Kon dat nergens vinden maar word niet goed weergegeven in Opera wel in IE.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Je moet gewoon naar de site van Ticketmaster gaan, dan de datum kiezen en dan het aantal tickets wat je wilt. Daarachter staat een leeg veld waar je je code in moet vullen.
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha, dan ben ik er ook, mijn plaatsaanduiding zie je in de OP
Ga je nog een keer dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Ik zit in 408, bovenin dus. Probeer vrijdag nog tickets te krijgen voor een andere datum
nope, is helaas geen garantie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Philly10 het volgende:
8 minutes...
Is het een garantie voor succes als je in de wachtrij staat?
En ik weet dat de heer Jackson het nu heel druk heeft met codes rondmailen en hij heeft mij er persoonlijk nog geen gestuurd. Maar mocht hij dat nog doen, dan zal ik de beroerdste niet zijn en hem afstaan aan iemand hier.
Succes allemaal!
Nou, ik wil in elk geval proberen om nog twee kaartjes te krijgen.quote:
En niks beschikbaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:26 schreef GodsSon het volgende:
Ik ben ook weer aan het proberen geslagen, na vanmorgen 3x op het laatste moment eruit te zijn gegooid!
Sta nu op 2 minuten, geen idee welke datum... in blinde angst iets aangeklikt! Haha!
aaah, net proberen te bestellen maar creditcard was verlopen, in opwinding niet gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:29 schreef Rnnz het volgende:
En in juni komt de nieuwe single!
2009 wordt het jaar van de terugkeer van Michael Jackson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhuquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij zag ik alleen de creditcard als betaalmethode.
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef GodsSon het volgende:
Wirecard, maar daar moet je geld op hebben staan geloof ik!
Ik geef toe dat ik geen fan ben, maar wel een liefhebber
Voor de derde keer deze middag in de wachtrij, 2x zonder succes!
Nu ook concert op 1 september volgens mij!
Mooi zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef Philly10 het volgende:
Gelukt!
Rnnz, hartelijk dank voor de code! Vrijdag 28 augustus zit ik ergens bovenin.
Nogmaals Rnnz, helemaal te gek!
En voor de rest: krijg ik nog een code gemaild, zijn jullie de eersten die het weten.
Hoera!
Blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef GodsSon het volgende:
Tijdsinschatting gaat weer goed, van 2 naar 7 minuten
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekeningquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wirecard geld opzetten duurt een dag (als je het met spoed doet).
Degene die dus nog geen tickets hebben kunnen voor vrijdag nog wel een creditcard hebben, zodat ze vrijdag kunnen kopen.
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:46 schreef GodsSon het volgende:
Kut!
Ik heb kaarten op een datum dat ik niet kan, verkeerde maand gekeken
bagger!
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?quote:
Ik zelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als jij z'n kaarten neemt, wie krijgt dan je code?
Door andere spulletjes te kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Probleem alleen stel het lukt niet vrijdag ticket te kopen dan staat je geld er op en hoe krijg je het weer terug na je gewone rekening
Alle blauwe vakken volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef ARR-I het volgende:
Welke kaarten zijn de veldkaarten?
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Alle blauwe vakken volgens mij.
De goedkoopste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Welke prijsklasse moet ik dan selecteren en welk level (level 1, level 4, floor seating?)-
En zijn er alleen nog kaarten voor september?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |