Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Heb jij ook buikpijn?
Ik zit de hele dag als een gek op f5 te rammen.
Heb ik even pauze, wordt er een code voor mijn neus weggekaapt.
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
Philly, als je even je PM aan zet stuur ik je een code die zeer waarschijnlijk werkt *.
Ik zeg zeer waarschijnlijk omdat je als je je geregistreerd hebt twee dingen krijgt: een link en een code. Gisteren werkte de link niet, maar die heb je helemaal niet nodig zo bleek vandaag. Toen ik net probeerde met de code om kaarten te krijgen, werd ik gewoon in de wachtrij gezet.
Ik neem dus aan dat die code nog gewoon werkt.
PM gestuurdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef I-1 het volgende:
Ik heb nog een code voor iemand die graag wil gaan ...
stuur maar een PM
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanwaar de voorkeur? Er zitten hier meerdere mensen ald e hele dag te aazen.
quote:
Neen, kan eventueel kaartjes krijgen, mits Moi801 kaartjes erbij krijgt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Geen voorkeur hoor, ik kan alleen niet bijhouden van wie nu wel een code en/of tickets heeft en wie niet.
Dacht dat jij ook al voorzien was?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Aangezien ik dit ook doe, maar het niet werkt. Als iemand niks met zijn code doet, of niks met zijn kaartjes. I'm your man.
MJ
Was je toch eerder dan mij....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Ik heb in blinde paniek hetzelfde! Gisteren wist ik nog alle stappen op weg naar kaartjes, nu heb ik een code en kan ik mijn naam amper meer schrijven..quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Nicksanders het volgende:
Met heel veel dank aan I-1
Heb k een code.
Alleen weet iemand die link waar je die kan invullen enzo.
Credit cardben k ook mee bezig
Check je pmquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Was je toch eerder dan mij....
En je bent niet eens voorbereid. Je hebt geen creditcaard en geen idee waar je de kaartje moet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |