same 4 me, kutdag, kutplek, maar het beste van maken heb tenminste kaartenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef AgeEll het volgende:
nog 2 kaarten kunnen bestellen voor de 23ste, wel kutplaatsen, maar dat boeit niet. Mijn broertje gaat de 10de en ik met mijn vriendinnetje de 23ste
als ik er over nadenk welke nr's hij gaat spelen krijg ik helemaal kippenvel
WTFquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:35 schreef matthijst het volgende:
Wow, mmetje41 is over de zeik, zelfs haar 11-jarige zoontje loopt me via PM uit te schelden.
Lache
Nah, ik zag dat mmetje41 het gelukt is met mijn code, maar ho maar dat ze mij die afgesproken twee geeft hequote:
Dat is wat ik lees op meerdere fora.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef matthijst het volgende:
KingOfPop heb je nou al kaarten?
glashalfvol, hoe kom je aan 30%?
Lijkt mij wel een grote gok als organisator: 30 concerten pas 30% voorverkopen?
Dan moet je nog 21 volle zalen verkopen vrijdag....
Kijk dat is het hele probleem ik heb geen creditcard, mijn pa wel, maar ik woon niet thuis. Misschien dat ik mijn pa zover kan krijgen zometeen achter de pc te gaan zitten, moet nog maar zien of dat hem luktquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef matthijst het volgende:
Heb je al een creditcard dan, van je pa?
Heb wel code voor je anders
Ok kijk maar even dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef matthijst het volgende:
Ik ben ff aan het testen voor je
Je hebt de kaart niet nodig trouwens.
Alleen creditcardnummer, vervaldatum en de 3 cijfers achterop.
Jazeker !quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:03 schreef Nicksanders het volgende:
Concert 30 staat er ook een nieuwe record ?:P
Wat bedoel je dan precies? Niet die exclusieve pakketten, of heb je daar helemaal niet naar gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef matthijst het volgende:
Losse kaarten kan je sowieso krijgen...
Ok, als je die code nog kwijt wilt, graag dan. Zal ik mijn pa even bellen voor die codes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |