L'hotellerie doet niet meer mee lees ik net. Nieuwe:quote:Op maandag 9 maart 2009 18:20 schreef icebliss het volgende:
Tirreno Adriatico (versie 1, zodat ik iig iets heb aangezien ik dinsdag weinig tijd heb):
1. Lövkvist
2. Nibali
3. Gesink
4. Gerdemann
5. L'hotellerie
of veel met een lage scorequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:36 schreef rubbereend het volgende:
Veel verschillende winnaars maar wel veel dezelfde renners in de top 5dus er zijn er vast een paar met een grote score
terugvindpost. Ik gebruik het persoonlijk nooit, ik scroll gewoon door de index van de forums.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:56 schreef FredWielergek het volgende:
effe een vraagje: ik zie geregeld 'tvp' staan in het fok forum, war staat dat voor? heb effe in woordenboek opgezocht: textured vegetable protein (=vezelig plantaardig eiwit), maar dat zullen ze vast niet bedoelen...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:42 schreef Mr_DG het volgende:
tvp
Chavanel verliest met een paar seconden de tweede plaats door een valquote:Op zondag 8 maart 2009 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
2. Sylvain Chavanel
Stel je niet aan, ik ben 8 punten misgelopen door de hongerklop van Contador.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Chavanel verliest met een paar seconden de tweede plaats door een val
quote:Op zondag 8 maart 2009 04:35 schreef ScottTracy het volgende:
1. Alberto Contador
2. Luis Leon Sanchez
Ja ik had Contador ook op één hoor lieverd.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik ben 8 punten misgelopen door de hongerklop van Contador.
[..]
Ach ja, weet Michel Wuyts veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef franklop het volgende:
Chavanel was niet gevallen, alleen ketting eraf.
Ahja, die was nog niet langsgeweest dit topic.quote:
Fränkie Schleck olé oléquote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Chavanel verliest met een paar seconden de tweede plaats door een val
Ik kon het niet latenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ahja, die was nog niet langsgeweest dit topic.
Die pakken we wel onder het rooie vod.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef Beregd het volgende:
lichte afscheiding van een kopgroep van vier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ach joh, je hebt maar 1 pijl op je boog en die kun je maar beter niet te vroeg verschieten, als ik Ducrot mag geloven.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:32 schreef rubbereend het volgende:
45) rubbereend 5 (-20)vorig jaar stond ik hele voorjaar aan kop
Niet. Voor Rabo start de Parijs - Nice ploeg min Posthuma plus Horrillo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:22 schreef franklop het volgende:
Is het eigenlijk al bekend of Freire nog meedoet aan M-SR? of heb ik dat helemaal gemist?
Milaan San Remo versie 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:42 schreef franklop het volgende:
Milaan-SanRemo versie 1
1. Tom Boonen
2. Benatti
3. [s]PozzatoHaussler
4. McEwen
5. Petacchi[/s]
Ik verwacht wel een Koninklijke sprint met (jammer genoeg) Tom Boonen als winnaar. Weet nu al dat MSR zondag dan herhaalt gaat worden op de Belg, dus ik boycot Sporza
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor MSR
1. Tom Boonen
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Heinrich Haussler
Cancellara doet ook niet mee overigensquote:Alessandro Ballan neemt zaterdag niet deel aan Milaan-Sanremo. De Italiaanse wereldkampioen kampt met een virale infectie door het cytomegalievirus (CMV).
Ballan moet sowieso 15 dagen rusten, zodat hij mogelijk ook zijn favoriete klassiekers van het noorden, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix, mist. (PhotoNews) Ballan is erg ontgoocheld. "Milaan-Sanremo moeten missen voelt heel bitter", zegt de Lampre-renner.
"Bovendien is mijn aanwezigheid in de "Klassiekers van het Noorden" ook gecompromitteerd." In 2007 was Ballan de beste in de Ronde.
"Nu weet ik ook waarom ik niet goed was. Wanneer ik opnieuw zal koersen, weet ik niet. Ik maak geen plannen. Ik moet eerst volledig hersteld zijn."
1. Filippo Pozzatoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Bismarck het volgende:
Prono voor Milano - San Remo
1. Filippo Pozzato
2. Philippe Gilbert
3. Alessandro Ballan
4. Davide Rebellin
5. Francesco Ginanni
Nochtans voorspel ik geen massasprint met Freire, Boonen, Petacchi, Hushovd, McEwen, eventueel een Cavendish e.a
Ik sta ook niet in het Tirreno-lijstje, maar m'n totaal klopt wel. Bij jou niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef borisz het volgende:
Ik sta er niet in, ik had wel wat ingeleverd![]()
Wielerprono 2009 #1 Teken de startlijst, we gaan beginnen 7 puntjes
Nope ik heb geen punten gekregen in het totaallijstje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik sta ook niet in het Tirreno-lijstje, maar m'n totaal klopt wel. Bij jou niet?
gevalletje Contador of Landis in 2006quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:37 schreef Beregd het volgende:
oe, de titelverdediger nu al aan de leiding. Hopelijk krijgt hij nog een hongerklop.
Hij is te vroeg in vorm.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:37 schreef Beregd het volgende:
oe, de titelverdediger nu al aan de leiding. Hopelijk krijgt hij nog een hongerklop.
wou ik ook doen, maar dat kan na verloop van tijd niet, dus dankquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb even de rittenkapers in de OP toegevoegd.
Dat is maar een momentopname, die stand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
wou ik ook doen, maar dat kan na verloop van tijd niet, dus dank![]()
Misschien ook leuk om up 2 date stand toe te voegen
Ik heb een aanpassing gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:56 schreef Cavalier1 het volgende:
1. Boonen
2. Bennati
3. Haussler
4. Pozzato
5. Petacchi
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is maar een momentopname, die stand.
Deadline is 9.45 volgens mij, dus ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef TheArt het volgende:
Lorenzetto start niet vanwege de griep. Mogen we dat nog aanpassen?
Dat edit-knopje bij mijn post van toen staat echter uit, dus ik kan niets meer veranderen daarin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deadline is 9.45 volgens mij, dus ja.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 09:31 schreef TheArt het volgende:
Lorenzetto start niet vanwege de griep. Mogen we dat nog aanpassen?
Deadline is over, dus neem aan dat het niet meer mag. Mag het wel, dan bij deze. En ik gok dat ik heel hard ga balen als Haussler 5e wordt dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:49 schreef Steven184 het volgende:
1. Benatti
2. Petacchi
3. Ciolek
4. Boonen
5. Lorenzetto Haussler
1. Benattiquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef trxq het volgende:
1. Bennati
2. Petacchi
3. Boonen
4. Llorenzetto
5. Pozzato (zekerheidje)
Lijkt me duidelijkquote:Deadline
Voor elke prono wordt een deadline geplaatst, dit is de starttijd van de wedstrijd. Als je na de start je prono plaatst wordt hij niet meegeteld. Ook al is het slechts een minuutje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Hier hetzelfde, maar verder alleen Pettachi goed bij de top 5 en Bennati bij de top 10. Helaas heb ik Haussler nietquote:
Volgens mij heb ik precies hetzelfde. Maar voor een debutant toch niet slecht, bij de vierde voorspelling al een keer goed. :-)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:34 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar verder alleen Pettachi goed bij de top 5 en Bennati bij de top 10. Helaas heb ik Haussler nietToch mooi dat de nummer 1 goed is
Ben volgens mij de eerste die daarover zou klagen, maar volgens mij heb ik 1 punt teveel gekregen in de uitslag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Milaan San Remo versie 2
1. Tom Boonen
2. Benatti
3. Farrar
4. Pozzato
5. Petacchi
daar moest jij dus tussenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ontbreek alweer in de daguitslag.
Ben ik teruggezet vanwege een onreglementaire sprint, maar heb wel de tijd van mijn groepje gekregen?
Groep 4 wordt ook aangeduid als gedeeld 8e, terwijl er maar 6 bovenstaan.![]()
Bijna wel. Werkt als een denigrerende opmerking van Boonen op een Cavendish.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Beregd het volgende:
[..]
daar moest jij dus tussen
aangepast
(je zou bijna denken dat het persoonlijk is hč)
Om die reactie onder je te verklaren. O'Grady zijn voorseizoen is voorbij sinds Milaan-SanRemo na een val.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
E3 prijs.
1. Flecha
2. Leif Hoste
3. Tom Boonen
4. Gerald Ciolek
5. Stuart O'Grady
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Om die reactie onder je te verklaren. O'Grady zijn voorseizoen is voorbij sinds Milaan-SanRemo na een val.
o.a. nu.nlquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik gemist danHij stond ook gewoon nog op die site in de OP
quote:De Australische wielrenner Stuart O'Grady mist de rest van de voorjaarsklassiekers. De coureur van Saxo Bank heeft zaterdag bij een val in Milaan-San Remo zijn sleutelbeen en een rib gebroken.
Daarnaast werd er bij onderzoek in het ziekenhuis in Monaco een oedeem (vochtophoping) tussen de longen en ribben vastgesteld.
O'Grady heeft zaterdag al een operatie ondergaan om het oedeem weg te nemen. Ploegarts Piet de Moor verwacht dat de Australiër pas over een paar weken weer op de fiets kan stappen en over een maand weer aan wedstrijden kan meedoen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:27 schreef Mr_DG het volgende:
1. Haussler
2. Van Avermaet
3. Burghardt
4. Devolder
5. Flecha
Wellicht ten overvloede, de 3. bij Flecha moet natuurlijk een 5. zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:46 schreef Bismarck het volgende:
1. Tom Boonen
2. Heinrich Haussler
3. Pippo Pozzato
4. Thor Hushovd
3. Juan Antonio Flecha
Ik zie het ik heb een uitslag gebruikt waarin Devolder 6de is geworden. Dit is dus niet correct. Ik zal morgen de stand opnieuw gaan tellen omdat dit voor vele consequenties heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik heb 7 punten ipv 5
1. Boonen, T --> 2
2. Haussler, H --> 0
3. Hushovd, T --> 2
4. Van Avermaet, G --> 0
5. Devolder, S --> 3
Edit: [28-03] E3 Prijs Vlaanderen klopt niet. Daar staan 5 en 6 omgedraaid.
Volgens teletekst is Devolder 6dequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:06 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik zie het ik heb een uitslag gebruikt waarin Devolder 6de is geworden. Dit is dus niet correct. Ik zal morgen de stand opnieuw gaan tellen omdat dit voor vele consequenties heeft.
Die geven dezelfde top10 dus dat maakt verder niet uitquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef hetsjhokleek het volgende:
cyclingnews heb ik als bron gebruikt daar staat hij ook als 6de. Dus laten we dat maar even aanhouden.
Kzie bijvoorbeeld hier ook dat Devolder 5e was dus volgens mij was het gewoon erg onduidelijk wie 5e/6e werd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef borisz het volgende:
Ik heb 7 punten ipv 5
1. Boonen, T --> 2
2. Haussler, H --> 0
3. Hushovd, T --> 2
4. Van Avermaet, G --> 0
5. Devolder, S --> 1
Edit: [28-03] E3 Prijs Vlaanderen klopt niet. Daar staan 5 en 6 omgedraaid.
Ah, kut. Had hem nog op de juiste plek ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Uitslag E3 prijs
Ik heb alleen punten gerekend voor Sylvain Chavanel als zijn volledige naam gespeld was. Voor een aantal betekend dit dus dat ze punten mis lopen helaas.
Zuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik heb alleen punten gerekend voor Sylvain Chavanel als zijn volledige naam gespeld was. Voor een aantal betekend dit dus dat ze punten mis lopen helaas.
Ik heb je tussengevoegd.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb geen punten gekregen.
Sterkte Maril!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef maril het volgende:
Alvast mijn prono,s wielrennen. Ik moet deze voor een volle week doen
as zondag ga ik naar het ziekenhuis om de volgende dag geopereed te worden(nieuwe heup)
nou ben ik misschien de vrijdag/ zondag daarop al terug
maar echt zeker weet je dat niet.
Thanks Frankllop, Art en Rubber , Ik zal voor alle zekerheid Kroon eraf doen, maar misschien vind ik tussendoor wel ergens een internetje voor het geval vanvalpartijen ziektes ect ect.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef franklop het volgende:
Kan me best voorstellen dat Kroon niet meedoet Maril aan P-R. ivm AGR.
Succes met je operatie trouwens !
Dan zou ik als ik Maril was zn lijstje maar wijzigenquote:
Hmm op cyclingstartlists staat ie, maar volgens mij was zijn voorseizoen over door een virus...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Maril was zn lijstje maar wijzigen
Thanksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef Tommeke het volgende:
Sterkte Maril!
Michel, ben jij het?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:39 schreef Dwersdriever het volgende:
Ronde van Vlaanderen
1. Stijn Devolder
2. Leif Hoste
3. Tom Boonen
4. Nick Nuyens
5. Phillippe Gilbert
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:57 schreef jantje1234 het volgende:
Vlaandrens Mooiste:
1. H. Haussler
2. T. Boonen
3. J. A. Flecha
4. F. Pozzato