de site van Ticketmaster gaan, dan de datum kiezen en dan het aantal tickets wat je wilt. Daarachter staat een leeg veld waar je je code in moet vullen.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha, dan ben ik er ook, mijn plaatsaanduiding zie je in de OP
Ga je nog een keer dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik zit in 408, bovenin dus. Probeer vrijdag nog tickets te krijgen voor een andere datum
nope, is helaas geen garantie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Philly10 het volgende:
8 minutes...
Is het een garantie voor succes als je in de wachtrij staat?
En ik weet dat de heer Jackson het nu heel druk heeft met codes rondmailen en hij heeft mij er persoonlijk nog geen gestuurd. Maar mocht hij dat nog doen, dan zal ik de beroerdste niet zijn en hem afstaan aan iemand hier.
Succes allemaal!
Nou, ik wil in elk geval proberen om nog twee kaartjes te krijgen.quote:
En niks beschikbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:26 schreef GodsSon het volgende:
Ik ben ook weer aan het proberen geslagen, na vanmorgen 3x op het laatste moment eruit te zijn gegooid!
Sta nu op 2 minuten, geen idee welke datum... in blinde angst iets aangeklikt! Haha!
aaah, net proberen te bestellen maar creditcard was verlopen, in opwinding niet gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef Rnnz het volgende:
En in juni komt de nieuwe single!
2009 wordt het jaar van de terugkeer van Michael Jackson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zag ik alleen de creditcard als betaalmethode.
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef GodsSon het volgende:
Wirecard, maar daar moet je geld op hebben staan geloof ik!
Ik geef toe dat ik geen fan ben, maar wel een liefhebber
Voor de derde keer deze middag in de wachtrij, 2x zonder succes!
Nu ook concert op 1 september volgens mij!
Mooi zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Philly10 het volgende:
Gelukt!
Rnnz, hartelijk dank voor de code! Vrijdag 28 augustus zit ik ergens bovenin.
Nogmaals Rnnz, helemaal te gek!
En voor de rest: krijg ik nog een code gemaild, zijn jullie de eersten die het weten.
Hoera!
Blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef GodsSon het volgende:
Tijdsinschatting gaat weer goed, van 2 naar 7 minuten
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekeningquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).
Degene die dus nog geen tickets hebben kunnen voor vrijdag nog wel een creditcard hebben, zodat ze vrijdag kunnen kopen.
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef GodsSon het volgende:
Kut!
Ik heb kaarten op een datum dat ik niet kan, verkeerde maand gekeken
bagger!
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?quote:
Ik zelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?
Door andere spulletjes te kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekening
Alle blauwe vakken volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef ARR-I het volgende:
Welke kaarten zijn de veldkaarten?
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Alle blauwe vakken volgens mij.
De goedkoopste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-
En zijn er alleen nog kaarten voor september?
dansen; hij loopt als een kreupel getrapte hond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ooh god.![]()
Dansen kan hij niet meer? Hij heeft sinds 2001 geen concert meer gegeven dus tenzij jij een priveconcert hebt gehad vraag ik me af hoe je daar bij komt. Of ga je maar uit van het feit dat hij 'oud' is, of ja, als je 50 oud wil noemen.
Zingen kan hij niet meer? Lees bovenstaand stukje over het dansen, hoe weet je dat?
Toen hij 'koning' was kon hij volgens jou ook al niet uit z'n woorden komen, aangezien MJ altijd op deze manier reageert bij grote menigten fans. De massa zag toch duidelijk dat MJ in jaren niet meer zo overtuigend en gezond overkwam.
Klopt, ik kan alleen niks anders meer omdat ik scheel naar data keekquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens, voor de mensen die denken veel in te kopen om de (eventueel) later door te verkopen: vergeet niet dat er een grote kans bestaat dat je de tickets maar een week van te voren krijgt he
Serieus? Ik was binnen 2 min door dat hele proces heenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:33 schreef PabloLopez het volgende:
FUCK te lang gewacht met invullen en het waren goede kaartyen MEN
ik gebruik kaart van mijn ma en die woont ergens anders moest gegevens goed checken omdat de kaarten naar het billingadres gaan..... en moest controleren FCUKquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Serieus? Ik was binnen 2 min door dat hele proces heen
Damn, is dat nou nog steeds gaande?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef matthijst het volgende:
Wow, mmetje41 is over de zeik, zelfs haar 11-jarige zoontje loopt me via PM uit te schelden.
Lache
Overmorgen denk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de boot gemist, heel zonde. Dan maar morgen proberen...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef ukga het volgende:
[..]
dansen; hij loopt als een kreupel getrapte hond.
zingen; hij kan niet eens normaal uit zn woorden komen.
Lijkt me aannemelijk dat ie een look-a-like het podium op gooit. zelf zal ie weinig klaarspelen
Ben dus niet de enigequote:Men, ik ben trouwens echt ontzettend gaar nu
Verrot geslapen+ vroeg op + zitten stressen vanochtend + al die vreugde = moe zijn
En wèèr, ik kan wel janken, dit is zo oneerlijk en niet normaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef denthemen het volgende:
OMFG, doet die lijn het eindelijk, is het te druk en gaat automatisch je verbinding weg, GODVERDETYFUSDOMME
Balen manquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ben dus niet de enigeZie er echt tegen op straks nog te gaan werken.. pff
Dat is echt niet coolquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wèèr, ik kan wel janken, dit is zo oneerlijk en niet normaal
Wees blij dat je überhaupt kaarten hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef PabloLopez het volgende:
OK heb kaarten maar giga kut kaarten precies op zijkant podiium 1e ring, misschien verpats ik ze wel
mag ik zequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef PabloLopez het volgende:
OK heb kaarten maar giga kut kaarten precies op zijkant podiium 1e ring, misschien verpats ik ze wel
Ja, is er ook nog niet zo lang. Vraag me wel af hoe veel er nou nog bij gaan komen. Als het Vrijdag losgaat zal het denk ik nog wel erger worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
10 September is ook nieuw volgens mij
Ze hebben het denk ik over de eerste 10 gigs, voor de anderen zullen er vrijdag nog wel kaarten zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Telates het volgende:
echt onzin dat het is uitverkocht. Kan nog prima kaartjes vinden.... En sowieso gingen toch niet alle kaarten in de voorverkoop?
Zet je je zoon ook weer achter de tv ipv achter de computer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:15 schreef mmetje41 het volgende:
Zal wel...ik ga lekker mijn koffer verder inpakken,beter idee:) als nog ook maar iets aandacht te besteden aan mathijs
Geweldige reactie op een triest gebeuren.quote:
IDD hoelang gaat dit doorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef denthemen het volgende:
21 September ook...
Ze hebben nog niet alle kaarten verkocht, denk even na.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kunnen ze nou ALLE kaarten al verkopen dan? Is er vrijdag nog iets om op te bieden? September vind ik niks. Het moet in de zomervakantie.
Ik heb er een hard hoofd in dat het via de legale weg nog gaat lukken...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet alle kaarten verkocht, denk even na.Het is de pre-sale, er zijn vandaag maar liefst 16 concerten bij gekomen. Jij als trouwe fan krijgt de kaartjes wel.
Heb je nog geen kaarten dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik word er een beetje zenuwachtig van als ik al die 'sold out' dingen lees.Elke 5 minuten check ik wirecard terwijl het geld er pas (hopelijk) morgen of vrijdag op zal staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |