Ik wel hoor. Die in augustus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef PabloLopez het volgende:
OK kaarten zijn op en niet meer te bestellen, kan geen datum meer selecteren
Ik hoop het wel, meer kans op kaartenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Niek. het volgende:
Ik denk dat er in totaal minimaal 22 concerten komen, om het huidige "record" van Prince te verbreken die volgens mij een reeks van 21 concerten had.
Kaarten zijn besteld!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wie twee weken geleden had gezegd dat Michael Jackson weer zou gaan optreden, zou op het minst uitgelachen worden.![]()
@RSie: blijven proberen! Ik ben vanmorgen om 8 uur begonnen, heb denk ik wel tien keer gehad dat het wachten werd onderbroken dus!
PM verstuurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef Jazzz het volgende:
ik heb een pre-sale code en kan 4 kaarten bestellen, geef me een PM als je wil dat ik dit voor je doe... ik zelf ga er niet heen denk ik.
lol mijn plaatsaanduiding staat erbijquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:45 schreef Niek. het volgende:
Misschien is deze handig voor in de OP?
[ afbeelding ]
Zonet (2 minuten geleden) heeft een kennis nog kaartjes kunnen scoren, ja dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb uitgeslapen, zijn er nog kaartjes?
Je moet atm wel een pre-sale code hebben (geloof ik)quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
Pre-sale natuurlijk. Rest volgt vrijdag pas. Ben benieuwd of Ticketmaster eruit vliegt en of de wachttijden langer dan een uur worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Alleen pre-sale of gooien ze nu alles de deur al uit?
thnx! Ik zie dat je kaarten hebt! Netjes man!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Rnnz het volgende:
Als je een code hebt heb je volgens mij een vrij grote kans dat je ze krijgt, al kan het soms even duren voordat je een juiste datum hebt waar nog tickets vrij zijn.
Welkom terug Sideshow!
Ik ook en dan zitten ze hier te klagen dat ze een kwartier in de que staan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
You are now in the queue to recieve a presale code when more become available. sinds gister.
maar nogsteeds niks verder.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef Philly10 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
ik volg dit topic al een paar dagen met veel plezier. Het is bemoedigend te lezen dat her en der nog steeds codes uitgegeven worden. Maar toch begin ik mijn vertrouwen te verliezen of ik nog een code gemaild krijg...
Nu zie ik dat er hier af en toe mensen die codes over hebben de lulligste niet zijn en hun code weggeven. Nu voel je hem al hangen...
Dus, heeft er nog iemand een code over, mag je hem naar mij mailen en eeuwige dankbaarheid zal jouw deel zijn!
Nu kan ik nog een verhaal tikken over grootste fan/het is niet eerlijk/verwensingen met verschrikkelijke ziektes/mijn zoontje van 3 is al 6 jaar fan, maar dat zal ik jullie besparen. Ik wil gewoon net zo graag naar dit concert als de meeste van jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |