De rest is helemaal uitverkocht?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:27 schreef moi80 het volgende:
Alle data vol, alleen de nieuwe datum de 30e werkt nog, helaas kan ik dan niet meer
Neenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef Cybart het volgende:
dan is het ons allen nu gelukt?
(nouja KingOfPop dan nog)
Ik ben ook nog bezig, ik probeer extra tickets te krijgen, dus blijf oplettenquote:
Ik ben geen fan maar het is toch wel een legende en als dit daadwerkelijk zijn laatste tour is dan heb ik daar het geld wel voor over. (en ik woon vanaf volgende week in londen dus het is best dichtbij, ik zou de reis er niet voor over hebben).quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef ukga het volgende:
oke ik wil niet negatief zijn, alleen een mening; waarom zou je naar MJ gaan?
ik geef toe, hij was koning. nu is het een vervallen/doorgeslagen idioot die niet eens normaal uit zn woorden kan komen bij een persconferentie.
ik bedoel; dansen kan ie niet meer, zingen waarschijnlijk ook niet. dus wat is de reden dat mensen er heen gaan? om hem gewoon nog een keer in het echt te zien?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Niek. het volgende:
Misschien is deze handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
Er komen nu telkens data bij dus de kans word telkens groterquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef Knoflook het volgende:Flikkers ! ik word steeds zenuwachtiger of er nog wel kaartjes over gaan zijn. en of ik ze ga krijgen !
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef Rnnz het volgende:
Ik had het liefst kaartjes voor de lower tier, maar ach.. ik heb vanaf morgen 8 uur tot 11 uur moeite gedaan om kaartjes te krijgen dus ik ben tevreden.
Ooh god.quote:oke ik wil niet negatief zijn, alleen een mening; waarom zou je naar MJ gaan?
ik geef toe, hij was koning. nu is het een vervallen/doorgeslagen idioot die niet eens normaal uit zn woorden kan komen bij een persconferentie.
ik bedoel; dansen kan ie niet meer, zingen waarschijnlijk ook niet. dus wat is de reden dat mensen er heen gaan? om hem gewoon nog een keer in het echt te zien?
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Lower tier kan je t wel beter zien, maar floor is meer sfeer. Njah, beide zijn eigenlijk goed.
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb er slechts twee, er stond niet meer geld op m'n creditcard *.
Heb het gedaan via Wirecard, een soort virtuele creditcard met een pre-paid functie.
Ik heb het gekke idee gekregen om vrijdag nog 2 kaartjes te bestellen, voor een andere datum in de buurt van wanneer ik nu ga (de 22e). Vandaag ook m'n salaris binnen, dus kan het mooi gelijk opmaken.
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nooh, je moet natuurlijk een credticard hebben. Whoops. Ff iemand bellen
Nog 4 minuten...niet gelukt. 12e maar proberen dan.
Tis wel ongelooflik dat 'ie echt gaat optreden he. Had er echt niet meer op gerekend, na al die jaren wachten. Whooehooe!
Ik wel hoor. Die in augustus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef PabloLopez het volgende:
OK kaarten zijn op en niet meer te bestellen, kan geen datum meer selecteren
Ik hoop het wel, meer kans op kaartenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat er in totaal minimaal 22 concerten komen, om het huidige "record" van Prince te verbreken die volgens mij een reeks van 21 concerten had.
Kaarten zijn besteld!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.![]()
@RSie: blijven proberen! Ik ben vanmorgen om 8 uur begonnen, heb denk ik wel tien keer gehad dat het wachten werd onderbroken dus!
PM verstuurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef Jazzz het volgende:
ik heb een pre-sale code en kan 4 kaarten bestellen, geef me een PM als je wil dat ik dit voor je doe... ik zelf ga er niet heen denk ik.
lol mijn plaatsaanduiding staat erbijquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Niek. het volgende:
Misschien is deze handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
Zonet (2 minuten geleden) heeft een kennis nog kaartjes kunnen scoren, ja dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uitgeslapen, zijn er nog kaartjes?
Je moet atm wel een pre-sale code hebben (geloof ik)quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
Pre-sale natuurlijk. Rest volgt vrijdag pas. Ben benieuwd of Ticketmaster eruit vliegt en of de wachttijden langer dan een uur worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
thnx! Ik zie dat je kaarten hebt! Netjes man!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Rnnz het volgende:
Als je een code hebt heb je volgens mij een vrij grote kans dat je ze krijgt, al kan het soms even duren voordat je een juiste datum hebt waar nog tickets vrij zijn.
Welkom terug Sideshow!
Ik ook en dan zitten ze hier te klagen dat ze een kwartier in de que staan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
You are now in the queue to recieve a presale code when more become available. sinds gister.
maar nogsteeds niks verder.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Philly10 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
ik volg dit topic al een paar dagen met veel plezier. Het is bemoedigend te lezen dat her en der nog steeds codes uitgegeven worden. Maar toch begin ik mijn vertrouwen te verliezen of ik nog een code gemaild krijg...
Nu zie ik dat er hier af en toe mensen die codes over hebben de lulligste niet zijn en hun code weggeven. Nu voel je hem al hangen...
Dus, heeft er nog iemand een code over, mag je hem naar mij mailen en eeuwige dankbaarheid zal jouw deel zijn!
Nu kan ik nog een verhaal tikken over grootste fan/het is niet eerlijk/verwensingen met verschrikkelijke ziektes/mijn zoontje van 3 is al 6 jaar fan, maar dat zal ik jullie besparen. Ik wil gewoon net zo graag naar dit concert als de meeste van jullie!
Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb jij ook buikpijn?
Ik zit de hele dag als een gek op f5 te rammen.
Heb ik even pauze, wordt er een code voor mijn neus weggekaapt.
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
Philly, als je even je PM aan zet stuur ik je een code die zeer waarschijnlijk werkt *.
Ik zeg zeer waarschijnlijk omdat je als je je geregistreerd hebt twee dingen krijgt: een link en een code. Gisteren werkte de link niet, maar die heb je helemaal niet nodig zo bleek vandaag. Toen ik net probeerde met de code om kaarten te krijgen, werd ik gewoon in de wachtrij gezet.
Ik neem dus aan dat die code nog gewoon werkt.
PM gestuurdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef I-1 het volgende:
Ik heb nog een code voor iemand die graag wil gaan ...
stuur maar een PM
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.
quote:
Neen, kan eventueel kaartjes krijgen, mits Moi801 kaartjes erbij krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.
Dacht dat jij ook al voorzien was?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjes. I'm your man.
MJ
Was je toch eerder dan mij....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Ik heb in blinde paniek hetzelfde! Gisteren wist ik nog alle stappen op weg naar kaartjes, nu heb ik een code en kan ik mijn naam amper meer schrijven..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was je toch eerder dan mij....
En je bent niet eens voorbereid. Je hebt geen creditcaard en geen idee waar je de kaartje moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |